Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Změna předpisů? Snad už letos v létě.

Po středeční schůzce všech politických stran to vypadá, že konečně dojde ke změně pravidel silničního provozu.
Zpět na článek
17. 3. 2007 10:36
neregistrovaný "Juha"
17. 3. 2007 10:40
neregistrovaný "Nadim"
17. 3. 2007 10:44
neregistrovaný "Breaky"
17. 3. 2007 11:29
neregistrovaný "Black"
17. 3. 2007 14:39
neregistrovaný "ZZ"
17. 3. 2007 14:55
neregistrovaný "gutbayer"
17. 3. 2007 10:43
neregistrovaný "MMM"
17. 3. 2007 11:23
neregistrovaný "zdeny"
17. 3. 2007 11:49
neregistrovaný "Ráďa"
18. 3. 2007 11:12
neregistrovaný "Já"
17. 3. 2007 11:43
neregistrovaný "Hity"
17. 3. 2007 12:19
anonym
17. 3. 2007 12:48
anonym
17. 3. 2007 13:55
neregistrovaný "misogsk"
17. 3. 2007 17:15
neregistrovaný "misogsk"
19. 3. 2007 16:56
neregistrovaný "mates"
21. 3. 2007 12:41
neregistrovaný "FiestaS"
17. 3. 2007 16:07
neregistrovaný "SamurajSK"
17. 3. 2007 14:38
neregistrovaný "ZZ"
17. 3. 2007 17:38
neregistrovaný "Ľubo"
17. 3. 2007 21:44
neregistrovaný "Ľubo"
18. 3. 2007 00:01
18. 3. 2007 00:24
neregistrovaný "JSte"
18. 3. 2007 23:21
neregistrovaný "Ľubo"
18. 3. 2007 00:14
neregistrovaný "JSte"
18. 3. 2007 12:48
neregistrovaný "Hity"
21. 3. 2007 12:48
neregistrovaný "FiestaS"
19. 3. 2007 10:06
neregistrovaný "ZZ"
19. 3. 2007 10:32
neregistrovaný "ZZ"
17. 3. 2007 16:52
neregistrovaný "jandaxx"
17. 3. 2007 16:53
neregistrovaný "jandaxx"
17. 3. 2007 16:53
anonym
17. 3. 2007 23:05
neregistrovaný "SpiderJ"
17. 3. 2007 23:47
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:21
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 3. 2007 17:09
neregistrovaný "mates"
19. 3. 2007 22:23
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:18
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:19
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 3. 2007 10:08
neregistrovaný "ZZ"
18. 3. 2007 20:04
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 23:30
neregistrovaný "Ľubo"
20. 3. 2007 12:24
neregistrovaný "SpiderJ"
18. 3. 2007 22:36
neregistrovaný "Juha"
17. 3. 2007 10:36
Místo pro invalidy
Na místech pro invalidy stojí většinou auta se zatmavenými skly a z cenou přes milion, které řídí arogantní lidé. Proč dva majitelé takového auta hledají místo a třetí to zaparkuje přímo u dveří marketu nebo na místě pro invalidy.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Nadim"
17. 3. 2007 10:40
Re: Místo pro invalidy
To nevím:-), znáš to? Ahoj babi, jak se máš. Co dělá zdraví? Nevíš kam jsi dala takovou tu modrou cedulku s tím vozíkem? Pujčíš mi ji na pár dní?
neregistrovaný "Breaky"
17. 3. 2007 10:44
Re: Místo pro invalidy
Cedulka nestačí, musíš mít k ní i průkaz s číslem a to se musí shodovat. Policisté to už překvapivě vědí.Invalida
Avatar - Chuck Norris
17. 3. 2007 11:02
Re: Místo pro invalidy
jj. .to je fakt.. ale tak co.. " babičko nechceš se se mnou na chvilku projet?" :D
neregistrovaný "Black"
17. 3. 2007 11:29
Re: Místo pro invalidy
Asi se stydí za to,že jsou ivalidní (někteří na hlavu) a proto mají černá skla,aby na ně každý nečuměl. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 12:27
Re: Místo pro invalidy
>:D >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "ZZ"
17. 3. 2007 14:39
Re: Místo pro invalidy
Jasně.. ten, co má drahé auto a zatmavená skla, tak je arogantní.. Nejsou to náhodou rovnou gangsteři, kteří by měli jít do vězení? ;-\ :no:
neregistrovaný "gutbayer"
17. 3. 2007 14:55
Re: Místo pro invalidy
Ne, ten kdo má zatmavená skla, drahé auto A ZÁROVEŇ parkuje na invalidech je AROGANTNÍ. Stejně jako lidé v levných průhledných autech, kteří parkují na invalidech.
neregistrovaný "MMM"
17. 3. 2007 10:43
Místa pro invalidy
Jágr dostal pokutu, proto se změní zákon??? Takové dětinské výmluvě, že jsem si té značky nevšiml, nemůže uvěřit snad ani policista...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Chuck Norris
17. 3. 2007 11:00
POŠŤÁCKÁ VYJIMKA
mno to jsem teda přiznám nevěděl že pošťáci můžou ohrožovat bezpečnost a plynulost dopravy... jsem jim vděčný že jsem to za tu dobu co ten paskvil platí nikdy neviděl... který čuně to proboha do toho zákona napsalo?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zdeny"
17. 3. 2007 11:23
Re: POŠŤÁCKÁ VYJIMKA
Asi nejakej poslanec >:D
neregistrovaný "Ráďa"
17. 3. 2007 11:49
Re: POŠŤÁCKÁ VYJIMKA
Že se při rozvozu občas zaparkuje mimo předpisy je normální a ve větších městech to v praxi většinou ani jinak nejde. Ale ohrožovat bezpečnost provozu??? To nesmí ani sanitka s houkajícím majákem :yes:
neregistrovaný "Já"
18. 3. 2007 11:12
Re: POŠŤÁCKÁ VYJIMKA
Čuně ??? Předseda lidovců >:D
neregistrovaný "Hity"
17. 3. 2007 11:43
Helmy
A co helmy pro cyklisty do 15ti nebo 16ti?
Rozbalit vlákno
29
anonym
17. 3. 2007 12:19
Re: Helmy
Helmy pro cyklisty by měly být povinné od první chvíle, co člověk sedne na kolo. Bez debat.
anonym
17. 3. 2007 12:48
Re: Helmy
A pásy v autě jsou taky nesmysl, že? Proč je používat, když můžu ublížit jen sobě, že? :no: :no: :no:
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 13:29
Re: Helmy
Pásy jsou trochu něco jinýho, proti jejich používání nic nemám (a používám).
neregistrovaný "misogsk"
17. 3. 2007 13:55
Re: Helmy
Tak to mi potom vysvetli preco nie helmu na bycikel.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 15:02
Re: Helmy
Jen na silnici. Jinak dle vlastního uvážení.
neregistrovaný "misogsk"
17. 3. 2007 17:15
Re: Helmy
Ale tam je rec pre deti do 15-16 rokov. Ty ak chces tak si kludne rozraz hlavu na bycikly, je to tvoja hlupa hlava.
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 20:07
Re: Helmy
Děkuji ti pane chytrý. ;-\
neregistrovaný "mates"
19. 3. 2007 16:56
Re: Helmy
Taky budu chytrej. Cyklista povinne helmu at je mu kolik chce a at jezdi kde chce a taky reflexni vestu. Vim, ze te naseru, ale tohle bych vazne udelal.
neregistrovaný "FiestaS"
21. 3. 2007 12:41
Re: Helmy
Jen na silnici, stezce pro cyklisty, chodniku atd. V lese nebo na polni ceste, kde ho sotva neco srazi, at si ji treba sunda. Bezpecnostni pasy taky na polni ceste pouzivat nemusis. Ale na pozemnich komunikacich bych prosil povinne. Mimochodem, pred tydnem jsem se vysekal na kole (necekal jsem, ze u tri dny staryho kola musim zkontrolovat, jestli mechanik utahl srouby na riditkach, ja hnup) a nemit helmu, pekne bych si byl namlatil palici. Takze at ji radsi vsichni nosi, povinne. Protoze stejne jako s pasama, pulka lidi si nepripusti, ze jim se neco muze stat, tak proc by ty bezpecnostni prvky pouzivali, kdyz to neni povinne...
neregistrovaný "SamurajSK"
17. 3. 2007 16:07
Re: Helmy
Len drobne doplnenie: Ked nebudes pouzivat bezpecnostne pasy na zadnych sedadlach, v pripade nehody mozes poletovanim po aute pozabijat vsetkych ostatnych clenov posadky.

A pokial ide o helmy: Dnes sa predavaju aj viacucelove helmy (na bicykel + na kajak + na horolezectvo + na jazdu na koni) ktore su velmi lahucke aj dobre vyzeraju (ziadne zaludovky). Druha vec je ist prikladom detom. Ked vidia, ze rodicia helmu odmietaju, nikto ich neprinuti si ju nasadit a nosit a nasledky pri dnesnej hustote premavky mozu byt tragicke.

Ak by chcel niekto argumentovat cenou, je to o tom ako velmi sa mas rad ako ti zalezi na vlastnom zivote a zivote tych, ktorych nazyvas blizkymi a drahymi. A fakt su niekedy az moc drahi, ale urcite stoja za to. Dobra sprava na koniec - dnes sa da uz vsetko kupit aj na splatky.
neregistrovaný "ZZ"
17. 3. 2007 14:38
Re: Helmy
Jo a proč ne?
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 15:01
Re: Helmy
Na kole jezdím rád, ne zas tak často a ani ne na velké vzdálenosti. Samozřejmě to neznamená, že se nemůžu zabít hned "za barákem". Na silnici vjedu jen občas a to když to nejde jinak, protože jet byť jen s pocitem, že mam za prbelí auto mi zrovna příjemný není. A výš co mám na jízdě na kole nejradši? Tu volnost, svobodu. To, že můžu jet téměř kudy chci, že nejsem pořád svazovanej nějakejma pravidlama, byť spoustu z nich, i rád, dodržuju (už s ohledem na vlastní bezpečnost). Jde mi o to, že nechci mít pocit, že musím mít nějakej škopek na hlavě, když jedu někde po stezce, nebo cestě. A že tím neporušuju zákon, že tu přilbu v tu chvíli nemám. Že se nemusím obávat, že mě může někdo dát pokutu, nebo mě jinak otravovat (na silnici bych to pochopil, ale jinak ne).
neregistrovaný "Ľubo"
17. 3. 2007 17:38
Re: Helmy
Ty používaš pásy kvôli strachu, že Ti dajú policajti pokutu? Asi by bolo lepšie, keby si ich používal kvôli sebe. A s tou prilbou je to to isté. Inak v súčasnosti si môžeš kúpiť kvalitnú prilbu, ktorá až tak zasa neobmedzuje - in-moldku ľahkú, dobre odvetranú a hlavne bezpečnú. Zabiť, alebo ťažko zraniť sa tá aj na "stezce".
Avatar - Pekelná Micinka
17. 3. 2007 20:10
Re: Helmy
Nic takovýho jsem neřekl a to že si domyslíš něco, co jsem neřekl je tvůj problém. Mluvil jsem o přilbě, ne o pásech.
neregistrovaný "Ľubo"
17. 3. 2007 21:44
Re: Helmy
a aký je rozdiel medzi pásmi v aute a prilbou na bicykli (principiálne)?
Avatar - VDC
18. 3. 2007 00:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "JSte"
18. 3. 2007 00:24
Re: Helmy
Na divoké vodě má člověk také pocit volnosti a helma na hlavě mu v tom rozhodně nebrání. Z principu bych byl pro zavedení poviných helem pro všechny cyklisty, ale uznávám, že babička na vesnici, co celý život jezdí od baráku do kostela na kole, by v té helmě vypadala poněkud zvláštně. Tak to asi zůstaně na rozumu každého z nás. O to víc mě překvapují "inteligentní" (=umí sem napstat příspěvek ;-) )lidi s takhle hloupými názory. :'-(
neregistrovaný "Ľubo"
18. 3. 2007 23:21
Re: Helmy
Áno? Ešte si nevidel zrazeného cyklistu? A keď do teba niekto vrazí a Ty ideš na bicykli bez prilby, tak ten nešťasník, ako píšeš, bude tiež popoťahovaný za nehodu s úmrtím, ak to vďaka tomu, že nebudeš mať prilbu, neprežiješ. Aký je v tom teda rozdiel? Podľa mňa žiadny!
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 02:21
Re: Helmy
V principu - oboje jsou ochrané prvky, ano. Oboje ti může zachránit život. Přilbu na kole a pásy v autě jsem nikdy nepostavil do stejné roviny, to jen někteří mají pořád potřebu to srovnávat.
neregistrovaný "JSte"
18. 3. 2007 00:14
Re: Helmy
Proboha kdo může napsat takovou blbost 8-s :no:
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 02:15
Re: Helmy
Já. A rozhodně si nemyslím, že bych byl tak blbej, abych neměl právo na svobodný rozhodnutí.
neregistrovaný "Hity"
18. 3. 2007 12:48
Re: Helmy
Souhlas, na kole je to tvoje věc, jestli si něco uděláš.
neregistrovaný "FiestaS"
21. 3. 2007 12:48
Re: Helmy
Takze pak na motorce taky, jo? No hosi... :no:
neregistrovaný "ZZ"
19. 3. 2007 10:06
Re: Helmy
No, asi na to koukáme oba trochu jinak. Já bych na kolo bez helmy a rukavic už nesedl. Párkrát jsem letěl hlavou kolem stromu, když se mi sklouzlo přední kolo po břidlici v ňákým sjezdu nebo když skok končil zatáčkou na udusané jílové cestě, která při mrholení bylo něco jako olej na silnici. Prostě na tyhle věci mám asi jinej názor. Chráníš předně sebe a tak bys to měl brát a nenahlížet na to jako na zbytečnou buzeraci. Zrovna tyhle předpisy jsou jedny z mála logických v té naší právní soustavě. Dokáži ale pochopit, že pokud někdo jezdí pouze výletním stylem někde mimo veřejné komunikace, nehrotí nijak sjezdy apod., tak mu je přilba na obtíž. Rozhodně si ale nemyslím, že je to zbytečnost, protože i tomu výletníkovi dokáže pomoci v situacích, do kterých se třeba nedostane vlastní chybou. Otázka je ta povinnost, která je asi to, co tebe nejvíc rozčiluje, že? A svoboda s helmou nebo bez helmy? Tak to je mimo. To bys za chvíli mohl začít říkat, že tě omezují boty, nebo posrávačky ;-) Kup si pořádnou helmu s dobrou větrací soustavou, která bude lehká pár deka. Za dobrou necháš něco mezi 1500,- - 2500,- Kč. Slaď si ji barevně s kolem nebo oblečkem, hoď ji na ten svůj kokos a uvidíš, že bez ní už nebudeš chtít jezdit :-) PS: Doufám, že jezdíš v rukavicích >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2007 10:21
Re: Helmy
Jo, takhle se argumentuje. Ano. No jezdím, spíš tím "výletním" stylem. A rozhodně ji nepovažuju za zbytečnost, ano, správně si usoudil, vadí mi to, že by to zase někdo chtěl ukotvit v zákoně (pro těch pár magorů níže - mluvím teď o osobách nad 18), takže by mohla každá pověřená osoba jít a "buzerovat", že ji nemám když jedu ke kamarádovi 200 metrů po asfaltovým chodníku. Co se týče toho pocitu volné hlavy, tak na něj nedám dopustit, v zimě aby člověk nosil kulicha a v létě přilbu. Opravdu mi je nepříjemný něco mít na hlavě. Rukavice mám od doby co mám kolo, ne proto, abych si neodřel ruce kdybych padal, což mi ovšem taky párkrát pomohly, ale proto, aby se mi kolo dobře drželo (mám tam hodně měkký gripy). ;-)
neregistrovaný "ZZ"
19. 3. 2007 10:32
Re: Helmy
No a hned je to jasnější :yes: Ono je hlavně smutné, že se to používání u malých dětí musí řešit zákonem, že to ty rodiče nenapadne samotné. To je na tom to nejhorší :no: A k těm extrémům. On i ten motorkář má helmu vlastně JEN kvůli sobě. Mně by přeci mohlo být úplně jedno, jestli mu přejedu škebli v kokosu, nebo jen tak už obroušenou o asfalt, ne? Je to jen na jeho ochranu a přeci jen tam ta povinnost je. Někdy prostě zákonodárce myslí na ochranu prostého lidu :-) Ale většinou myslí na to, jak z něj vytáhnout víc peněz ;-\
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2007 11:28
Re: Helmy
Tak i tak. Mělo by by být na zvážení každýho, jak se sebou chce nakládat.
A ano, je to na výchově a zodpovědnosti rodičů, jak se chtějí chovat ke svým dětem. Zákon je až posledním řešením.
U toho motorkáře, jako u účastníka provozu, pokud jede po silnici, tu povinnost akceptuju. U kola je problém to, že to není motorový vozidlo a záleží kde se tedy provozuje. Na silnici bych tu povinnost přilby taky akceptoval, ale když jedu dvacet po štěrkový cestě, která je sice komunikací, protože tam auta můžou vjet, ale jede jich tam tak max. 15 během hodiny a nikdo tam, kvůli svojí bezpečnosti a cenám za servis nejede rychleji než cca 10km/h, tak tam pro mě nastává to dilema. Pokud bude opora v zákoně, tak v případě, že se tam jednou za uherák náhodou objeví policajt a nebude mít zrovna slunnou náladu, tak ti prostě dá pokutu. A to se mi nelíbí. Jo, můžu si tam taky rozbít makovici, to jo, ale to by někdo mohl za chvíli brojit, aby nosili děti "na písek" helmičky, protože se můžou zranit. Nakonec všeobecně těm níže, co mi pořád podsouvají odpovědnost za ochranu cizích dětí. Kolik z vás rodičů, má doma chráněné rohy nábytku, zátky na zásuvky, ochranu proti uklouznutí na schodech, zabezpečený sporák atd.? A to mluvíme o velmi malých dětech... Takže klid a mír všem. ;-)
neregistrovaný "jandaxx"
17. 3. 2007 16:52
Jágr nebyl potrestán
Autor článku by si měl ověřit fakta než něco napíše. Jágr totiž nijak potrestán nebyl. Podle nového zákona musí být viditelné nejen svislé ale i VODOROVNÉ dopravní značení-na silnici. A právě to bylo v Jágrově případě téměř setřené. Než něco napíšete, ověřte si jak to doopravdy bylo. A to že to Jágr nemusel vidět je fakt. Ta značka totiž byla na lampě, navíc dost vysoko a jěště ke všemu natočená směrem k chodníku a ne k silnici. A to ani nehovořím o tom, že tam ten Jágr přijel v noci, kdy je vidět kulový. Takže, nikoho nesuďte, když o tom případu nic nevíte.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jandaxx"
17. 3. 2007 16:53
Jágr nebyl potrestán
Autor článku by si měl ověřit fakta než něco napíše. Jágr totiž nijak potrestán nebyl. Podle nového zákona musí být viditelné nejen svislé ale i VODOROVNÉ dopravní značení-na silnici. A právě to bylo v Jágrově případě téměř setřené. Než něco napíšete, ověřte si jak to doopravdy bylo. A to že to Jágr nemusel vidět je fakt. Ta značka totiž byla na lampě, navíc dost vysoko a jěště ke všemu natočená směrem k chodníku a ne k silnici. A to ani nehovořím o tom, že tam ten Jágr přijel v noci, kdy je vidět kulový. Takže, nikoho nesuďte, když o tom případu nic nevíte. :-(
Rozbalit vlákno
0
anonym
17. 3. 2007 16:53
Jágr nebyl potrestán
Autor článku by si měl ověřit fakta než něco napíše. Jágr totiž nijak potrestán nebyl. Podle nového zákona musí být viditelné nejen svislé ale i VODOROVNÉ dopravní značení-na silnici. A právě to bylo v Jágrově případě téměř setřené. Než něco napíšete, ověřte si jak to doopravdy bylo. A to že to Jágr nemusel vidět je fakt. Ta značka totiž byla na lampě, navíc dost vysoko a jěště ke všemu natočená směrem k chodníku a ne k silnici. A to ani nehovořím o tom, že tam ten Jágr přijel v noci, kdy je vidět kulový. Takže, nikoho nesuďte, když o tom případu nic nevíte. :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SpiderJ"
17. 3. 2007 23:05
Pekelná micinka a "pocit svobody?
Musím reagovat na tvůj příspěvek: Není řeč o Tobě, ale o dětech do 16 let...nevidím jediný ROZUMNý důvod proč by neměly nosit povinně helmu....to taky můžeš začít prosazovat, aby nebyly povinné autosedačky...u dospělých je to věc jejich inteligence, ale u dětí??!!viděl jsi někdy rozbitou dětskou hlavu? viděl jsi někdy dítě s obrnou po zlomenině baze lební? Holčičku se sedřenou kůží z poloviny hlavy, které už nikdy nenarostou vlasy? Já ano, pracuji už nějaký ten pátek ve zdravotnictví a s tímhle vším jsem měl již čest...Mechanizmus úrazu u dětí je podobný jako u dospělých s tím rozdílem, že k fatálním poraněním stačí většinou menší energie díky dětské "konstrukci"..takže se jim tohle všechno může stát přesně někde "za barákem" Věř mi, že povinné nošení přileb za dobu své působnosti zachránilo spoustu dětí od poškození na celý život a dospělí, kteří si váží svého zdraví by měli jít příkladem..Pokud je něco na silničním zákoně, za co ho lze pochválit, je to povinnost nošení přileb pro děti... :yes:
Rozbalit vlákno
17
anonym
17. 3. 2007 23:43
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
LOL, teda musim říct že bych od tebe takovou blbost nečekal. Předpokládam že ještě nemáš děti (ty taky nemam) a rozum (ten ale mam). Nařízení povinného nošení přilby pro mladitsvé by byla především ochrana před nezodpovědnýma rodičema tvýho typu, který jsou ochotný riskovat pro směšný argumenty který nestojí pevně ani na jedný noze zdraví svejch dětí.
neregistrovaný "Betelgeuze"
17. 3. 2007 23:47
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
pardon, příspěvek sem odesla omylem dřív a na špatný místo, je určenej pro micinku... : LOL, teda musim říct že bych od tebe takovou blbost nečekal. Předpokládam že ještě nemáš děti (ty taky nemam) a rozum (ten ale mam). Nařízení povinného nošení přilby pro mladitsvé by byla především ochrana před nezodpovědnýma rodičema tvýho typu, který jsou ochotný riskovat pro směšný argumenty který nestojí pevně ani na jedný noze zdraví svejch dětí. Děti by měly nosit přilbu od samého začátku, aby to pro ně stejná samozřejmost jako když já ráno vstanu a nasadím se brýle... Takže pro příště micinko, zamysli se než něco vypustíš z pusy, protože z tvýho příspěvku číší tak akorát sobectví a strach aby se ti nepokazil pod helmou melírek :no:
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 02:32
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
Co ty o mě víš? Co víš o tom, jaký nosím účes... co jsem zažil, atd. Nemám vůbec náladu bejt slušnej, a tak ti odpovím stručně: Jdi do takhle velký )P'DELE(!!!
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:21
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
V poho, nic jinýho sem od tebe nečekal ;-)
neregistrovaný "mates"
19. 3. 2007 17:09
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
Micina nenosi ani vlasy, aby nebyl omezenej ;-)
neregistrovaný "Betelgeuze"
19. 3. 2007 22:23
Re: Pekelná micinka a "pocit svobody?
jj, taky mě pěkně ser...štvou...museli dolu protože nikdo nevyrábí helmu s průstrkem na kokrháče >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 02:26
Re: TAK a DOST
Reagoval jsem na přípěvek od "anonyma" Datum: 17.03. 12:19 Autor: "anonym" [89.102.5.XXX]. Proti tomu, aby přilbu nosili děti do xx let nic nemám. Mluvil jsem jen o sobě a ani jsem obecně nevznášel přání, aby tomu tak nebylo. CHÁPETE TO???? Reagoval jsem na konkrétní příspěvek, nikoliv na článek.
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:18
Re: TAK a DOST
To víš že jo, tak nám řekni co odpovíš dceři/synkovi až se tě zeptá, "proč mám přilbu a ty ne"? >:D :no:
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 14:19
Re: TAK a DOST
Už vim, asi jí/mu řekneš že jsi EasyRider... >:D
neregistrovaný "ZZ"
19. 3. 2007 10:08
Re: TAK a DOST
>:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 17:59
Re: TAK a DOST
Tuhle otázku řešit nemusím, a nevidím důvod proč bych měl jít příkladem cizím dětem.
neregistrovaný "Betelgeuze"
18. 3. 2007 20:04
Re: TAK a DOST
Jestli budeš považovat svoje děti za cizí děti tak potom je to ok ;-)
neregistrovaný "Ľubo"
18. 3. 2007 23:30
Re: TAK a DOST
A prečo nie?
Avatar - Pekelná Micinka
19. 3. 2007 10:22
Re: TAK a DOST
Protože takový ambice starat se o děti ostatních nemám. O mě se taky nestaral "celej národ".
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 18:00
Re: TAK a DOST
Vím na co reaguji, o to neměj starost.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 3. 2007 02:39
Re: TAK a DOST
Ad. mám blízkou osobu ve zdravotnictví a moc dobře vím, co všechno se stává, takže buď ubezpečen, že přilby pro děti mi nevadí.
neregistrovaný "SpiderJ"
20. 3. 2007 12:24
Re: TAK a DOST
ok..jen mi z tvé reakce přišlo, že bys nejradši "absolutní svobodu" tedy i pro děti..neber tedy můj příspěvek jako osobní útok... možná na rozdíl od jiných tady...zdraví je věc každého stejně jako to, jak si ho váží a to,že si na hlavu beru helmu beru jako výraz toho, že si svého zdraví vážím... ;-)
18. 3. 2007 22:36
Místo pro invalidy
Po večerech si nečtu zákony, takže vím jen sběžné známe informace ohledně parkovacích míst pro invalidy. Je dáno, že místo musí být označeno jak svislou dopravní značkou, tak vodorovným značením. Zajímalo by mě tedy, jestli pokud budu parkovat v naší ulici na tomto místě, má policie nárok na pokutování případně na odtah. Je zde cca 20 parkovacích míst + 2 pro ZTP, vyznačena jsou pouze svislou značkou a na dlažbě není nic. Kromě toho, že parkovací místo je o polovinu širší (parkovací místa vyznačena červenými dlažebními kostkami) Tak co myslíte, má policie nárok? ;-) Už několikrát jsem z okna viděl konflikt s městskou policií...
Rozbalit vlákno
1
18. 3. 2007 22:41
Re: Místo pro invalidy
*zběžně známé