Druhá a závěrečná část ženevského speciálu Roadlook TV přináší pořádnou porci informací o zásadních novinkách, pohled na krásné modelky a zpěvačku Shakiru.
S každým dílem více profi vč. mluveného slova, v druhém díle "Ženevy" byly lepší i modelky. :-):yes: Jen poznámka, správná výslovnost Gallardo, by měla znít zhruba "gajardo", takové měkké Ĺ s přechodem do J. ;-)
Zajímalo by mě, proč se zde věnuje taková pozornost modelkám... Máme tu fotogalerii modelek, video z autosalonu je z poloviny o modelkách... Sakra, předpokládám že video z Ženevy ukáže především auta... Na kolik z nich se nedostalo jenom proto, aby jsme si museli shlédnou modelky černobíle, potom ještě barevně a potom ještě jednu úžasnou celebritu, kterak se zde vytočila na podpadku... Napadá mě, jsem vůbec na správném serveru? Až mě budou zajímat vypáčené modelky, pak jistě zavítám na jiné stránky... Nevím proč se jim zde věnuje tak velká pozornost, místo toho bych uvítal více technických informací. ;-\ ;-\
namíchlo mě to! Předpokládám že se dozvím něco víc o novinkách, místo toho na mě čeká tohle... Ještě chybí "módní policie" s Partyšovou a bude to kompletní...
Zaznělo to i ve videu. Vyčerpávající informace o všech novinkách ženevské autoshow naleznete v příloze. Kdybychom vám všechno opakovali ve videu, usnete u toho. Modelkám jsme myslím věnovali prostoru tak akorát. Ale díky za připomínku.
Tak na to koukám a jsem spokojený i... ukojený. Podle mého, celé video v dokonalé balanci. Viděl jsem, co jsem chtěl vidět, nahlédl jsem občas i pod sukénku, což chlap snad nikdy neodmítne, a tedy, odnáším si velmi pozitivní pocit. Video nemůže mít ambici, zprostředkovat nám z tak grandiozní akce vyčerpávající informaci. Tu nalezneme pod jednotlivými články (a že jich tu ze Ženevy je). Video je tu od toho, abychom nasáli atmosféru, abychom shlédli pár dokonalých křivek, perfektních vyboulenin a inspirativních prohlubní (píši o autech... i když...) a to se povedlo. To, jak se povedla záď Mondea (myslím vizuálně), to ponechejme trhu, ovšem trik týmu Auto.cz u té zádi... ten je potřeba ocenit teď :yes: A vůbec... BRAVO :yes:
Ano BRAVO Bravo, video je super, baby jsou fajn, vyvazenost a prinos informaci optimalni. Jeste jsou dobry santovo sane, peknej postreh. A ted pro tebe spatna zprava, pred rokem jsme se handrkovali o prodejnost GP rok se s rokem sesel, GTI posad se at to s tebou neslehne a je to tu: tramtadadá v unoru 2007 prodano 32 059 ks GP, (v roce 2006 unor 35 050 ks)druhe misto Peugeot 207: 30 345 ks, treti plac ma Opel Corsa 28 541 ks, na ctvrte pricce Clio: 28 098, nasleduje Focus(27 778), Astra (26 928) no a konecne Golf (25 407). Staci se uklonit a poprosit o odpusteni, modlitby ti jdou ne >:-[] >:-[] >:-[]
Nevím z jakého teritoria ta čísla odezíráš. A pak... opravdu porovnáváš počty prodejů malých vozů s nižší střední třídou? To v tvém chápání úspěšnosti musí takový Bentley dost prohrávat co... >:D
nenarazej na kategorie, ty cisla jsou celkova, rez tridama (davat jsem je tam nemusel, ale nazorny porovnni neni na skodu), zdroj italiaspeed.com, jinak data jsou zpracovany agenturou JATO Dynamics. Neveris? Tak sem hod tvoje zdroje...
No Way, Croma neni deklarovany zachrance Fiatu, je to model kterej po par letech otevrel Fiatu dvere do stredni tridy, prodeje jsou tezko sehnatelny, od uvedeni na trh do zari 2006 prodano kolem 60 000 aut, ovsem s tim ze 50 % aut ma nejlepsi moznou uroven vybavy, sky dome, 18 palcu kola, a ostatni vychytavky (u nas na trhu je to ovsem asi jinak)60 % motoru je JTDm 16 V a 10 % 2,4 JTDm 200k , 25 % aut ma automat.
>:D prodeje jsou těžko sehnatelný? Copak, že by se na italiaspeed.com nepochlubili? Myslím, že prodej začal v září 2005 ne 2006, kolik ks se zatím prodalo, to by mě opravdu zajímalo. Jediné číslo, které jsem zatím viděl, bylo 800ks nebo tak nějak prodaných za 2006 ve Velké Británii. Bylo to v souvislosti se zprávou, že na základě takto mizivého prodeje bude u britských dealerů nadále Croma pouze na objednávku. Já myslím, že to je úspěch, takto se Croma, jako auto výlučně na objednávku, řadí k RR, Bentleyům apod. >:-[]
Milý rejpavý Dinare, sežeň si to sám, když jseš tak chytrý. Určitě s internetem pracovat umíš, tak se starej. Nahoře píšu od uvedení na trh do záři 2006 to znamená že za zhruba rok a půl se prodalo 60 000 aut (Croma byla uvedená na trh v květnu 2005), takže plánovaná kapacita. Už to tvoje mozková část pobrala??? Jsem rád, pokud ano. Pokud ne propleskni se, asi ještě spíš.
Klídek, zatáhls sem, do debaty o videu z Ženevy, chlubílkovskou statistiku jednoho Fiatu. Tak se jen ptám, jak je na tom ten druhý "přelomový" model. Čísla GP jsi přidal přeochotně, u Cromy mě odkazuješ na internet, hm, takže asi žádná sláva.
Jses natvrdlej, najdi to, ja jsem nenasel, uz to chapes??? A slo o to ze se velebny GTI pred rokem chvastal ze GP pujde po roce s prodejnosti do kytek. Tak jsem mu ten rok pripomnel, a ukazal fakta jak se maj... Vyrvaval do sveta ze se GP moc libi, a ze se okouka, a ze je moc podbizivy, a ze je moc Maserati a to ho znici. Croma se prodava podle predpokladu, rozumej to co od ni cekali se splnilo. To na cem stoji Fiat dnes je Panda a GP, a samozrejmne nastup noveho Brava, na ktery jsou zatim pozitivni reakce. Tot vse panacku.
Tak sláva... jde o prodeje v Evropě. No... to je přece jasné - dochází ke generační obměně, počkej za rok... A v tomto kontextu (pomineme-li současně třídy) je úspěch třeba Focusu proti GP vlastně nebetyčný... Focus je na sklonku své kariéry a prodá ve vyšší třídě takřka to samé, co nové, o třídu menší GP...
Všimli jste si, jak se Libor "takticky" postavil za slečny, když otevíraly kapotu... >:D >:D Ale to bylo, aby nelezl přes záběr kamery. ;-) Zejména ta co otevírala je fakt k nakousnutí. >:D:yes:
Tak oprava, ty co otevíraly poprvé, brunetky. Ta "sličná" slovenka mi až tak sličná nepřijde... Takovej trochu nucenej úsměv (že by problém s tím, že oslovujíc jsou z Čech?), nebo minimálně znuděnost.
"Liborec"... tohle cením :yes: P.S. ale, hele, nevšiml jsem si, že by tam nějaká Libora otevírala na kapotě... ;-) Ovšem, pravda je, že, co je mimo záběr, to nehodnotím... :-)
Mě se to video líbí, jediné co bych vytknul je opravdu možná absence některých vozů. Možná, jestli zbyl nějaký "odpad", pár záběrů z jiných stánků, mohl by vzniknout ještě kraťoučký třetí díl. Jinak BRAVO za postprodukci - tu sekvenci s verzemi Mondea musel mít tým už promyšlený dopředu. :-):yes::yes: A my jsme se tak těšili na písničku - >:D:yes: Já su spokojené. ;-):yes:
Díky pánové za krásný, inpirující, promyšlený nakouknutí do Ženevy! Opravdu mne to pobavilo (trojtrik u Mondea), potěšilo (zvlášť nádherné fiatmodelky) a hlavně dokonale natěšilo na Vaše budoucí testy všech čerstvých novinek! Jo a ještě něco...samozřejmě, že by se 95% z nás vůůůbec nezlobilo, kdyby jste s kamerou na rameni prošli celý autosalón a poskytli nám asi tak 24 hodinové non-stop video a uzíval by se asi jen málokdo ;-) >:D Ale jak říkám, díky za Vaší perfektní práci! :yes::yes::yes:
Pane Zezulko, vzdy me srazi na kolena, kdyz nekoho slysim vyslovovat ''menu''.... Jde o francouzske slovo, takze by se melo i francouzsky vyslovovat. Stejne jako je Lamborghini italske a necte se ''lambordžíny'' - to jste ovsem vyslovil spravne. ....nerejpam, jen poukazuji ;-) Jinak: :yes::yes:
Sorry že ti do toho kecám, ale jak vyslovuješ Peugeot, Citroën a Renault? Řekni upřímně: vyslovuješ to francouzsky, nebo česky? Jestli francouzsky, držím hubu. ;-)
Myslím, že zrovna menu už je natolik zdomácnělý slovo, že snaha ho vyslovovat francouzsky by vyzněla komicky. Takových slov je, ale jak by pak zněla tvá čeština.. ;-)
Vážený Matone, proč hned tolik hnidopišství? Když už jsme u toho srážení na kolena, bylo by dobré začít u rodného jazyka. Možná jste lepší francouz než čech, ale česky je správně rýpat a ne rejpat. Pokud nejste sám perfektní, buďte k ostatním benevolentnější, jen poukazuji ;-) Jinak :yes:
Netusil jsem, jak moc vas to rozohni.... Ve fr. jsem vyrustal, tak me to vzdy trosku namichne. To Benz: Ano, opravdu je vyslovuji fr., protoze si myslim, ze je to tak spravne. Obcas se na me nekdo zvlastne podiva, ale co.... Neziji podle toho, co o mne rikaji ostatni... :-!
Vazeny pane XRayi, rejpat jsem tak napsal naschval, prislo mi to vhodnejsi nez rypat, i kdyz samozrejme vim, ze je to nespisovne... Pripadne me dalsi chyby prosim omluvte, jak rikam, vyrustal jsem ve fr. Myslim, ze jsem k ostatnim dostatecne benevolentni, jak spravne poukazujete, jen jsem proste napsal svuj nazor. ;-)
Milý matone. Při pohledu do slovníku cizích slov je jasné, že slovo "menu" se může vyslovovat jako "meny" i "menu". A když jsem se kdysi bavil s rodilým Italem, tak Lamborghini vyslovoval přesně "lambordžíny". To jsou věci, co? >:D
To bude ono. Angličan říká "direktr", amerikánec "dajrektr" nebo "edvertisink" versus "edvrtájzing" S manželkou se zase hádáme, jestli máme doma šufánek, nebo naběračku >:D >:D >:D
a ještě to dám jednou sem :*)
Já jsem letošní ženevu viděl takhle
- bydlení musí býti luxusní čemuž formule dokonale odpovídá [odkaz]
- a teď všichni honem rychle dovnitř [odkaz] [odkaz]
- u isuzu se nevystavuje [odkaz]
- prezentace na základě windows není to pravé ořechové [odkaz]
- jak to vypadá když se fotí modelky [odkaz] [odkaz]
- každou novinku je třeba pořádně nafotit [odkaz]
- hlavní je dostat se dovnitř platí hlavně pro podezřelé skupiny [odkaz]
- novináři rovnají tiskové materiály [odkaz] [odkaz] [odkaz]
- zejména asijští přátelé zkoumají ale hlavně fotí co vymyslela konkurence [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
- hlavní natáčet natáčet natáčet [odkaz] [odkaz]
- natáčející dívčí štáb [odkaz]
- unavení novináři [odkaz] [odkaz]
- češi hrají fotbálek [odkaz]
- nutností je vozík na tiskové materiály a dárky od automobilek – profíci mají dva a více [odkaz]
- odpočívající modelka [odkaz]
- a teď rychle pro prospekty – dejte mi prosím dva i pro kolegu [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
- holky jsou kolikrát hezčí než auta [odkaz]
- dobrá novinářka [odkaz]
- hlavně že je to zadarmo [odkaz]
Nádhera. Zákulisí veletrhů je vždy stejné. Ke konci dne skrývané, ale přec ztrhané rysy novinářů, obchodníků, personálu. Oteklé nohy, zpocená košile, nezdravá strava v bufetech, kila více či méně užitečných prospektů a reklamních předmětů a levný hotel. Ať žije business turistika >:D