Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zlatý volant 2008: Ibiza, Golf, Superb, Q5, BMW 1 Coupé a Bluetec

Po 33. vyhlásil nedělník Bild am Sonntag anketu Goldenes Lenkrad. Na slavnostním vyhlášení byla 5. listopadu v Berlíně byly vyhlášeny výsledky v šesti hlavních kategoriích.
Zpět na článek
8. 11. 2008 03:34
8. 11. 2008 08:27
8. 11. 2008 08:37
8. 11. 2008 13:36
8. 11. 2008 11:18
8. 11. 2008 11:47
neregistrovaný "Znalec"
8. 11. 2008 12:16
8. 11. 2008 19:22
neregistrovaný "Znalec"
9. 11. 2008 09:00
9. 11. 2008 12:04
9. 11. 2008 14:49
10. 11. 2008 12:55
10. 11. 2008 13:27
9. 11. 2008 12:39
neregistrovaný "Znalec"
9. 11. 2008 14:09
10. 11. 2008 00:44
neregistrovaný "Znalec"
10. 11. 2008 11:19
11. 11. 2008 09:07
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 09:49
11. 11. 2008 13:48
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 18:25
12. 11. 2008 08:58
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 09:08
11. 11. 2008 20:40
12. 11. 2008 09:02
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 09:19
10. 11. 2008 09:43
neregistrovaný "nrV"
10. 11. 2008 11:21
11. 11. 2008 07:10
neregistrovaný "nrV"
8. 11. 2008 11:50
8. 11. 2008 12:13
8. 11. 2008 12:23
8. 11. 2008 12:37
8. 11. 2008 15:16
8. 11. 2008 16:31
8. 11. 2008 20:58
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
10. 11. 2008 00:47
neregistrovaný "Znalec"
10. 11. 2008 11:26
11. 11. 2008 09:13
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 09:54
11. 11. 2008 13:54
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 18:15
12. 11. 2008 08:54
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 09:17
9. 11. 2008 13:59
9. 11. 2008 20:18
8. 11. 2008 12:44
neregistrovaný "507--"
8. 11. 2008 13:07
8. 11. 2008 16:32
8. 11. 2008 03:34
uz to vidim
geeee guru geee jako golf >:D no jo nemecke auto vyhralo v nemecke ankete, tomu rikam uspech >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
8. 11. 2008 08:27
Re: uz to vidim
To píšeš špatně. To, že je to německá anketa je zřejmé, ale dkyž tak an ty výsledky koukám, tak ani nebylo účelem aby vyhrálo německé auto, ale aby vyhrálo auto z VW koncernu...
MYslím, že s tímto postupem... budou i samotní nemci za chvili otrávení.. Ony totiž existují i v samotném německu jiné značky...

Ibiza před Mitem, Golf před Deltou a Q5 >:D :yes:
8. 11. 2008 08:37
Re: uz to vidim
No co by jsme také mohli čekat,od německé ankety.Navíc když VW je jediná polostátní německá automobilka (možná budou někteří tvrdit,že stát v ní nemá žádný vliv a další bludy),musí ji nějak podpořit.Nejednodušší cestou jsou takovéto naoko nezávislé a skryté reklamy (ankety).
8. 11. 2008 08:50
Re: uz to vidim
Presne tak, tahle anketa nema zadnej smysl... pouze je to reklama
Avatar - Enthusiastic.driver
8. 11. 2008 11:53
Re: uz to vidim
Polostátní ?? Prtože 99% jejich akcií vlastní Porsche ?
8. 11. 2008 13:36
Re: uz to vidim
99%akcií VW vlastní Porsche?A od kdy?Na těchto diskuzích se opravdu dá pobavit nad naprostou neznaolostí. :yes:
8. 11. 2008 07:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
8. 11. 2008 09:12
objektivní anketa z druhé strany
[odkaz] já nejsem příznivcem ani jednoho koncernu, ale jen, že je to všude stejné
Rozbalit vlákno
7
8. 11. 2008 20:08
Re: objektivní anketa z druhé strany
kazda krajina ma jiny styl dopravy a tudiz i jine naroky na auta. V japonsku kde se jezdi max. 80 a pul dne stojis v zacpe BMW nedava smysl. V Nemecku jsou dalnice bez rychlostniho omezeni a ridici maji uplne jine naroky jak holandane nebo anglicane, kteri v zivote nejeli pres 160. Jednou jsem vezl z frankfurtu americana, ktery se cely tesil na nemecke "autobahn" kdyz jsem se rozjel na 150mil (240) tak neveril svojim ocim a to nas jeste predjizdel AMG :-) cely tyden nemluvi onicem jinem a v usa mu nikdo neveril ze se tak rychle muze jezdit :-)

Pro mne v nemecku renault nebo toyota nedava smysl protoze uz pri 180 ty auta skacou jak kozy a jsou neovladatelne, proto americke nebo anglicke novinare, kteri posuzuji auta podle odkladacich prostoru a elektrickych hracek jsou to uzasne auta. BMW; Mercedes, Audi, Porsche mluvi ostatni krajiny nabizi jen mainstream
Avatar - euro89
8. 11. 2008 21:07
Re: objektivní anketa z druhé strany
>:D >:D >:D >:D teď jsi mě docela pobavil... ve Velký Británii, která je považovaná za kolébku motorsportu a je domovem takových značek, jako Lotus, Aston Martin, TRV, MG a mnoha dalších se posuzují auta podle odkladacích prostor, jo..??? >:D >:D >:D >:D tak proč každej britskej novinář hodnotí v první řadě jízdní vlastnosti a jede s autem na okruh, nebo klikatý okresky...? Britové jsou snad největší milovníci sportovních aut v Evropě, takže ten tvůj příspěvek je úplně mimo... :no: taky by jsi se někdy měl svést nějakou Toyotou, ptž evidentně nevíš, co mektáš... jel jsem v Camry 3.0, Corolle TS i Supře MK IV a ani jedna rozhodně při 180 nebyla neovladatelná... taky by mě zajímalo, co by Ti na tvůj názor o "80 a pul" řekli japonci jezdící ve Skylinech, Suprách, Evech, Imprezách, MR2, Integrách, nebo 3000GT...
9. 11. 2008 00:16
Re: objektivní anketa z druhé strany
Pod pojmem Toyota si normální běžný člověk nepředstaví Camry, Corollu TS nebo Supru (ruku na srdce, kolik jich potkáš za měsíc? Žádnou nebo jednu?)
Pod pojmem Toyota ti každej řekne Yaris, Avensis a možná Corollu nebo Carinu. A tyhle ty běžný modely nejsou rozhodně ničím extra ovladatelným v 180 třeba na panelové D1.

Takže příště kroť hormony a zkus se na svět podívat normálním pohledem. Jen tak potom dokážeš pochopit chování většiny lidí, což ti život může dosti ulehčit.
9. 11. 2008 10:47
Re: objektivní anketa z druhé strany
Pod pojmem VW si představíš co?Supersport?Obyčejný Golf,Passat a to má být extra ovladatelné,z čeho se má každý posadit na zadek? :-!
9. 11. 2008 11:42
Re: objektivní anketa z druhé strany
Opět pan hádavej.
Za prvé, nereaguji na tebe, za druhé, přečti si vlákno o co jde, ať tu ze sebe neděláš troubu a za třetí. Já nikde Nepíšu o tom, že je Golf nebo Passat vzorem ovladatelnosti. Svý zcestný myšlenky si vnucuj někomu jinému.
8. 11. 2008 22:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 11. 2008 09:51
Re: objektivní anketa z druhé strany
Tak jsi asi nebyl velice dlouho v DE že?!Jejich dálnice namají omezení?TO platilo před 20.lety,dnes je to jinak,zelaní si prosadili pravě ne většině dálnic rychlostní omezení.Určitě nejsem z německých aut mimo,jsou to stejný *** jako ostatní.euro89 má pravdu.Možná by ses divil,kdyby tě někdo svezl Mustangem či Corvetou.Oni nemají turba,ale objem a ten turbem nenahradíš.
8. 11. 2008 11:18
ZLATÁ AUTA
Je to zajímavé... oficiální výsledky se shodují s vědomím znalé veřejnosti. Nakonec, tak to přece má být. Svědčí to jednak o osvíceném vědomí populace, jednak o kvalitě ankety. Skutečnost, že Golf je první asi těžko někoho může překvapit, jeho kvality jsou v rámci segmentu nepřekonatelné, referenční. Delta s vlečnou nápravou a vnitřkem z Brava samozřejmě nemůže být premiantem mezi kompakty, to jistě chápou i bazalkáři.

Míťa prohrál s Ibizou. Nemohl neprohrát, ovšem v zájmu objektivity si napišme, že ten boj byl pro Míťu prohraný předem neb nebylo s čím novým jej porovnat a podstoupil tak nerovný boj s praktičností, novou VW platformou a vskutku povedeným designem malého Seatu.

Ovšem co je nutno velmi silně registrovat, to je umístění Superba... znalec aut sice překvapen není, přesto vnímejme superbální body ve zlatém volantu jako nadějnou předzvěst umístění SUPERBU v COTY.

Samozřejmě, že zlatý volant nemůže uspokojit plejstejšnové jezdce. Ti by se měli především snažit pochopit svět dospělých lidí, kteří o autech už nemusí jen snít, neb oni ta auta prostě kupují, a předmětnou anketu by měli vzít takřka za vlastní.

BRAVO ZLATÝ VOLANT :yes:
Rozbalit vlákno
50
neregistrovaný "Znalec"
8. 11. 2008 11:47
Re: Bratwurst
"Cos čekal, že první místo v národní soutěži tam vyhraje květináč s bazalkou? Golf je králem německých novinářů. Kdo je králem diamantových kovbojů zde, to raději neřeš, aby ses tu nemusel nakonec rozplakat." Samozrejme musim dodat, ze to nejsou ma slova, autorem je jisty GTI v komentari pod anketou Auto Europa. >:D >:D >:D
8. 11. 2008 12:16
Re: Bratwurst
Měl by ses místo toho tlemení sám sobě raději podívat na rozdíly v nominacích mezi těmito anketami, a samozřejmě i na kriteria hodnocení. Tam se jednalo než o pokus novinářů dostat Míťu do evropského povědomí tím, že převálcoval cépětku... >:D
neregistrovaný "Znalec"
8. 11. 2008 19:22
Re: Bratwurst
Koukam, brepto, zas jen dalsi okecavky z tve strany a vysvetleni nekonzistence tvych argumentu zadne >:D V posledni dobe to s tebou jde hodne dolu. Zeby Alzheimer? Staci porovnat jak reagujes na to same tema pod dvema ruznymi clanky. Tenhle priklad neni zdaleka prvnim. Nebo je to senilita? >:D >:D >:D Ten tvuj smich u veci, ktera neni vtipna by tomu nasvedcoval :-!
9. 11. 2008 00:09
Re: Bratwurst
Zkus zapojit svůj mozek (očividně bez alzheimera) a hoď do placu myšlenku. Kritizovat dovede každý ťula, ale postavit se za svůj názor, to dokáže jen chlap.

Golf je po všech stránkách velmi vyvážené a svébytné auto, které se konkurence snaží jen pořád dohánět. Žádná jiná automobilka nenabídne to, co může být v podobě Golfu. S tím se budeš muset smířit. Tohle je prostý nevyvratitelný fakt, pane "Znalec".
9. 11. 2008 09:00
Re: Bratwurst
Ale v anketě AUTO.CZ je Golf z daného výběru poslední,s 5,5%.Byla to veřejná anketa?Byla snad nějak ovlivněná?Takže výsledek mluví sám za sebe. ;-)
9. 11. 2008 11:49
Re: Bratwurst
Anketa na Auto.cz je zcela mimo mísu a to doslova. Tento server čtou z 85% mladý kluci, kteří v drtivé většině o autech jen sní a ještě drtivěji nikdy žádný pořádný auto neměli. Je nad slunce jasné, že zdejší přispivatelé anket nemají ani páru o tom, o čem hlasují.

Pokud tedy chceš vydávat anketu Auto.cz za nějakým způsobem vypovídající, jsi mi dokonale k smíchu.

Když čtu tebe, s klidným srdcem mohu tvrdit, že patříš pouze mezi snílky, kteří nemají na nové (pořádné) auto.
9. 11. 2008 12:04
Re: Bratwurst
Takže anketa,které se nehodí jsou zbytečné. Proč chodíš diskutovat na server kde je většina dle tebe úplně mimo,jdi tedy diskutovat kde jsou odborníci (kteří neoponují).
To samé si mohu v klidu myslet o Tobě.Osobní útoky jsou u některých jedinců oblíbené(jseš školak,nemáš na přádné auto,apod.)
9. 11. 2008 13:30
Re: Bratwurst
Ankety, které nehodnotí odborníci nebo lidé, kteří mají zkušenbost, jsou k ničemu a bez jakékoli váhy. To ti potvrdí každá statistická společnost, která se živí průzkumy.

Neboli jinak, nezajímá mě názor člověka, který si to nebo ono nikdy nekoupil.
9. 11. 2008 14:49
Re: Bratwurst
Lidi by měli mít při hodnocení něčeho s tím vlastní zkušenost,to jo.Jak ale zajistíš hodnocení na základě jen a jen vlastností daného modelu.Pár profláknutých německých testu (jako by na objednávku) už tu bylo.O autech panuje spousta mýtů,to je zase moje vlastní zkušenost.Některé jsou přeceňované jiné podceňované.Na autoprůmysl jsou silné ekonomické vazby,zajisti aby byl novinář nezávislý.
Dobře je vidět úspěchy prodejů Evropských a Asijských výrobců v USA,ani pro jedny to není domácí trh,ale je(nebo byl?) pro ně dosti důležitý.Doma je každý pánem.
Sporná rozhodnutí byla a budou i ve sportu natož v autoprůmyslu.
9. 11. 2008 14:59
Re: Bratwurst
USA trh by absolutně nebral jako směrodatný. Co obstojí v USA, po tom v Evropě neštěkne ani pes. Samozřejmě že určitě víš, jaká je cenová hladina asijských výrobců na americkém trhu. Pořád jsou o třetinu levnější než Evropa.
10. 11. 2008 12:55
Re: Bratwurst
člověče, ty jsi blázen. USA, a zapomeň na krizi, jsou nejvyspělejší země na světě, takže jestli si myslíš, že Amík jezdí v nějakým šrotu, protože mu nikdo neřekl že jenom v EU umí dělat auta, tak to se asi prober. Je to obráceně, trendy se určují v USA, jdou přes Británii do Evropy, a po čem na západě neštěkne ani pes dojde pak sem k nám. Trh USA možná není směrodatný co se týče požadavků na typ auta a výbavu, ale rozhodně je směrodatný co se týče kvality.
10. 11. 2008 13:27
Re: Bratwurst
Ale jdi. Určitě víš, jaké mají typické ameriky konstrukční odlišnosti od evropanů. Oni vždy dělali auta na ježdění pomalu a rovně. Stačí se podívat na tuhou zadní nápravu, která se donedávna montovala snad do všech korábů, listové péra vzadu, velké jednoduché žravé motory. Koukal jsi někdy na podvozek nového Mustangu? Nepřipadá ti stejný jako má Tranzit? Čím to bude? A taky když jsi už vzpomněl kvalitu, ta třeba u novýho Mustangu není vůbec oslnivá.
Chce to více informací, než začneš o něčem psát. V oblasti automobilismu je Amerika daleko za Evroupou.
neregistrovaný "Znalec"
9. 11. 2008 12:39
Re: Bratwurst
Je dobre, ze jsi se spravne zaradil do kategorie kritizujicich tulpasu. U cloveka, ktery zjevne neumi cist je to obdivuhodny vykon. Zkus si znovu precist, co jsem napsal, popremyslet o tom a pak to mozna pochopis. Co se tyce tveho nazoru na Golf, pak je ocividne, zes v tom aute jeste nikdy nesedel a patrne ani v zadnem konkurencnim voze. Pokud bys Golf a jeho konkurenci znal, nikdy bys nemohl napsat takovy nesmysl, jako jsi napsal. Golf je dnes ubohy podprumer, ktery ovsem svou nemoderni konstrukci a designem respektujicim trendy z doby dvacet let zpet, plne vyhovuje cilove skupine, kterou je nemecky duchodce. :-!
9. 11. 2008 13:36
Re: Bratwurst
Zase plané kecy. Napiš model, který je lepší než Golf. Jen se tu ztrapňuješ a dokazuješ mé tvrzení, že nedokážeš nic jiného, než jen tupě kritizovat. A nepostavíš se za svůj názor, který jsi zatím, krom odporu ke Golfu, neprojevil

Já, jako mnoho věci znalých lidí, sem ke Golfu napíšu. Několik karosářských variant, turbomotory a celkově široká paleta motorizací, DSG, výborný interiér, druhý nejlepší podvozek hned po Focusu, maximální možnost individualizace až po program Individual. Nikdo mi nenabídne více.

Co je na Golfu špatného, ty "znalče"?
Avatar - miromen
9. 11. 2008 14:09
Re: Bratwurst
A kolik pak ti čiňaňsky svički stoji když to ma štiři pruhi.
neregistrovaný "Znalec"
10. 11. 2008 00:44
Re: Bratwurst
Druhy nejlepsi podvozek po Focusu? >:D >:D >:D Rekl kdo? Siroka paleta motorizaci? >:D Skoda jen, ze dnes i Korejci maji lepsi motory >:D Vyborny interier? >:D >:D >:D Uz to fakt nehul. Golf je podprumerne auto pro duchodce, TVE plane kecy na tom nic nezmeni. Plnis tuhle diskusi spoustou pismenek, ale neco rozumneho z tebe zatim nevypadlo. Predloz nejake argumenty, zatim se ohanis jen svymi zboznymi pranimi. A ta, jak oba dobre vime, nejsou nez pranimi uhroviteho mladika, ktery nejspis ani nema ridicak... :-!
10. 11. 2008 11:19
Re: Bratwurst
Opět potvrzuješ to, co jsem psal výše a sice, že v halvě nemáš vůbec žádný argument a jen tupě urážíš. Psal jsem, ať napíšeš lepší variantu než je Golf. Nenapsal jsi nic, protože se akorát bojíš, že by tě tu ostatní rozcupovali. Zamysli se nad sebou, jestli jsi ty, ve svých příspěvcích, vůbec někdy napsal něco, nad čím by se dalo diskutovat. Akorát duté, nicneříkající věty bez argumentů.

Podvozek Golfu je prostě špičkový, tvrdí to nejedno periodikum zabývající se auty a nemusí být ani německé.

Vždy se podivuji nad tím, jak "znalci" vždy vezmou ten nejnuznější motor, který se do Golfu montuje a na jeho základě prohlásí, že "korejci" mají lepší motory. K smíchu, pane "znalec". Neznáš vůbec nic. Mimochodem, žádný korejský motor snad nikdy nedostal cenu EOTY, která by tvé tvrzení podpořila. Motory od VW ocenění dostaly a několikanásobné a ty oceněné se do Golfu montují.

To co jsi napsal ve svých "příspěvcích" jasně ukazuje na zamindrákovaného tupce, který nemá o autech a jejich hodnocení absolutně žádnou páru.
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 09:07
Re: Bratwurst
Jsem rad, zes mi konecne dal zapravdu, ze tu jen placas. Argumentu jsem ti predhodil hromadu a sam vidis, ze na ne reagovat nedokazes, takze ani nereagujes. No, tak to tedy shrneme. Napsal jsi sem hromadu svych zboznych prani o Golfu, ale zadny konkretni argument, zadny odkaz na cisla. Jen tva zbozna prani. Ja ti jasne ukazal, ze placas a opet jsi se nezmohl na jediny argument. Nic. No, ale ted, kdyz jsi konecne uznal, ze mam pravdu a priznavas si, ze jsi zamindrakovany tupec, ktery nema o autech absolutne zadnou paru, to konecne muzeme uzavrit. :-! Tedy: Jossalito priznava, ze je jen mluvka, ktery vydava sva zbozna prani za obecne pravdy. Kazdopadne, ocenuji, zes konecne dokazal najit v sobe silu a priznal jsi si, ze jsi totalni nula. :-!
11. 11. 2008 09:49
Re: Bratwurst
Ty jsi hodně jednoduchej človíček, co? V tom ja Jossalito pravdu. Několikrát se tě ptal, ať uvedeš konkurenci. Nebo rovnou linky na to, kde se tvrdí, že je Golf podprůměr. Nezmohl jsi se na nic. Jen tady krákáš o svých dojmech. Takže mlč a šoupej nohama, jsi tu za vola.
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 13:48
Re: Bratwurst
Chlapce, jediny, kdo tu mel uvadet nejake dukazy o Golfu byl Jossalito. Neucinil tak, anzto tak ani ucinit nemohl, protoze zadne takove dukazy nejsou. Pokud tuto jednoduchou vec nedokazes pochopit, jsi jedinym jednoduchym clovickem v teto debate ty. :-! Doufam, ze jsem to nenapsal moc slozite, abys to pochopil >:D
11. 11. 2008 18:25
Re: Bratwurst
A ty si myslíš, že důkazy proti svým lživým tvrzením, které NIKDE nejsou napsány, podávat nemusíš? Takovej kápo tedy nejsi.

Pro předložení relevantních důkazů, které ti zlomí vaz, přikládám následující linky:
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

Podobně mluví i zahraniční periodika.
Tohle jen potvrzuje mou vlastní zkušenost, že se Golf, chtě nechtě, řadí na špičku segmentu.

:-!
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 08:58
Re: Bratwurst
Jasne, takze spousta prazdnych kecu, zboznych prani, ale fakta zadna. Co nejaka srovnani? Dynamicke testy s konkretnimi cisly? Hmm? Nic. Samozrejme, ze nic, protoze cisla nelze vylhat! Predloz uz konecne nejaky jasny dukaz potvrzujici tva lziva tvrzeni nebo se styd, ze jsi ubohy lhar a nezamoruj zdejsi diskuse. Takze jeste jednou, protoze jsi to zatim svou tupou hlavou nepochopil - chci videt nejaky jasny dukaz pro tve lzive tvrzeni, ze Golf je nejlepsi. Ale oba vime, ze neco takoveho mi dat nemuzes, protoze to neexistuje. Jsi obycejny lhar. Styd se!
12. 11. 2008 09:08
Re: Bratwurst
Už nevíš jak se z toho vylhat, co? Ubožáku >:D

Nečekám, že to pochopíš, na to máš příliš dutou hlavu. Ostatní to ti taky vysvětlovali, nepochopils. Tady si narazil a tvrdě, tak si to už přiznej. >:-[]

Předlož důkazy o tom, co jsi tu psal (dynamické testy, srovnání) nikde jsem nic podobného, v neporspěch Golfu, neviděl. :-!
11. 11. 2008 20:40
Re: Bratwurst
Argument jsi nepředhodil ani jeden, sám jsi zmatenej jek Goro před Tokijem. Ti tvoji korejci mají v nabídce tak dva stupně výbavy a tím to končí. Keci o tom, že v té výbavě je vše neberu. Pořád je tam spousta věcí které nejdou obědnat vůbec a podobně. Fanda koncernu nejsem, koncernové auto nevlastním. Ale aspoň trochu soudnosti by neškodilo.
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 09:02
Re: Bratwurst
A co jsi tim chtel rici? Nerekl jsi totiz nic! Jen mlatis prazdnou slamu. I u VW je spousta veci, ktere objednat nelze, o cem to jako svedci? Navic, kdybys umel cist, tak bys vedel, ze jsem o vybave a Korejcich nepsal nic, takze nevim, proc tady s tim operujes :-!
12. 11. 2008 09:19
Re: Bratwurst
Na to je u VW program Individual, kdy ti i do obyčejnýho Pola namontují továrně třeba DVD. :-!

Nevíš o čem píšeš. Troubo >:D
neregistrovaný "nrV"
10. 11. 2008 09:43
Re: Bratwurst
Kdysi jsem četl knihu O Hitlerovi od Dušana Hamšíka, jmenovala se Génius průměrnosti (1967). Toto označení plně platí nejen na Hitlera ale i na VW Golf (nejen proto, že má Hitler s VW víc společného, než by si dnešní vedení firmy přálo). Když budeme hodnotit jednotlivé vlastnosti auta a porovnávat tabulkové hodnoty, vždy najdeme v dané porovnávané veličině lepší auto (každý si jistě dosadí sám). VW Golf opravdu nevyniká v ničem. Na druhou stranu musím přiznat, že soubor jeho průměrných vlastností dělá z Golfa "Génia průměrnosti". Tato desetiletí budovaná průměrnost osloví nejenom německé důchodce ale i lidi mladé s naprosto protíchůdnými prioritami. To je to proč je Golf tak oblíben nejenom mezi německými novináři. Takže ano máš pravdu "žádná jiná automobilka nenabídne" tak průměrný automobil se všemi tak striktně průměrnými vlastnostmi. Nikoho sice nenadchne ale ani neurazí.
10. 11. 2008 11:21
Re: Bratwurst
Bohužel Golf není průměrný, ale je prostě nadprůměrný. Takže bych ho ohodnotil jako génia nadprůměrnosti.
neregistrovaný "nrV"
11. 11. 2008 07:10
Re: Bratwurst
Je hezké jak se biješ za svůj milovanej VW Golf, "když miluješ není co řešit". Pokud ale někdo nekriticky vynáší do nebes jedno auto (ne jenom auto) na úkor ostatních, stává se směšným, nic proti tobě, neber to osobně, ber to jenom jako námět k zamyšlení. Ještě bych se vrátil k tomu Hitlerovi, ten taky nebyl hezký ale ženský na něj letěly, nebyl ani velký ale báli se ho všichni, nebyl ani inteligentní ale vládl skoro celé Evropě. To samé VW Golf, není ani hezký, není ani prostorný, není ani moc vybavený, nemá ani vyváženou skladbu motorů (směs moderních nevyzkoušených s sice vyzkoušenými ale zastaralými motory). Když se na to auto podívám racionálně tak vůbec nechápu, proč si ho tolik lidí kupuje, no prostě "génius průměrnosti". To ale není urážka to je konstatování skutečnosti.
8. 11. 2008 11:50
Re: Bratwurst
"Je to zajímavé... oficiální výsledky se shodují s vědomím znalé veřejnosti"

Tak a teď se podivej na hlasovací aketu pod tímto článkem. A kde je golf? Že by veřejnost nehlasovala pro golf omylem?
[odkaz]

Ibiza se nedostala do nominace o auto roku a Mito tam je.
Člověk který není slepý musí jasně vidět, že v této anketě jsou jasně protěžovány domaci produkty.
Ale s tím superbem více méně souhlasim.
8. 11. 2008 12:13
Re: Bratwurst
Doufám nechceš srovnávat italský pokus motoristických novinářů protlačit Míťu do světa, s legendární anketou Zlatý volant, kde se na nominacích podílí (právě) i motoristická veřejnost, a kde se hodnotí nová auta (logicky) podle tříd.

Jo, Superb, ale i Golf a samozřejmě i Ibiza, Scirocco, BMW bodovali oprávněně.
8. 11. 2008 12:23
Re: Bratwurst
Ale GTI na tom odkazu je přece anketa veřejná,která není ničím jistě ovlivněná a Golf tam má pouhých 5,5%,což je z daného výběru nejméně. ;-)
8. 11. 2008 12:37
Re: Bratwurst
Ty myslíš tu anketu pod článkem? To se mýlíš, to je anketa čtenářů auto.cz o tom, kdo by měl vyhrát COTY 2009. To s horním článkem nesouvisí. A i když asi všichni souhlasíme, že COTY by měl ten superb vyhrát, musíme počkat do 17. listopadu. Ovšem pozor, nijak výsledky nepřeceňovat, je to vítězství (byť od odborníků) přesto napříč třídami, tudíž je nutno umět výsledky číst...
Avatar - Ronault.
8. 11. 2008 15:16
Re: Bratwurst
"legendární anketou Zlatý volant", tak tohle mě opravdu rozesmálo :yes: Pak máme taky legendární anketu Zlatý slavík >:D
8. 11. 2008 16:31
Re: Bratwurst
no jo a tu vyhrává Kája Gottů podobná stálice jako Golf.... ale počet ocenění ještě neznamena, že hudba respektive auto je to nejlepší na trhu ;-)
neregistrovaný "Mr. Sarcastic"
8. 11. 2008 20:58
Re: Bratwurst
co máte proti Karlovi?
9. 11. 2008 11:57
Re: Bratwurst
Taky nevím. Sice je už Zlatý slavík profláknutá anketa, ale když se člověk zamyslí, který zpěvák dokáže oslovit více lidí než božský Kája?
Koncerty na Gotta, jsou vyprodaný do posledního místa, úspěchy má po celý Evropě a hlas má - vynikající. Není to žádný trouba, je to pofesionál každým coulem. Mimochodem, já ho tedy neposlouchám, ale jeho kvality uznávám.
neregistrovaný "Znalec"
10. 11. 2008 00:47
Re: Bratwurst
No, Gott stejne jako Golf oslovuje predevsim duchodce >:D Na tom fakt neco je >:D A pravda, "hlas" ma mozna vynikajici, ale kdo by ho chtel "jezdit"? >:-[] >:-[] >:-[]
10. 11. 2008 11:26
Re: Bratwurst
Hele prosťáčku, opět píšu. Napiš lepší variantu třeba oproti Gottovi.

Zase jen tupě urážíš, aniž bys vůbec věděl, o čem se tu píše. Tvé mindráky si tímto nevyléčíš, jen na ně ukazuješ. :-!
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 09:13
Re: Bratwurst
Ja prece dobre vim, ze si v teto diskusi jen lecis sve mindraky. Toho si vsiml kazdy, kdo to tady cte. Zkus navstivit nejakeho psychiatra, urcite ti pomuze. Obsedantne-kompulzivni porucha se da lecit. Navic, dle toho, co zde vidim, budes nejspis dosti mlady, coz pravdepodobnost alespon castecne pozitivnich vysledku lecby dale zvysuje. Pokud bys mel zajem, muzes se objednat ke mne do ordinace. Posli mi zpravu do vzkazniku.
11. 11. 2008 09:54
Re: Bratwurst
Nevím kdo je tu mladý a zamindrákovaný. Vše ukazuje na tebe. Zkus diskutovat. Ty jsi zatím neuvedl ani jedinný odkaz na něco, co by tvé blafy potvrdilo. Od Jossalita tu mámě odkazy na EOTY, což musím potvrdit, je pravda. Když kouknu na hondocení Golfu třeba tu na Auto.cz, taky nedostanu průměrnou celkovou známku, ale nadprůměrnou. To samé jinde. Pokud chceš ještě něco dodat, je na čase vyrukovat s argumenty, zatím jsi tu předvedl, že dokážeš jen ukazovat prstem, jako malý děcko. :-!

Jestli takhle vypadá tvoje dospělost, musím ti upořímně napsat, moc rozumu jsi nepobral.
neregistrovaný "Znalec"
11. 11. 2008 13:54
Re: Bratwurst
Tak zrovna v EOTY uspely daleko casteji nez VW treba Honda nebo Toyota. Dale v teto ankete uspely znacky jako PSA, FIAT, Mazda... Pokud to v ocich vas kluku na zakladce potvrzuje, ze Golf je nejlepsi, tak mate zavazny problem ve vnimani reality. Navstevu v me ordinaci tedy mohu doporucit i tobe.
11. 11. 2008 18:15
Re: Bratwurst
Já si to myslel, že máš problémy s pochopením psaného textu. Jde vidět, že nevíš, jaký je rozdíl mezi tebou výše zmiňovanými korejci tj. Koreou a nyní uváděnými japonskými značkami Honda a Toyota. Milej zlatej, Korea neleží v Japonsku. Za co se tu biješ? Za svoji hloupost?

Co se týče EOTY, v konečných výsledcích se VW letos umístil na druhém a třetím místě hned za BMW. Subaru (7) a Toyota (8) ti jsou bez slušného umístění. Pro jistou přidávám link, abys opět nenapadal někoho, že nedodal důkazy. VW prostě motory udělt umí.
[odkaz]

Ke Golfu nemá smysl už vůbec psát, to by ses utopil ve vlastních lžích a virtuální realitě. Stačí si to najít třeba na tomto serveru. :-!
neregistrovaný "Znalec"
12. 11. 2008 08:54
Re: Bratwurst
Mas pravdu, TY jsi se utopil ve vlastnich lzich. Psal jsem snad nekde, ze nejaky Korejec nekdy vyhral EOTY? Ne! Jen se mi snazis podsunovat nejake nesmysly, abys obhajil sve lzi. VW motory proste udelat neumi. Benziny sice drzi krok s konkurenci, ale v nafte je milion let za konkurenci, takze v souctu - VW motory neumi!. Je to jasne, ty maly lhari?
12. 11. 2008 09:17
Re: Bratwurst
Tak za prvé, píšeš o "Skoda jen, ze dnes i Korejci maji lepsi motory ". A bylo ti sděleno, že nemají, protože nikdy žádné ocenění za motor nedostali (což VW ano). A je to pravda a ty tu pravdu nemáš.

Teď už nevíš kudy kam, tak tu začneš něco s naftou. Chlapečku, naftový motory VW umí. Nezapomínej, že v koncernu mají v naftě 1.4, 1.6, 2.0, 2.7, 3.0, 4.0, 4.2, 5.0, 6.0. Krom dvou motorů jde o CR. Ve vyšších obsahových kategorích jde buď o nejlepší naftový motor, nebo o druhý nejlepší (po BMW). :-! Ty prostě nevíš o čem píšeš a to je tvůj problém. Spadni už s té višně, tady svým přicmrndáváním nikoho nedojmeš. Jsi tu za vola. Dokonale.

PS: Pokud bys ještě chtěl něco napsat. Předlož linky, důkazy pro své ubohé blafy. Jinak se tu ještě více ztrapníš. >:D
Avatar - Leg
9. 11. 2008 13:59
Re: Bratwurst
Jo, Gé jako Guru, Gé jako Gott >:D >:D
9. 11. 2008 20:18
Re: Bratwurst
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "507--"
8. 11. 2008 12:44
Re: Bratwurst
Je veľmi zaujímavé, že v tej Pasta ankete zvíťazilo Mito a hneď za ním Delta. To som nepocohpil doteraz nemohol som tomu uveriť keď som to čítal. Nie žeby to boli zlé autá, ale Delta a najlepšie.
A k Zlatému volantu. Vy Česi musíte byť teraz fakt veľmi pýšní. :yes: :yes:
Avatar - Pjenkava
8. 11. 2008 13:07
Re: Bratwurst
Taky reklama na VW >:D Podplacenej...
8. 11. 2008 16:32
Re: Bratwurst
ale di ty! To on dělá z čistě nezištných důvodu :-)
Avatar - euro89
8. 11. 2008 19:28
debilní soutěž...
je vidět, že je to soutěž německýho Auto Bildu, protože jinak by nikdy nemohli výsledky dopadnout takhle :no: většinu kategorií vyhráli vozy německýho koncernu VW a jednu německý BMW... kdyby to udělali objektivně, tak by Ibiza nikdy neporazila MiTo a Golf Deltu... to, že konkurencí nabitou kategorii nižší střední třidy vyhraje facelift starýho a nudnýho Golfa V jasně dokazuje zkreslenost týhle ankety... :no: :no: :no: !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
13
8. 11. 2008 20:16
Re: debilní soutěž...
proc potom v roce 2006 vyhral lexus is a volvo c30 v roce 2007 peugeot 307 atd...italske auta jsou pekne ale sami italove neradi kupuji svoje auta vsechny italy co v nemecku znam jezdi v bmw nebo audi,

Fiat si stezoval, ze ma ve svoji krajine narozdil od renaultu ve FR neverne zakazniky, delal i v italii velkou reklamu kde apeloval na patriotismus naroda.
Napr. Berlusconi presednul z audi a8 do massarati az na tlak medii
Avatar - euro89
8. 11. 2008 20:56
Re: debilní soutěž...
to je velice zajímavý...:-D já žádnou značku "massarati" neznám a to se považuju za odborníka na italský automobilový průmysl... za to vim, že tam spousta politiků a celebrit jezdí v Maserati... ;-)
9. 11. 2008 00:04
Re: debilní soutěž...
Přestaň slovíčkařit. Zkus reagovat na myšlenku. Pravda je ta, že spousta Italů dává přednost německým vozům a mnozí to nezakrytě přiznávají.
Můj známý Ital, kterého jsem před lety vezl ve Vectře, byl z toho auta naprosto unešený a to sám jezdil v AR 164.
9. 11. 2008 10:50
Re: debilní soutěž...
No tak v Itálii jsem potkával rozhodně daleko více italských aut,ve Francii francouzských než německých.
Tak ta tvoje pravda je asi trochu upavená. :-!
9. 11. 2008 11:53
Re: debilní soutěž...
Zase mimo.
Nikde nepíšu o tom, že je v Itálii více německých aut.
Ano, v Itálii je většina italských aut. Stejně jako u nás českých a v Německu německých.

Jde spíše o to, že když Ital může, bez větších potíží si jde klidně koupit německé auto. Oni nemají problém s tím, uznat, že německé vozy mají svoji nespornou kvalitu. Nejsou to takoví pokrytci, kteří dokážou jen pomlouvat a bezmyšlenkovitě se vysmívat.
9. 11. 2008 12:06
Re: debilní soutěž...
I někteří Němci si kupují italská auta,takže asi tak. :-!
9. 11. 2008 13:37
Re: debilní soutěž...
Jenže procentuelně vzato, Němci bodují se svojí prémií u Italů, kdežto Italové naprosto propadají (nejen v Německu). Tohle je vidět v Itálii nejmarkantněji.
9. 11. 2008 14:15
Re: debilní soutěž...
O Mercedesu a Bmw nemá moc smysl diskutovat,pro ně se hledá konkurence dost těžko.Ta Vectra rozhodně není prémie.
9. 11. 2008 14:43
Re: debilní soutěž...
To vím taky a o to více mě překvapila jeho reakce.
Avatar - Pjenkava
9. 11. 2008 02:47
Re: debilní soutěž...
Zajimavý... Byls někdy v Itálii? To je samej Fiat, vole. Samej. Německý auta tam taky jezděj, ale Fiatů je suverenně většina. To, že znáš pár Italů jezdících v Bavorácích naprosto nic nedokazuje. Auto pro masy je v Itálii Fiat.
9. 11. 2008 11:20
Re: debilní soutěž...
samozrejme ze tam nejvic jezdi fiatu, ale napr. oproti francii nebo nemecku si v italii koupi jen 40% lidi domaci automobilku. Proto i Fiat pred par lety skoro skrachoval a velkymi reklamami apeloval na patriotismus
10. 11. 2008 13:06
Re: debilní soutěž...
jen 40% lidí ;-) a proto zkrachoval >:D Vidíš, já myslel že zkrachovali proto, že Italové makali jako Italové, a že auta byly šitý horkou jehlou
11. 11. 2008 20:50
Re: debilní soutěž...
V oblastech Itálie které jsou bohatší tak o Fiata skoro nezavadíš, to jich vidím víc u nás. Ale je pravda, že jak jsme vjeli do vnitrozemí mimo centra a na venkov tak tam kromě Fiata skoro nic nejezdilo.