V roce 2005 se španělská společnost Tramontana poprvé vydala na autosalon do Ženevy, aby zde předvedla svůj výtvor. Tehdy šlo o prototyp a zájemci se mohli maximálně zapsat do pořadníku. Dnes ale představuje produkční model.
"Přestože, Tramontana není" "Španělský exot není, ale žádnou" nechci rejpat, ale tady ty carky tam vubec nemaji co delat...asi uz je to dneska uplne jedno, ale presto bych cekal trochu vyssi gramatickou uroven, pokud uz se nekdo rozhodne psat oficialni clanky ;-\
Prosimte, uvaz kolik clanku kluci z Zenevy kazdy den posilaji, jaky maji na autosalonu asi pracovni rytmus, myslim ze cely den behaji po autosalonu a v noci pisou clanky, takze se zklidni
design - prijde mi nevyvazeny, kola pusobi jako velmi mala, predni kridla osazena svetly jsou naivni, je poznat, ze kabat opravdu nenavrhoval nekdo se smyslem pro design automobilu; koncepce je zvlastni, ale proti ni nic nemam, i tak by se dal stvorit mnohem lepsi kabat.
technika - standartni z oblasti supersportu
no ty toho o designu asi taky moc nevíš... to že někdo udělá něco co se tobě nelíbí a nevpadá to jako konevenčí auto neznamená že neví nic o designu. podle mě jsou ty světla vyřešena poměrně elegantně, vzhledem k tomu jaké jsou tma kladené nároky - minimální odpor, být dostatečně na okraji vozidla - a celkově se mě auto líbí
Tarate nezmysly, popri monopostoch F1 ma mozno mensie kolesa .... ale co sa tyka dizajnu, je to celkom slusny pocin. Predpokladam ze ked ste taky mudry ohladne dizajnu, mate cele steny oblepene vlastnymi navrhmi a ovela lepsimi .... co takto podelit sa? :-!
Možná jsem to truchu přehnal. To auto má některé prvky designu pěkně vyřešený, ale celek působí trochu neharmonicky. Ale pouze můj názor, pokud se ti líbí vůbec mi to nevadí. A svoje zákazníky si najde, já mam radší klasičtější auta :-) Svých návrhů mám celej kopec ;-)