Co to tady plácáš ??? A co německý dieselový hrob jménem čerpadlo-tryska. Všechny konkureční automobilky už dávno používají common-rail druhé generace. >:-[]
Jak dlouho měl GM předtím zisky, je irelevantní; páč ty se samozřejmě nehromadí - investují se, vyplácejí se na dividendách.
Jestli si takovou ztrátu GM může dovolit i příští rok (což se ovšem IMO nestane), je otázka, dýl už ovšem sotva, 10 let ani náhodou (tím méně "klidně" ;) ...
Na posledním čtvrtletí je vidět kolik asi dělá "normální ztráta", takže rok 2008 vidím na ztrátu v řádu "několika" mld. Těch 40 mld to jsou jednorázové, neopakovatelné restrukturalizační položky. Rok 2010 v černých číslech :yes:
Myslim ze z dvojice Ford/GM je na tom predsa len Ford lepsie. Co ma GM z toho, ze im stupaju predaje, ked prerabaju na kazdom aute? Vlastne cim viac predaju, tym vacsia strata...
Ford este tiez nie je vonku z problemov, a nie su mi velmi sympaticky za rozpredavanie niektorych znaciek, ale predsa len maju nadej dostat za rok-dva do plusu...