To sa niekto v redakcii dobre sekol s rubrikou...
Osobne Fiatu neverím, čo sa týka plánov do budúcnosti, je dosť nedôveryhodným subjektom, a nikto nevie, aké prekvapenie kedy pripraví.
Docela se Fiatu divim, ze ve svy soucasny situaci ma ambice vytvaret "samostatnou" automobilku specializujici se na vysokovykonny varianty standardnich fiatackych modelu a dokonce ji chce do vinku dat samostatny model... Mluvime totiz o projektu s krajne nejistou ziskovosti, a to je to posledni, co dnes Fiat potrebuje. Zaplatpanbuh, ze alespon ten novy model zustane na 99% jenom na papire.
Imho by Fiat udelal ze vseho nejlip, kdyby ze znacky Abarth nedelal samostatny brand, ale zkratka sportovni verzi beznych aut ve stylu AMG nebo M-power. Tyhle verze by se objevovaly v normalnim ceniku vedle verzi ostatnich a prodavaly by se ve stejnych showroomech, zadna hra na hogofogo u showoomu Ferrari apod. Takhle by mel aspon nejakou sanci, jak oslovit vice zakazniku. A misto uvazovani nad novym vlastnim modelem by si radsi meli v Abarthu co nejdriv vzit do parady nove faceliftovany (a opet velmi pohledny) Punto a pustit se i do Brava (na coz je uz ovsem mozna pozde).
P.S.: Bez ohledu na vyse napsane povazuju Abarth 500 za fantasticky sik a sexy prcka.
2Marko: Rozsah i kvalita clanku jsou na Abarth tak akorat. ;-):yes:
O čom tu ty prepánajána táraš.....Poznaš vôbec Abarth a jeho historiu? Vždy to bola samostatná značka, ktorá až neskôr splynula s fiatom. Ak vytvoria okrem úprav fiatov aj vlastné žihadielko v duchu pôvodných Abarthov bude to iba dobre...Nemusi ich byt vela stačí par kusov aby mala značka cveng....A myslím že keby bolo aj o niečo viac v tomto článku o Abarthe nebolo by na škodu...Je to príliš zaujimava značka aby ostala akakolvek téma iba strohou informáciou .Pre článok a auto :yes:
Jezismarja, Abarth byl odjakziva asi tak samostatnou znackou jako je Renault Sport z Dieppe. V principu to byl vzdycky tuner Fiatu, jakkoliv vzneseny nazvy tomu budem davat. A i kdyby tomu bylo nekdy v historii jinak, tak z historie se zadna automobilka neuzivi, viz rada neskonale slavnejsich britskych znacek, ktery tleji v prachu zapomneni. A jestli si myslis, ze to pravy orechovy, do ceho by mel v soucasnosti Fiat lit penize, je nejaky sportovni zihadlo pro samostatny Abarth, tak mas evidentne o soucasny situaci Fiatu znacne zkresleny predstavy. Vzdyt dneska nema jediny sportak ani Alfa Romeo... ;-\