Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zpřístupnění vodíkových patentů Toyoty je jen krok ke zviditelnění

Šéf Daimleru Dieter Zetsche bagatelizuje nejnovější krok Toyoty s bezplatným využitím patentů na vodíkovou techniku. Je to prý jen PR.
Zpět na článek
11. 1. 2015 08:23
11. 1. 2015 09:12
11. 1. 2015 09:26
11. 1. 2015 23:54
11. 1. 2015 08:09
Reklamní oblbovák pro hlupáky.
Takhle to pan Zetsche myslel. A Fokt k tomu tentokrát kupodivu nepřidal vlstní "názor".
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
11. 1. 2015 08:23
Hydrogenium
Článek krátký,vystižný ,dostačující. Za mě :yes:
Rozbalit vlákno
0
11. 1. 2015 09:12
A co?
A co je na tom nového? Chudáček Mercedes. Dneska dělají všichni všechno pro reklamu, viz Hjondé a Škoda u nás... Nebo tento výrok uvedený v článku.

Jeden má auto s mega kufrem, druhý má auto, které mu bude soused z Boleslavi závidět. I tyto stránky jsou jedno velké PR (nic proti webu).

A za mně, je mi "jedno" jak to auto funguje, klidně ať má v sobě jaderný reaktor, ale ať je bezpečné, bez poruch a s minimálními náklady na provoz. Jo a pokud možno co nejméně zatěžovat přírodu.
Rozbalit vlákno
1
11. 1. 2015 09:26
Re: A co?
v tom pripade je zatím jedinou volbou auto s benzinovym motorem a ne rakovinometem.
a proto soucasna starostka parize i premier francie chteji naftove motory vyhnat z centra parize nekam na periferii
Avatar - _Karel_
11. 1. 2015 23:54
PR
Až udělá podobnou "PR" akci Daimler, doufám, že se půjdou zeptat šéfa Toyoty, co si o tom myslí.
Rozbalit vlákno
0
12. 1. 2015 08:45
Samostatně zatím údajně vyvíjí vodíková auta Hyundai.
Údajně??? U redaktora webu auto.cz bych opravdu očekával lepší informovanost. když Hyundai byl vůbec první, kdo spustil sériovou výrobu aut s vodíkovým pohonem (ix35/Tucson Fuel Cell, dříve známý pod zkratkou FCEV) ... Namátkou (mimochodem, hned první odkaz je z auto.cz...):

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
Atd.
Rozbalit vlákno
0