No konečně změna k lepšímu, více rychlostí, rychlejší na silnici a snad trochu hezčí interiér se sedadlem pro spolujezdce. Jen mám pocit, že bude řádově o 100 tisíc dražší než je teď.
že manažeři Zetoru vedou firmu směrem udržitelného rozvoje (alespoň co dostupné zprávy umožňují posoudit). Žádný Big Bang, rozvoj založený na racionálně zvážených možnostech exportu, správně se odrazili od střední třídy cenově dostupných traktorů a teprve nyní následuje rozšíření nabídky. Velmi oceňuji rovněž směr motory Deutz, i to patří mezi racionální rozhodnutí. Jen převodovky by si měli ponechat v plné šíři sortimentu, ty mohou (vlastně musí) představovat jednu z komparativních výhod. A v neposlední řadě vyzvedávám na první pohled nesmyslné rozhodnutí o lakování kol na červeno: nakonec tato změna představuje podstatný vizuální markant Zetorů a odlišuje je od ostatních "červených" značek.