to máš pravdu s tou délkou,ale jinak nestačí :-) "Slyšíme brutální kvílení pneumatik, místo sporťáku se ale z ostré zatáčky vynoří valníkový transit s přívěsným vozíkem." tohle bych třeba rád viděl :-)
Když se přebere článek z posledního Auto Tipu, pak pokud vím, ten videopřílohu v tištěné verzi fakt nemá, takže v čem je problém že není video? Nechápu :-!
Zajíma mě, jestli za ten půlrok a ty kilometry nasimulujou i to, jestli zrezne >:D Mám Transit rád, mám v něm najeto spousty kilometrů, nikde nás nikdy nenechal v plné náloži jede i s uřízlým katalyzátorem (který nám ukradli na štaci :D), není to brzda provozu, když se mu přitopí, ale už začíná chudák silně kvést ( MK6). Snad ty nové modely už toto pořešily :-)
Nevím, jak Customy, ale předchozí verze ještě pozinkovanou karosérii neměly. Proto jsme šli do Sprintera, který ji již pár let nabízí a máme od reznutí pokoj. Na našich "přesolených" silnicích je pozink nutnost...
Tak to ti blahozelam k dobremu kusu...my vo firme sme ho mali pozicane na dovolenku do Talianska pred 3 rokmy a musim povedat, ze i ked malo len asi 20000 km, tak sa nam pokazilo chladenie, neskorsie klimatizacia...s motorom nastastie problem nebol. S dodavkami nema moc skusenosti, skor sa o nich rozpravam s tymi, co s nimi jazdia a väcsinou pocuvam na Transit kritiku...zvlastne, ze ti isti boli majitelia starsich Transitov a tie starsie si nevedeli vynachvalit. ....nuz zrejme sli s kvalitou dole ale to je asi fenomen viacerych znaciek :-!
Nojo, ale my tam klimatizaci nemáme >:D Motor je ještě stará 2,4Tddi, neni to sprinter, ale i naložený auto na dálnici rozeženeš na 170 když je potřeba, ale není to zrovna bezpečné >:D najto má asi 230 tisíc +/-. Je to pracovní vůz, ale vzadu se dá celkem pohodlně cestovat ve 3 vedle sebe ( 6timístná kabina). S osobákem to srovnat nejde, když si poté přesednu do svého auta, přijde mi jak závoďák jak sedí a tahne >:D
Tak tym mi len potvrdzujes slova vsetkych majitelov "starsich" Transitov...absolutna spokojnost s autom. O novom sa to uz pocuva skor zriedka. Co to mas teda za rocnik vyroby....ale v lete by som bez klimy jazdit nechcel, to tam musis mat saharu :*)
Není můj, máme ho jako "tourbus" v kapele:) Je to MK6 T350 2,4 Tddi 85kw, 2001 nebo 2002 ted nevim >:D Je to prodloužená a zvýšená verze s 6timístnou kabinou. Vzadu je dost místa pro 3 a dá se tam pohodlě cestovat, určitě lepší než v autobuse do chorvatska >:D Klimoška chybí dost, ale tak po městě větráme dveřma >:D a jinak okna. Je škoda, že nejde vyklopit žádné okno vzadu:)
Koroze Transitů bylo také to první, co mě napadlo. Navíc půl roku skákat na obrubník není to samé, jako milion studených startů, nebo držet cihlu na dálnici kdy to pak do 2 let začne žrát olej. Nebo ztvrdne nějaké těsnění, vychechlá se hřídelka nějaké vrtulky či napínák a bye bye. Většina těch řidičů musí být i spičkoví technici. Není to jen nezřízeně jezdit a dělat blbosti, jak si mnoho lidí myslí. Ale jezdit podle přesně vybraných pravidel s množstvím cyklických opakování. Poté třeba debatují nad nějakým technickým detailem, doladí design s dodavatelem dané součásti. Poté přijde rozpočtář a protože mu to v excelu na třetím desetinném místě vyšlo výhodněji pro někoho jiného, tak je to zas celé jinak atd. Práce celkem zajímavá, taky jsem v mládí o něčem takovém uvažoval. Byť dneska už se plno věcí jen nasimuluje, zrychlující koeficienty mnohdy fungují tak všelijak a dobré. Navíc co, stejně je politika nějak přežít záruku a pak hurá pro nové.
Jen mi z článku vyplynulo, že k zákazníkovi jde díky časovému pressu evidentně neodladěný produkt. Zkrátka pokrok za každou cenu a co nejdřív. První zákazníci jsou další testovací ovečky a časem se to nějak srovná ;-\
A co se Tranzitu týká, přijde mi až neuvěřitelné, jak špatnou antikorozní ochranu má (nehovořím o aktuální novince). Ale zřejmě se vychází z toho, že vůz odrovnají zaměstnanci dřív než stihne shnít do podoby, kdy by to neprošlo technickou... Inu, konzumní plechovka, po 1/4 mil. km totálně na odpis. Ale to přeci chceme - vyrábět stále nové a nové vozy, vždyť tohle živí Evropu 8-s
Jaké jsou tam motory nyní? Jsou to ty stejné od PSA co v osobních autech? Nebo je to Ford? Protože ty od PSA jsou kvalitou na dobré úrovni oproti TDCI od Fordu, které se dávaly do předchozí generace Monde či Focusu. Naopak Staré TDDi od Fordu nebylo špatné i když nijak extra výkonné či tiché
Ten neni tak luxusní podle kritérií, které si psal pod Oktávíí, oproti Transitu je totiž menší = má menší zavazadlový prostor = nižší třída, stejně bychom to mohli napsat i o délce, ta je také větší. >:D Dle tvé neoblomné logiky jasný vítěz. Bravo Ford !!!! :-) Hanba Folksvágnu! fůůůůůůj :D:D Bravoooo Ford!! >:D
Ovšem to je pouze rozdělení do tříd. Co se týče kvality, tak je to jednoduché:
Audi, Bentley, Porsche, Lamborghini, Bugatti
...
...
...
Volkswagen
...
Škoda, Seat
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ostatní značky
"jako takové jesličky a školku, kterými musí povinně projít všechny nové fordy směřující na evropský trh. Čerstvě vylíhnutá mláďata se tu učí pod rukama tří stovek testovacích řidičů správnému chování, vytrvalosti a oddanosti svému pánovi."