Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Životnost Fordu Transit: Deset let jsme zkrátili na půl roku

Ford Transit patří k nejúspěšnějším dodávkám světa. Na vlastní kůži jsme absolvovali den testování jeho životnosti.
Zpět na článek
8. 6. 2013 09:58
8. 6. 2013 16:46
9. 6. 2013 18:23
8. 6. 2013 10:21
8. 6. 2013 10:45
8. 6. 2013 13:34
8. 6. 2013 14:08
8. 6. 2013 19:00
9. 6. 2013 13:53
8. 6. 2013 22:07
8. 6. 2013 14:39
8. 6. 2013 16:03
8. 6. 2013 16:37
8. 6. 2013 15:31
8. 6. 2013 15:50
9. 6. 2013 08:04
9. 6. 2013 07:45
8. 6. 2013 09:58
no...
čekal jsem aspoň video... pár fotek jak přejíždí obrubníky je teda celkem bída... 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
8. 6. 2013 10:05
Re: no...
informace nestaci? Video jak najizddji 10 milionu kilometru by bylo dost dlouhy... ;-)
8. 6. 2013 16:46
Re: no...
to máš pravdu s tou délkou,ale jinak nestačí :-) "Slyšíme brutální kvílení pneumatik, místo sporťáku se ale z ostré zatáčky vynoří valníkový transit s přívěsným vozíkem." tohle bych třeba rád viděl :-)
9. 6. 2013 18:23
Re: no...
Když se přebere článek z posledního Auto Tipu, pak pokud vím, ten videopřílohu v tištěné verzi fakt nemá, takže v čem je problém že není video? Nechápu :-!
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 10:21
Rez
Zajíma mě, jestli za ten půlrok a ty kilometry nasimulujou i to, jestli zrezne >:D Mám Transit rád, mám v něm najeto spousty kilometrů, nikde nás nikdy nenechal v plné náloži jede i s uřízlým katalyzátorem (který nám ukradli na štaci :D), není to brzda provozu, když se mu přitopí, ale už začíná chudák silně kvést ( MK6). Snad ty nové modely už toto pořešily :-)
Rozbalit vlákno
6
8. 6. 2013 10:45
Re: Rez
Nevím, jak Customy, ale předchozí verze ještě pozinkovanou karosérii neměly. Proto jsme šli do Sprintera, který ji již pár let nabízí a máme od reznutí pokoj. Na našich "přesolených" silnicích je pozink nutnost...
8. 6. 2013 13:34
Re: Rez
Tak to ti blahozelam k dobremu kusu...my vo firme sme ho mali pozicane na dovolenku do Talianska pred 3 rokmy a musim povedat, ze i ked malo len asi 20000 km, tak sa nam pokazilo chladenie, neskorsie klimatizacia...s motorom nastastie problem nebol. S dodavkami nema moc skusenosti, skor sa o nich rozpravam s tymi, co s nimi jazdia a väcsinou pocuvam na Transit kritiku...zvlastne, ze ti isti boli majitelia starsich Transitov a tie starsie si nevedeli vynachvalit. ....nuz zrejme sli s kvalitou dole ale to je asi fenomen viacerych znaciek :-!
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 14:08
Re: Rez
Nojo, ale my tam klimatizaci nemáme >:D Motor je ještě stará 2,4Tddi, neni to sprinter, ale i naložený auto na dálnici rozeženeš na 170 když je potřeba, ale není to zrovna bezpečné >:D najto má asi 230 tisíc +/-. Je to pracovní vůz, ale vzadu se dá celkem pohodlně cestovat ve 3 vedle sebe ( 6timístná kabina). S osobákem to srovnat nejde, když si poté přesednu do svého auta, přijde mi jak závoďák jak sedí a tahne >:D
8. 6. 2013 19:00
Re: Rez
Tak tym mi len potvrdzujes slova vsetkych majitelov "starsich" Transitov...absolutna spokojnost s autom. O novom sa to uz pocuva skor zriedka. Co to mas teda za rocnik vyroby....ale v lete by som bez klimy jazdit nechcel, to tam musis mat saharu :*)
Avatar - Ozzman
9. 6. 2013 13:53
Re: Rez
Není můj, máme ho jako "tourbus" v kapele:) Je to MK6 T350 2,4 Tddi 85kw, 2001 nebo 2002 ted nevim >:D Je to prodloužená a zvýšená verze s 6timístnou kabinou. Vzadu je dost místa pro 3 a dá se tam pohodlě cestovat, určitě lepší než v autobuse do chorvatska >:D Klimoška chybí dost, ale tak po městě větráme dveřma >:D a jinak okna. Je škoda, že nejde vyklopit žádné okno vzadu:)
Avatar - Bristol
8. 6. 2013 22:07
Re: Rez
já jezdím na firmě s tourneem MK7(rok výroby 2008) a zatím teda nerezne ;-)
Avatar - vabis
8. 6. 2013 13:03
kéžby to bylo tak ideální
Koroze Transitů bylo také to první, co mě napadlo. Navíc půl roku skákat na obrubník není to samé, jako milion studených startů, nebo držet cihlu na dálnici kdy to pak do 2 let začne žrát olej. Nebo ztvrdne nějaké těsnění, vychechlá se hřídelka nějaké vrtulky či napínák a bye bye. Většina těch řidičů musí být i spičkoví technici. Není to jen nezřízeně jezdit a dělat blbosti, jak si mnoho lidí myslí. Ale jezdit podle přesně vybraných pravidel s množstvím cyklických opakování. Poté třeba debatují nad nějakým technickým detailem, doladí design s dodavatelem dané součásti. Poté přijde rozpočtář a protože mu to v excelu na třetím desetinném místě vyšlo výhodněji pro někoho jiného, tak je to zas celé jinak atd. Práce celkem zajímavá, taky jsem v mládí o něčem takovém uvažoval. Byť dneska už se plno věcí jen nasimuluje, zrychlující koeficienty mnohdy fungují tak všelijak a dobré. Navíc co, stejně je politika nějak přežít záruku a pak hurá pro nové.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
8. 6. 2013 14:39
Zajímavé
Jen mi z článku vyplynulo, že k zákazníkovi jde díky časovému pressu evidentně neodladěný produkt. Zkrátka pokrok za každou cenu a co nejdřív. První zákazníci jsou další testovací ovečky a časem se to nějak srovná ;-\

A co se Tranzitu týká, přijde mi až neuvěřitelné, jak špatnou antikorozní ochranu má (nehovořím o aktuální novince). Ale zřejmě se vychází z toho, že vůz odrovnají zaměstnanci dřív než stihne shnít do podoby, kdy by to neprošlo technickou... Inu, konzumní plechovka, po 1/4 mil. km totálně na odpis. Ale to přeci chceme - vyrábět stále nové a nové vozy, vždyť tohle živí Evropu 8-s
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 16:03
Re: Zajímavé
Jo, ta antikorozní ochrana je špatná :-( Ale dříve tam byli aspon motory, co vydrželi, jak je to teď nevim.
Avatar - rohYpnol
8. 6. 2013 16:11
Re: Zajímavé
tak nějak mám pocit, že nyná bude kvalitativně motor rovnocenný antikorozní úpravě... Bohužel zřejmě tím špatným směrem ;-\ ale uvidíme.
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 16:37
Re: Zajímavé
Jaké jsou tam motory nyní? Jsou to ty stejné od PSA co v osobních autech? Nebo je to Ford? Protože ty od PSA jsou kvalitou na dobré úrovni oproti TDCI od Fordu, které se dávaly do předchozí generace Monde či Focusu. Naopak Staré TDDi od Fordu nebylo špatné i když nijak extra výkonné či tiché
8. 6. 2013 15:31
Ovšem...
...lepší volba je VW Transporter :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
8. 6. 2013 15:50
Re: Ovšem...
Ten neni tak luxusní podle kritérií, které si psal pod Oktávíí, oproti Transitu je totiž menší = má menší zavazadlový prostor = nižší třída, stejně bychom to mohli napsat i o délce, ta je také větší. >:D Dle tvé neoblomné logiky jasný vítěz. Bravo Ford !!!! :-) Hanba Folksvágnu! fůůůůůůj :D:D Bravoooo Ford!! >:D
8. 6. 2013 20:48
Re: Ovšem...
Ovšem to je pouze rozdělení do tříd. Co se týče kvality, tak je to jednoduché:
Audi, Bentley, Porsche, Lamborghini, Bugatti
...
...
...
Volkswagen
...
Škoda, Seat
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Ostatní značky
9. 6. 2013 08:04
Re: Ovšem...
Lidi, co maji treba BMW, Volvo a dalsi a dalsi budou radi, ze jsou az na chvostu >:D
Avatar - pallas
8. 6. 2013 16:26
Redakcia, čítate to po sebe?
"jako takové jesličky a školku, kterými musí povinně projít všechny nové fordy směřující na evropský trh. Čerstvě vylíhnutá mláďata se tu učí pod rukama tří stovek testovacích řidičů správnému chování, vytrvalosti a oddanosti svému pánovi."

Všechny nové fordy - to akože každý vyrobený kus?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bristol
8. 6. 2013 22:08
Re: Redakcia, čítate to po sebe?
no to je asi blbost že? >:D