Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
17
/
18
Prohlédnout znovu
Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
Zničí absurdní evropská legislativa celý autoprůmysl? Proč to v Bruselu vlastně dělají?
|
acz
Baterie
|
acz
Baterie
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Evropský parlament
|
acz
Elektřinu zatím úspěšně adoptují drahé luxusní koráby. Nebo naopak malá auta, která v bohatších zemích slouží jako druhé vozy v rodině.
|
acz
Výroba baterií a elektromotorů potřebuje mnohem méně lidí. Čím rychleji bude postupovat, tím hůř budou hledat práci klasičtí motoráři.
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Vozový park stárne nejen u nás, ale v celé EU. Mobilita sahá lidem stále hlouběji do kapes, ve Francii zažehla mimořádně divoké nepokoje už jen pohrůžka zdražení nafty. Jak budou chudnoucí země jižní a východní Evropy reagovat na vynucené prasazování elek
|
acz
Baterie
|
acz
Baterie
|
acz
Stefan Herbst
|
acz
Ivan Hodač
|
acz
Luděk Niedermeyer
|
acz
Dlouholetý vysoký bruselský funkcionář Maroš Šefčovič patří k nejhlasitějším propagátorům akumulátorů. Politicky zastřešuje evropskou bateriovou alianci a neskrývá obdiv nad tím, jak efektivně přechod k elektromobilům prosazuje komunistická Čína.
|
acz
Motoristům dělá houstnoucí síť rychlých nabíječek radost. Méně už energetikům, kteří mají pochybnosti, jak dlouho budou předimenzovaná vedení a bateriové terminály k užitku.
|
acz
Emise CO2 odpovídají spotřebě paliva. Měří se na válcové zkušebně, od letoška v přísnějším cyklu WLTP. Plug-in hybridní modely vykazují emise zázračně nízké, protože se jim elektřina ze zásuvky nepočítá do spotřeby. Rozšířením těchto vozů si Evropa lže do
|
acz
Vodíková auta jsou zatím drahá, protože malé série se montují ručně – snímek je z výroby Mercedesu GLC F-Cell. S přechodem na roboty a větší série se očekávává citelné zlevnění.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků