Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Stelvio bude nejrychlejším SUV na Nürburgringu. Za kolik ho zajede?

Včerejší tisková konference k představení nové Alfy Romeo Stelvio přinesla řadu zajímavých informací. Ambice vozu jsou opravdu vysoké!
Zpět na článek
17. 11. 2016 11:22
17. 11. 2016 12:18
18. 11. 2016 11:31
17. 11. 2016 12:27
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 11:08
Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Aspoň ne v tom původním významu.
SUV vidím soutěžit třeba v trialu a ne na ringu.
Rozbalit vlákno
13
17. 11. 2016 12:15
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
V trialu? najazd na 15cm obrubnik, prejazd cez travnatu plochu a mestske vytlky a macacie hlavy? >:D
to je typicky trial pre SUV.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 12:25
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Ne, tohle je SUV:

[odkaz]

Do kamenné sutě nebo hlubokého bláta SUV nepatří, ale dovézt by mě mělo vždycky tam, kam potřebuju.

15 cm obrubník zvládá i mé letité Punto II.

:-)
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2016 12:30
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
suhlasim v tom ze pri SUV by sa mali chvalit skor priechodnostou v terene a bocnym naklonom ako nahanamim casov na ringu... ale doba sa meni ( dnes chce byt najrychlejsi na ringu uz kazdy ... aj trojkolesovy bicykel.. tento fenomen je aj pre mna v reale nepochopitelny ale ok ) ... a dnesne SUV su uz neraz sportovejsie a lepsie naslapane vykonom ako nejedne seriozne sportaky... co je tiez jeden z dovodov preco nam tie skutocne sportaky z roka na rok miznu.. SUV su skratka neskutocne chameleony.. dokazu to zahrat aj na teren aj sportovost aj rodinu a neraz aj na MPV ( 3 rad sedaciek ) a neraz aj na luxus ( range rover) ... v tomto im nikto nesiaha ani po blatniky ... preto SUV segment snad ako jediny prezije aj dalsich 50 rokov ;-) ... a ja by som SUV tiez moc rad ( ASX, vitara, 500X ) ...ale to je hudba dalekej buducnosti.. nateraz by som ho vlastne stale ani nevyuzil... az na tu vyssiu svetlost

inak u nas som nasiel zakladny 1,6 16v fiat 500X za nejakych 13 900 eur ( nove vonave auto .. ziadna jazdenka ) ... dobra cena... nizsia ako u vitary alebo ASX skoro o 1000 eur ... chvilku som si aj posnival ... ale nadalej je to moc ... ale 500X by sa mi tiez pacilo ... sranda ze je defakto s 1,6tkou pomaly lacnejsie ako nejake nizkonakladove tipo s 1,4 ktore je ( aspon u nas ) neskutocne zle cenou posadene
17. 11. 2016 12:50
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Tipo hatch opening edition 1.4 120k je za cca 15900, to nie je vobec vysoka cena.
Cenniky neolizuj.
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2016 12:54
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
za 16 tisic ale mozes mat paradneho golfa ;-) naslapanu astru.. atd.... a nie nejake nizkonakladove tipo opening edition ktore je v reale ozaj nic moc pomaly podpriemer segmentu

ja som pod 16 tipo hatch ani nevidel.. co je cena na ktorej ceed s gdi v plne v podstate konci .... nechapem tej cene tipa ... keby to ozaj bola nejaka parada ako astra ... ale v podstate priemerne auto... mne v reale prislo doslova akoze nic moc.. taky megane, ceed, civic su rozhodne dalej ako tipo za tym si stojim a pozri sa na ich ceny .. vyjdu snad aj lacnejsie v podobnej vybave a vykone .. ved za 17 mozes mat civic 1,8 atmo s vyse 100kw no a honda je voci tipu uz iny vesmir

pritom take 500X sa da kupit s 1,6tkou aj za 14.... a to je uz vcelku zaujimave SUV ... tu nejake "lacne" tipo za 16 mi nedava zmysel

neolizujem cenniky... obzeram sa skor po skladovkach a predvadzackach... pripadne nejakych lokalnych akciovych kuskoch ... v premavke som u nas tipo hatch stale este nevidel... jedine v showroome... z toho usudzujem ze tie ceny su kusok prehnane... a aj ja by som 15 tacov ( ak by som mal az tolko ) dal radsej za ceed alebo astru ako za tipo .. nie je o com
Avatar - Plautus
17. 11. 2016 14:11
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Cee'd je už výbehovka, hoci stále zaujímavá, ale Astra je v súčasnosti lepšia ponuka ako Tipo hatchback, to je fakt. A ak Fiat neprehodnotí cenu, tak tu nemá šancu s Tipom uspieť.
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 16:19
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Nesouhlas.
Fiat musí primárně nabídnout normální verze... a ne tu ukázku technologických možností... to fakt asi není moc lidí u Fiata ochotno platit.
Avatar - Plautus
17. 11. 2016 17:22
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Je mi sympatické, že si optimista, ale keď vidím ako sa správajú zastúpenia Fiatu - importér, predajcovia, akú vedú obchodnú politiku (cenovú, marketing, ...), tak to až tak optimisticky nevidím. Áno, určite prídu lacnejšie verzie, prídu zľavy na lepšie výbavy, ale je otázne, či to bude stačiť. O Fiate majú u nás ľudia prevažne nie príliš ideálnu mienku, poznám kopec ľudí, ktorí ho odsúdia už z počutia, bez toho, aby tie autá reálne poznali. Pre mnohých tu Fiat ponúka 500ku, dodávky a ostatné "nezaujímavé modely". A nevidím, že by sa to nejak extra snažilo obchodné zastúpenie zmeniť. Mám k tomu aj jednu osobnú čerstvú skúsenosť, keď som po roku a pol zašiel opäť k jednému z predajcov Fiatu v našom hlavnom meste. Takto sa autá rozhodne nepredávajú. A potom, to Tipo dizajnom až tak nezaujme. Nie je to škaredé auto, vyzerá byteľne, ale čakal som dizajnovo trochu viac. Ani ma nezlákalo k zvezeniu... U toho predajcu som bol najmä kvôli Giulii a 500X. Auto by som tam však už určite nekúpil. Nie kvôli tým menovaným modelom, ale práve pre ten prístup. Nechať svoje peniaze u niekoho takého, tak to je na facku. Možno je to u vás lepšie ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 17:59
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
No, je to smutný... ale nepochybuju.

I u nás musí člověk hodně vybírat, ke komu pojede. Asi mám štěstí, že jeden slušnej, i když malej, prodejce bydlí přes kopec.
:-)

V Nitře býval docela fajn dealer Fiata - to už je pryč?
:-(

V zásadě máš ale pravdu. Taky proto Fiat ve světě slušně roste... ale v dosahu maďarských kanceláři nějak ne.
17. 11. 2016 15:39
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Jedine co je v porovnatelnej cene je Ceed, ale napr. ten som vylucil zo svojho vyberu, dost nezazivne auto, s motorom 1.0tgdi (Gold vybava, co je zhruba porovnatelna) za 16390 v akcnej cene + 3% este da predajca navyse.
Golf je v rovnakej vybave drahsi o cca 2,5tis. v akcnej cene slovakia trendline
Astra je v porovnatelnej vybave drahsia cca 1tis aj so zlavami navyse este od tej uvedenej na webstranke.
Jedine, co je porovnatelne je Rapid monte carlo/Style, ten ma cca rovnaku cenu po zlave cca 6-7%, co bezne dostanes, no zase horsie jazdi a v interieri je to vacsia socka, navyse je horsie odhlucneny, este ked ma sklenu strechu tak uplne zle.
Megane je drahsi zhruba o 1tis., navyse ma dost sklamal interierom, vobec nekoresponduje s velmi dobrym exterierom. Zvonku vyzera luxusne, vnutri je ako maly automobil.
Ano, Honda je iny vesmir, cenovy. +2tis. za obdobnu vybavu. 1.8 142k a 1.4 turbo 120k je zhruba porovnatelne zvezenie, vykon 1.8 uvidis, ked budes mat chut na vrieskajuci motor cez 5500ot..

Takze si vlastne stojis akurat za tym, ze nemas prehlad.
Avatar - Plautus
17. 11. 2016 13:59
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Ono Tipo v sedane s 1.4 (nie T-Jet, ten tam stále ani nejde) za tú cenu bez problémov kúpiš. Druhá vec je, že tá 500X bude skoro vo všetkom lepšia. To auto jazdí veľmi dobre, a na svoju triedu výborne. Pre mňa by tá 1.6 bola asi slabá, ale na bežné využitie by to malo byť OK, a aj čo sa spoľahlivosti týka, tak možno o niečo lepšie ako niečo oturbené. Veď zájdi do Fiatu, prevez sa s tým a nesnívaj len očami, možno Ťa presvedčí a sen premeníš na skutočnosť. Neviem aký máš limit, ale to auto za tie peniaze, pokým je to výbava Plus, je slušná ponuka. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 16:14
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Asi tak.
Mám X 1.6 e-torq doma. najeto asi 9 tis km... a úplná spokojenost. Jasně, i když jedu úsporně, tak jedu pořád o něco dráž, než s 1.4 Multiairem... ale když spěchám, tak i ta 1.6 jede slušně, za cenu, že ji točím a jezdím fakt i na trojku... ale ani pak nejede o moc dráž. V takovém režimu sice Multiair pojede ještě rychleji, pokud mu to silnice a provoz dovolí, ale taky pojede o hodně dráž.

A přímé srovnání Tipa HB 1.4 T-jet a X 1.6 e-torq jsem minulý týden pověsil na "moje auto" blog.
Pořád je to zcela subjektivní = nejlepší je návštěva u Fiata.
;-)
Avatar - Plautus
17. 11. 2016 17:44
Re: Mám Alfu rád... ale tohle přece není SUV.
Viem, čítal som tie dojmy, aj keď som ich nekomentoval. Ja mám talianske autá rád, som ich priaznivec, ale tak ako som napísal vyššie, Tipo ma zatiaľ nezlákalo k jazde. S 500X (Multiair) mám skúsenosti a v podstate s Tvojimi dojmami, porovnaním, súhlasím. Aj keď u mňa je to ešte viac subjektívne, keďže Tipo som neskúsil... 500X považujem za lepšiu ponuku. ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 11. 2016 11:22
Vysoké abmice
leč velmi pravděpodobně opět nenaplněné 8-s 8-s Alfa podle mě vsadila na špatnou kartu. Opět se z prvních testů ukazuje určitá nedotaženost a nevyspělost jejích novinek, které jí sice její příznivci nepochybně odpustí, ale pro duchem nezaujatého řidiče prostě běžné Alfy neobhájí svojí prémiovou cenovku. A QV, které nepochybně dokáže ukrást srdce, cílí na ještě užší cílovou skupinu. Motor z Ferrari je možná skvělým lákadlem pro pár požitkářů, ale prodejní čísla masové produkce prostě neudělají.

A tím spíš tohle SUV. Ano, nádherné, QV opět extrémně tahá za srdce. Ale je tohle SUV ve svém pravém smyslu? Už jen myšlenka, že tohle by měl být denodenní řeholník rozvozu dětí, tahání krámů na chalupu, je docela děsivá. Přitom v obyčejné verzi se přinejmenším opticky její kouzlo docela vytrácí...

No, uvidíme. Zatím pro mě nádherná Alfa, která se ale snaží plavat proti proudu...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 11:27
Re: Vysoké abmice
Asi jsem Tě nepochopil.

Ano, pojem SUV se ztrácí... je to víc S než U... ale takových je hodně.

Ano, s tímhle motorem se jich prodá pár... ale diesely (fuj) jspu zajímavé a 2.0 Multiar je skvělej motor. A použitelnej i pro každý den. Pro jinou skupinu lidí, než jsou majitelé Fiatů, potažmo škodovek.
;-)

Není mi úplně příjemný ten posun významu SUV... ale tohle JE krásný auto:

[odkaz]
17. 11. 2016 11:57
Re: Vysoké abmice
jak víš že se v civilní verzi kouzlo tohoto SUV vytrácí? ty už jsi ji někde viděl??
17. 11. 2016 12:47
Re: Vysoké abmice
V com je toto horsie na vozenie deti, nez nejake X3 alebo Q3 alebo Kadjar a podobne?
Avatar - Ja Prvni 123
17. 11. 2016 11:45
TOHLE je pro mě SUV...
a upřímně se těším, až uvidím test Stelvie v podobné situaci. Pak teprve zaujmu konečné stanovisko, jestli je jenom krásná a sporty... nebo i užitečná.

[odkaz]

:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
17. 11. 2016 13:17
Re: TOHLE je pro mě SUV...
nic nove pod slnkom.. pre mna znacka ktora nadalej a stale vyraba tie najkrajsie a najlepsie SUVecka/terenaky na nasej planete :yes:

a coskoro uz bude vyrabat co to aj u nas :-) a mozno rovno noveho defika... to bude gol ;-) .. no uvidime ... ale zase na co byt prehnane skromny ... ved mozno aj nejaky ten jag v buducnosti u nas nie je vyluceny a to by bola uz supa ako hrom
17. 11. 2016 12:04
Okruhové SUV...
.... je to sice protimluv, ale vůbec nechápu ty nářky na téma nájezdové úhly, brodivost atd. >:D to si jako fakt myslíte že tohle někdo u těchto aut řeší? třeba u Evoque nebo X3? Nesmysl....

jsou to prostě trendy pixly, které jezdí po silnicích.... A proč by v této Alfě (nemyslím QV, ale běžné verze) někdo nemohl denně rozvážet děcka do školy? Zadní sedačky a dveře to myslím má....

Jako jo, valný smysl to auto asi nedává, ale to platí pro tuto kategorii obecně.... Netřeba Alfě vyčítat něco, co mají všichni jiní....
Rozbalit vlákno
2
18. 11. 2016 20:01
Re: Okruhové SUV...
Brodivost ani ne, i když rád vidím alespoň 50 cm, ta by pro mne byla relevantní tak při záplavách. Hlavně světlou výšku. A ochranu, protože dřív nebo později narazím.
Avatar - flyboyeda
17. 11. 2016 12:18
No a co jako
SUV se hodnotí naprosto jinými parametry, než to jaký bude mít čas na nějaké D-e-b-i-l-n-í smyčce
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2016 11:31
Re: No a co jako
ani nie, ide len o marketing, nejaké naj sa vždy ráta a suv sa používa častejšie na asfaltové šprinty ako do terénu, väčšinu vôbec netrápi pôvodné určenie suv, sú to obyčajné asfalťáky, len masívne a sexy.
Avatar - flyboyeda
17. 11. 2016 12:19
Alfě Romoe dávám rok, maximálně 2
Nazdar
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jopino
17. 11. 2016 12:27
Krásná hračka
Alfa opět postavila designově zajímavé auto, to bez pochyb. Co však zase nechápu, proč když něco dá do oběhu, není to odladěné a sestavené jak by mělo být. Zbytečne tak ztrácí body a umocňuje minulost - ne úplně dokonalá auta. Škoda, takhle se k nim potencionální kupci nepohrnou a skalní zákazníci značku nevytáhnou z potíží. Přesto jsem opravdu zvědavý na pořádný test :yes:
Rozbalit vlákno
3
17. 11. 2016 12:52
Re: Krásná hračka
Je uzasne citat , ako daktori vedia z pohladu na obrazok, ze je to zle odladene a sestavene. >:D >:D
Halucinace suvix.
Avatar - Jopino
17. 11. 2016 12:59
Re: Krásná hračka
Myslíš? ;-)

Přečti si pořádně recenze na novou Gulii a první dojmy ze Stelvia, pak si dej makovou buchtu a vyjádři se :yes:
17. 11. 2016 16:13
Re: Krásná hračka
Zo Stelvia tazko mozes mat prve dojmy, ked s tym novinari nejazdili >:D

Recenzie na Giuliu su iba pozitivne, okrem kecov, ze dole pod kolenami su tvrde plasty ( co ma aj BMW5) a ze sa im nepaci volic prevodovky.
Nakolko som v Giulii sedel, nepotrebujem novinarske plky.

Takze si daj nejaky multivitamin nech sa ti v gebuli vyjasni a potom pouvazuj, co si vlastne napisal v prvom prispevku >:D
24. 11. 2016 21:06
Stelvio - Zadní část
Zadní část mi přijde až příliš mohutná (viz. odkaz), ale věřím že normální verze bude vypadat lépe. Nicméně narozdíl od "Qéček" a pár dalších SUV mi přijde jako mistrovské dílo >:D
Má i nízkou nakládací hranu kufru, to by se mohlo líbit i tomu rádoby expertovi z Autosalonu >:D
Hlavně si musí před testem přečíst manuál k autu, aby zase nemluvil hlouposti :-)

https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0