Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
28
/
38
Prohlédnout znovu
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě: Vyvracíme mýtus jménem 7 °C! Když jsou zimáky i v zimě horší
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na letních pneu
|
acz
Ovladatelnost při vyhýbacím manévru na zimních pneu
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Abarth
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Racelogic dokáže brzdnou dráhu určit s přesností na decimetry a sám detekuje počáteční i nulovou rychlost
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 100 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Brzdná dráha ze 60 km/h
|
acz
Veškerá měření probíhala na naší dlouhodobě testované Škodě Rapid Spaceback 1.0 TSI.
|
acz
Používali jsme dvě sady pneumatik o rozměru 215/45 R16.
|
acz
V případě zimního pláště to byl Continental Winter Contact TS 860, vítěz mnoha testů, a letní pláště reprezentoval rovněž velmi oceňovaný Dunlop SP Sport Maxx.
|
acz
Zimní vs. letní pneumatiky v zimě
|
acz
Takřka dvojnásobný dojezd. Skotská firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
Tesla v Česku zlevnila Model 3 Highland. Stojí jen lehce přes milion
Co dělají blázni v pondělí večer? Sledují, jak se točí kardan
Novou Dacii Duster čekají první jízdy. Zeptejte se, co vás zajímá
Nové Porsche Cayenne GTS: 500 koní a podvozek s technikou Turbo GT