Nová generace Smartu Fortwo a od něj odvozené verze Forfour již má české ceny. Auto je k dispozici zatím jen s litrovým motorem a vůbec poprvé nechybí pětistupňový manuál.
navyse to cudo otrasne vyzera... dvoj ci trojfarebny gyc za neskutocne prachy.... ten vysklebeny xichtik je neskutocne priserny .... a interier je tiez kapitola sama o sebe.... ta radicka prevzata z nejakeho starsieho renaulta tak ta bije do oci viac ako tie farebne farby-laky v interieri ( to auto vyzera realne na 150 tisic aj to je vela .. hrozne lacno tvariaci sa gyc )
ja si myslim ze taky dnes uz 5 rocny fiat 500 je stale o tisic svetlenych rokov inde ako tato parodia na miniauto ktora ( povedzme si uprimne ) uz od prvej generacie netrha ziadne rekordy
Proti původnímu Smartu jsem nic neměl, Smart Roadster mně docela mile překvapil, ale to, co vidím hned na úvodní fotce mi způsobilo obrácení žaludku. Těžko uvěřit, že něco tak odporného vzniklo v Evropě (blijící smajlík = blijík) :no:
Jo a ta cena...no raději nic, tenhle humus ani zadarmo.
Choď do Ríma, Paríža či iného veľkomesta a pochopíš, že to auto nestojí a nepadá na nízkej cene. Predávať sa bude aj naďalej, aj keď mu Twingo iste z predajov uberie.
Původní Smart nebyl o moc levnější, když si připočteš, jaký je rozdíl ve výbavě původního a nového Smartu, je ten rozdíl adekvátní. Já jsem ale psal o tom, že zatímco původní Smart vypadal dobře, tenhle nový je odporný, aspoň na mně tak působí.
Ten proasijský design mi už leze krkem :no:
Přesně tak Smart Roadster coupe je úžasný auto, jel jsem v něm 82 koní verze a kopec zábavy.
Ale cena za holátko byla cena 610 000 Kč a šplhala až k 750 000 Kč dle výbavy a Brabus stál 840 000 Kč!!!
takže cena nového Smarta vzhledem k dnešním cenám je za hubičku
Roadster a Roadster coupe je něco jiného, než to nahoře na fotkách, ale máš pravdu s Roadsterem byla legrace a to jsem jel i verzi s pádly pod volantem >:D
Přesně tak, škoda že Roadstera tak brzo zrušili, ikdyž díky ceněn se není čemu divit, ale to auto bylo úžasné - 700 kilo, 82 koní, náhon na zadek a ten úžasnej tvar
Škoda, že se něčeho takového už nyní nedočkáme
Ved z vnutra to je uplny Renault..riadiaca paka totozna, dizajn a architektura nesie vsetky znaky moderneho Renaultu. Pozerame sa na nove Twingo, ale omnoho drahsie, asi o nic lepsie. V Mercedese sa pre usporu nakladov totalne strapnuju... 8-s
Hehe, najednou uz nejsou ty Kie, trojcata a Hjonde tak hnusny, co? >:D
Tohle je fakt vykon, chtel bych videt focus group, ktere tuhle zvracenost prezentovali...protoze si neumim predstavit nikoho, komu by se Smart libil.
Jde to objednat i ve zdravotnických potřebách jako pomůcka pro invalidy a hradit ze zdravozního pojištění? Nevidím moc rozdíl mezi tímhle a klasickým kolečkovým křeslem...možná si míň člověk nadře ruce.
Tak tento zamračený ksichtík ma tiež nepotešil, prečo musia mať nové modely vždy hnusnejší a hnusnejší kukuč? To je nejaká nová móda, čím väčší škleb, tým lepšie?
Naproti tomu interiér vpohode, do takéhoto autíčka sa farebne i tvarovo živý a veselý interiér náramne hodí.
Kdo proboho kdo může něco tak odporného stvořit a schválit. Tito lidé nemůžou mít kousek soudnosti, úplně mimo realitu. Stačilo by udělat malou anketu a okamžitě by věděli, že design je problém. Ještě když si představím, jak designér nadšeně popisuje designérský sloh tohoto čUDA a co to má představovat a připomínat. Nad designérem by měl stát u PC vždycky jeden zedník a sem tam ho přetáhnout fanglí po hlavě.
K dizajnu sa nebudem vyjadrovať, zatiaľ prvotný dojem ale nie je moc pozitívny.
Čo ma ale zaujalo, je biedna dynamika auta: ako je možné, že len 880 kg vážiace dvojmiestne miniautíčko nedokáže ani s 52 kW zrýchľovať lepšie, ako za 14,9s na sto? Veď taký Up! s porovnateľným motorom (1,0- 55 kW), ktorý je štvormiestny a ťažší (940 kg) dá stovku za 13,2s (nehovoriac o maximálke 172 kmh).
Tak kde urobili súdruhovia chybu? 8-s
Jojo ... ta převodovka je dost divná, ale jinak jsem nikdy neměl pocit, že by Smart ForTwo nejel a to jsem měl tu čest s 12 ks tohoto vozidla. O designu tohle auto vůbec není a už vůbec o image, ale je kouzelné. Zkuste se s ním projet a až budete vystupovat, tak se koukněte v čem jste to vlastně jeli a určitě nebudete věřit, že v něčem tak malém .... :-)
Jestli vis, ze je to auto s manualni prevodovkou, kdyz reagujes na poznamku o jeho bidny dynamice tim, ze napises, ze za to muze roboticka prevodovka. Anebo jestli je to nejakej metahumor. Ikdyz ten to zacne bejt asi az v momente, kdy zareagujes tim, ze robot je v podstate taky manual:)
Aha. Takze vysvetleni bidnyho zrychleni novy verze jest takovy, ze ta minula (komplet jiny auto) mela robota. V tom pripade se vzdavam a uznavam, ze na tydlety odborny diskuze nestacim:)
napadajú ma len 2 veci, prevody a aerodynamika. Mám 6stupňový 37kw a vo vyšších rýchlostiach to už fakt moc dynamiky nemá, ale je paráda, že pri 100km si šumí pod 2000 otáčok na6 a motor nie je hlučný ani pri 130. Asi je to vyskladané tak, aby bol svižný do 60 - 80 (logické). Je dosť vysoký a plochý, tak ho zrejme brzdí aj vzduch pri vyšších rýchlostiach.