Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zotye SR8, prachsprostá kopie Porsche Macan, se oficiálně představí v Pekingu

Také jste na úvodním obrázku nejprve viděli Porsche Macan? My také, ve skutečnosti se však jedná o okopírovaný čínský výrobek.
Zpět na článek
13. 4. 2016 15:14
13. 4. 2016 15:31
13. 4. 2016 15:50
13. 4. 2016 15:59
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 12:55
Bacha ať nejste duševně nenormální!
Kritizovat Čínu teď neni moc in [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
26
13. 4. 2016 12:58
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
osobně počkám, až jak se vyjádří lenka dusilová ... >:-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 13:18
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Myslim že už se vyjádřila = čínský šmejdy neoslavovat >:-[]
Avatar - cechblog
13. 4. 2016 17:21
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Dusilová narozdíl od Zeman něco umí, Zeman jen lže, uráží, krade a pochcává se [odkaz]
13. 4. 2016 19:29
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
jó, když se za to zavíralo, to se moc umělců nemělo odvahu ozvat...
Avatar - white label
13. 4. 2016 19:52
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Ve finále jich tak moc nebylo, ale byli i takoví, jak dopadli víme...
Ovšem tím spíš už by dnes neměl být důvod, aby někdo podobně slušně nemohl veřejně vyjádřit svůj názor.
13. 4. 2016 22:16
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
No právě. Tomu se říká odvaha. Galileo nebo Koperník?
Avatar - white label
13. 4. 2016 22:19
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
To jako když se něco může dělat i bez větší odvahy, tak je to automaticky špatně?
13. 4. 2016 23:52
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
No, je to celkem jedno, ale třeba zrovna ten Zeman se ozval, když to chtělo odvahu... a jak dopadnul víme:)
Avatar - white label
14. 4. 2016 00:07
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Které Zemanovo ozvání máš zrovna na mysli?
14. 4. 2016 07:45
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Když ho vyrazili z KSČ...
Aby bylo jasno, Milošovy nejlepší léta už jsou dávno za obzorem, se spoustou toho, co dělá, nesouhlasím, na druhou stranu ještě pořád se spoustou toho co říká, sympatizuju...
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 13:23
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Ble >:D

Dáš k dobrýmu s čim - aspoň 2-3 věci? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 22:20
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Milos je disident [odkaz] :yes: >:-[]
Avatar - white label
13. 4. 2016 22:24
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Docela se divím, že tomu Ovčáčkovi ještě nikdo na potkání nerozbil čuňu, Říká si o to každým coulem/slovem.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 22:33
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Co rovnou tomu na jehož objednávku ty kecy vypouští? >:-[]
Avatar - white label
13. 4. 2016 22:39
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
To by nestálo za to, navíc ten si tělesně dostatečně "ubližuje" sám.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 22:45
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Nedostatečně = vidim to na další volebním období >:D

Jak vidíš na hodnocení naší diskuze :no: Miloš to ovládá i tady >:-[]
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2016 23:53
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Když už jsme tak odbočili...Je šílené, jaký člověk u nás může dělat mluvčího prezidenta republiky. Ten by měl mít možnost své názory ventilovat možná tak v diskusi na Novinkách, kam by perfektně zapadl, a ne jménem prezidentského úřadu.
Avatar - white label
14. 4. 2016 00:11
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Souhlas..., bohužel je Ovčáček logicky i vizitkou prezidenta.
Avatar - Dylan McKay
14. 4. 2016 07:33
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Možná by se tu jako na Novinkách mělo zavést "2 příspěvky k tématu a dost". Odpadly by tak osobní útoky a dementní politika.
14. 4. 2016 09:09
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Vně s tvým názorem samozřejmě souhlasím a chápu ho, na druhou stranu vnitřně vnímám, že se není čemu divit. Také bych byl rád, kdyby lidé byli rozděleni na dva tábory ve smyslu toho, jestli je lepší Japonec nebo Němec(myslím auta). Nicméně politika se teď zarývá do podvědomí nás všech a rozděluje nás v mnohem podstatnějších věcech života. Ad absurdum je dobře, že se lidé vyjadřují k současnosti i na automobilovém webu, protože (pokud sis nevšiml), jsou tu tendence určité skupiny lidí připravit nás o blahobyt, o vlastní myšlení a o svobodu vyjadřování. V zásadě je velmi nebezpečné pro nás všechny, když samostatně uvažujícího člověka "vládce" označí za nemocného. Ono by se také mohlo stát, že jednoho dne přijdeš domů a zjistíš, že už žádné doma nemáš... už se to stalo a za podobných okolností, které se dnes dějí. Nechci malovat čerta na zeď... ale...
Avatar - Dylan McKay
14. 4. 2016 09:23
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Na Facebooku se mi už zřídka objevují příspěvky o politice, protože jsem zablokoval co se dalo. Nechci tam ani uprchlíky, podřezávání krav atd. Toho je dost v novinách.

Politici jsou vyžírkové, co nám akorát otravují život. Když se člověk zamyslí, tak je to vlastně tak úplně zbytečné. Politika a náboženství popírají zdravý rozum. A rozdělují lidi.
14. 4. 2016 09:27
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
S druhým odstavcem souhlasím, na tom se shodneme.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 10:46
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Však je dřív ventiloval v komunistickejch Haló novinách = přečti si titulky jeho článků stojí to za to [odkaz] :yes: :yes: >:D >:D >:-[]
13. 4. 2016 13:10
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Tak pokud jsi mi chtěl pokazit den... tak ani né ty, ale ta blábolivá politická paryba mi hýbe žlučí víc, než tahle kopie (mnou) uznávaného automobilu...
13. 4. 2016 16:07
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
Zajímavé je,že čínská a ruská auta nekupují ani ti duševně normální,kteří tady jinak pravidelně opěvují Ladu Vestu. >:D
Avatar - wakantanka
13. 4. 2016 18:34
Re: Bacha ať nejste duševně nenormální!
jedna faktická : koľko čínskych áut sa oficiálne predáva v európskej únii?
edit : teda nie koľko ale ktoré značky?
13. 4. 2016 12:58
Vzdávají hold?! :D
Tak to je hláška roku, to jsou pekelníci! 8-s
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hannu
13. 4. 2016 13:07
Re: Vzdávají hold?! :D
O tomhle čínském vzdávání holdu už bylo přece mnoho řečeno i napsáno a v rámci toho byl tenhle blud už mockrát vyvrácen. Ale čínské peníze umí umlčet i větší kabrňáky než je náš hradní pán...
13. 4. 2016 13:12
Re: Vzdávají hold?! :D
A kde nezaberou peníze, nastoupěj šaolini! Tak bacha!
13. 4. 2016 13:20
Re: Vzdávají hold?! :D
myslíš šualin na burgu?
Avatar - CHerokee
13. 4. 2016 17:32
Re: Vzdávají hold?! :D
Jestli tu budete rýpat do prezidenta a jeho čínských kámošů, tak vás přijdou zmlátit benga, tak bacha na to >:D .

A už se těším na prohlášení Ovčáčka..."Porsche napodobuje čínský originál" a hned to otisknou v těch komoušských Haló novinách a udělají s ním rozhovor, jak to chytrák vypátral! >:D
Avatar - Well-being
13. 4. 2016 13:07
To je urážka
pro Zotye, srovnávat ho s Macanem, je daleko hezčí ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 4. 2016 13:07
sa divim...
...ze sa nad tym este niekto dnes pozastavuje. a vlastne, ked sa na to pozrieme s nadhladom, komu to vlastne prekaza? Cinania s tym do Europy ani Ameriky ist nemozu (tam dostatocne ucinne funguju antiplagiatorske zakony a zatial snad aj sedliacky rozum) a doma nech si predavaju, co len chcu, nie? jediny, kto by sa nad tym mal zamysliet, je obyvatel Ciny - mal by riadne zvazit, ci su tieto vozidla dostatocne po technickej, resp. kvalitativnej stranke. ak ano, tak nech kupuje, ak nie a ma na to, tak nech siahne po podstatne drahsom originale. ale ze by som ja za seba mal riesit, co bude stat nejakemu Xi Yovi v garazi? ani nahodou ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - peter222
13. 4. 2016 14:29
Re: sa divim...
Oni s tým do Európy ani nechcú ísť. Všimni si ,že pokiaľ Číňania vyrobia niečo na slušnej úrovni ponúknu to najprv svojim ,čínsky trh je veľký a tam sa to stratí bez dodatočných nákladov. (takže načo si znižovať zisky, veď aj oni sú limitovaní výrobnou kapacitou)
13. 4. 2016 15:14
Re: sa divim...
Obyvatel Číny se nad tím zamyslel a napodobeniny prostě nekupuje. Teď jde o to jestli se taky zamysleli zdejší diskutující a podívali se, jak se tyto napodobeniny v Číně prodávají. Bude pak pro ně asi překvapivé, že Číňan dá přednost originální čínské značce.
13. 4. 2016 15:31
Re: sa divim...
Dej nějakej odkaz prosímtě, srovnání prodejů podobnejch plagiátů a "originální" tvorby, to je pro mě celkem zajímavý info.. ale hledat se mi to strašně nechce:)
Dík!
13. 4. 2016 15:50
Re: sa divim...
Tady máš odkaz. Problém je v tom, že ty plagiáty tam skoro nenajdeš. Kopírování aut je v dnešní době hodně okrajová záležitost. V Číně je několik desítek výrobců aut, kteří vyrábějí stovky modelů aut. Tři, čtyři kopie, které stejně skoro nikdo nekupuje nejsou taková tragédie, jak se nám dle článků s touto tématikou v Evropě zdá.
[odkaz]
13. 4. 2016 15:59
Re: sa divim...
Paráda, díky.
2015 koukám v Číně 150k oktávek, nějak jsem si myslel, že by to mohlo bejt i o něco víc.. ale nevim proč:)
Avatar - Dylan McKay
13. 4. 2016 13:32
Vydařená kopie
Na kolotočích koupit znáčky Porsche a jakej by byl člověk frajer! ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cechblog
13. 4. 2016 17:17
Re: Vydařená kopie
vy možná, asi nosíte 4 pruhy adidas a vutonku z tržnice
13. 4. 2016 13:33
Maskovaný prototyp
Ten maskovaný prototyp to je fotka od Porsche nebo se číňani báli, aby jim desing během testování někdo neokopíroval? >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - speedfred
13. 4. 2016 13:55
Re: Maskovaný prototyp
To je dobrá otázka. Nekopíruje Porše u Číňanov ?
Avatar - cechblog
13. 4. 2016 17:14
PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
v případě ruských aut, tito pomatenci, odpovídají jako:
- copak má všechny díly úplně schodné
- copak se dají jednotlivé díly zaměnit
- copak je tam stejný motor
- copak jsou tam stejné součástky
nejsou vídíte, tak netvrďte, že je to nějaká kopie, prostě si inspirovali, vždy se inspitují i v USA >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Lonestarstate
13. 4. 2016 19:04
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Prosim te, z Ruska prisel Tolstoj a Gagarin a z Ciny prisel strelny prach a papir. >:D Tak se tu neotirej o svetovou velmoc v mnozeni se. >:D
13. 4. 2016 20:59
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Bože ty seš pomatenec. Kde tady máš nějaký ty tvoje imaginární boševiky, který se zastávají tohodle plagiátu, že se o plagiát nejedná? Já jsem se teda nic takovýho nedočetl. Jasně, že je to kopie. Už je to tisícprvní věc kterou Čínani okopčili. Jenže ono to stejně žádnou díru do světa neudělá. Tady si o tom přečtem článek a tím to skončí, že by si to viděl jezdit po Evropě nehrozí, tak proč se nad tím rozčilovat. Jestli s tím má VW problém, tak se může zkusit soudit. Přeju hodně štěstí.
Avatar - Hammunasakra
13. 4. 2016 22:11
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
První číňanama okopčený telefony atp. taky nebyly problém = a jak dopadli Ericsson, Nokia atd.? ;-)

Nebejt Apple většinu světovýho trhu už drží Čína. V autech se tohle hned tak nestane ale tolerovat jejich masový krádeže se mi nelíbí :-!
14. 4. 2016 07:01
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
A jak presne bys to chtel resit? Projel sis ten odkaz, co dal nahore pogo?
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 12:09
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Neměl bych s Čínou obchodní bilanci 1:10 a neoslavoval bych s prezidentem že za ten přebytek tady kupujou Slávii apod. :-)

A už vůbec bych neslavil Tvrdíka v každý dozorčí radě firmy kterou s šéfem prodaj. Jednak to vůbec neni jejich práce a exministr obrany Tvrdík úplně stačil v ČSA = čest jejich památce a jemu odpovídající trest za to jak je pohřbil >:-[]

Kdysi bylo v privatizační smlouvě že 100% zahraniční majitel co za desítky miliard koupil Českou spořitelnu musí v dozorčí radě nechat sedět Klaousovou, dneska že tam musí sedět Tvrdík :yes: :yes: >:D
14. 4. 2016 16:08
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
By sis jako kvůli banalitě v podobě okopírování Cayenne rozhádal Čínu? To mi nepřijde jako dvakrát moudrý. To je problém VW. Ať si to řeší dva soukromý subjekty spolu vzájemně. To není problém na úrovní států.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 16:19
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Samozřejmě to není o týhle jedný trapný napodobenině - ale o těch tisících co byly a ešte budou. Zatím jim všechno tolerujeme i když to spoustě firem včetně českejch udělalo problémy a dost jich dokonce zkrachovalo. A Čína dál krade a kopíruje co se dá v bezprecedentnim množství

To je problém na úrovni států - i když chápu že se do toho nikomu nechce >:-[]
14. 4. 2016 20:41
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
No nechce. Hlavně si v reálu nedovedu představit čím by se dala Čína donutit k respektování autorských práv a patentů. Je to největší velmoc na světě. Co by sis tak představoval, že by se mělo udělat, aby to zároveň hrubě nepoškodilo ekonomiku toho kterýho státu?
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2016 12:04
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Tak samozřejmě že by to šlo = ono tak jako my využíváme tamní levnou pracovní sílu a gigantickej trh oni potřebují nás

Tim myslim že kdyby jim okrádaný státy společně šláply na krk a domáhaly se aspoň určitýho dodržování zákonů atp. chvíli by asi byla mela a pak by si to nějak sedlo a dál bysme v klidu obchodovali a oni by aspoň částečně určitý pravidla dodržovali

Třeba na to časem i dojde.. :-)
14. 4. 2016 16:05
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Nokia dojela sama na svoji neschopnost. Udělali pár legendárních telefonů a usnuli na vavřínech.
Avatar - Hammunasakra
14. 4. 2016 16:27
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Částečně určitě. Problém ale není Nokia, Ericsson, Motorola a další firmy co to zabalily ale čínskej způsob = okopčim ukradnu naprosto cokoli - design, hardware, software a protože mám miliardu lidi co makaj za pár šuntů udělám to daleko levnějš než ty = vymalováno, ty zkrachuješ já vydělám

Zákony komunisty nikdy moc nezajímaly a Čína si fakt vzala z obou systémů to špatný = funguje to ale..

To samý co s telefonama a vším dalším dělaj i v hifi = zatim to de ale za pár let..?

To nejnáročnější a nejdražší je vývoj ne výroba = to první ukradnou to druhý maj levnější = to se to pak prosperuje >:-[]
14. 4. 2016 20:44
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Máš pravdu, ale těžko s tím co udělat. Hele pamatuju jak před 10 lety taky předpovídali "experti" jak Evropu zaplaví levný čínský auta a skutek utek. S tím hifi to bude možná podobný. Jedna věc je udělat věc kvalitně a druhá levně a kvalitně. I když vývoj ukradnou.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2016 12:02
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Zaplavilo nás tisíce jinejch výrobků = naše silně negativní obchodní bilance je důkazem. Jižní Koreji taky chvíli trvalo než svejma autama začala bejt konkurenceschopná. Ty si před pár lety čekal že zcela ovládnou trh s mobilama? Teď asi končí BlackBerry [odkaz] a nebejt fakt mimořádnýho postavení Apple a Samsungu už by drželi celej světovej trh
V autech i dalších věcech to bude podobný = ta úspora na vývoji je nekonečná výhoda. Ono to i některé čínské firmy dělají košer [odkaz] tahle značka to bez krádeží dotáhla až na světovej vrchol, bohužel víc je těch co naprosto bez skurpulí kradou a kopírujou

Nebojim se že by v brzký době konkurovali zavedenejm značkám, že do dalších třeba 10-15 let zaplaví Evropu a Ameriku srágorama ale docela jo
15. 4. 2016 15:40
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
No srovnání s Jižní Koreou trošku kulhá. Nemyslím, že jsou tam srovnatelný platový podmínky. A s Čínou bych JK teda nesrovnával. To je jako srovnávat Čínu s Japonskem. A technologickej pokrok Číny bych úplně nesváděl jen na kopírování. Vezmi si takovou akvizici Geely a Volvo. FORD svým idiotským vedením dopadl jak dopadl a byl nucený v roce 2010 prodat Číňanům jednu z nejvyspělejších automobilek, která na světě existuje tuším za 1,8 mld USD. Takže to co by museli s několikanásobně většíma nákladama vyvíjet (nebo ukrást) jim spadlo za pár šlupek do klína. Takže co si Čína neukradne jim soukromý subjekty svoji vlastní neschopností leckdy levně prodají.
Avatar - Hammunasakra
15. 4. 2016 19:10
Re: PODLE MÍSTNÍCH BOLŠEVIKŮ SE O ŽÁDNOU KOPII NEJEDNÁ
Vždyť sem psal že nejen kopírujou = to OPPO je fenomenální a je vidět že to jde i normálně
Srovnání s vývojem výroby osobních aut JK který dneska najdeš všude po světě je velmi častý = a myslim že celkem správný. JK to trvalo nějakejch 15 let nebo tak nějak = než se dostali do současnýho stavu. U Číny to nejspíš bude podobný

S tim Volvem je to zajímavý. Samo dopadlo stejně jako Saab, pod křídly obřího koncernu se nikam nehnulo, pod čínskym vedeni roste jak Jaguar pod indickym :yes: :-)

Diskutujeme jen o zlomku výrobků = číňani okopírovali doslova všechno = velký problémy s tim měli i český firmy.

Teď maj docela problémy ale jejich způsob vedení státu kde se svym způsobem chovaj jako k tomu duševnímu vlastnictví = nedodržujou žádný pravidla [odkaz] je z toho spíš vytáhne >:-[]

Myslim že Čína nám eště ukáže [odkaz] ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 4. 2016 23:58
Beru to pozitivně...
Dokud se bude čínský automobilový průmysl znemožňovat takovými trapnostmi, může být ten evropský celkem v klidu. Taky dobře.

Mimochodem, proč má tolik čínských aut motorizace od Mitsubishi?
Rozbalit vlákno
1
14. 4. 2016 16:09
Re: Beru to pozitivně...
Zřejmě spolehlivý motory. Na co vyvíjet něco svého a udělat případně konstrukční botu(y) jako třeba VW, když jde koupit už odzkoušenej motor a prostě ho jen zastavět do kastle. ;-)