Diskuse

Zisk Tesly zaostal za očekáváním, odchází její finanční ředitel

31.1.2019

Americkému výrobci elektrických aut Tesla ve čtvrtém čtvrtletí klesl čistý zisk na 139,5 milionu dolarů (3,1 miliardy Kč) z 311,5 milionu USD v předchozích třech měsících.

 

  • 134 Reagovat !

    foto Simpanz

    Šimpanz 31.01.  17:18

    Miliarda ztráty?

    Neslibovala Tesla, že ve 2018 už budou v zisku?
    • 313 Reagovat !

      foto car

      car 31.01.  17:28

      « Re: Miliarda ztráty?

      Ale vždyť jsou v zisku..
      • 142 Reagovat !

        foto Simpanz

        Šimpanz 31.01.  17:39

        « Re: Re: Miliarda ztráty?

        Já čtu 2018 skoro miliarda usd ztráta.
        • 413 Reagovat !

          foto freferg

          freferg 31.01.  17:49

          « Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

          Tesla slibovala že v roce 2018 dosáhnou zisku. Očividně tím nebylo myšleno za celý rok, ale že prostě do konce roku bude zisk. Což splnili. První dvě čtvrtletí byly v mínusu a ty další již v plusu, ale pochopitelně výdaje v prvních dvou kvartálech byly mnohem vyšší než profit v těch zbylých dvou.
          • 122 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 31.01.  19:00

            « Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

            No očividně zisku nejsou schopni. Nacpat náklady do prvního pololetí a vykázat obří ztrátu abych v druhé polovině roku vykázal drobný zisk, to umí zařídit i průměrně inteligentní účetní. Už v minulosti měla Tesla některá čtvrtletí zisková, ale vždy v celoročních výsledcích spadla do ztráty, takže žádná změna, prostě další rok ve ztrátě, historicky druhé největší.
            • 810 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 31.01.  20:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

              to bylo na TEBE TY VOPICEZPRALESA:

              NEUMÍŠ ČÍST ?? [odkaz] BOCO ?? tys asi fakt vylez z nákyho pralesa cák ty na to? Tak už sis z finančních výkazů dostudoval krom svýho výučáku z kuchařiny že tesla zkrachovala už 15ckrát 2008/9/10/11/12/13/14/15/16/17/a f18ctým 5krát ty nevzdělanej tupone máš vůbec výučák??
              >:D
              >:D >:D
              >:D >:D >:D
              >:D >:D >:D >:D
              >:D >:D >:D >:D >:D
              >:D >:D >:D >:D >:D >:D
              >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          • 61 Reagovat !

            foto -Teddy-

            _Teddy_ 01.02.  11:08

            « Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

            Nie je problem dosiahnut "na efekt" zisk len v niektorom stvrtroku. Staci vhodne uctovnicky popresuvat financne operacie medzi dvomi kvartalmi. Jeden potom bude hlboko stratovy, a druhy mierne ziskovy. A to je to, co sa aj Tesle podarilo. Ale k ziskovosit ako takej ma Tesla stale velmi daleko...
            • 26 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 01.02.  13:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

              Keď budeš celý zisk investovať do novej výroby a ďalšieho vývoja, tiež budeš stále v strate. Neviem sakra, prečo to niektorým tak hrozne leží v žalúdku?
            • 21 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 01.02.  17:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

              to nevyřešíš, ale 2 roky lehoučce jetou TMS skoronovou maj zrovna za 1,3 MEGA [odkaz] včetně DPH ;-) povinný za litr a eko se neplatí >:D >:D
        • 814 Reagovat !

          foto Kharl-ANTIDIESEL

          Kharl.ANTIDIESEL 31.01.  17:53

          « Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

          tyoe
          NEUMÍŠ ČÍST [odkaz] BOCO ?? tys asi fakt vylez z nákyho pralesa boco, tyoe vopice depil fevropě mazec, šude samej depil
          >:D
          >:D >:D
          >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D
          >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
          • 915 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 31.01.  18:54

            « Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

            Reprezentant Tesly se pozná :yes: ;-)
            • 913 Reagovat !

              foto Kharl-ANTIDIESEL

              Kharl.ANTIDIESEL 31.01.  20:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

              kdo říká že sem reprezentat tesly ty šašku... tys měl renonc vod posledně co? co to bylo? nějaká inteligence ti chyběla, mám tady u tebe "webpája" poznamenáno mmnt ano ANI NEVÍ JAK DLOUHO SE NABÍJÍ TESLA ZE ZDI !! plbec hlavně že vo ni na webu šíří "moudra" DEPIL WEBPAJA , už sis to konečně po 6ti letech dostudoval šašulínku?? ;-) :-) >:D >:D >:D >:D >:D

              Kontrolní otázka na inteligenta "WEBPÁJA" (to asi znamená jako že se menuje Pavel a je už přítomen na WEBu tzn na internetu hahaha ;-) :

              Jak dlouho se nabíjí TESLA ze zdi baráku????????????????????????
              • 811 Reagovat !

                foto Arese

                Arese 31.01.  21:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

                A jéje, v Bohnicích zase měli vycházky... :-O
              • 711 Reagovat !

                foto webpaja

                webpaja 01.02.  05:47

                « 29 HODIN

                Zklidni výrazy, nejsem tvá rodina. To, že s tebou takto komunikují tví nejbližší neznamená, že si to budeš dovolovat k ostatním.

                Tak lháři, víš nebo nevíš? Pravděpodobně ne a další fanatičtí stoupenci Muskova klanu také ne. Dle majitele Tesly S trvá nabití z běžné bytové zásuvky na 90% 29hodin.

                29hodin pánové! Tohle není budoucnost, ale peklo. :-!
                • 86 Reagovat !

                  foto Kharl-ANTIDIESEL

                  Kharl.ANTIDIESEL 01.02.  08:57

                  « Re: 3F/400V/16A = 8 hodin plná přez noc

                  >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                  ty bytová zásuvko !! >:D >:D >:D >:D >:D z ní by nabíjel fakt jen blázen jako ty !!
                  V každým baráku v čezku je už 70 let zaveden 3-fázový proud a představ si včetně zásuvek!! >:D Takže STANDARTEM JE ŽE TESLU ZAPARKUJEŠ NA DVORKU, UDĚLÁŠ DO 9 KROKŮ/METRU KE ZDI A ŠOUPNEŠ JI NA [odkaz] :
                  3F/400V/16A = 8 hodin plná přez noc
                  nebo silnější tarif čez příplatkem
                  3F/400V/32A = 6 hodin se silnější palubní nabíječkou s příplatkem

                  TO VŠE když přijedeš domů s PRÁZDNOU BATERKOU !! Pokud ti v ní náhodou a to většinou tak bývá že denně nenajedeš v TESLE 300 km rellý plný knedlík v baterce třeba polovina zůstane, tak standartní ubohá zásuvka 3F/400V/16A ti ji doflusne za pouhý 4 hodky ty šášulo >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
                  • 37 Reagovat !

                    foto spaleny6

                    spaleny6 01.02.  11:18

                    « Re: Re: 3F/400V/16A = 8 hodin plná přez noc

                    Náš barák zásuvku na 400V nemá. Mýtus zbořen.
                    • 31 Reagovat !

                      foto Kharl-ANTIDIESEL

                      Kharl.ANTIDIESEL 01.02.  17:01

                      « Re: Re: Re: 3F/400V/16A = 8 hodin plná přez noc

                      chatrče nepočítám každopádně i na 230V zásuvku to dobiješ a už upaluj pro ní [odkaz] ;-)
            • 29 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 01.02.  08:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Miliarda ztráty?

              >:D >:D >:D :yes:
        • 210 Reagovat !

          foto Xylo

          Xylo 31.01.  18:49

          « Zisk ...

          Oni v USA jedou na kvartály, takže reportovali už 2x zisk ;-)
          • 122 Reagovat !

            foto Simpanz

            Šimpanz 31.01.  19:04

            « Re: Zisk ...

            Na kvartály se reportuje všude, ale to je jenom průběžné vykazování hospodaření. Konsolidovaný zisk, který se daní a vyplácí se z něj dividendy (když to tedy není ztráta) se vykazuje v USA na roční bázi stejně jako v ČR nebo Německu. Hokej se hraje na tři třetiny a reportuje se výsledek každé třetiny, podstatný je ovšem výsledek zápasu. Takže prohrát první třetinu 0:5, druhou také 0:5 a vyhrát třetí 1:0 nelze vydávat za vítězství v zápase.
            • 92 Reagovat !

              foto J-W

              J@W 31.01.  19:20

              « Re: Re: Zisk ...

              A když vezmeme celkové investice o počátku Tesly, tak v první třetině nabrali ztrátu (prohru) 0:45! 8-s
              • 49 Reagovat !

                foto GeekStar

                GeekStar 31.01.  23:45

                « Re: Re: Re: Zisk ...

                Tak ono vybudovat na zelené louce automobilku, která chrlí ročně stovky tisíc vozů s kompletně vlastní technikou do posledního šroubku, to holt nějaké ty investice už potřebuje.
                • 114 Reagovat !

                  foto klemo

                  klemo 01.02.  07:30

                  « Re: Re: Re: Re: Zisk ...

                  ...tá "vlastní technika" pochádza od dodávateľov... možno elektromotor a maximálne dizajn vyvinula Tesla... ale veľmi tomu neverím... nič prevratné nevymysleli! Musk je špekulant, vie ako narábať s peniazmi, vie ako presvedčiť investorov, a vie ako získať "ovce" okolo seba... to čo robí, robí dobre ...
                  • 310 Reagovat !

                    foto -StenLi-

                    .StenLi. 01.02.  10:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Zisk ...

                    Ty si uz len expert >:D Skus si nieco nastudovat nech sa nemusis strapnovat frazami ako ..mozno.. velmi tomu neverim.. k uplne vymyslenym tvrdeniam ;-)
                  • 29 Reagovat !

                    foto -StenLi-

                    .StenLi. 01.02.  11:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Zisk ...

                    Porozpravaj nam prosim ta o tych dodavateloch co si daju na motory, batery packy a ine komponenty vyrazit oznacenie Tesla, a mohli by ich dodavat aj inym vyrobcom EV a Tesla by uz nebola lidrom ale.. z nejakeho zvlastneho dovodu to nerobia.. >:D
                  • 13 Reagovat !

                    foto DonVito

                    DonVito 01.02.  17:52

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Zisk ...

                    [odkaz]

                    Citace:
                    ZAJÍMAVOST: Mercedes-Benz třídy B ED není jediné auto, pro který Tesla vyrobila elektrický pohon. Mezi další takové modely patří Toyota RAV4 EV a Smart ForTwo ED třetí generace.

                    Co myslis, ze se vyrabi v gigafactory Tesly? A jaky je to dodavatel :-) ?
                    [odkaz]

                    [odkaz]

                    Prej dodavatele :-)
                    [odkaz]
                    Rika ti neco vertikalni integrace?
            • 211 Reagovat !

              foto Xylo

              Xylo 31.01.  19:36

              « Re: Re: Zisk ...

              V USA je to trochu více zaměření na kvartální reportování, kvůli ceně akcií ;-) Osobně mě těší, že to chlapci dali dohromady hlavně ve výrobě, peníze dorazí následně.
              • 48 Reagovat !

                foto car

                car 31.01.  22:12

                « Re: Re: Re: Zisk ...

                No jo,jenže Tesla aby měla ty nejlepší EV,tak investovala,investuje a bude investovat obrovský peníze..v podstatě z "ničeho". Ostatní investují obrovské peníze též,snaží se Teslu dohnat..ale oni mají z čeho brát..mají zisky z obyč aut.
  • 133 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 31.01.  18:22

    takhle budou dluhy splácet 200 let

    pokud budou mít za čtvrtletí zisk 150 mil. USD >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
    investoři jásají, finanční ředitel prchá, neb už nechce krýt machinace s čísly
    BABIŠ TOMU ŘÍKÁ OPTIMALIZACE :-! :-! :-!
    • 313 Reagovat !

      foto westeros

      westeros 31.01.  18:29

      « Re: takhle budou dluhy splácet 200 let

      Pokud si prectes vyrocni zpravu: [odkaz]

      tak se dozvis ze v druhe H2 2018 cash narostl o 1.45 mld USD, a v Q4 byl splacen dluh 230 mil USD
    • 37 Reagovat !

      foto Xylo

      Xylo 31.01.  18:51

      « CFO

      Asi byl dost přeplacený, takže jeho odchod bude mít pozitní vliv na osobní náklady.
    • 92 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 31.01.  19:38

      « Re: takhle budou dluhy splácet 200 let

      CFOs tam prchají pravidelně, asi všichni chabrus na nervy.
      [odkaz]
  • 123 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 31.01.  19:58

    Prohráli jsme 10:2, ale góly jsme dali

    v druhé půlce. >:D. A z toho interiéru by se poblil i Xi Xao. A ty hloupé klasické automobilky jsou bez EV miliardu v plusu.
    • 113 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 01.02.  07:47

      « Re: Prohráli jsme 10:2, ale góly jsme dali

      A čo? Momentálny cieľ Tesly je možno vyrábať najlepšie EV, a zarobiť na ďalší vývoj, ciele ostatných sú v zhŕňaní ziskov a pakovaní vreciek akcionárov. Čiže jedni aj druhí ciele plnia. Aký je problém?
  • 136 Reagovat !

    foto Orm

    Orm 31.01.  20:21

    Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

    Do všech těch finančních výsledků je potřeba započítat dotaci, která v roce 2019 byla 9.000 USD na 1 elektromobil. Tesla vyrobila přes 250.000 aut, takže co celkem dělá 2,25 mld. USD, tedy 50 mld. CZK. Tomu tedy říkám "podníkání" - takhle by uměla podnikat i opice z Afriky. To je to samé, jako Agrofert a dotace.

    Tuto dotaci jiné automobilky nedostaly. Pro rok 2019 se snižuje na 4.500 USD.
    • 63 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 31.01.  20:32

      « Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

      A tu dostává výrobce, nebo zákazník?
      • 81 Reagovat !

        foto Orm

        Orm 01.02.  07:37

        « Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

        Zákazník - ale v zásadě je to jedno. Je to stejné, jako dotace na zateplení - ve finále peníze končí u dodavatele.
    • 310 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 31.01.  23:34

      « Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

      Ked tak dokaze podnikat aj opica z Afriky tak dufam ze uz si minimalne v USA a mas plan niecoho podobneho ako je Tesla.
      • 83 Reagovat !

        foto white-label

        white label 31.01.  23:38

        « Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

        Jako jestli má plán, jak tam udělat podobně velkou ztrátu i přes masivní dotace?
    • 210 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.02.  00:14

      « Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

      Dotace byla za rok 2018 a ne 2019 jak pises.
      Dale Tesla v US prodala jen 190 tis aut a ne 250 tisic (Tesla se neprodava jen v US)

      Takze to neni 2.35 ale je to 1.71 mld USD tedy cca 38.5 mld Kč.

      Zkusme to priblizit podminkam v CR:
      V US je cca 325 milionu lidi, v CR 10.
      Takze ekvivalentni dotace v CR by byla 1.18 miliardy korun ceskych

      Za to bychom v CR postavili 1-5km dalnice.
      To jen pro predatavu jak obrovska je to dotace.

      Ale to neni vse, je potreba prece znat jak moc to boli danoveho poplatnika, takze musime take vzit v potaz HDP na hlavu, a to je v US 3x vyssi.

      Potom by byla ekvivalentni dotace v CR 3x nizsi (tj jen 3000 USD na auto) a rocne by to bylo 400 milionu korun. Za to lze v CR postavit 350 metru az 1.6km dalnice, jak kdy.
      • 100 Reagovat !

        foto Orm

        Orm 01.02.  07:42

        « Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

        Díky za upřesnění - nemohl jsem ta čísla hned najít. Přepočet na obyvatele je hloupost, tak to nefunguje. Korekce jen na to, která auta se prodají v USA, dotace v EU neznám, ale také jsou.

        V zásedě se ale pořád jedná o velmi významné částky pokřivující trh a ekoterorismus.

        Pokud Tesla prodá 400.000 aut v 2019, bude dotace 1.8 mld. USD, tedy 40 mld. CZK.
        • 06 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 01.02.  12:39

          « Re: Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

          Až na to, že pro první polovinu roku 2019 je dotace nastavena na $3750 a na druhou polovinu roku na $1875. Pak už nebude vůbec. Takže asi 1,1 mld. USD, pokud by prodala tolik aut v USA. A mimochodem právě kvůli snížení dotací byla v USA snížena cena Tesel o $2000 (aby na tom zákazník netratil, takže dotaci teď Tesla táhne ze svého"), takže to zas tak supereasy podnikání asi nebude.
        • 05 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 01.02.  13:38

          « Re: Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

          Zcela souhlasim s tim, ze ten prepocet na realie v CR neni moc dobry - spravne bychom meli zjistit kolik to stoji na jednoho danoveho poplatnika, tedy kolik procent z jeho dani jde na tuto dotaci. Jsem ale linej ty cisla hledat, to by nebylo uplne snadny.

          O co mi slo je poukazat na to, ze USA jsou obrovska bohata zeme ktera ma 32x vic obyvatel nez CR, a tak je nejaka 1-2 miliardy dolaru sice velka caska penez, ale v ramci US je to docela pakatel. O to mi tady slo. Ten prepocet je ale trochu mimo misu (ovsem radove to sedi i tak) to uznavam a omlouvam se za nepresnosti.

          PS je normalni, ze nove technologie jsou podporovany dotacemi do doby, nez je ten business dostatecne velky. Nekdy totiz neni jineho vychodiska. V ucebnicich ekonomie je takovych prikldu mnoho, je to bezne vsude ve svete bez ohledu na levici ci pracici. Treba vesmirny vyzkum nebo dotace leteckeho prumyslu jsou klasicke priklady.

          Bez toho bychom nemeli zadne satelity, zadna letadla, zadna letiste (anebo by to slo o desitky let pomaleji).
          No a elektrifikace je presne takovy pripad - pokud nebudou dotace, trvalo by to dekady, klidne i sto let, protoze cely business je uplne spokojeny se soucasnou situaci, vyrabet stale stejna auta, jezdit stale na stejne palivo, ignorovat ekologicke dopady. Ty dotace tu zmenu maji urychlit a to se taky dari.

          A ano, ochrana zdravi obyvatel a ochrana prirody nejsou zadarmo.
          Jenze pak prijde to klasicke cechacstvi - vsichni jsme 100% pro ochranu zdravi a prirody presne do momentu, kdy za to mame neco zaplatit...
          A pak najednou se nam to libit prestane a zacneme hledat duvody, proc to nema smysl delat a uplne zapomeneme na to, ze vysledkem muze byt kvalitni vzduch ve mestech, nizsi spotreba fosilnich paliv atd atd.
        • 02 Reagovat !

          foto Freddka

          Freddka 01.02.  19:49

          « Re: Re: Dotace 9.000 USD na elektroauto, celkem 50 mld. CZK za 2018

          - tady byla poznamka pro redkaci auto.cz, ale byl to muj omyl, odstraneno -
  • 89 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 31.01.  21:46

    To se nám to podniká, když nám lidé půjčují peníze...

    Švejk by to okomentoval asi nějak takhle... >:D
    • 03 Reagovat !

      foto Freddka

      Freddka 01.02.  19:30

      « Re: To se nám to podniká, když nám lidé půjčují peníze...

      Muzes mi prosim rict, kterou automobilku teda zalozili bez pujcky?
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 02.02.  23:23

        « Re: Re: To se nám to podniká, když nám lidé půjčují peníze...

        Kdyby si půjčili skutečně jen na založení, bylo by to O.K., ale to už hodně let, že? >:D
  • 713 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 31.01.  22:00

    Ponziho schema a krach

    Takze zase nic? A Tesla je v zisku. Ale jen dva kvartaly. A na EV jsou dotace. A ke vsemu odesel CFO.

    Vzdycky se najde neco, co napsat proti Tesle. Ale komentare v diskuzi uz jsou opravdu bidne. A cim dal vic plati: Prani otcem myslenky ;-)

    Ja se jen raduju, ze negativni reklama je taky reklama.
    Asi jako kdyz se Cadilac vytahuje na Teslu :-)

    PS Srovnani hokejovyho zapasu s financnimi vysledky me pobavilo >:D
    • 211 Reagovat !

      foto 99matthew99

      99matthew99 31.01.  23:36

      « Re: Ponziho schema a krach

      Cesi tu predvadzaju nieco podobne ako ked si Slovak rypne do skodovky.
      • 811 Reagovat !

        foto white-label

        white label 31.01.  23:41

        « Re: Re: Ponziho schema a krach

        Slovák ať si do Škodovky klidně rýpne, podstatné je, že si ji stejně nakonec většina Slováků koupí...
        • 48 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 01.02.  08:56

          « Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

          >:D >:D >:D :yes:
        • 06 Reagovat !

          foto 99matthew99

          99matthew99 01.02.  13:38

          « Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

          Nechapem kto zanu da tolko penazi. I ked podiel fleet vs FO je 84%vs 16%. To je ta vacsina slovakov. Skodovka sa u nas drzi vdaka fleetu. Kludne im doprajem nech si uziju tu 1.0 v octavii kombi so svihadlami vzadu.
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 01.02.  15:04

            « Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

            Tak po tisící prvé - fleet jsou i všechna auta na ičo. Tj. každý živnostník, který si koupí za svoje peníze svoje (často soukromé) auto, je ve statistikách fleet.
          • 13 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 01.02.  15:15

            « Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

            U vás si firmy kupují Octavie jenom s litrovými motory a se švihadly vzadu? Fakt? >:D
          • 20 Reagovat !

            foto white-label

            white label 01.02.  16:01

            « Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

            A fleetové prodeje dělají na Slovensku Slováci, nebo Marťani? Mimochodem statisktika celkových fleetových prodejů není, jsou to prodeje na IČO (viz Karel 15:04), ale to je zřejmě pod tvou rozlišovací schopnost.
          • 20 Reagovat !

            foto Ham-

            Ham. 01.02.  16:16

            « Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

            No těch 84% Škodovek po třech nebo čtyřech letech ve fleetu si stejně koupí Slováci a pěkně draho, protože třeba tříletá Octavia s nalítanými 150tkm si u vás drží daleko vyšší ceny než konkurence. Takže ano, podstatná část Slováků si koupí Škodovku a za docela mastné love a klidně se švihadly a litrovým benzínem.
            • 03 Reagovat !

              foto 99matthew99

              99matthew99 01.02.  19:47

              « Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

              A to presne nechapem. Kupit vylietanu predrazenu stocenu octaviu na ktoru este potrebujem dobre hav. poistenie aby som mohol dobre spat. Su to obycajne priemerne auta ktore nicim extra nevinikaju(az na ten priestor). Inak je to slaby priemer. Staci si pozriet test jazdenky na Top Speede. Tam to povedali na plnu hubu.
              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 01.02.  19:50

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                Jasně, že jsou to obyčejný auta. Nejprodávanější auto světa Corrola je snad neobyčejná a nadprůměrná? Prostě masovky. Nevím, čemu se divíš.
                • 02 Reagovat !

                  foto 99matthew99

                  99matthew99 01.02.  20:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                  Asi nieco natej Corrole bude ked je najpredavanejsie auto sveta. Urcite je mimoriadne spolahliva. Vyberat medzi nou a skodou tak sa priklonim k japonskej technike.
                  • 30 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 01.02.  20:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                    A když ti prozradím, že Golfů a Jett se prodá na světě ještě víc, než Coroll (nikoli "Corrol) a Aurisů dohromady, tak zůstaneš dál věrný své jasné logice? ;-)
                    • 00 Reagovat !

                      foto 99matthew99

                      99matthew99 01.02.  21:48

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                      Za tu Corrolu moze karel. Som mu veril ze to napisal spravne :-) pozri keby som si mal vybrat spolahlive tak vyberiem Corollu. Ma vsak pre mna jeden velky problem a to je motor. To je aj dovod preco mazda3 ktoru som mal sla z domu. Ten motor(88kw) bol slaby a spotreba 7l tiez nijako ocarujuca. Popravde golf(jetta) sa mi nikde velmi nepacil. Takze by som pozeral inam.
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 02.02.  00:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                        Vím, žes to "jen" blbě opsal. Samozřejmě jsem nemyslel, že by sis koupil Golf/Jettu jen proto, že se jich tolik prodalo, jen jestli si i u nich řekneš: "Asi nieco na tej Jette/Golfu bude ked su najpredavanejsie..."
                  • 20 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 01.02.  21:02

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                    Určitě je spolehlivá. Ale auta mají víc vlastností, než jen spolehlivost. Pokud je pro tebe prvořadá spolehlivost a kvalita, nechápu, proč tu adoruješ Teslu.
                    • 02 Reagovat !

                      foto 99matthew99

                      99matthew99 01.02.  21:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ponziho schema a krach

                      Tesla sa mi paci z uplne inych dovodov. Niekto z nicoho vytvoril automobilku ktoru chce niekolko dalsich auzomobiliek nasledovat pretoze im kradne zakaznikov( nieco ako ked BMW predstavilo X6). Tesla zacala robit uplne ine auta ako bolo doteraz zvykom. Je jasne ze nie kazdemu sadnu ale to ziadna automobilka.
    • 811 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.02.  06:08

      « Re: Ponziho schema a krach

      Bydlíš v paneláku? Kde bydlí většina tvých známých? Taky v bytových domech? Už se těším, jak se bude hádat o prodlužky. ;-)
  • 511 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 31.01.  23:42

    Tesla Hate

    Zajímavé, kolik je v diskusi pod každým článku o Tesle až fanatických haterů. Podle mne jsou to super auta, posunují elektromobilitu mílovými kroky vpřed a je dobře, že tu jsou, i když plně nahradit spalovací motory zatím ještě tak úplně nedokáží. :yes:
    • 114 Reagovat !

      foto white-label

      white label 31.01.  23:54

      « Re: Tesla Hate

      Za to fanatického příznivce Tesly/Muska, aby tu člověk hledal pomalu mikroskopem... >:D >:-[] ;-)
    • 1010 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 01.02.  06:06

      « Re: Tesla Hate

      Haterů nebo realistů? Z čeho se bude masová elektromobilita dobíjet? Jak se bude dobíjet? To jsou zásadní otázky a ne to, že se v několika kvartálech dostala Tesla do černých čísel.
      Mimochodem dotace jim plynuly i z daní výrobců automobilů...
      • 310 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 01.02.  07:36

        « Re: Re: Tesla Hate

        Ty jsi dneska vtipnej :-)

        [odkaz]
        • 66 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 01.02.  08:51

          « Re: Re: Re: Tesla Hate

          Nerozumím, kde se budou EV dobíjet? Je dostatečná kapacita sítě, byť na 20% EV z celkového počtu OA?
          • 112 Reagovat !

            foto -StenLi-

            .StenLi. 01.02.  10:59

            « Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

            Ak nerozumies, tak treba pocuvat, zamysliet sa a porozumiet.
            Kde sa budu EV dobijat? Kedze nabijacia stanica alebo zasuvka ma neporovnatelne vacsiu dostupnost ako cerpacky s fosilnymi palivami, odpoved je: Vsade tam kde sa tankuju ICE auta, ale k tomu este na mnohych miestach bez potreby zvazat tam cisternami palivo: nakupne centra, parkoviska, jednoducho a lacno vybudovatelne odpocivadla s nabijackami a samozrejme v kazdom jednom dome a garazi s elektrikou.
            Dodavka elektrickej energie je biznis a kapacita siete zodpoveda dopytu. Ty sa vlastne pytas ci budu dodavatelia elektriny ochotni zvysit svoje prijmy/zisky. No co myslis?
            Ak nerozumies iba nabijaniu.. to mas asi najmensi problem v tejto diskusii :-)
            • 51 Reagovat !

              foto spaleny6

              spaleny6 01.02.  17:06

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

              Ono se to v diskuzi zdá hrozně snadné. Prostě se bude dobíjet všude. Na odpočívadlech, v obchoďákách, na parkovištích. Ale realita je taková že dodnes ty odpočívadla nikdo ani nevybudoval bez nabíječek, natož s nabíječkama. Lidi nemaj u baráků a na sídlištích kde zaparkovat, natož aby tam měli ještě nabíječku. Nezvládají se tu ani opravovat silnice, chodníky, vodovody. Takže nic nenasvědčuje tomu že by to v blízké době mělo být nějak jinak. Vím že napsat něco takového je útok na EV a kacířství, ale vesměs to je jen nezpochybnitelná realita.
              • 00 Reagovat !

                foto -StenLi-

                .StenLi. 04.02.  13:25

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                Som rad ze si to napisal, lebo si pokryl mnohe omyly ohladom nabijania EV o ktorych tu teoretizuju ludia ktori EV nikdy nevlastnili, to je dnesna realita. Podme k tym omylom, nie je pravda ze nikto nebuduje odpocivadla, "natož s nabíječkama", tie sa v CR/SR buduju rychlejsim tempom ako pribudaju EV [odkaz]
                Nahradenie ICE aut EV je jasna a hlavne nevyhnutna buducnost, ale ich nedostatocny objem vyroby umoznuje praveze velmi plynuly prechod. Dnesna technologia baterii ich vsak robi nevhodnymi pre komunisticke sidliska a la CSSR a preto som ich ani nespomenul ako miesta na nabijanie. Otazka webpaja znela kde sa budu nabijat a ci je dostatocna kapacita siete. Cesty, chodniky, vodovody atd.. su problemy hospodarenia spravcov, ktorym ich opravenie alebo vybudovanie neprinesie zisky navyse, su to len nutne vydavky. Nopak, nabijanie EV je biznis, na to sa tu casto zabuda a kazda jedna nova nabijacka su prijmy navyse (+dotacie od vyrobcov EV) a preto ich budovanie nema nic spolocne s CR/SR chatrajucimmi statmi a samospravami.
                Tak isto sa tu zabuda na to ze EV sa masovo predavaju iba 8 rokov, pricom za prvych 6 rokov sa predalo menej EV ako za posledny rok! Ludia (hateri obzvlast) cakaju od baterii v EV zazraky ake neocakavali od ziadnych inych produktov. Dnesne EV treba kvoli dnesnym bateriam brat ako absolutne nadradenu alternativu k drahym premiovym ICE autam pre ludi ktori ich maju kde dobijat, robia iba kratke trasy, alebo na dlhe trasy maju ine ICE auto, a zaroven absolutne nevhodnu alternativu pre CSSR sidliska. Jednoduche. Presne preto sa v US predalo 140k Modelu 3 a iba 60k/44k MB C/BMW 3 a co sa tyka CR/SR, pre majitelov domov je jediny problem cena novych EV, jazdene sa da kupit od 7k€, cena bude uz len klesat a ten sidliskovy zbytok bude musiet pockat na solid state baterie aby EV dorovnali ICE auta v dojazde a obnoveni dojazdu a teda ich uplne prekonali. Tym sme sa dostali spat k otazke: kde sa budu dobijat? No predsa na cerpackach ako ICE + na mnohych dalsich miestach vratane domov kde budu sluzit ako nahrada power wall-u pre ukladanie solarnej energie a zaroven ako zalozny zdroj pri vypadku. Len to chce cas, cokolvek EV dosiahnu, pre haterov je to malo aj ked to je boom aky ine odvetvie nepozna, ani to ICE, takze menej reptania a viac pozitivizmu, koniec koncov je to v zaujme kazdeho z nas ;)

                Hoaxy o emisiach z elektrarni a skodlivosti baterii za 3, 2, 1... >:D
          • 07 Reagovat !

            foto Mino21

            Mino21 01.02.  12:43

            « Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

            Jen tak pro představu, 20% zastoupení EV v OA by navýšilo množství spotřebované elektřiny v ČR asi o 5-6%. A byla by to asi pětina vývozu elektřiny z ČR.
      • 011 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 01.02.  07:54

        « Re: Re: Tesla Hate

        To sú zásadné otázky, ktoré boli X-krát zodpovedané.
        • 68 Reagovat !

          foto webpaja

          webpaja 01.02.  08:52

          « Re: Re: Re: Tesla Hate

          Kde jsou zodpovězené. Vyšel jsem z tvrzení majitele Tesly, běžná domácí zásuvka se rovná 29-ti hodinám dobíjení.
          • 77 Reagovat !

            foto spaleny6

            spaleny6 01.02.  09:49

            « Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

            Tesla fan nebo Tesla hater. Rozdíl mezi vámi je jen ten, že každý stojite na jiné straně.
            • 011 Reagovat !

              foto -StenLi-

              .StenLi. 01.02.  10:48

              « Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

              Rozdiel tu je.. ak hater precita nejaky clanok ktory potvrdi jeho pocit z brucha ze EV/Tesla su zle, okamzite vitazoslavne zvola "ja som to vedel/hovoril" absolutne ho nezaujima jeho pravdivost alebo data z ktorych sa vychadzalo. Fan EV/Tesly sa ale stal fanusikom preto ze ho oslovili informacie ktore o nich ziskaval, a pri kazdom hate clanku ma chut overit si to ci to je ozaj tak a ci jeho nadsenie pre EV/Teslu poklesne.. Vysledkom je to, ze kvoli stabilnej produkcii hate clankov ktore su dolezite na udrzanie citatelov, sa hateri navzajom potlapkavaju po pleci a usvedcuju vo viere v hoaxy a prekrutene fakty a fans ziskavaju stale hlbsie a hlbsie vedomosti a noznice sa roztvaraju, a teda diskusia straca stale viac a viac na vyzname.. Vzdy to tak bolo a aj bude, ze ci ide o iPhone alebo EV, vzdy o nom vie viac ten fan ktory ho vlastni ako hater co nema vlastnu skusenost a ohana sa clankami ktore su zamerne napisane tak ako su a casto ludmi ktori tu vlastnu skusenost tak isto nemaju :-)
              • 102 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 01.02.  11:23

                « Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                >:D >:D :yes:
                Fandové Tesly hledají jen relevantní data, jsou velmi objektivní, to můžu podepsat!
                Třeba jeden tu tvrdil a pořád tvrdí, jak je Tesla ve výborném finančním stavu, jak hateři kecají, že má namále. Může vyjít najevo, jak sám Musk přiznává, že letos málem krachli, můžou vyjít čísla o miliardové ztrátě, ale holým faktem pro objektivního fandu Tesly zůstane, že Tesla finančně bezva funguje.
                :-)
                • 29 Reagovat !

                  foto -StenLi-

                  .StenLi. 01.02.  11:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                  Karliku, ty si ako pokazeny verklik.. este raz si precitaj moju reakciu ked si ju nepochopil na prvy krat.
                  [odkaz]
                  Vsetko co tam pisem su jednoducho overitelne fakty tu: [odkaz]
                  Takze kde su tvoje fakty trolske argumenty a fakty ktorymi ich chces podlozit? Je to snad idnes clanok v ktorom si si pomylil datumy o par mesiacov? >:D
                  • 82 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 01.02.  11:43

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                    " Preto som pisal o tom ze Tesle sa dari tako ako nikdy predtym"
                    Ztráta za 2018 1mld dolarů.
                    Víc snad netřeba dodávat.
                    Já se za tu ztrátu neposmívám, ale čísla jsou čísla. Nějaké čarování mezi kvartály na nich nic nemění.
                    • 210 Reagovat !

                      foto -StenLi-

                      .StenLi. 01.02.  11:53

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                      A presne pre toto si tu za trolla. Nechapes citany text a omielas to dookola. Vies pochopit rozdiel medzi Q3 (to je treti kvartal Karliku) a celym rokom?
                      Za trolla si aj preto ze si ten report vobec necital :-) Inac by si sa dozvedel ze Tesla disponovala hotovostou 3 mld dolarov. Vies si spocitat co je viac ci prevadzkova strata 1 mld alebo cash 3 mld? To vie aj troll. A keby si sa uz uuuplne chcel vzdelat a naaaaozaj precitat ten report tak by si zistil ze vyroba a predaj aut je ziskovy. Takze karliku, skusme sa spolu zamysliet ako moze spolocnost so ziskovym podnikanim vyrobit stratu? Zeby to bolo R&D (vygoogli si) a investicie do este vacsich ziskov v buducnosti a do napredovania, uvadzania novych produktov ktore este viac urychlia nastup EV? Pretoze to je hlavny ciel startupu Tesla?

                      Uved mi fakty ktore dokazu ze Tesle sa niekedy darilo viac ako vtedy v Q3 ked som to pisal a ospravedlnim sa ti ze som sa mylil. Ak to neurobis tak sa mylis ty a si obycajny troll omielajuci svoje omyly dookola.
                      • 72 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 01.02.  13:16

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                        Když už tady chceš takovým způsobem poučovat, tak Q3 je např. model od Audi, ale určitě to není zkratka pro třetí kvartál, .StenLiku, zkratka pro třetí kvartál vypadá takto:
                        "3. Q", případně takto "III. Q".
                        • 19 Reagovat !

                          foto 99matthew99

                          99matthew99 01.02.  13:45

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                          Ked nemam co k veci tak napisem taku blbost. Jedineho koho pri tomto prispevku napadlo Audi Q3 tak si ty.
                          • 61 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 01.02.  14:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                            S tvou první větou naprosto souhlasím a dávám ti palec nahoru za příkladnou sebereflexi. :yes:
                            • 05 Reagovat !

                              foto 99matthew99

                              99matthew99 01.02.  17:19

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                              Pobavilo. Pre teba pojem Q3 ostane iba u Audi. Na viac nezostalo miesta.
                        • 15 Reagovat !

                          foto Xylo

                          Xylo 01.02.  15:23

                          « Q3

                          Asi vycházíš z českého názvosloví, ale mezinárodní význam Q3 je jasný [odkaz]
                          • 41 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 01.02.  16:18

                            « Re: Q3

                            Ano, vycházel jsem z českého názvosloví.
                            Odkaz sice není na české stránky, ale jako argument to i tak beru, takže beru zpět. :-)
                            • 02 Reagovat !

                              foto Xylo

                              Xylo 01.02.  16:59

                              « Re: Re: Q3

                              Díky. Jsem občas trochu alergický na nějaké anglicismy, ale po 20-i letech v mezinárodním byznysu se některé termíny nebo slangové výrazy stanou běžnou součástí slovníku. Snažím se to teď na VŠ trochu odbourat, ale terminologie v češtině je také dobře zmatečná a pokud ve finančním řízení ještě používáš účetní hantýrku, tak je to hezký guláš ... Pokud zůstanu u manažerského slangu, tak mi většinou všichni rozumí ;-)
                        • 15 Reagovat !

                          foto -StenLi-

                          .StenLi. 01.02.  16:58

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                          white label: Ako ti uz Xylo jasne dokazal, naopak, Q3 je medzinarodna skratka pre 3. kvartal, ty si sa vsak nasledne pustil do Karlikovych sfer trolovania alebo si mal naozaj nevzdelanu Cestinarku ked v ceskom nazvoslovi sa podla teba Kvartal pise s Q >:D To mas za to ze sa vo faktickom prispevku objasnujuceho trollovanie nesnazis o pochopenie a absorbovanie faktov ale chces ho zosmiesnit lebo nesedi s tvojou predstavou pravdy.
                          • 41 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 01.02.  17:07

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                            Buď té lásky - můj nick je Karel.
                          • 11 Reagovat !

                            foto white-label

                            white label 01.02.  19:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                            Bože, ty jsi dobře mimo, ale hlavně, že si tak věříš. Xylo to (na rozdíl od tebe) pochopil, viz jeho celá reakce, zkus si ji přečíst pořádně, včetně té následné.
                            Q se jako zkratka pro kvartál (což mimochodem také není slovo českého původu) používá i v češtině, logicky šlo o to jak se v češtině vyjadřuje pořadí i u takových zkratek. V češtině není Q3 zkratkou vyjadřující (v pořadí) třetí kvartál, pro takový případ má čeština formát typu "3. Q", každopádně vždy s tečkou za číslicí vyjadřující pořadí.
                            Ty naše samozvaná "Cestinarko"..., mimochodem, když už, tak "češtinářka" se píše s malým "č". :*) ;-)
                    • 04 Reagovat !

                      foto -StenLi-

                      .StenLi. 01.02.  16:43

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                      Takze Kakrliku, zase raz cusis a nemas argument na obhajenie svojho trollenia.. nuz pravda je kruta.. a s ludmi ktori si nevedia priznat chybu a nevedomost ja nemam o com diskutovat tak sa nehnevaj ale nebudem uz na teba reagovat.
                      • 60 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 01.02.  16:47

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                        Steníku, jen nevím, co bych dál měl řešit. Já chybu uznat umím, ale tady nevím jakou.
                        Pokud budeme tvůj výrok brát jen doslovně, pak ano - Tesle se možná vždy dařilo hůř, než na konci 2018. Ale já bral v celkovém kontextu to co jsi psal tak, že se Tesle daří dobře, že už je zdravá, což podle mě není pravda.
                        • 04 Reagovat !

                          foto -StenLi-

                          .StenLi. 01.02.  17:06

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                          Napisal si: "Na tvoje "předkládaná fakta" typu "Tesle se ekonomicky skvěle daří, tak všichni nelžete" dobře pamatuju."
                          V skutocnosti som tvrdil ze v Q3 sa Tesle darilo najlepsie ako kedykolvek predtym, aj ked sa nam ACZ snazilo podstrcit svoj obvykly Tesla hate a podlozil som svoje tvrdenie tym najjednoznacnejsim dokazom, officialnym financnym reportom.
                          Takze stale si myslis ze som predkladal nejake moje "fakty" a moje tvrdenie bolo mylne a nepravdive?
                          • 61 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 01.02.  17:14

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                            Ach jo. Chronologie: někdo někdy na konci roku v nějaké typické diskuzi pod Teslou napsal, jak je na tom Tesla mizerně - finančně. Na což jsi ty reagoval, že to není pravda, že parádně prodává, že se jí výborně daří, a že nějaké krachy jsou jen lži Tesla haterů.
                            Týdny až měsíce poté všude psali, že Musk přiznal, že byli před krachem. Tak jsem ti to v diskuzi na kterou jsi dal odkaz, připomněl. Klidně se oháněj nějakým kvartálem, prapůvod toho je bylo tvé vyvracení špatné finanční situace Tesly.
                            • 02 Reagovat !

                              foto 99matthew99

                              99matthew99 01.02.  20:37

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                              To čo dokázala Tesla je obdivuhodné V tejto súvislosti sa generálny riaditeľ pre Severnú Ameriku, Klaus Zellmer, vyjadril, že to, čo dokázala Tesla, je naozaj úžasné. Keď sa k tomu pripočíta malá predajná sieť a úzke portfólio modelov, je to ešte viac prekvapujúce. Pritom cenovky ich áut sú viac než prijateľné. Taktiež pripustil, že kvôli Tesle stratili niekoľko zákazníkov. Odliv niekoľkých zákazníkov je taktiež jeden z dôvodov, prečo sa automobilka rozhodla predstaviť vlastný elektromobil. Niekto si to zjavne vie priznat.
                              • 01 Reagovat !

                                foto 99matthew99

                                99matthew99 01.02.  20:38

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                                *Generalny riaditel Porsche
                                • 40 Reagovat !

                                  foto white-label

                                  white label 01.02.  20:59

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                                  A já s ním naprosto souhlasím, podle mě je to dokonce zcela neuvěřitelné..., myslím to, kolik lidí dá tolik peněz za auto s tak příšerným zpracováním (a to teď vůbec neřeším pohon), to musí být zrovna pro ředitele Porsche něco naprosto mimo jeho chápání a jeho mentalitu.

                                  P.S. Vážně až "niekoľkých zákazníkov"?
                                  Hmmm
                              • 10 Reagovat !

                                foto -Karel-

                                _Karel_ 01.02.  20:56

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                                Nějaké vysvětlení, proč mi to píšeš?
              • 40 Reagovat !

                foto spaleny6

                spaleny6 01.02.  17:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                Já si tohle nemyslím. Dodnes se třeba u fanoušků (a rád bych podotknul že velká část fanoušků s tím autem nikdy ani nejela) setkávám s tvrzením že Tesla S při jízdě nevydává žádný hluk. To si myslím že vyvrací teorii o tom že fanoušek si chce věci zjišťovat a koukat na ně realisticky. Prostě mají oba tábory rudo před očima a dělají vše pro to aby si obhájili své teorie bez ohledu na fakta. Další příklad snad není třeba, ale nějaké ještě v rukávu mám.
          • 111 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 01.02.  09:59

            « Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

            Stačí čítať tunajšie diskusie, v niektorých príspevkoch sú aj konkrétne odkazy. Ja sa len divím, že všetci "antitesláci" stále do omrzenia opakujú to isté, že vás to ešte baví chlapci.
            • 61 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 01.02.  12:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

              Hlavně že to baví tebe :-! Ale uznávám že jsi větší realista než zarytí Teslafans.
              • 26 Reagovat !

                foto traveldrive

                traveldrive 01.02.  13:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                Nie som zástancom Tesly. Len sa mi páči Muskova pracovitosť a verva, s ktorou realizuje svoje projekty. Ale nepáčia sa mi všetky jeho plány a spôsoby, ale to by bolo na dlhšiu debatu.
                Skôr zástancom EV ako takých. Ale zas nie do tej miery, aby EV v plnej miere nahrádzali spaľováky a čo najrýchlešie - to je extrém a je to samozrejme nezmysel. Elektromobily vidím ako druhé autá do rodiny a pre menej náročnú prevádzku, teda skôr na kratšie každodenné jazdy a hlavne do mesta, kde by bol výraznejší úbytok hluku a hlavne výfukových plynov rovno spod našich nosov veľmi vítaný.
                Spaľováky tu budú ešte dlho, myslím si. Obmedzovanie emisií a s tým súvisiaci downsizing, zavádzanie prepĺňania a kdejakých kurvítiek do motorov kvôli číslam na papieri považujem za zhovadilosť. Ak už chcú byť silou-mocou čistí (myslím EU), mali by namiesto represií zavádzať podporu spaľovania CNG, na dlhé trasy, pre užitkáče, autobusy, nákladiaky a pod. je to v súčasnosti oveľa lepšie riešenie ako tlačiť elektrinu za každú cenu.
                • 01 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 01.02.  15:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                  Konečně rozumná slova! ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto traveldrive

                    traveldrive 01.02.  15:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tesla Hate

                    Prečo konečne? Píšem to takto stále. ;-)
      • 32 Reagovat !

        foto Freddka

        Freddka 01.02.  19:35

        « Re: Re: Tesla Hate

        Z čeho se bude masová elektromobilita dobíjet?
        V nabijeckach a ze zasuvky.

        Jak se bude dobíjet?
        Rychle nebo doma.

        Nejake dalsi otazky? =D
      • 00 Reagovat !

        foto GeekStar

        GeekStar 03.02.  12:01

        « Re: Re: Tesla Hate

        Mě celkem nezajímá, z čeho se bude masová elektromobilita dobíjet, já mám garáž a v ní mm zásuvku... :-)

        Sídlišťáci si asi elektro auto zatím nekoupí, no. Není můj problém.
  • 112 Reagovat !

    foto DonVito

    DonVito 01.02.  07:59

    Blahoprani redakci

    Zdravim redakci a obzvlaste ocenuji vyber fotografii, predevsim fotka 3 >:D
    [odkaz]
    Ocenuji, jak je toto medium nezavisle.
    A meri vsem jednim metrem.

    U skodovky vyber fotek vypada jinak ;-)
    [odkaz]

    PS U A8 samozrejme upatlane disleje nejsou problem, kdyz se pouziji oficialni fotky :-)
    [odkaz]

    PPS Lituji Tesla hatery, kdyz jejich nazor je vysledkem obdobnych manipulaci.
    • 102 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 01.02.  11:16

      « Re: Blahoprani redakci

      Patlací displaye jsou upatlaný, ať jde o Teslu, Audi nebo Škodu. Kdo není trotl, tak to ví a nepotřebuje k takovému zjištění fotogalerii.
      Ty ses tu setkal s tvrzením Tesla haterů, že jen Tesla má upatlané displaye?
      • 08 Reagovat !

        foto traveldrive

        traveldrive 01.02.  13:45

        « Re: Re: Blahoprani redakci

        Sorry, Karle, ale tiež už si trochu upätý. Je proste fakt, že obsah a tón príspevkov je rôzny nie len na základe obsahu, ale aj podľa toho, komu píšeš.
        U tých displejov nejde ani tak o realitu, ktorú samozrejme pozná každý, ale o spôsob prezentácie, ktorá sa uplatňuje, a v tom má DonVito kus pravdy. Posledná veta je už predsa len trochu vzťahovačná, čo myslíš? ;-)
        • 51 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 01.02.  15:14

          « Re: Re: Re: Blahoprani redakci

          Poslední věta je naopak docela zásadní. Je ten upatlaný display v galerii argumentem pro kritiky Tesly v diskuzích? Je to fotka (nejspíš) z výstavy, tenhle web Teslu zatím netestoval, takže na rozdíl od jiných aut nemá svou vlastní.
          Chodíš sem často, mohl sis všimnout z občasných reakcí p.Machaly, že galerie má na starosti nějaká Renata. Denně tu vyjde - nevím, odhad - 20-30 článků? K tomu je třeba poshánět fotky a nacpat to do galerie, poslední dobou dokonce dávají občas i popisky. Dost práce na den pro jednoho člověka. Teď si vem, že děláš den co den pár desítek galerií, myslíš, že máš náladu, myšlenky a motivaci(!!!!) na to, abys ses u nějaké Tesly zarazil, a začal hledat nějaký co nejvíc nepovedený/nelichotivý fotky? Houby, prostě najdeš starší galerie k Tesle 3, a šup s fotkami sem.
          Varianta, že Renatu šéfredaktor zaúkoluje "Hele, Renčo, k té Tesle najdi co nejhnusnější fotky, ať ukážeme, jak je hnusná" - je úsměvná. A varianta, jak ta holka sama o své vůli hledá schválně škaredý fotky je ještě hloupější.

          Tolik slov k jedné bl.bé fotce z galerie. Ano, autoweby v ČR netrpí zrovna láskou k Tesle. Ale Don si našel úplně směšnou záležitost a slyší trávu růst.
          ;-)
          • 04 Reagovat !

            foto traveldrive

            traveldrive 01.02.  15:37

            « Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

            Kto sype fotky do galérií, možno čas nemá, ale je to fušerina, ako je ostatne na ACZ nechvalným zvykom. Buď niečo robím poriadne, alebo kašlem na to. Nie je to chyba "autorky" galérie, ale vedenia, že to nevie alebo nechce zabezpečiť lepšie. Pre mňa ako čitateľa je to skrátka fail ako Brno. Čo sa týka galérií, tak úroveň ACZ je vskutku mizerná.
            A pokiaľ sú fotky neprebraté, teda fotené redaktorom ACZ, tak ak nie je lempl, na takéto fotenie je pripravený alebo aspoň otvorí ústa a napr. na tom autosalóne požiada hostesku, aby tam poslala niekoho, kto to utrie.
            Čo sa týka rozdielov medzi výberom fotiek napr. Škody a Tesly, bude to asi aj v tom, že od Tesly asi toľko promo fotiek k dispozícii nie je, ale ja by som pripustil aj to, že pri škodovke by sa predsa len niekto zháčil a takú fotku neuverejnil, predsa je to len domáca značka a Češi sú na ňu (dúfam) aspoň trochu hrdí.
          • 14 Reagovat !

            foto DonVito

            DonVito 01.02.  16:08

            « Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

            No mozna slysim travu rust.

            Ale zkus mi najit obdobne nelichotive fotky u jakehokoli ;-) jineho clanku.

            Jednou jsem psal do diskuze Autobildu, kde Honda Civic skoncila ve srovnavacim testu na poslednim miste. A co myslis, ze bylo v galerii? Opatlany displej z predchozi generace.
            Po mem prispevku fotku vymenili :-)
            • 41 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 01.02.  16:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

              Tady je fotka displaye Q8: [odkaz]
              Na všech ostatních je prach, na téhle i patlance.
              Tady je redakční článek o Tesle Model 3, použity "tovární obrázky" [odkaz] asi zrovna zapoměli manipulovat.
              Tohle je článek o Tesle 3, ze kterého sem z nějakého důvodu hodili celou galerii, bez úprav: [odkaz]
              Takže prosté vysvětlení - ten, kdo dělal fotogalerii, otevřel jiný, starší článek o Tesle, vzal celou galerii a hodil ji sem. Ukrutná manipulace.
              P.S. ten upatlanej display je ultra hnusnej. Ale je dobře, že to vyfotili. V Tesle ze z něj ovládá úplně všechno, tak ať člověk vidí, jak bude ten display pořád vypadat, nejde po něm pořád nepatlat. Prý se přes něj otevírá i přihrádka před spolujezdcem (?). Displaye jsou mor (u všech), a tady je ten mor doveden k dokonalosti.
              • 14 Reagovat !

                foto DonVito

                DonVito 01.02.  16:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

                Ano, tuhle fotku audi by taky asi nepouzili v clanku (tohle byly nejake jizdni dojmy..) o audi.

                No nic. Podle tebe je clanek i galerie vyrovnana.
                Podle me ne.
        • 61 Reagovat !

          foto white-label

          white label 01.02.  16:40

          « Re: Re: Re: Blahoprani redakci

          Když se na tu fotku podívám, tak v prvé řadě vidím zoufalý interiér (tím spíš vzhledem k cenám Tesly) ...a upatlaný displej je to poslední na co bych si tady stěžoval. Displej se dá utřít, ale co chceš dělat s tím zbytkem? Laciná palubka (s umakartovým designem), prakticky bez přístrojovky a k tomu volant jak z předsériovky z minulého století.
          A katastrofální zpracování kam se podíváš...
          • 23 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 01.02.  17:16

            « Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

            Ta sedla! ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto white-label

              white label 01.02.  20:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

              Vidíš, na to se Teslafuns reagovat nechce...
              • 12 Reagovat !

                foto DanV

                DanV 02.02.  09:41

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

                Labele kdyz se tak rad obouvas do ostatnich za pravopis, tak co je to Teslafuns?
                • 10 Reagovat !

                  foto white-label

                  white label 02.02.  14:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blahoprani redakci

                  Véčkový Dane, to je slangový výraz pro místní srandovní Tesláky. >:-[]
                  Mám tu na to copyright, ale od teď to budu psát jako TeslafUns, abych zdůraznil záměr. ;-)

                  P.S. Neboj, s Milošem jsem na angličtinu nechodil.
                  >:D
  • 12 Reagovat !

    foto elektrikar

    elektrikar 02.02.  00:56

    Rychlá rota - Arese, _Karel_, WinDiesel

    Aneb čeští pepici a panelákoví nabíječi Arese, _Karel_, WinDiesel. Tři hospodští mudrcové.

    Borečci o čem tady debatujete? Když je ztráta, nelíbí se vám to. Když je zisk, nelíbí se vám to. Proč vás to k sakru zajímá, jsou to snad vaše peníze?

    Ano, svět naštěstí neřídí idioti s výučním listem jako vy. Svět řídí inženýři a chytří lidé, kteří hledají způsoby, jak věci udělat/vyrobit a ne důvody proč něco nejde. Kdyby byly všichni tak omezení jako vy, tak budeme bydlet na stromech a házet po sobě kamením, protože pazourek nejde vyrobit a když něco nejde, tak k sakru nemá smysl to ani zkoušet!!! >:D >:D >:D >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 02.02.  23:37

      « Re: Rychlá rota - Arese, _Karel_, WinDiesel

      U elektrofanatiků mě vždy fascinuje ta jejich neochvějná jistota, že přechod ze spalovacích motorů na elektromobilitu je skutečný civilizační "pokrok". Posledních 120 let vývoje jasně prokázalo, která cesta je lepší, ale podle jejich názoru nyní prostě fungují přírodní zákony jinak! >:D >:D >:D
      P.S. Pokud by tě to zajímalo, tak mám vystudovanou VŠ na magisterský stupeň. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto elektrikar

        elektrikar 02.02.  23:50

        « Re: Re: Rychlá rota - Arese, _Karel_, WinDiesel

        Arese, takového * a zabedněnce, jako jsi ty, svět jen tak nevidí. Pokud máš VŠ vzdělání, tak se jedná o problém českého školství. Jedině že by jsi byl státní úředník, pak se vysvětluje magisterské vždělání i tvoje ignorantsví >:D >:D >:D

        Znovu ti to opakuju, za posledních 120 let se obor elektrotechniky celkem dost posunul. Také vznikl zcela nový obor informatika. A protože přírodní zákony fungují pořád stejně, tak se například dnes můžeš dívat na 65 palcovou OLED televizi s tloušťkou 1cm a přenášet na ni v reálném čase HD obraz přes celý svět, ty ignorante >:-[] >:-[] >:-[]

        Pokud by jsi nebyl totálně zabedněný, tak si nastuduješ jaké technologie současné EV používájí a jak dlouho (kolik JEDNOTEK let) jsou lidstvu k dispozici - a přestaneš tu ze sebe dělat hlupáka.
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 02.02.  23:57

          « Re: Re: Re: Rychlá rota - Arese, _Karel_, WinDiesel

          Hele, až bude elektromobil stát stejně jako auto se spalovacím motorem a jeho baterie bude tak velká a těžká jako palivová nádrž a hlavně ten elektromobil s takovouto baterkou bude mít dojezt 800 km (při srovnatelných jízdních výkonech) a ta batrerie se naplno nabije za 5 minut, tak pak přiď a já uznám, že elektromobilita je pokrok a správná cesta vpřed! :-) Pak totiž bude mít elekromobilita plné právo na masovou férovou existenci a začne nahrazovat spalovací motor přirozeným tržním způsobem. Ovšem ani potom mi takový elektromobil nenahradí radost s jízdy s normálním autem s vytáčejícím se motorem s pěkným zvukem a požitkem z řazení a prací se 3 pedály!
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro Davídka (2): Rakovina mu požírala ledvinu

Máma i táta pomáhají lidem, teď potřebují pomoc pro…

Jsou zvyklí pomáhat a zachraňovat lidské životy. Tatínek Davídka (2) je řidičem u záchranné služby, maminka…

Bývalá vědkyně (69): Soused mi obřím domem zastíní ten můj! Ombudsman Blesku:„Nachytat“ ho můžete na výšce

Bývalá vědkyně (69): Soused mi obřím domem zastíní…

Místo slunečních paprsků tma a stín… Toho se nyní obává seniorka Marie Vykutilová (69). Hned vedle její rodné…

 

iSport.cz

Krejčí zářil proti San Jose. Góly dali Frolík a Sedlák, v Chicagu padlo 15 branek

Krejčí zářil proti San Jose. Góly dali Frolík a…

SOUHRN | David Krejčí přispěl v NHL třemi asistencemi k vítězství Bostonu 6:5 v prodloužení nad San Jose a…

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do Havířova jel vlakem

Jágr po návratu: Potřebuju shodit kilogramy. Do…

V polovině osmdesátých let v této hale zpíval Elton John. Představila se tady Sepultura, Alexandrovci a nakonec…

 

Reflex.cz

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a kde vám hlava stojí

Zákeřné fotky, u kterých nebudete vědět, čí jste a…

Čert, aby se v tom vyznal. Která hlava je čí a čí noha patří komu? Pár fotek, ze kterých jistě nebudete vědět,…

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to je dobře!

Nabourat manželce Facebook je v Itálii trestné. A to…

Italská justice se zcela jednoznačně vyjádřila k stále častějšímu způsobu vyřizování rozchodových a rozvodových…