Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zlatý volant 2012: Ferrari, Renault a Toyota narušily německou nadvládu

Náš vzdálený německý příbuzný vyhlásil výsledky evropské automobilové ankety Zlatý volant 2012. Na prvních místech převládají vozy z produkce našich západních sousedů, ale "zbytek světa" bojoval statečně.
Zpět na článek
8. 11. 2012 15:51
8. 11. 2012 16:07
8. 11. 2012 16:07
8. 11. 2012 16:08
8. 11. 2012 16:46
8. 11. 2012 20:52
9. 11. 2012 08:41
9. 11. 2012 09:36
8. 11. 2012 19:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 11. 2012 16:50
8. 11. 2012 16:54
8. 11. 2012 17:17
9. 11. 2012 09:40
9. 11. 2012 11:37
8. 11. 2012 17:56
neregistrovaný "SR20"
8. 11. 2012 18:04
8. 11. 2012 21:04
neregistrovaný "SR20"
9. 11. 2012 13:25
8. 11. 2012 18:12
8. 11. 2012 20:02
9. 11. 2012 15:59
9. 11. 2012 15:52
8. 11. 2012 22:15
9. 11. 2012 12:23
9. 11. 2012 11:25
9. 11. 2012 15:53
8. 11. 2012 19:31
8. 11. 2012 20:08
8. 11. 2012 20:44
9. 11. 2012 10:06
9. 11. 2012 14:31
9. 11. 2012 10:07
9. 11. 2012 00:39
9. 11. 2012 07:17
9. 11. 2012 08:18
9. 11. 2012 08:42
9. 11. 2012 08:38
9. 11. 2012 09:05
9. 11. 2012 13:29
9. 11. 2012 08:35
9. 11. 2012 11:28
Avatar - kari.laz
8. 11. 2012 15:51
?
Kompaktní: A3, V4 1er
Střední a Vyšší střední:3er, GS a RAPID

To je potom superb už v lux třídě?

"Mercedes-benz třídy A dostal 1631 bodů" ale v tabulce pak máte 1er, tak co je pravda. Má tam být MB A nebo 1er.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Michal Fokt
8. 11. 2012 16:07
Re: ?
Pochopitelně A, asi nějaký tabulkový šotek. :-O Díky za upozornění.
8. 11. 2012 16:07
Re: ?
Zařazení Rapidu také nechápu.
8. 11. 2012 16:08
Re: ?
Tak to je for stoleti. Stvalo me, kdyz tady vznikaly tendence cpat rapida do nizsi stredni, ale nejaci daleko vetsi experti z nemecka ho soupnou primo po bok petimetroveho lexusu a trojkoveho bmw...
Avatar - Ladzape
8. 11. 2012 16:46
Re: ?
to je hodně velký úlet, v novém 3er jsem se už svezl, v Rapidu ne, ale mám pocit že do stejné třídy asi nepatří, dokonce bych řekl že ani do stejné školy >:D
Avatar - jeylkey
8. 11. 2012 20:52
Re: ?
a ani do stejne garaze ne
9. 11. 2012 08:41
Re: ?
Jak by řekl klasik :"To je úplně jiná hra na jinym hřišti" >:-[]
Avatar - WinDiesel
8. 11. 2012 15:59
CENA ÚTĚCHY...
... pro Rapid.
"Vzdálený příbuzný" se hodně posnažil aby někam zcela nesmyslně nacpal Rapida.

Zajímavé je také, že se všude píše o tom, jak Rapid propadl v české anketě Auto roku. Je to jen náhoda, že o tom Auto.cz už druhý den zarytě mlčí? Redaktoři Auto.cz se obvykle mohou přetrhnout, aby každý den vypotili alespoň 2 články o Rapidu nebo O3. Tak teď mají šanci.
Rozbalit vlákno
4
8. 11. 2012 16:30
Re: CENA ÚTĚCHY...
furt všude srovnání přiblblých embéček... v Auto tipu se už v podstatě ani o ničem jiném nedočtete.. Buď reklama, nebo Octávka x Rapid, Rapid x Fabia atd.. a přitom je to furt stejná věc. Jenom lehce jinak poskládaná.
8. 11. 2012 16:54
Re: CENA ÚTĚCHY...
...furt stejná věc... >:D >:D >:D
Avatar - Michal Fokt
8. 11. 2012 16:51
Re: CENA ÚTĚCHY...
Nemůžete se kolegům divit, tyhle články lámou rekordy čtenosti, i když jsou omleté podesáté. Dokud bude poptávka, bude logicky i nabídka. ;-)
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 17:00
Re: CENA ÚTĚCHY...
Jak typické...
Dnes je všechno dělané jen, aby to bylo atraktivní a kvalita pak dostává na frak.
No nic, alespoň jednou nebude o články se škodovkou nouze.
8. 11. 2012 16:09
Střední a vyšší třída
Rapid? me Rapid pripada spise jako kompaktni vuz
Rozbalit vlákno
3
Avatar - šmoula nešika
8. 11. 2012 17:04
Re: Střední a vyšší třída
Kompakt = hatchback nižší střední třídy
Ano, je to nelogické, ale zase nemůžou mít 20 kategorií typu nižší střední - kompakty, nižší střední - sedany a liftbacky, pomezí nižší střední a střední ap.
8. 11. 2012 18:40
Re: Střední a vyšší třída
Mne pripada, ako bicykel medzi Moto GP!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
8. 11. 2012 19:50
Re: Střední a vyšší třída
Mne Rapid s dlzkou 4.4 m pride ako Ford Fiesta s kufrom - Fiesta sedan ma 4.4 metra dlzku, a 1.72 m sirku bez zrkadiel.

Takze sorry, ale Rapid patri medzi male auta, Fiesta, Yaris, Polo, Mazda 2... Akurat cenovku ma ako auta o triedu vyssie....
Avatar - Bristol
8. 11. 2012 16:50
Rapid
to je teda anketa dobře na hlavu..odkdy je rapid střední a vyšší třída...a kde je superb? vedle bentley mulssane...? :no:
Rozbalit vlákno
4
8. 11. 2012 16:54
Re: Rapid
Superb se jim očividně nevešel do tabulek. >:D
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2012 17:17
Re: Rapid
to su nemci.... co sa cudujes.... , zlaty volant bola vzdy najvacsia nemecka ostuda ;-) a tento rok je nou opat..... kde robia sudruhovia z NDR chybu ?

ved to nie je anketa zlaty volant ale anketa oblb roku ;-)
9. 11. 2012 09:40
Re: Rapid
No jo, není tam nikde i30, takže je to samozřejmě ostuda 8-s
9. 11. 2012 11:37
Re: Rapid
To vies, nedavno tu jedneho redaktora napadlo v zachvate nadsenia postavit novu Octaviu na rovnaku uroven ako BMW3. Dnes sa dozvedeli, ze aj Rapid sa mu vyrovna.

No a nabuduce sa mozno dozvieme, ze este aj Citigo je o fous lepsi nez trojkove bawo. V Bayerische Motoren Werke budu vsetci od hanby asi chodit po kanaloch...
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2012 17:12
rapid nie je v strednej triede ani nahodou
stredna trieda to su vozy ako BMW 3 , passat, insignia, volvo S60, audi A4, P508 a pod....

rapid je v nizsej strednej triede a aj tam je len chudobny probuzny

nemcom nacisto hrabe.... 8-s

niekto chcel silou mocou zviditelnit rapid ale zjavne mu to nevyslo ;-)
Rozbalit vlákno
4
8. 11. 2012 18:43
Re: rapid nie je v strednej triede ani nahodou
Podla tejto schemy by mala nova Octavia na buduci rok zvitazit. Choreee!
8. 11. 2012 19:18
Re: rapid nie je v strednej triede ani nahodou
Levná, prostorná,... tím by mohla zaujmout i nová Octavia a na třetí místo se tím dostat. Jiní nízkou cenou bodovat nemohou a musí proto zaujmout jízdou nebo zpracováním (Clio). To jsou pak ty reálné kategorie: superlowend (Rapid), supermainstream (Clio). :-)
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 07:05
Re: rapid nie je v strednej triede ani nahodou
protože Škoda šlape , rejžomile.. >:-[]
9. 11. 2012 09:13
Re: rapid nie je v strednej triede ani nahodou
Vžduť víš, že s těmi třídami mají všichni problém, jednou je to tak, podruhé tak. Tak proč to vůbec řešíš? Ceed je ve stejné třídě, kdyby ho takhle špatně zařadili taky by ses takhle ozval? A to je Ceed větší ubožáček...
8. 11. 2012 17:25
GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Čistě z gnoseologického úhlu pohledu se právě završuje proces garážového poznání, proces, jehož pevné a neměnné základy stojí na (empirických) pilířích garážového racia, a to s vypovídací hodnotou dosahující intenzity definic nezvratně prokazujících existenci kvantového světa. Ano, i v garážovém rozměru jde o bipolární konsekvenci, kterou nejen že nepřehlíží odborná komunita reprezentovná jak kapitány autoprůmyslu na straně jedné, tak erudovanými motoristickými novináři na straně druhé, ona zapustila své pevné kořeny též do (poučené) laické veřejnosti.

Vstupme tedy takříkajíc na plnou nohu do aktuální roviny hierarchických struktur, garážových kast a mimoúrovňových tříď. Po dlouhé roky poměrně ustálený status, totiž existence (dvoj)tříd, nazíraná z pozice kvalitativní a kvantitativní doznavá v tomto roce epochální posun. Nad formát dnešní diskuse by byl jistě podrobný rozbor tříd kvalitativních (lowend, lowend plus, mainstrem, supermainstream atd) jakož i tříd velikostních (mini, kompakt atd.) avšak hlubší vhled naopak zaslouží nová třídní kategorie, a sice třída POCITOVÁ, tedy třída emoční.

Jedná se o hodnotovou kategorii reflektující aktuální celosvětové dění jak v ekonomice, názíráno samozřejmě v globalizačním spektru, tak v sociálních světech, parcelovaných sice do poměrně zřetelně hraničených pásem, přesto se protínajících právě v předznačené garážově třídní kategorii.

O co jde. Totiž bohaté portfolio modelů na trhu s auty již nelze vtěsnávat do standardních kasifikačních kategorií,ukázalo se, že zejména evropská postmoderní společnost přímo volá po dalším pevném bodu v předmětné materii. Ano, našel se, lépe řečeno, byl zrozen. Jak tedy uchopit Pocitovou třídu aut. No jde o to, že pokud byl dosud jistým hodnotícím středobodem průsečík kvalitativní a kvantitativní třídy (zde příkladmo střední prémiové BMW 3) pak klasifikace silně obohacená aktuální třídou pocitovou nám dává výsledek o to zajímavější, oč se rozšířily proměnné v námi analyzované věci.

Ale dosti ilustrativních slov, pojďme na dřeň. Například takový... RAPID, ŠKODA RAPID. Nazíráno kvantitativním třídním prizmatem se jedná o model třídy kompaktní. Kvalitativní zatřídění pak vřazuje daný model do třídy mainstream (euromainstream). Pojďme však dále a hledejme třetí definiční třídní průsečík, tedy třídu Pocitovou. Ta, a právě ta (užívající samozřejmě pojmosloví až hybridně komponované z obou tříd, jak tříd velikostních tak jakostních) vnáší do zatřídění modelu prvek subjektivní, prvek potřebný a žádoucí. Vždyť co jiného než dokonalé prolnutí, dokonalá symbióza objektivního a subjektivního hodnotového třídního kriteria nám dává jednoznačnou odpověď po postavení toho kterého modelu ve světě aut. Daný vůz tak požívá status modelu z vyšší střední třídy (pocitové), současně modelu mainstreamového (třída jakostní) a konečně modelu kompaktního (třída velikostní). Ve zkratce lze tento stav definovat takto - RAPID, v.s.m.k.

Ano, jsou i modely opačného gardu, například modely aut s třídním přívlastkem - m.l.v.s. Avšak jak jistě každý ví, to není případ automobilky Škoda.

Tolik tedy krátký exkurs do velkého světa malých/velkých aut.

No a máš to.

BRAVO RAPID :yes: :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ladzape
8. 11. 2012 17:36
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Jsem jen obyčejný člověk a přiznám se, něco takového bych nesplodil a nejsem si ani jist, zda jsem tu úvahu/slohové cvičení zcela pochopil.
Nicméně Rapid (soudím jen z fotek) se do stejné třídy jako nové 3er (v tom jsem se již svezl) nedá zařadit ani pocitově, ani velikostně a už vůbec ne kvalitativně. Ty auta hrají úplně jinou ligu, jak řekl klasik - to už není ani stejné hřiště, to už je jiný sport.
Avatar - pario
9. 11. 2012 09:08
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
gnoseologického úhlu - teoretického uhlu
emppirický - založený na skúsenosti,pozorovaní
kvantita - určenie predmetov a javov číslom
bipolárna konsekvencia - dvojpolový dôsledok následok
Ďalej som sa dozvedel,že Škoda je automobilka supermainstreamových mimoúrovňových tried a že trieda velikosť + akosť = trieda pocitová :yes:
Avatar - Emel
8. 11. 2012 17:46
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Pocitová třída je evidentně jen slohové cvičení bez skutečného obsahu, zajímavé jsou ty stávající kategorie... velikostní třída Rapidu je jasná, nižší střední. Zajímavější je ale pohled mainstream / lowend... kde udělat čáru? Osobně vidím Rapid a Fluence ještě v mainstreamu a lowend je pak pouze Dacia, ale tohle je k diskusi.
Avatar - AnGeor
8. 11. 2012 21:00
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
GTI, muzes to obkecavat jak chces, ale Rapid do stredni tridy proste nepatri. Nevim kolik jsi v tom aute najezdil, ze z nej mas "pocit" jako z vyssi stredni. Pokud jsi v Rapidu uz neco najezdil, good for you, ale pak si taky neco najezdi v opravdove vyssi stredni a porovnej pocity. Jesli jsi se v obou projel a myslis si porad ze "pocitove" tam Rapid patri, gratuluji...

:no:
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 08:45
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Zlatý volant nemá kategorie pro všechny třídy..z tohoto pohledu je umístění Rapidu v dané kategorii naprosto logické.
11. 11. 2012 14:59
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
ty si teda logika...ty vwtopper
Avatar - pumpkin
8. 11. 2012 21:18
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Keď ťa pekne poprosím, napíšeš mi bakalárku?
8. 11. 2012 21:52
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
>:D
Máš téma "Vliv dlouhodobého opakování provokativních nesmyslů na realitu?" ;-)
Avatar - Ji/Ri
8. 11. 2012 23:23
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
....krásně napsáno! ....ale dovolím si přirovnání.... tato stať je stejná jako Rapid.... hodně řečí, ale celkově nakonec o ničem.... ;-)
9. 11. 2012 09:10
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Souhlas. Kéž by Rapid byl hoden tolika slov. ;-)
9. 11. 2012 09:27
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
"Daný vůz tak požívá status modelu z vyšší střední třídy (pocitové), současně modelu mainstreamového (třída jakostní) a konečně modelu kompaktního (třída velikostní). Ve zkratce lze tento stav definovat takto - RAPID, v.s.m.k."

Mám to chápat tak, že pocitově na tom budu stejně, když si sednu z mé pětky do Rapida? Tak to jsem minimálně milion vyhodil zcela zbytečně oknem. Stačil by Rapid. ;-)
9. 11. 2012 09:51
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Jenomže auta jsou tady hodnocena ve třídách velikostních a ve střední a vyšší střední Rapid nemá co hledat. Až bude zlatý volant v pocitové třídě, ať si je Rapid klíďo stříbrný za apoštolem :-)
9. 11. 2012 13:33
Re: GARÁŽOVÁ EMPIRIE
Zas len kopa nezmyslov vyprodukovana generatorom nahodnych slov...
:no:
neregistrovaný "SR20"
8. 11. 2012 17:56
Clio
Clio je velmi prijemne a pekne male auto.
Na mieste vodica je viac miesta nez v Lagune, jedinou chybou su leskle plasty na volante a vo dverach, otazkou bude maly turbomotor.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
8. 11. 2012 18:04
Re: Clio
Tak teda místa v Cliu není tolik, co v Laguně... tou jsem tam dojel a eee, to těžko, nicméně na svou třídu hlavně podvozkově a zpracováním výborné auto.

0.9 TCe taky mile překvapil, nemá tolik síly, co silnější Ecoboost, ale je to dostačující motorizace, tím myslím, že jede velmi dobře a nemám výhrady. Dokonce se lépe ovládá než onen Ecoboost, do 1,2 TCe ji too ale chybí přecejen více.
neregistrovaný "SR20"
8. 11. 2012 21:04
Re: Clio
Nikto nad 180cm si v Lagune nenastavi pohodlne volant. Schvalne som do Laguny postupne posadil za volant 6 ludi, vsetci boli neprijemne prekvapeni. Oproti tomu v Cliu problem nebol. A ano, vzadu v Cliu za mnou uz miesto nebolo, v tom je vyssia Fabia podstatne lepsia.
9. 11. 2012 13:25
Re: Clio
Já Lagunu III mám, měřím 193 cm a vžádným jiným autě se necítím tak dobře jako v LIII, na první nasednutí je to nezvyk protože to auto je jinak koncipovaný, je mnohem vzdušnější než ty německé tanky ale jakmile člověk to auto pochopí zamiluje si ho, mám ho už 4,5 roku a stále mě baví :-!
Avatar - Ronault.
8. 11. 2012 18:12
Clio...
... kdo řídil, tak chápe umístění.

Pro mne zatím velmi milé překvapení. V první řadě výborný podvozek, který ani na hlubokých příčnýc hnerovnostech nebouchá, je sice tvrdší, než je zvyklé u starých Renaultů, ale pořád komfortní (jel jsem na tuto třídu stále nadstandartních 16"), taky výborná ovladatelnost. O zpracování interiéru nemluvě, výborný.

Co se týče onoho volantu s plastem, tak je to jen na jeho kožené verzi v Dynamique a navíc je to materiál, který nestudí a přechod není nikterak nepříjemný, i když je pravda, že kůže by byla lepší.

Jediné, co by čecha nepotěšilo, je místo vzadu, které nenabízí žádné zázraky... když jsem seděl na delší nohy vpředu se svými 182 cm, tak za sebou to bylo tak právě... ale je to malé auto... a asi by i nepotěšila aktuální cena, která už není tak nízká, jak u starého Clia... ale to se určitě časem vylepší. Mimochodem, to jaký je rozsah nastavení volantu a sedadla, je opravdu nečekané, to nikdy v žádném fr. autě nebylo k mání, taková i30 je na polovině vzdáleností a to přes chválu šéfa VW.

Jízdně, motoricky, zpracováním, designem naprostá špička třídy :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - TeeJay
8. 11. 2012 20:02
Re: Clio...
No, Ronaulte, překvapuje mě tvé překvapení z Clio. Pokud je mi známo, tak už střávající generace patřila ke špičce, co se komfortu podvozku týče. ;-)

...a vzadu jsou malé všechny Renaulty. ;-)
Avatar - Ronault.
9. 11. 2012 15:59
Re: Clio...
Ano, jízdně na tom byla opravdu dobře, ale tohle je zase pokrok dál a tentokrát krom dobrého řízení přibyly nové silentbloky, které ještě lépe tlumí (vlastně jestli Clio III jezdilo lépe jak 207, tak Clio IV opět jezdí lépe než 208 a to jsem z ní byl taky mile překvapen) a taky Renault naprosto předělal posaz, takže asi těžko zazní v nějakém testu, že v Cliu RS se sedí vysoko na to, že jde o sportovní náčiní... plus rozsah nastavení volantu i sedačky je nebývale velký.
Avatar - woody-alien
8. 11. 2012 21:12
Re: Clio...
:yes:

Naprostej souhlas, ale jel jsem 1.2. Interiér je krásnej, exteriér v červený Flamme nádhernej, i ta p...diamant ;-) velikosti indického slona nepůsobí nepatřičně, naopak.

Co se týče plastu na volantu, je to hlavně nezvyklé , nikoli nepříjemné. A v černém laku i řádně ohmatané, ale to se dá řešit personalizací. Celokůže by ale byla lepší, o tom žádná. Místo vzadu podélně mi tak nevadí, malé auto je malé auto, ale mých 186 cm znamenalo nejen škobrtání o strop, ale hlavně nutnost trochu se odklonit od dveří. A to příjemné nebylo. Škodovky (ale nejen ty) maj výhodu ve skorosvislých bocích.

Jsem rád, že se Frantíkům konečně povedl zásah. Aspoň doufám. ;-)
Avatar - Ronault.
9. 11. 2012 15:52
Re: Clio...
Tak v úrovni loktů to bylo i vpředu menší, ael v rámci třídy OK. Hlavně vzadu je to z mého pohledu spíše takový "tančík", dost pocitově utopené díky vysoké linii dveří.

1,2 jsem nejel, ale ani bych nechtěl. 0,9 TCe je naprosto postačující a ideální. Ten zvuk je akorát, jde poznat, že je to tříválec, ale třeba proti HTO je výfuk odladěn k hlubším tonum, takže to zní hezky. Trochu je škoda, že k tak modernímu motoru dali jen pětikvalt, poměrně dlouhé převody, ale pořád je to dostatečně pružné... a taky je to pětikvalt, takže Renault sice vypiloval řazení tak, že je opravdu přesné, jen ty dráhy by mohly být kratší. Ideál by byla cvakačka, která je v Meganu 1,2 TCe

Jinak ta červená je fajn, dokonce i ten červený interiér je v pohodě a nevypadá nijak kýčovitě.

Exteriér je krásný, i když do kolen jsem nešel... nicméně jeli jsme s prodejcem a trochu jsem přiznám rychlost překročil a v tom policejní hlídka... A on"a jéje, no, asi jste to trochu přehnal s tou rychlostí"
"Uvidíte, že se chce jen podívat" A opravdu, omrkli na oko můj řidičák, obešli si auto, mrkli na interiér a jeli jsme dál >:D
8. 11. 2012 22:15
Re: Clio...
Píšeš to s takovým zápalem, že bych si myslel, že si o-jel Miss France
Avatar - woody-alien
9. 11. 2012 10:41
Re: Clio...
Miss France není tak hezká... ;-)
9. 11. 2012 12:23
Re: Clio...
Clio už jsi vyzkoušel, tu missku asi ne. Pokud ti to teda sama neukázala. Já jsem se díval jen na fotky a vypadá jak z ty červený reklamy, co tě nutí si šáhnout.
9. 11. 2012 11:25
Re: Clio...
Kde ty vlastne robis, ci mas kamaratov v autosalone kazdej znacky? alebo si dobra vtierka, ze odjazdis skoro kazde nove auto?
Avatar - Ronault.
9. 11. 2012 15:53
Re: Clio...
Jsem ředitel zeměkoule, co chci, to si koupím. ;-)
Avatar - R32
8. 11. 2012 19:31
Ankety
Pozerám, že po "Aute Roka" zase ďalšia nezmyselná anketa... Ale peniažky sa točia, bulvár má o čom písať a tie "požehnané" značky sa môžu pochváliť prípadne dať na auto nálepku že aký víťaz >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Alpinis182
8. 11. 2012 19:40
Kompakt vs Střední
Brý večír,
nepraštil vás taky ten fakt, který udává tabulka - viz. Kompaktní vozy: a3, mb-a, v40;

Střední a vyšší třída: 3er, gs, RAPID ? ? ?

Co v této kolonce dělá rapid ? neměl by být spíše o kolonku výše ?
Pokud se mýlím, tak mi poučte...
Zatím
Rozbalit vlákno
0
Avatar - TeeJay
8. 11. 2012 20:08
JPN
CR-V a Lexus GS - slušný výkon, na německou anketu rozhodně. :-) :yes: To už musí být fakt dobrá auta. A Yaris Hybrid? Je hotový zázrak, že to nevychál nějaký chrochtavý smradlák. Ty jsou přece ekologické, protože mají nízké CO2, ne? >:-[]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
8. 11. 2012 20:44
Re: JPN
Zatímco hybrid obsahující v bateriích hromadu chemikáliích těžených kdovíkde a převážených přes půl zeměkoule, ten je ekologický.
U hybridů je nízký CO2 v pořádku zatímco u chrochtavých smradláků tam je to jen falešná vábnička, co?

Další z dlouhé řady slabých duchem. Ten výpotek dal zabrat, co?

A co je to prosím "nevychál"?
9. 11. 2012 10:06
Re: JPN
Jako kdyby se suroviny a díly do jiných aut a celá auta přes půlku zeměkoule nepřevážely. Do města opravdu spíš hybrid, než naftu.
Avatar - King
9. 11. 2012 14:31
Re: JPN
Takové, jako ty, přivazovat na pár hodin denně k židlím podél magistrály, aby si ty nízké emise CO2 ekologických karcinogenních nafťáků náležitě užili. 8-s :no:
8. 11. 2012 22:28
Hyundai Fe - nejlepší hodnocení!
Mile mě překvapilo umístění v "Das Goldene Lenkrad" Santa Fe; potažmo vynikající ohodnocení kvality od techniků! "Třetí pozice náleží modelu Hyundai Santa Fe, jenž získal 1360 bodů a nejlepší hodnocení od techniků." :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 07:01
Re: Hyundai Fe - nejlepší hodnocení!
zapoměls na hodnocení od jezdců..to ti uniklo záměrně?
9. 11. 2012 08:51
Re: Hyundai Fe - nejlepší hodnocení!
Třeba jen nepovažuje za stěžejní vlastnost chování SUV na okruhu v rukou závodníků ;-)
9. 11. 2012 10:08
Re: Hyundai Fe - nejlepší hodnocení!
Tak k čemu ty dnešní SUV vlastně jsou? Do terénu ne, na okruh ne... :-)
9. 11. 2012 10:17
Re: Hyundai Fe - nejlepší hodnocení!
Jak já bych za Santa Fe, nebo Outlandera byl vděčnej. Je v tom 7 seslí-potřebuju min. 6. S náhonem 4x4 bych měl asi tak 4-5 měsíců v roce lehčí žití. Jéé, to by se mi líbilo :*) Fuj, už zas začíná doba ježdění do práce metrovou závějí 8-s Tak jako tak mám i střední MPV, bohužel bez 4x4 a ani u této skříně není chování ve vyšších rychlostech na okruhu relevantní údaj. Podstatné je to a) kolik do toho nacpu b) kolik lidí se v tom pohodlně přesune z bodu A do bodu B c)kolik to vyjede/projede. V bodě c můj současný rodiný povoz zaostává a s SUV bych měl po problémech ;-)
EDIT: Jsem asi ospalej. Ironii jsem zpozoroval až po vložení příspěvku
Avatar - Ham.
9. 11. 2012 00:39
Vítězové
jednotlivých kategorií jsou letos jasní i bez hodnocení poroty a převyšují zbytek nováčku ve své kategorií o parník.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
9. 11. 2012 02:32
Re: Vítězové
Ano - a obzvláště BMW 3 převyšuje škodu Rapid (která anketě svým bronzovým umístěním ve střední a vyšší střední třídě za BMW 3 a LEXUSem GS dodává NEskutečný "punc serióznosti" :yes: :-) ) NEjen o jeden parník (spíš o jednu "flotilu" ;-)
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 07:17
Re: Vítězové
Přijde mi zvláštní že češi nejsou na takové umístění hrdí...Rapid si ho zaslouží i když ne výkonem či jízdními vlastnostmi..Radši hledají tisíc důvodů proč by tam být neměl nebo anketu označí za neseriozní.Přesto že své místo tam našel i Korejec a Japonec..Opravdu se všichni považují za takové odborníky nebo jen dávají na odiv svou hloupost?Naštěstí tenhle váš "hon na Rapida" jeho prodejnost neohrozí. :no:
Avatar - GM.rja
9. 11. 2012 08:18
Re: Vítězové
Na co máme být hrdí? Že se u nás vyrábí poloněmecké auto nižší střední s motůrky, kdy "nejsilnější" má 90kW, tedy tolik, kde jiní začínají? Sorry, to je spíš ostuda.
9. 11. 2012 08:20
Re: Vítězové
Tak nás ohrom, kde, resp. kdo jiní ve třídě Rapidu začíná na 90 kW ?
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 08:42
Re: Vítězové
Byl bys radši kdyby Škoda byla čínská nebo indická?Nebo si představuješ že bude vyrábět luxusní limuzíny s dvanáctiválci abys mohl být hrdý?Kdo začíná v této třídě 90kw?
9. 11. 2012 08:18
Re: Vítězové
Proč bych měl být hrdý na očividný nesmysl.
Avatar - 4hill
9. 11. 2012 08:38
Re: Vítězové
Jistě ..je snažší být hrdý na pravé české SUV z Koreje než na výrobek domácí značky.Budiž úspěchy a prodejnost tohoto jednoduchého a designově čistého českého auta důkazem vaši malosti a hlouposti.
9. 11. 2012 10:22
Re: Vítězové
Poposedni si !! "České" SUV je pro mne absolutně nepřijatelné a 100x radši upřednostním rozhodně domačtější značku v podobě Škody. Tady jde ale o absolutně nesmyslné řazení Rapidu někam, kam nepatří. Je to podobně nesmyslné, jako kdybych tady vykřikoval, že Rapid je best, protože je levnější než (třeba) Jaguar a udělá tu samou službu. Odveze mě.
Avatar - Ham.
9. 11. 2012 09:05
Re: Vítězové
Ta anketa jako jiné ankety samozřejmě nemůže postihnout všechno a novinky sdružuje do určitých skupin kde se sejdou z pohledu někoho velmi nesourodá auta jak velikostně, tak škálou výkonů, tak cenou a vlastně i zaměřením (Clio vs Mii, BMW 3 vs Rapid, GL vs Cr-V). Ale kdyby to nedělali a nasekali dvacet kategorií tak jak je zvyk auta dělit tak by v řadě případů nebylo co hodnotit protože většina novinek by byla ve své kategorii sama (ve třídě GL se žádný další nováček neobjevil, ve třídě mini by Clio zůstalo také samo etc.). Navíc v propozicích soutěže je jasně uvedeno, že různé kategorie které se sejdou v jedné hodnocené skupině jsou také hodnoceny ve vztahu k cenové relaci ve které se nachází. Každému je snad jasné, že se nikdo nepokouší o přímé srovnání (bez ohledu na cenu) tak rozdílných aut jako je 3er a Rapid nebo GL a CR-V nebo F12 a Boxster. Vždyť rozdíl mezi kategorií ve které je 3er a kategorií ve které je Rapid je menší než rozdíl mezi kategoriemi F12ctky a Boxsteru a přesto je super GT porovnáváno s lehkým sporťáčkem za ani ne čtvrtinovou cenu a nikdo se tu nad tím nepozastavuje jako u dvojice 3er vs Rapid.
9. 11. 2012 10:25
Re: Vítězové
Tohle bych byl ochoten i akceptovat a jen mi to potvrzuje mou lehkou averzi k těmto anketám. Aby byla "přesná", bude obsáhlá a pravděpodobně i nepřehledná. Když ji zjednodušíš, budou výsledky vypadat amatérsky. ;-)
Avatar - Ham.
9. 11. 2012 13:29
Re: Vítězové
To souhlas, všechny tyto ankety jsou jen o názoru tu větší tu menší skupiny lidí. Skutečně objektivní porovnání novinek by znamenalo všechny vzít do nějakého superporovnávacího testu, proměřit vše co proměřit lze, vzít na okruh, SUV vzít do terénu a zveřejnit skutečně objektivně naměřené údaje. Problém je ten, že by to asi zajímalo málo lidí a atraktivnost takové "soutěže" by byla minimální, nehledě na velké náklady na uspořádání, které by nikdo neriskoval.
Avatar - R32
9. 11. 2012 08:35
Re: Vítězové
Rapid podľa mňa sklamal (nielen Čechov) svojov typicky škodováckou cenovou politikou (dosť peňazí za nič a ešte si všetko ostatné priplať). Mal to byť lacák konkurujúci Loganu no dovybavením holobytu na aspoň prijateľnú úroveň zistíš že konkurencia stojí menej a to nemáš tú lacotu na očiach tak ako v Rapide... Ja to beriem ako štartovacie ceny pre nedočkavcov, postupom času bude musieť klesnúť cena alebo sa rozšíť sériová výbava. Ďalší problém je Rapid vlastne správne umiestniť, zase klasický škodovácky ťah, keď postaví veľké auto na malom podvozku takže prerastá svoju triedu a snaží sa všetkým nahovoriť že môže konkurovať aj o triedu vyššie. Asi tým ospravedlňujú aj tie ceny... ;-\ No a tu sa dostávame aj k "zvláštnemu" zaradeniu Rapida v tejto ankete. Nebudeme riešiť motorizáciu či vypracovanie prípadne jazdné vlastnosti či cenu auta, ale postaviť Rapid veľa 5 metrového Lexusu GS a chcieť ich (netuším akým spôsobom) porovnávať je skrátka blbosť... a to musí uznať aj priaznivec Rapidu. ;-)
Avatar - Hotwire
9. 11. 2012 11:28
gratulujem
gratulujem vitazom, hlavne teda novemu mercedesu GL :yes: :yes: .
Rozbalit vlákno
0