Ano (to rozhodně) TAKÉ, ale jsou to hlavně (hodně mimořádná) auto pro "normální" lidi. Jejichž zcela VÝJÍMEČNOU vlastností je, že se s nimi dá jezdit naprosto totálně "normálně" - no a nebe (normálně a klidně) přes těch 300 km/h :yes::-)
Pokud jde o kvalitni tuning BMW Alpina patri mezi spicku, i kdyz netuni vrcholne eMka tak jako AC Schnitzer, Hamann nebo G-Power. Vsechny nove BMW jsou prakticke na "normalni" jezdeni a eMka jakbysmet. Za ty penize bych pockal na novou letosni sestivalcovou M3 (F30) s diferencialem pro opravdovou radost s jizdy a nebo daleko libivejsi upravce jak Alpina je v mych oci AC Schnitzer :yes::yes::yes:
HONEM si to OPRAVTE, to by v Buchloe (velmi) NEradi viděli! ;-)
Oni si totiž ZAKLÁDAJÍ na tom, že NEjsou "tuner", ale VÝROBCE aut (který dává svým autům vlastní VIN čísla! :-)
PS: Alpina opravdu NENí (a snad ani "nechce být") úpravcem do "líbivosti", je to VÝROBCE automobilů který si zakládá na svých motorech a JEDINEČNÉM nastavení podvozku = a výsledkem této kombinace jsou značně ojedinělé vozy nabízející mimořádně "univerzální" schopnosti (kterým se, sorry, normální sériové kusy BMW NEmohou rovnat ;-)
Kylie: doporucuju oprav si ty neco v hlave, protoze k clanku M6 Gran Coupe napsat takovou blbost: "Tak teď ještě aby si ho do parády vzala Alpina" kdyz je vseobecne znamo ze eMkove bavoraky Alpina neupravuje :-) Alpina ma na kapote vrtulku takze je to upravce BMW jako kazdej jiny (AC Schnitzer, Hamann, G-Power upravuji taky podvozek, motor + aero doplnky) a nedelaji ze sebe samostatnou znacku, trapny si na neco takoviho hrat.
To jste ale NEpochopil - můj text ;-)
Já bych chtěla, aby "si (Alpina) do parády vzala" MODEL Gran Coupe :-)
PS: A mimochodem "doporučuji opravte si něco v hlavě", neb mi to sdělujete pod JINÝM článkem ;-)
PPS: Už jsem to tu psala, mně je MNOHEM "bližší" verze Alpina (než M) - to (také) k té "bubosti" :-)
PPPS: No a závěrem ještě jednou zkusím NAPOVĚDĚT - Alpina NENÍ úpravce (a když to nějaký NE"ználek" z "neznalosti" říká - jsou na to docela "citlíví" - konec NÁPOVĚD ;-)
Uz to tam davno je "pod JINYM clankem" ( nebo li clanek BMW M6 Gran Coupe) Uz te vidim jak jedes do Alpiny at ti upravy M6ku :-) a oni ti reknou pardon Madam Pompadur mi uz 30 let jsme na zadnyho eMkoviho bavoraka nemakli, maximalne vymenime kola za 50ti paprskovi s kocaru :-) To ze by si chtela upravu eMka by se je daleko vic dotklo nez neznalost radoby samostatneho vyrobce aut Alpina :-) Alpina neni jediny jako ze "samostatny vyrobce aut" dalsi takovich je spousta RUF (Porsche), Mansory atd.... jsou to jednoduse upravci toho co uz vyjelo s fabriky od vyrobce. Ale proc si nehrat na neco vic ze :)
Co to (zase) PLÁCÁTE? NAPOSLED - Alpina NENí ("pouhý") úpravce - to 1)
a za 2) pod textem o BMW Gran Coupe jsem napsala, že by mne "potěšilo" kdyby se Alpina "vrhla" i na tento model - neb a protože má v nabídce modely B5, B6 a B7 ale Gran Coupe (asi) NE"vyhovuje" jejich filozofii = prostě ho v nabídce NEMÁ
PS: Na to že jste ani NEtušil že Alpina vozy mají vlastní VIN - teď "machrujete" docela PĚKNĚ ;-)
PPS: Ruf je ÚPRAVCE (který má ale TÉŽ vlastní model - tohle NEvyhrajete :-)
Nechci rýpat, ale Alpina je pouze tuning úpravce aut kterých má zrovna BMW spoustu. Kdybych se jmenoval "PePa", koupil si Fábii a s povolením výrobce jí upravil sání, ECU, výfuk, podvozek a místo znaku bych dal okřídleného červa... pořád by to byla jen škoda fábia a ne "Pepa" fábia. Auto upravené ale ne jinak vyrobené.
Asi tak. Trapáci, co vymění kola, vyhoní auto a tváří se, že ho vyrobili. Kdyby aspoň měli trochu invence, ale jedny kola, co dávají na všechny auta... A ten nový VIN to už je jenom třešnička na dortu... to vše za nehorázné peníze...
B5 se aspoň odlišovala tím, že měla kompresor, který BMW nepoužívá, ale tohle už je na úrovni chiptuningu..
No zrovna vy jste od DEFINITIVNÍHO zákazu "jen krok" ;-)
PS: Ale "k věci" - Alpina právě že NENí o "vyhonění výkonu" - jak si, dle svého textu asi, představujete :-)
My co známe celou jejich minulost, jejich motory (není to tak dávno co si jeden "v nouzi" muselo "půjčit" i samo BWM ;-) ) jejich famózní naprosto BEZKONKURENČNÍ "naladění" vozu .... o tom lidi jako jste vy přesvědčovat NEbudem - my VÍME, že vy ne (je) VÁŠ problém (vaše škoda) :-)
Tak zrovna VÁM už NEřeknu ani "ťuk" (a vůbec vy byste sem stejně VŮBEC NEMĚL psát - viz váš minulý příspěvek ;-)
PS: Pro vás to bude RÁNA - ten návrh redakce aby diskutovat mohli JEN "ověření" lidé pod vlastním jménem >:-[]
(u vás je SNADNÉ "odhadnout" zda se po povinnosti psát pod svým jménem budete hlásit k svému "bývalému NICKu" :-)
Koukám že vy to "ponesete" FAKT TĚŽCE.. >:-[]
..aneb urážky výmysly a ostatní co (skryt v anonymitě) "předvádíte" bude muset skončit Skončit SKONČIT ;-)
PS: O co že to(též) NEzvládnete psát pod svým jménem (rsp. "ofic registrací")? :-)
Alpina ma komplet jine interiery, volanty, jinou prevodovku upravenou na vyssi kroutici moment, prepracovane sani, jine brzdy, nabizi samosvorny diferencial, pouziva jine turba, ma jine chlazeni, jinej privod vzduchu a montaz probehne uz v tovarne BMW kde se prerazi VIN atd...
Alpina je jina liga proti Ac schnitzer ;-)
NIC proti! (mně se zase líbilo BMW 1 s V10 :-)
To ale nemá moc společného s naším VÝROBCEM automobilů = řekla bych že vlastně VŮBEC NEtušíte "o čem vozy Alpina jsou" ;-)
(začínáte a končíte číslíčkem výkonu = čím větší tím lepší, aneb autum já fakt rozumim, váš Mig_35 :-)
To s tím "přeplňování a vstřikování" jste VYMYSLEL výborně :yes::yes::yes:;-)
to jak jste od první chvíle NEbyl schopen říct "kdykdejak" ten příspěvek měl být - to už bylo SLABŠÍ :no::no::no::-)
PS: Také se TĚŠÍTE až (i) zde bude možno diskutovat JEN pod ověřenou identitou/pravým jménem? >:-[]
Kdyby vám to (stále) nedocházelo - tyhle úvahy (a jinde realita) jsou kvůli VÁM (a vám podobným ;-)
Zvládnete dát svoji fotku - HRDINO? ;-)
PS: Já se za sebe NEstydím - a NEjsou to "šusťáky", ale komplet od H-I-G-H (vidím že v oblečení se vyznáte stejně jako v autech :-)
Na Alpině je zejména sympatické, že takto tuní a upravuje i kombíky a čtyřkolky. Tahle B3ka odvozená od F31 v xDrivu se 410 koňmi to je vlastně M3ka v kombíku (a ve čtyřkolce). Přemýšlet jen o jednom autě doma v garáži, tak je to tohle. Naprostý všeuměl. Rychlá jako M3, navíc s kufrem a přitom pro celoroční provoz (čtyřkolka). Poněkud jen nerozumím tomu, proč samotné BMW nedělá totéž. Jestliže si to lidé kupují od Alpiny, tak by si to kupovali i od BMW.
M3 v kombíku a čtyřkolce je RS4. Asi se chtějí trochu odlišovat. Asi proto nebude M5 x-drive.
Přece jen v BMW vědí, že čtyřkolka je možná efektivní, ale přece jen ne tak zábavná.
Ona jim (radoby ridicum) ta Alpina nevypada tak dobre na plakatech...:0) Nicmene to je vlastne zase dobre. Kdyz nekam prijedu Alpinou, Mig35 nepozna nic, a znalci oceni dobry vkus. A je dobra sance, ze kdo jezdi Alpinu, neni "mene bystry"...:0)
Alpina nikdy nedosáhne na klasické Mkové modely, B5 byla horší než M5, tenhle model nová M3 zadupe do země. Přece jen BMW má trošku jiné možnosti, inženýři z divize M jsou trochu někde jinde než tuneři od Alpiny... Pro někoho, kdo se chce odlišovat budiž, ale pro řidiče zůstane staré dobré M tou nejlepší volbou.¨
O desingu se nebavím, ten je pro mně tradičně u Alpiny horší...
No a tu je ta chyba ze sa Alpina porovnava s M modelmi co vlastne ani nema zmysel kedze su marketingovo a tym padom cielene odlisne a nesmu sa brat ako konkurenti ale iba ako odlisna alternativa.M modeli boli a budu vzdy "ultimativnejsie" kym Alpina je komfortnejsia a luxusnejsia verzia.Markentingovo su nastaveni tak ze Alpina modeli su rychlejsie ako naj. normalni model ale nie tak rychli ako M modely.
Ano, patentovaný radiální kompressor Alpina je (byl) FANTASTICKÝ :yes::yes::-)
..škoda že se vývoj motorů v poslední době tak rychle (a trochu "divně") posunul vpřed :-|
PS: I tak je ale aktuální 540ti koňový motor V8 famózní - viz já 20.4. 16:49 ;-)
Nojo "znalec" se POZNÁ ;-)
PS: Je opravdu škoda že dnešní ekonomická realita světa už NEumožňuje další vývoj motorů jako Alpina R6 3.3 nebo V8 4.8 - i tak je XD3 biturbo FANTASTICKÉ že? Vemte si takové Audi, kolik let jim trvalo než dohnali technický náskok BMW a zvládli udělat (vůbec ne špatné) V6 3.0 biturbo 230 kW - a inženýři z Buchloe jim "vmžiku" ukázali JAK se to dělá (když se to umí) a svým R6 3.0 biturbo 257 kW/700 Nm jejich 7mi leté úsilí a snahy vyrovnat se technickému náskoku mnichovských "poslali v zapomnění" :yes::yes::-)
PPS: Zajímavý VÝROBCE aut je ten co sídlí v Buchloe, že? ;-)
ac schnitzer,hamann,carlsson atd. to vsetko je mainstream upravcov kde 90% ich produkcie sa zameriava na spoileri,kolesa,koncovky vyfukov atd. rad tomu hovorim cirkus na kolesach... No a pre poriadok nech ludia vedia ako sa to naozaj ma robit tu mame slachtu kde sa nachadzaju v mojich ociach AMG a Alpina (pre niekocho tam patri aj Brabus) ktorich v "tichosti" podporuju materske automobilky a kde prebieha zdielanie know-how obojsmerne (prve seriove auto s elektricky vyhrievanym kat. bola B12 5.7) tj. tito a podla mna nespravne nazivani "upravcovia" sa priamo podielaju na vyvoji modelov u automobilky.Auta od tychto vyrobcov su technicky tak rozdielne a vzdialene od orginalu ze v nemecku a plati to aj celosvetovo mozu mat status automobiliek kym prvy menovani nie. P.S. KYLIE klobuk dole vyznas sa aj ked sa niekedy po tebe neda CiTaT ;-)
jj kazdej ma to svoje :-) ale od roku 2006 do soucastnosti kazdorocne vyhrava jen jeden za nejlepsi tuning produkt BMW a to nikdo mensi jak AC Schnitzer (ktery si troufa oproti Alpine i na eMka) [odkaz] :yes::yes::yes:
Že vás to PLÁCání baví, aneb VYMÝŠLET si NENí pěkné ;-)
PS: Vás povinné diskutování JEN pod ověřeným jménem asi také moc NEpotěší (Mig(a)_35 rovnou "klepne" :-)
paničko, jediný, kdo tady byl na infarkt, když přišlo na pravé jméno na nelichotivém dokumentu jste byla zatím Vy. takže nevím, proč se zrovna Vy tak těšíte :-!
VÝBORNĚ děkuji! PŘESNĚ TOHLE jsem měla na mysli :-)
Podobný výplod pod svým pravým jménem NIKDY NEuděláte + ani nebudete říkat "paničko" (a že vy umíte i MHOHEM "víc" ;-)
..tak tohle SKONČí (je to i trochu škoda, ale s lidmi vašeho typu to "po dobrém" prostě NEjde.. :-)