Tradiční český výrobce traktorové techniky v letošním roce hodlá představit koncept Zetor by Pininfarina návštěvníkům řady veletrhů a akcí pořádaných v Evropě i mimo ni.
Ne, že by Pininfarinův výlet mezi traktor byl nepovedený, to nikoliv.
Zetor ale naléhavě potřebuje: ukončit strategii klesajících prodejů :-( (jedna velká dodávka do Iránu nepomůže), zaměřit se na kvalitu výroby a komponentů, zvyšovat ceny; bez těchto opatření nezastaví pokles tržního podílů a nebude schopen nastartovat prodeje mimo své tradiční (nepříliš kapacitní) trhy.
Nad smyslem Pininfarinova designu přemýšlím ale v kontextu se současnou produktovou a hlavně kvalitativní a cenovou politikou Zetoru nemohu nějak přijít na to, jak by mohl tento koncept Zetoru nějak pomoci.
Koncept firmě pomůže stejně jako jiné koncepty jiným firmám. Proč to taky dělají, když to nemá význam ? Jenom technokratické uvažování ještě žádnou firmu v plně konkurenčním prostředí nezachránilo. Taky je potřeba troška emocí do života a obchodu, auto-moto-trakto-náklado-dodávko obzvlášť.
???
Asi ti nerozumím. :-(
Společnost ZETOR TRACTORS a.s. představila na veletrhu Agritechnica v Hannoveru budoucí strategii značky, jejímž cílem je rozšíření modelových řad ze stávajících čtyř na celkových šest. Již v roce 2013 ZETOR TRACTORS a.s. rozšířil portfolio o modelovou řadu MAJOR a v roce 2015 o nový model CRYSTAL. Na hannoverském stánku návštěvníci uvidí kromě designového konceptu „ZETOR by Pininfarina“ a poslední novinky v podobě šestiválcového traktoru CRYSTAL také prototyp tříválcového traktoru s výkonem 49 koní, jenž bude základem pro pátou modelovou řadu.