Diskuse

Známe finalisty Auta roku 2019 v České republice! Chybí Volkswagen i Audi

12.11.2018

Porota složená z odborných motoristických novinářů vybrala z 23 kandidátů pětici finalistů Auta roku 2019 v ČR.

 

  • 54 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 12.11.  11:28

    XV?

    Co zrovna tohle auto tam dělá oproti původně nominovaným autům? Zdechlina s CVT. To se bude hodnotit jen podvozek? ;-\

    Jinak za mě bych to viděl na P508 popřípadě FF.
    • 13 Reagovat !

      foto argejev

      argejev 12.11.  11:37

      « Re: XV?

      To je len príprava na budúcnosť...jeden elektromotor, 2 typi batérií a to je všetko :-)
    • 43 Reagovat !

      foto KANKUNEN

      KANKUNEN 12.11.  11:51

      « Re: XV?

      Hele, máš mínus asi je 14 sekund na stovku paráda.
      • 22 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.11.  12:03

        « Re: Re: XV?

        Tak za ty prachy je to bezkonkurenční >:-[]
    • 42 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 12.11.  12:00

      « Re: XV?

      XV není na řádění na okresky, ale zajeď si do Švajcu, nebo někam do kopcovitých oblastí - Rakousko, Francie, a uvidíš jak je tam XV a značka Subaru oblíbená.
      • 43 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.11.  12:17

        « Re: Re: XV?

        Auto roku v ČR vs. Aut, Switz, Fr? ;-)

        XV je podmotorovaný HB s hrozným AT.
        • 22 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 12.11.  12:34

          « Re: Re: XV?

          [odkaz] je zajímavý jak moc se liší názor profíků a lidu :-)
          • 43 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.11.  12:54

            « Re: Re: Re: XV?

            Prima profík, ten ale auta nekupuje. To dělá lid a ten bude mít legraci z toho, že v něčem, co se nazývá auto vidí redaktor motor jako dostatečný (známka 4 dle školní klasifikace). Motor je při vytáčení hlučný a kvílí, spotřebu při lehké noze dostaneš k 7 litrům, ale ve finále ho doporučí jako univerzál i pro cestu k moři.
            Přičemž varuje, že logicky při zvyšování hmotnosti mimo řidiče se již tak jen dostatečné dynamické schopnosti dále zhoršují.

            Slovy donPedra...tož tak ;-)
            • 41 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.11.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: XV?

              To auto má horší dynamiku, než pověstné nenáviděníhodné HTP. Ano, jezdit se s tim dá, ale proboha, HTP stálo polovinu. To se nedá nijak obhájit, zvláště né při té ceně.
        • 12 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.11.  12:38

          « Re: Re: Re: XV?

          Jen kdyby si tohle dovolil koncern VW.... to by bylo, ale takhle je to naopak výhoda.. jen počkej, ještě není konec diskuze, ale už se to tu rojí >:D
          • 32 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.11.  12:51

            « Re: Re: Re: Re: XV?

            Takhle kvalitní podvozek = si koncern VW nikdy nedovolí >:-[]

            Fakt nevim co letos zvolit = snad možná Focus ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto webpaja

              webpaja 12.11.  12:55

              « Re: Re: Re: Re: Re: XV?

              O podvozku žádná, jen je to taková klasika. Jednu výtečnou věc zazdít jinými zásadními chybami. Pak se i průměrnost stává příjemnější. ;-)
            • 12 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.11.  13:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: XV?

              To ne, ale vše ostatní si dovwolí... obecně měřítkem doby a konkurence, to auto je tragicky pomalé... to se prostě vyvážit nedá.... a to i kdyby bylo o dost levnější. Když do toho započteš cenu, je to o to horší.
        • 40 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 12.11.  13:14

          « Re: Re: Re: XV?

          To je síce pravda, ale kým novú Imprezu som ešte naživo asi ani nestretol, tak XV vidím aj našom zaprdenom Prešove denne a kopu. Jeho kupci majú zrejme iný názor.
        • 02 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 12.11.  17:37

          « Re: Re: Re: XV?

          A k tomu taková drobnost - v dlouhodobém testu na 100tis. km XV totálně propadlo. Nadměrné opotřebení spojky a dost dalších problémů. Známkování jako ve škole - 4mínus.
          • 20 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 12.11.  17:52

            « Re: Re: Re: Re: XV?

            To byla ta minulá generace, ne?
            • 02 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.11.  17:56

              « Re: Re: Re: Re: Re: XV?

              Jj.
              • 20 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 12.11.  18:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: XV?

                No jo, to bývávalo... ta nová je poctivá a bytelná, kam se hrabou evropská auta... ;-)
                • 02 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 12.11.  19:13

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: XV?

                  >:-[]
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.11.  20:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: XV?

                    A víš že to není ironie ale dle všech info na nový fakt dobrý platformě = nejspíš fakt? ;-)
    • 31 Reagovat !

      foto donPedro

      donPedro 12.11.  12:32

      « Re: XV?

      Že by třeba někde zde by byl důvod, od času 13:45 [odkaz] ....... ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.11.  12:38

        « Re: Re: XV?

        :yes: :-)
      • 33 Reagovat !

        foto webpaja

        webpaja 12.11.  12:56

        « Re: Re: XV?

        Určitě je, jen znovu opakuji. Vyjímečný podvozek zastiňují stejně důležité podprůměrné partie :-)
        • 31 Reagovat !

          foto KANKUNEN

          KANKUNEN 12.11.  13:07

          « Re: Re: Re: XV?

          Nejde říct ani podrůměrné, když se jedná o nejhorší . A stačilo by do toho auta nacpat něco jako slabší dvoulitr z Mazdy a k tomu klasický automat a najednou auto bude na stovce rychleji o 4 sekundy. A do kopce to pojede na 2t otáček ne na 3t.
          • 31 Reagovat !

            foto webpaja

            webpaja 12.11.  13:15

            « Re: Re: Re: Re: XV?

            Kdyby neměli 1,6t, který se dá podladit, naladit, cokoliv... 8-s
        • 31 Reagovat !

          foto donPedro

          donPedro 12.11.  16:53

          « Re: Re: Re: XV?

          Tož motor 1.6 jest pro XV podměrečný, o tom sporu není. S tou 2.0 atmo, mi to ale už smysl dává, zrovna třeba pro můj způsob používání automobilu. Testy od R. Chvály i J. Rejlka vyznívají pozitivně - vypadá to, dle nich, že se zapracovalo na podvozku, tuhosti karoserie, odhlučnění, taky na sladění převodovky a motoru (mj. i snížení hmotnosti). Chválen je i systém EyeSight, i interiér. Vypadá to tedy, že se na nové generaci zapracovalo, byť změny vzhledu jsou spíše rázu faceliftového. Sporťák to avšak nikdy nebude, proč ale taky něco takového chtít od auta se světlou výškou jako Forester, že. Jediný mínusový bod lze tedy spatřovati ve velikosti zavazadlového prostoru (i když mi třeba na fotovýbavu, svačinu, pití a nějaké to rezervní ošacení stačí, to je tak asi nejvíc co vozím). Za mne je tedy v nominaci XV oprávněně. A cena? Typicky subarovsky sebevědomá. Tož tak ;-)
  • 32 Reagovat !

    foto kaa

    kaa 12.11.  11:37

    Vítěz?

    Jednoznačně P508.
  • 52 Reagovat !

    foto Dzakobo

    Dzakobo 12.11.  11:46

    Kde je anketa?

    Chybí mi! Nicméně bych zvolil asi Peugeot - zřejmě nečekaně dobré auto. XV mě neoslovuje, u X5 je jasné, že bude skvělá (ale dělené páté dveře bych nechtěl), Ceed kromě turbomotorů a trochu lepšího podvozku pocitově pořád stejný. A Ford to s těmi tříválci podělal...
    • 12 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.11.  12:13

      « Re: Kde je anketa?

      Tak dělené páté dveře mám na X5 rád, zapřeš si o ně co potřebuješ, sedneš, odložíš atd...
    • 13 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 12.11.  12:24

      « Re: Kde je anketa?

      Fordův 3-válec je pro Focus parádní! Stačí vyzkoušet a neteoretizovat!
      • 31 Reagovat !

        foto Dzakobo

        Dzakobo 12.11.  13:25

        « Re: Re: Kde je anketa?

        Je to špatná koncepce z principu. Např. u traktorů to může (a většinou funguje) dlouhodobě spolehlivě, ale tam je vše jinak dimenzované a většinou jednodušší. U 1.5EB kde jednou za 240° otáčky klikové hřídele působí 290 Nm (v reálu ještě víc) na součástky, které nejsou extra předimenzované - za mě ne už kvůli tomu dvouhmoťáku, který v nižších otáčkách dostává zabrat.
        • 32 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 12.11.  13:48

          « Re: Re: Re: Kde je anketa?

          OMG
        • 04 Reagovat !

          foto Bubaq

          Bubáq 12.11.  13:49

          « Re: Re: Re: Kde je anketa?

          Pokud by byla konstrukce motoru podceněna, měl by problémy z Vámi popsaných důvodů. Ale není zase tak těžké potlačit vrozené neduhy tak, aby motor běžel a vytáčel se skvěle ochotně, bez vibrací. A jeho zvuk vlastně nejvíce připomíná legendární zvuk pětiválce Volvo/Ford. Životnost by pak měla dosáhnout 250.000 km bez nějakého rizika. Jako jeden z mála zde diskutujících (možná jsem jediný) nevolám po životnosti 500.000 km, neboť technický pokrok v konstrukci aut je tak rychlý, že by výměna auta za nové měla proběhnout alespoň jedno za 7 let, ne později.
          Pozn.: tříválce fungují nejen u traktorů. Nejsem jejich zastáncem v Mondeu nebo Karoqu, ale nižší střední třídě při výkonu 150 k a více své opodstatnění nakonec mají.
          • 30 Reagovat !

            foto Dzakobo

            Dzakobo 12.11.  14:13

            « Re: Re: Re: Re: Kde je anketa?

            Výměna auta je velmi individuální, jakákoliv plošná (důrazná) doporučení zavánějí Bruselem... Mám rád auta, kde alternátor dobíjí stále, ne jen při brzdění, kde nejsou v pneu senzory (kdo nepozná měkké pneu, neměl by jezdit/mít ŘP), kde není zanesené sání od karbonu kvůli přímému vstřikování benzinu, atp.. Zkrátka auta pro lidi, ne pro Brusel. I když má nové auto spoustu předností, tak takovéhle věci naštvou každého, kdo vidí pod pokličku...
            • 21 Reagovat !

              foto Reco

              Reco 12.11.  14:52

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde je anketa?

              Hej, tiez som chcel minimalne R6 3.0. Akurat, ze dnes take uz prakticky nove nekupis a z pohladu uzivatela je tiez jasne preco. Ak si mam vybrat atmosferu vs turbo, vezmem turbo - a to napriek tomu, ze sa raz poruca. Kolko ma pod kapotou valcov je irelevantne uz sa davno nepise rok 2002 a tie motory tiez nejakym vyvojom presli. Takze skutocne treba zahodit predsudky a minimalne vyskusat. Tie technologie tu tiez nie su od vcera a maju za sebou roky prevadzky - problemy si clovek dohladat vie a nemaju ich napriek "zlozitosti" o nic viac ako tie "poctive" stare auta.
  • 14 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 12.11.  11:49

    Přeji

    vítězství Peugeotu 508 a co nejlepší umístění Ceedu. XV je sice zajímavé, ale asi ne natolik, aby do finále zasáhlo nějak výrazněji. Líbí se mi i Focus, naopak X5 jde zcela mimo. A jsem rád, že ve finále je jen jedno SUV.
    Jinak titulek článku opět "kvalitní".
    • 15 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 12.11.  12:26

      « Re: Přeji

      Peugeot kromě "atraktivního designu" a stupidního iCockpitu nic skvělého nenabízí! proč jste z něj tak urvaní, když ho ještě nikdo - kromě novinářů - neměl možnost vyzkoušet? Copak auto roku je o designu?! A vůbec, ve své třídě je 508 autem s malým a stísněným interiérem a tak opravdu nechápu takové nadšení.
      • 23 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 12.11.  14:18

        « Re: Re: Přeji

        Ve své třídě je P508 auto s normálním interiérem. To, že zbytek mainstreamu nabízí přerostlé mastodonty na úrovni vyšší střední třídy na situaci nic nemění.
        A pokud ho novináři testovali a jsou z něj nadšeni (což je zejména v ČR u francouzských aut velká vzácnost), proč bych na to měl pohlížet jinak? Nakonec, novináři testují všechna auta, podle nich i Octavia je vhodná na delší vzdálenosti, protože nabízí vzadu spoustu místa. Už v ní někdo z nich i vzadu jel? Je to to nejméně pohodlné osobní auto na delší cesty, horší už jsou snad jen osobní mutace VW Transporter a Caravelle...
  • 33 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 12.11.  11:52

    Já fandim Fordu

    Focus dle mne udělal mezigeneračně velký skok, hlavně prostor a interiér. Pokud se na to podívám meřítkem třídy, tak nový Focus vypadá na premianta společně s Golfem.

    Ceed je fajn, ale moc posun oproti předchozí generaci tam nevidím, je to jen evoluce, což nemyslím ve zlém.

    XV - taky nevidím extra posun oproti minule

    X5 - tady bohužel nemohu sloužit, určitě je to super auto, ale praktickou zkušenost nemám :-)

    508 - Vím, že hodně lidí bude mít názor, že si to 508 zaslouží a to auto je fakt působivé, jen díky experimentům s interiérem a absencí větších konvečních motorů či nabídce pohonů to bude mít těžší a nevidím ho jako přímý konkurent klasickým autům této třídy. Jo, až bude kombik, třeba budu mluvit jinak ,ale 508 sedan/gt/kupé.. nebo jak se tom uříká bych si koupil jen jako druhé auto do rodiny, na parádu a jízdu ve 2 :-)
    • 51 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 12.11.  12:15

      « Re: Já fandim Fordu

      Ozzy, ty bys dal hlas Fordu i kdyby tam žádné auto neměl >:-[]

      XV nic nového nepřináší, X5 alespoň nově AWS a full pneu podvozek. 508 se mi líbí se vším všudy.
      • 03 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 12.11.  12:22

        « Re: Re: Já fandim Fordu

        Ale to zas není pravda, nejsem ultras >:D Kdyby tam byl Ecosport, tak taktně mlčím >:D

        X5 - jak říkám, neznám, nemohu porovnat.

        508 - To auto je krásné, ale uvnitř na mne působí až křehkým dojmem (a má icockpit), navíc s mými 188cm to ani není nejprostornější. To auto je zaměřeno čistě na image, kufr je pro srandu,ale když vedle toho postavím šedý nudný Passat, tak bude ve většině případů sloužit lépe a bez kompromisů. Jak jsem psal výše, až zkusím kombi, třeba vše přehodnotím, ale takhle je to pro mne až druhé místo :-)

        Fokus udělal mezigeneračně velký skok, tak proto za mne má hlas...

        Jo a že mam další Mondeo, za to do jisté míry můžeš i ty >:D Byl si jeden z prvních, kdo s tím autem měl větší zkušenost, tak jsem na tebe dal a zatím jsem hodně spokojen :-)

        • 31 Reagovat !

          foto comper

          comper 12.11.  12:31

          « Re: Re: Re: Já fandim Fordu

          Ecosport by sa tam snad nedostal, ani keby bol od skodovky ;)
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.11.  12:33

            « Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

            Ehm o tom bych pochyboval >:D I kdyby tam byla koloběžka od Škodovky, tak by tam byla >:D
      • 22 Reagovat !

        foto Bubaq

        Bubáq 12.11.  12:28

        « Re: Re: Já fandim Fordu

        Ozzyho zhodnocení je naprosto korektní. Focus je neuvěřitelně povedený a každý měl (a má) možnost si ho vyzkoušet celé 3 dny! Který jiný importér to nabízí, aniž byste museli být 20 let kupcem u příslušné značky?!
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.11.  12:30

          « Re: Re: Re: Já fandim Fordu

          Hyundai... akorát si musel dát do zástavy Š.Octavii ideálně fkombíku a ftédéí... >:D Jinak ti nic nepujčili, praxe s novou i30 >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 12.11.  12:39

            « Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

            To jako fakt? >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 12.11.  12:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

              Ano, bohužel... třeba je už dnes jiná praxe (kamarádce to půjčili na 24h zástavou za její auto C3ku), ale když přišel v loňském roce nový i30, byla akce ve smyslu Hyundai na víkend zdarma. Když jsem se přihlásil, tak bylo v podmínkách, že musíš mít Š. Octavii, ideálně kombi, kterou jím necháš jako zástavu u dealera, za to myslím to auto umyjou. Pak ta akce snad byla ještě pro majitele předchozí i30.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.11.  12:56

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                Zlatá Toyota ;-)

                Válka Hyundai Škoda mi přijde stejně ujetá jako BMW vs Audi = tam to byla aspoň občas zábava [odkaz] + [odkaz] + [odkaz] i když to vedlo u obou k až tristnímu propadu spolehlivosti ;-\

                Myslim že správnej výklad jejich podmínek je = jdi jinam :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 12.11.  12:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                  Hlavně to u eFkové generace stálo až identitu BMW. Koupit si F10 a dostat v řízení horší auto než A6 (porovnáváno xdrive vs. Quattro) byl úlet. Naštěstí se to u G už neopakuje.
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 12.11.  13:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                  Jak je na tom Toyota nevím, ale tohle byla silná káva.

                  Audi vs BMW je dle mne trochu jiná liga, ty automobilky jsou si v dost věcech rovny, nabízí špičkové produkty a už je asi na individuálním zvážení, který ti víc vyhovuje, kdežto Hyundai pořád ještě na Škodovku dobíhá i když už je jí hodně v patách.
                  • 00 Reagovat !

                    foto webpaja

                    webpaja 12.11.  13:48

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                    To, že by Hyundai dobíhal si nemyslím. Globálně má Genesis, dodávky, hybridy, EV. Je to samozřejmě spíš naopak. Jen dobíhal ohledně specifik evropského trhu.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 12.11.  14:54

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                      Myslel jsem to v kontextu Evropy samozřejmě. Jinak máš pravdu.
              • 02 Reagovat !

                foto Bubaq

                Bubáq 12.11.  13:51

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Já fandim Fordu

                Tak k Hyundai jsem s úmyslem koupit auto pořád ještě nedorazil.... :-!
    • 02 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 12.11.  15:42

      « Re: Já fandim Fordu

      Já fandím FCBP. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 12.11.  22:56

      « Re: Já fandim Fordu

      "XV - taky nevidím extra posun oproti minule"
      XV je na novej platforme, t.j. vyrazne lepsie jazdne vlastnosti.
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 13.11.  06:44

        « Re: Re: Já fandim Fordu

        No je fajn řezat zatáčky ve zvýšeném crossoveru s tak brutální dynamikou >:D A to se mi jinak docela líbí.
        • 00 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 18.11.  10:25

          « Re: Re: Re: Já fandim Fordu

          Pytal si sa preco, odpovedal si bullshitom odvadzajucim od faktu.
          Je to priamo tak v podmienkach "sutaze".
  • 50 Reagovat !

    foto miromen

    miromen 12.11.  13:54

    508

    Za odvahu a svěži vitr, kterou nova 508 do středni třidy přinesla, bych volil pravě ji.
    Naopak Focus bych ani nenominoval, ale když už tak bych mu přal posledni misto.
    Nedělam si sice iluze, že by tato či podobna anketa měla nějaky vliv o to vic ta naše, ale poukazal bych na fakt, že focus po 20 letech přišel v zakladu bez viceprvku, ktery jej pravě před 20 lety proslavil.
  • 00 Reagovat !

    foto Hammunasakra

    Hammunasakra 12.11.  15:11

    Osvěžme diskuzi

    [odkaz] >:-[]
    • 20 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 12.11.  15:19

      « Re: Osvěžme diskuzi

      To by bylo velmi hloupé rozhodnutí. Ani jedna z představených alternativ není tím, co by mohlo Passat v příštích deseti letech skutečně nahradit.
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.11.  19:03

        « Re: Osvěžme diskuzi

        Tak bylo by to logický = Camry přichází Pašík odchází >:D >:-[]

        Ne vážně = tahle třída aut šíleně upadá a Pašíka asi neuměj vyrobit konkurenceschopně levně. Možná leda to eště víc technicky sloučit se Supem a vyrábět to na jedný lince
        • 10 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 12.11.  22:41

          « Re: Re: Osvěžme diskuzi

          Ale jo, umí. Jen prostě chtějí více vytřískat na módních věcech, což se jim taky může šeredně vymstít. SUV není pro každého, navíc ani není moc reprezentativní. Elektro už vůbec není pro každého a nějaká šance na náhradu Passatu může být tak po roce 2030. No a zkusit prodávat za cenu Passata Superb, to taky moc lidí nezaujme.
  • 00 Reagovat !

    foto stary-kluk

    starý_kluk 12.11.  17:22

    Výběr z celkově slabé menšiny normálních os. aut !!!!!

    Chválím vybraná 3 povedená normální (!!) osobní auta. Jak rozumné!
  • 20 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 12.11.  17:28

    Složitá volba

    Vlastně mám výhrady ke každému z finalistů:
    - XV chybí motor, pro mě je taky nejslabší z dané pětky
    - Focus bude určitě fajn, ale na druhou stranu je to trošku ústup z hodnot (torzka, tříválce). Ale musel bych se projet...
    - Ceed už jsem naživo okoukl, zvenku je to trošku krok zpět, uvnitř zase krok vpřed, pořád zůstávají otravné věci v konfiguraci (lepší světla pouze v top výbavě v rámci drahého paketu, aspoň už ale stojí jen 55 a ne 100)
    - 508 interiér je no-go, jinak ale super
    - X5 nevím, to je mimo můj revír, věřím že super auto, jen to není úplně typ na vítězství v podobné soutěži

    No, za mě asi 508, designově je to pecka v obou verzích, technika ok a interiér je dobře udělaný a inovativní (hlavně když s tím nemusím jezdit, že)
    • 01 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 12.11.  17:45

      « Re: Složitá volba

      Tak určitě 508 někde na parkovišti v Pařížský bude dobrá volba >:D Ale jet s tim na dovču, to radši ne >:D
      • 00 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 12.11.  17:48

        « Re: Re: Složitá volba

        Za mě je jediná objektivní výtka iCockpit a to jen pro ty, kterým nesedí. Dost věřím, že vyhraje a nebudu s tím mít problém. Na rozdíl od dřívějšího vítězství 3008.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 12.11.  17:54

          « Re: Re: Re: Složitá volba

          Pro mne je to číslo 2. popsal sem výše proč :-) Takže problém s jejím vítězstvím taky mít nebudu :-)
        • 02 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 12.11.  17:54

          « Re: Re: Re: Složitá volba

          Objektivních výtek je i víc, třeba absence 4x4 nebo manuálu u benzínu, v liftu asi nebude moc místa... ale to bych asi všechno překousl.
          • 20 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 12.11.  17:59

            « Re: Re: Re: Re: Složitá volba

            A tak ten automat asi jo, chápu. 4x4 nepovažuju u téhle kategorie za tak důležitou věc jako u SUV, ale obojí může někomu vadit/chybět.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.11.  18:51

              « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

              U kompaktu je 4x4 doménou nemnohých... ale ve střední třídě ho celá špička má. Peugeot snad má přijít s nějakou elektro 4x4, třeba by to stačilo... hele uvidíme, dám vědět po zimě, co si o 4x4 myslím :-)
              • 02 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 12.11.  19:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                Jak s nějakou? Jak stačilo? >:D

                Desetiletí to dělá Lexus = spalovací motor předek elektromotory zadek. I to PSA už to dělalo = v DS5. Chce na to přejít i Audi = který definitivně přiznalo že náskok díky technice nikdy neexistoval [odkaz] >:-[]

                4x4 v běžnym autě = je blbost. Naopak leda to hybridní = kde zadek pohání palivo zadarmo = to budiž :-)

                A eště to zlepší těžiště a trakci zadní nápravy ;-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 12.11.  20:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                  Jo, má to tak i XC90 T8... a je to prostě méněcenné řešení.
                  • 04 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 12.11.  20:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                    Nemám zrovna problém s chápáním techniky = takže jak v čem proč méněcenný? Chápu v čem je to lepší ;-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto webpaja

                      webpaja 13.11.  04:05

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                      Vem to na sníh, tam na to přijdeš za pár minut ;-) Zadek nemá sílu a výkon, nikdy pořádně nezatlačí.
                      Je to bída, ne taková jako 508RXH, ale je. Pak sedni do klasického Subaru symetrical, plnotučného Quattra nebo xDrive.
                • 20 Reagovat !

                  foto webpaja

                  webpaja 13.11.  04:06

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                  Teda ty máš zase dnes fobii na výši, ani v tom přitroublém titulku to zloději článků nepíšou ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 12.11.  19:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                Tak to jsem zvědavej (po zimě). Tipuju - dá se bez něj žít, ale není to úplně marný. :-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.11.  22:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                Taky už se těším na zimu >:-[] Navíc jsem od ACZ vyhrál školu smyku na autodromu v Mostě v prosinci, snad už bude sníh, tak si to tam taky snad pořádně vyzkouším, na to se hodně těším. ;) Ale Vaculík říkal, že je to nanic... Vždyť víš.. >:D
              • 10 Reagovat !

                foto woody-alien

                woody-alien 13.11.  12:26

                « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                No, prach ti to vířilo slibně ;-) a v tomhle testu [odkaz] píšou, že AWD u Insignie je o dost zábavnější než u Cupry. Zase ale auto není jenom AWD, že jo.
                • 10 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 13.11.  13:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                  Je otázka, jestli autor vůbec kdy v Insignii GSi seděl, nebo jen četl reklamní brožurku k Twinsteru...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.11.  13:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                    Bacha testy na Novinkách sou možná serioznější než tady >:D

                    A odpověď na tvou otázku je [odkaz]
          • 02 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 12.11.  18:29

            « Re: Re: Re: Re: Složitá volba

            Jo, přesně to jsem uváděl výše, prostornost, seděl jsem v tom, koukal na kufr a třeba tvá Insignia mi přišla, že má až 2x tak veliký a hlavně hluboký, P508 je ideální na převoz 2 dospělých, 2 dětí a kufříku s notebookem >:-[]

            Nechci to auto extra hanit, to vůbec ne, je krásné ! Jen jsou jím všichni bezostyšně nadšeni, ale realita není tak růžová a je to typické bychařské auto, co super vypadá, ale doma v garáži se každému radši zabydlí něco od konkurence.
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.11.  18:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

              Hm, tak jsem koukl, a Arteon má v kufru skoro o 100l víc, to je fakt dost velký rozdíl. ;-\
              • 10 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.11.  18:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                Spíš je to o tom tvaru, můžeš mít širokou podlahu a mělký, nebo menší podlahu a hlubší... Na litry už dávno nevěřím >:D A rozhodně né na ty, co udává výrobce >:-[]

            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 12.11.  18:50

              « Re: Re: Re: Re: Složitá volba

              Z druhé strany, u 508 se mi líbí i kombík, u Insi... sice už si zvykám, ale furt mi přijde lift o dost hezčí. Být tam normální interiér a kupovat auto teď, tak bych měl 508 v benzínu a kombíku někde dost vepředu.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 12.11.  22:13

                « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                Kombik je taky moc hezky, ale budu hodnotit až se s ním setkam :-) Má kritika je jen k liftbacku.
    • 10 Reagovat !

      foto Nagano

      Nagano 12.11.  20:28

      « Re: Složitá volba

      Za me by to mel byt Focus. V ramci sve tridy prinasi spoustu novych technologii a prvku, generacne obrovsky narostl vnitrnim prostorem i kufrem (litrove na uroven Octavie, ale kufr Focusu pojme dokonce vic hranatych predmetu - rozumej krabic, nez Octavia, takze v prakticnosti ji dokonce prekonava). Ano, musime prekousnout trivalce, ale pro normalni jezdeni naprosto dostatecne (me osobne mrzi, ze 1,5 je taky trihrnek). Kdo bude chtit zrychlit sahne po ST. Torzka vzadu je bohuzel poplatna tlaku na nizkou cenu zakladnich verzi (jsem zvedavy jak tu budete pristi rok mluvit o Scale az bude ve finale Auto roku 2020 s torzkou a bubnovymi brzdami). Za me Focus za ty penize co je aktualne v nabidce je skvela volba a zaslouzene by v teto petici mel vyhrat Auto roku 2019!
      Z ostatnich finalistu vystrkuje ruzky jen 508 a to navic jen na oko. Je to sice hezke auto, ale uzitna hodnota mala, nema 4x4 a dalsi malickosti. X5 je mimo, XV nechapu co tam dela (novinari se snazi asi vsem ukazat jaky jsou to petrolheadi a voli Subaru) a ceed oproti Focusu je proste slabsi - neprinasi v segmentu nic noveho, je drazsi a nemuze (pokud existuje spravedlnost kdyz uz tu letos neni Skoda) proste prekonat Focuse.
      • 02 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 12.11.  20:50

        « Re: Re: Složitá volba

        Viz já 12:34 = tvý hodnocení je spíš blbost = nebo fakt považuješ SV za auto pro petrolheady? >:-[]

        [odkaz]
        • 10 Reagovat !

          foto Nagano

          Nagano 12.11.  22:07

          « Re: Re: Re: Složitá volba

          Ty jsi me nepochopil. Ja to myslel prave naprosto opacne. Ja to myslel tak, ze Subaru jako znacka je spojena s petrolheady. XV s tim bohuzel nema nic spolecnyho...
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 13.11.  09:56

            « Re: Re: Re: Re: Složitá volba

            Subaru ale neni značka = spojená s petrolheady. V zemích kde se prodává víc než Volkswagen = se prodávaj nejvíc rodinný kombíky

            Že kdysi přišli s WRX = to je naopak spíš výjímka potvrzující pravidlo. Na kontinentech kde se Subaru prodává = je to spíš alternativa ke kombíku Volvo ;-)

            A snad nepamatuju takovej rozpor = mezi recenzentama co auto hodnotili a lidma v diskuzích = jako u nový generace SV
            • 00 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 13.11.  10:04

              « Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

              Protože recenzent na to kouká většinou teoreticky a ať chce nebo ne, neřeší tak cenu, neplatí a nekupujete to auto z vlastní kapsy. Taky mi přijde fajn hodně aut, ale své peníze bych radši utratil jinde
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 13.11.  10:32

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                V podstatě je recenzent = úplně mimo >:-[]

                Rozhodně daleko za = diskutérama z diskuzí :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 13.11.  10:39

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                  Podívej, správný novinář by měl hodnotit auto a jeho cenu v kontextu daně automobilové třídy, což je nejlepším a zároveň nejhorším měřítkem. Tohle není kritika recenzentů, ale kupec se přeci timto neomezuje a za ceny XV si může koupit třeba hothatch, nebo sedan . I zde na ACZ se kolikrát ve výsledcích testu neberou v potaz cenu, pokud to není srovnavacka.Nevim, co je přesně konkurence, ale za tu cenu máš mnoho jiných aut, daleko dynamictejsich a v ničem neztracejicich na XV...
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 13.11.  11:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                    Dynamičtější není problém. V ničem neztrácející? To je to = co vidí recenzenti co testovali a lidi z diskuzí = přesně opačně ;-)

                    I když si chceš porovnávat zrychlení z praxe vim že 100kW stačí aby sem patřil k nejrychlejším a většina aut okolo mě furt jen zdržuje
                    Proto Japonci šli u běžnejch aut cestou variátoru = že to diskutéři zase viděj jinak = nojo no ;-)

                    Věci sou občas jinak než se zdají být :-)

                    Může i bejt = že je to přesně obráceně než sem v 10:32 napsal >:-[]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 13.11.  11:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Složitá volba

                      Stačí i 85kw...a s manuálem :-) Stačit a pořídit si za hodně peněz málo muziky, je rozdíl.

  • 02 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 12.11.  19:11

    P508

    za mna levik :yes:

    PS: novy ceed je uz teraz nuda ( tlusty strechou natiahnuty autobus .. dokonaly unisex kde by pasovalo logo asi kazdej inej znacky ) ... par ich uz vidim ... a zlaty predchodca ktory mal stavu a aj akysi korejsky flair a emocie ... nova i30 ( kombik dokonaly pohrebak ) to iste ... tvary nudnejsie ako vw preed 20 rokmi na G4 ( aj ked teda fastback je ok a aspon tu este citit vizualny krok dopredu ) .... :yes:

    kabina to iste .. stylovu a svojsku kabinu predosleho ceedu ani nejde zrovnavat s tym novym nudnym unisexom kde to moze byt vsetko mozne.. aj mazda .. aj ford .. aj ... cokolvek .. v tomto zlata corolla ale aj golfik .. tieto legendy vzdy mali a maju svoj vlastny a jedinecny styl bez ohladu na okolitu modu :yes:
  • 03 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 12.11.  22:53

    ...

    "Vždyť XV nenabízí ani vznětový motor, ba ani manuální převodovku." facepalm, aky slaby pokus o flamewar.
    Je uplne rozkosne sledovat, ako nominacia XV ludi irituje. Povacsine koncernistov :-)
    Pritom sa stavim, ze s nim nikto nejazdil a nema ziadne skusenosti. Ale to som presne cakal.
    Zrejme ta chvala v prakticky kazdej podrobnejsie recenzii asi nebude uplne z prstu vycucana.
    115kw nie je motor, jasne. tu sa vezme najslabsi motor a na ten sa nakyda.
    Cim to asi tak bude, ze 99% ludi, co kedy vlastnilo Subaru, si uz nevie predstavit jazdit s niecim inym.
    Ale i tak dobre, aspon to nie je, ako jazdit v uniforme.
    Tymto pozdravujem dnesneho majitela Superba TDI, ktory bol na svoj sadzomet taky hrdy, ze ho asi desat minut nechal hrkotat nastartovany (kym neodisiel), cim zamoril cele parkovisko. Tolko k tomu handikapu neponukaneho dizla.
    • 21 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.11.  04:11

      « Re: ...

      XV má jeden podprůměrný a jeden průměrný motor spojený s v lepším případě jen průměrnou převodovkou. Přitom má 1,6t na skladu.

      Že by takhle mělo vypadat auto roku? Obecně Subaru na pohonné jednotky rezignovalo, to na titul nedá a těch 99% stávajících i když to je výcuc z prstu může i platit, ale nikoho nového.
      • 20 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 13.11.  09:13

        « Re: Re: ...

        Subaru nerezignovalo na pohonné jednotky (má 2,0T a 2,4T), ale celkově na Evropu. I ta 1,6T má z Levorqu zmizet a má ji nahradit atmo 2,0 :no:
      • 01 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 13.11.  09:35

        « Re: Re: ...

        hlavně těch 99% stávajících co měli Subaru, měli Subaru "ze staré školy" , pak přijsou do krámu pro nové a co tam uvidí? ....
    • 02 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 13.11.  08:07

      « Re: ...

      Bože ! Už je mi z vás rádoby ekologů špatně ! Dříve si každý vybral motorizaci, jaká mu vyhovovala, kdo jezdil hodně, koupil si naftu, má své výhody, které takový člověk ocenil, kdo jezdil málo a krátké trasy, koupil benzín,nebo taky proto, že na větší naftu neměl. Pak tu byla skupina lidí, co kupovala výkonné benzinové motorizace z mnoha důvodů. Nikdo s nikým neměl problém, ale dnes ?

      Blbá obhajoba toho, že Subaru to s naftou moc nezvládlo (tragická spolehlivost boxer dieselu - dokonce zkušenost i v rodině) a vlastně stahuje z Evropy vše zajímavé, a motor 1.6T, který by v XV byl naprosto adekvátní, si škudlí jen pro jeden model a ti a tobě podobní tu jen brečí a útočí na naftové motorizace z principu. Je to trapné...

      Studený starý benzín smrdí stejně ohavně, jako nafta, naopak moderní zahřátý motor a i diesel nic extra nekouří.. ! Jdi se podívat do nějaké kolony.

    • 02 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 13.11.  09:16

      « Re: ...

      Příští rok ti to procento snížím na 98 ;-) Až (jestli) začnou do Evropy zase vozit auta s motory, tak se třeba někdy vrátím...
      • 01 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 13.11.  09:32

        « Re: Re: ...

        Možná je vás víc než 100 ;-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Lipno láká na spoustu novinek: Skicrossová dráha, tunel i restaurace s vyhlídkou

Lipno láká na spoustu novinek: Skicrossová dráha,…

Lyžařský areál Lipno připravilo na zimní sezonu hned několik novinek. Tou největší je určitě druhá skicrossová…

Inspirace: Dárky pro celou rodinu

Inspirace: Dárky pro celou rodinu

Dochází vám nápady? Nevíte, co rodině pod stromeček? Milé dámy a pánové, inspirujte se tipy na to, co vaši…

 

iSport.cz

Prospal trénuje v Motoru syna: Táta nechtěl, abych byl gólman

Prospal trénuje v Motoru syna: Táta nechtěl, abych…

Václav Prospal na ledě, Václav Prospal na střídačce. Někdejší vynikající útočník má před sebou obtížnou misi,…

Spasitel Alisson. Dvě miliardy? Dal bych za něj dvojnásobek, jásal Klopp

Spasitel Alisson. Dvě miliardy? Dal bych za něj…

Přesně kvůli takovým momentům přicházel. Brankář Liverpoolu Alisson Becker klíčovým zákrokem v nastavení zápasu…

 

Reflex.cz

Zeman v ruské televizi: Zcela absurdní otázky novinářky, která od Putina dostala vyznamenání za Krym

Zeman v ruské televizi: Zcela absurdní otázky…

Miloš Zeman poskytl rozhovor ruské televizi NTV, který byl odvysílán v neděli 9. prosince. Česká média se…

Ja tu smrádek hněvu, všichni mají svou pravdu. Chci být mentor a neřešit politický sra*ky, říká Daniel Landa

Ja tu smrádek hněvu, všichni mají svou pravdu. Chci…

O čem přemýšlí Daniel Landa jako čerstvý padesátník? O tom, co budu dělat v sedmdesáti, říká zpěvák a skladatel…