Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženevská lákadla: Reinkarnace Fiatu 500

Ladislav Čermák
Diskuze (4)
Řeč je samozřejmě o legendárním cinquecentu, které zanedlouho reinkarnuje do nového minivozu nejen svým jménem, ale tentokrát i základními rysy karoserie a odklonem od praktičnosti za každou cenu, která trochu trčela z předchozího cinquecenta z devadesátý

Ještě počátkem 90tých let patřil k běžným obrázkům našich ulic, pak většina zachovalých exemplářů skončila v rukách movitých českých i zahraničních sběratelů. Přesto o něj lze dosud v běžném provozu takřka zakopnout a nechat se unést zpět do padesátých let jeho bublinovým tvarem a zaposlouchat se do charakteristického dvouválcového zvuku, který fandové turínské značky večer poslouchají místo CD přehrávače a který se i socialistickému bloku ve statisícových ozvěnách ozýval z výfuku polského Malucha.

Řeč je samozřejmě o legendárním cinquecentu, které zanedlouho reinkarnuje do nového minivozu nejen svým jménem, ale tentokrát i základními rysy karoserie a odklonem od praktičnosti za každou cenu, která trochu trčela z předchozího cinquecenta z devadesátých let.

Podrobností mnoho neprosáklo, podlahová plošina, stejně jako většina motorů, bude pocházet z Pandy, tzn. 1,2/44 kW a turbodiesel 1,3 Multijet/51 kW, nová jedna-čtyřka bude na tomto jevišti hrát jednu z hlavních rolí, po boku 100koňové verze výše zmíněného turbodieselu pro špičkové provedení Abarth. Délka vozu bude okolo 3,5 m. Není dokonce ani jisté, zda se bude jednat aspoň o čtyřmístné auto, o pětisedadlovém provedení je v tomto případě zjevně zbytečné uvažovat. Pravděpodobný vzhled novinky Vám přinášíme zde, ačkoliv autor textu už viděl i reálně vypadající fotografii modelu s modifikovanou přídí. Je toto podle vás skutečně nový minifiat?

Definitivní řešení této hádanky bude možná odhaleno v podobě konceptu v Ženevě v březnu 2004 a krátce na to se italský koncern rozhodne, zda bude toto roztomilé autíčko od konce roku 2005 skutečně vyrábět.

Ladislav Čermák
Diskuze (4)