Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpina B5 posiluje: 540 místo 507 koní

Alpina zvyšuje výkon přeplňovaného osmiválce B5, který vzniká na základě BMW řady 5.
Zpět na článek
22. 2. 2012 09:17
22. 2. 2012 10:00
22. 2. 2012 11:40
22. 2. 2012 11:53
22. 2. 2012 14:18
22. 2. 2012 19:50
22. 2. 2012 20:50
22. 2. 2012 22:04
22. 2. 2012 22:32
22. 2. 2012 14:28
22. 2. 2012 19:28
22. 2. 2012 20:47
22. 2. 2012 20:54
22. 2. 2012 22:32
22. 2. 2012 11:47
22. 2. 2012 12:04
22. 2. 2012 12:30
22. 2. 2012 12:32
22. 2. 2012 13:25
22. 2. 2012 13:37
22. 2. 2012 17:20
22. 2. 2012 21:03
22. 2. 2012 21:26
22. 2. 2012 22:11
22. 2. 2012 22:52
22. 2. 2012 21:06
23. 2. 2012 07:54
24. 2. 2012 02:47
24. 2. 2012 09:21
24. 2. 2012 11:02
22. 2. 2012 22:42
22. 2. 2012 22:58
25. 2. 2012 18:13
22. 2. 2012 15:05
Avatar - white label
22. 2. 2012 08:50
Alpina B5 za Brumlu
Kylie, to je zpráva pro tebe a zároveň tip za co vyměnit Brumlu... ;-) >:-[]
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 10:40
Re: Alpina B5 za Brumlu
Jo, pro naší princeznu typické, je třeba ukázat, že je jiná, ona přec ví a zná, a proto... Bristol... cože, to už mi tu nikdo nebaští, aha, no tak Alpina... třeba. >:D

Jinak, od Alpiny logický krok, po příchodu M5. Ono vůbec teď pro Alpinu nebudou moc dobré časy, současná eMka (a jistě hlavně ta příští) svým příklonem k turbům, a nově i dýzlům, kradou Alpině její místo na slunci, tohle byl vždycky její rajon. Jsem docela zvědav, jak tyhle nové em větry s Alpinou zamávají.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:15
Re: Alpina B5 za Brumlu
Analytické a dedukční myšlení asi NEbude vaší "nejsilnější stránkou", že? ;-)
(pro vaše dobro "alespoň doufám" :-)
PS: Jinak Bristol samozřejmě dostává před Alpina PŘEDNOST :yes:
Nicméně spojení VELKÉHO výkonu a přitom "nebývalé kultivovanosti jízdy" a ovládání vozu = to je to co mne na Alpina opravdu "bere" :yes: :-) :yes:
PPS: Ale jinak "děkuji za (tu) princeznu" ;-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 11:36
Re: Alpina B5 za Brumlu
Není zač, ironie je mé druhé jméno. :-) ;-)

A co se analýzy či dedukce týká, v tvém případě je míra trapnosti s jakou předvádíš své pokrytecké ignoranství v těchto diskusích taková, že k tomu, aby bylo vidět do všech >:D :-) sLožiťoučkých ZÁ :-! koutíček tvé osoB(rumla)nosti, stačí jen umět číst. ;-)
22. 2. 2012 11:52
Re: Alpina B5 za Brumlu
"nebývalé kultivovanosti jízdy" ... KYLIE, učíš se ty testy nazpaměť? Kočičko vždyť jen pořád papouškuješ, co si kde přečteš, ale nemáš ani trošku zdání.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:54
Re: Alpina B5 za Brumlu
Vidím že mezi BUŘŘŘTÍKem a BURTIKem je docela big Big ale opravdu BIG rozdíl ;-)
PS: Nojo, vždyť já vlastně ještě nemám ani řidičák :-)
(a řídit něco jako vůz(ozy) mající přes 500 PS? No to si vůůůbec NEdovedu představit.. ;-)
22. 2. 2012 11:57
Re: Alpina B5 za Brumlu
No pokud jezdíš na tempomat 230 a za 2 hoďky jsi o nějakých 460 dále, jak jsem se o Tobě dočetl, pak jsi zbytečně skromná...
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:18
Re: Alpina B5 za Brumlu
To jezdím (když to jde - vzhledem k provozu - už i tomu "brzkorannímu" to jde ale "čím dál tím hůř" ;-)
PS: A v reálu na delší trasy "ťukám" spíš tak 220 "a něco" km/h.. :-)
..a na to rozhodně NENí třeba 500 PS - na to úúúúplně stačí Citroën C5 V6 :yes: ;-)
(a tohle NEbyl ffftip :-)
Avatar - white label
22. 2. 2012 12:18
Re: Alpina B5 za Brumlu
To vážně není tvůj Buřtík, no já si říkal, že byste byli tak pohádaní? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:19
Re: Alpina B5 za Brumlu
No, i kdybychom byli "sebepohádanější", tak TOHLE by Buřřřtík (NIKDY) NEnapsal.. :-)
..byť opravdu jezdí (řídí) líp než já ;-)
22. 2. 2012 12:24
Re: Alpina B5 za Brumlu
Já jsem jen její (fanda)!!! Strašně mně KYLIE baví, když mám volno, přečtu co je novýho ve světě aut a pak rovnou na příspěvky KYLIE.

Celý den píše zajímavé příspěvky, kolem druhé ranní sesumíruje výhody citroenu C5 a pak v ranních hodinách někde kolem chuchle brnkne na tempomatu 220 kmh a za 2 hoďky je o 440 km dál!!!

Jsi boží KYLIE, fakt!
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:27
Re: Alpina B5 za Brumlu
Děkuji (děkuji Děkuji DĚKUJI :-)
22. 2. 2012 12:31
Re: Alpina B5 za Brumlu
Jojo, to je nase divka s citronovou salou...
Avatar - white label
22. 2. 2012 12:45
Re: Alpina B5 za Brumlu
Jen si dej bacha, na překlep, protože třeba taková dívka s citronovou "šavlou", by nemusela vyznít dvakrát lichotivě... :-O >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 13:20
Re: Alpina B5 za Brumlu
Šálu kdyžtak raději od HERMÉS prosím.. ;-)
A do čaje limetku..
..a vůz střední třídy Citroën C5 V6 :-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 14:12
Re: Alpina B5 za Brumlu
Hermés s C5kou v jedné větě, >:D to je přesně to, proč tu máš tolik "fanoušků". Koukám, že BURTIK bude taky nějaký pOpleTA :-) ;-) co nedokáže ANALYZOVAT tvou strašně složitou Kyliduši. >:-[] ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:00
Re: Alpina B5 za Brumlu
Fanoušky ráda "potěším" - do Citroën C5 V6 Exclusive Criollo šátek od Hermés, kabelka od Prada, oblečení od H-I-G-H a boty od La Silla "zapadnou jak ulité" (prostě tam patří) .. si představte že bych takhle oblečená sedala třeba do "lidovky" PASSATu :-)
PS: Buřtík mne "zanalyzoval" DOKONALE - takové splynutí duší jako je mezi mnou a jeho černou kreditkou abyste pohledal.. ;-)
22. 2. 2012 13:26
Re: Alpina B5 za Brumlu
:yes: >:D
22. 2. 2012 22:25
Re: Alpina B5 za Brumlu
To je určitě dobrá otázka - jak to bude do budoucna s Alpinou.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:11
Re: Alpina B5 za Brumlu
Já už to vím - to o dalším zvýšení výkonu (dokonce jsem to tu nedávno psala.. :-)
PS: Mně se moc Moc MOC líbí - ale NEzcela plní kritérium "nenápadný provozně NEnáročný vůz co se v česku NEkrade" ;-)
22. 2. 2012 08:53
Ale to už je dost stará záležitost
Tady vidím... 6. února [odkaz] Budíček, to je přes 2 týdny :-) Ale Alpinka je jinak parádní, líbí se mi víc než M5 :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
22. 2. 2012 11:47
Re: Ale to už je dost stará záležitost
Co se ti na Alpině (designově) tak "líbí", že bys ujížděl na tuningovém disegnovém stylu 70tých let... :-O >:-[]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:20
Re: Ale to už je dost stará záležitost
Na designové drobnosti "kašlu" - zajímá mne AUTO a to je D-O-K-O-N-A-L-É :yes:
(čti "neznám v kategorii lepší" :-)
22. 2. 2012 12:31
Re: Ale to už je dost stará záležitost
Marketingově je dokonalé KYLIE, souhlasím s Tebou!
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 14:13
Re: Ale to už je dost stará záležitost
Problém je v tom, že neznáš v kategorii žádné.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:03
Re: Ale to už je dost stará záležitost
?? 8-s ?? ;-\ ?? :no: ?? 8-s ?? ;-\ ?? :no: ?? 8-s ??
Avatar - R32
22. 2. 2012 09:17
540 vs 507
Spozná ten rozdiel niekto kto sa hraniciam auta nepriblíži ani na 70% ? ;-\ Ale hádam pri odpichu z križovatky na stanovených 50km/h budeš o 0,1 sekundy skôr, to sa už rááta... >:-[]
Rozbalit vlákno
30
22. 2. 2012 10:00
Re: 540 vs 507
s týmto autom sa trochu pozabudneš, povedzme o 4,5 sekundy neskôr sundáš tehlu z pedálu a namiesto 50 bude tachometer ukazovať 150 km/h :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:19
Re: 540 vs 507
0-100 km/h je víceméně (naprosto) NEsmyslný parametr (na který bůhvíproč VŠICHNI koukají) - MNOHEM zajímavější bude nárůst kW i Nm při "běžné jízdě" (při elasticitě vozu - při tom co by se NA PRVNÍM MÍSTĚ "mělo" měřit/porovnávat.. ;-)
..neb z 0 na 100 km/h nejezdíme vpodstatně NIKDY, elasticitu/pružnost využíváme DENNĚ (při předjíždění - tam "pořádný zátah" doslova "mibluji" :yes: :-)
22. 2. 2012 11:40
Re: 540 vs 507
Ty předjíždíš vždy na nejvyšší možnou zařazenou rychlost ? 8-s
Avatar - white label
22. 2. 2012 11:44
Re: 540 vs 507
Vzhledem k tomu, že nemá manuál, tak těžko... ;-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 11:53
Re: 540 vs 507
Třeba ten automat v Brumlovi neumí kickdown. >:D

Ale jinak musím říct, že hodnota zrychlení 0-100 je v případě hodnocení aut s výkonem, řekněme nad 150 koní opravdu málo. Podstatné rozdíly se většinou projeví až ve druhé stovce, tj. údaj 0-200 má určitě vyšší vypovídací hodnotu než 0-100, údaj 100-200 by byl jistě taky zajímavý, hlavně s ohledem na velkou míru dálničního využití dnešních povozů. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:12
Re: 540 vs 507
No, (6ti stupňový) automat v CITROËNech už je "trochu postarší" (dává se tam od r. 2004) a pochopitelně umožňuje jak ruční řazení, tak ... jako všechny automatické převodovky "z principu" (i ty třístupňové v dobách kdy jsme ještě všichni tady byli "na houbách") ... "umí" KICKDOWN :-)
Ale s tím 0-200 souhlasím (já se koukám tak na od 0-160 km "nahoru" ;-)
PS: Přiznám (a "uznám" :yes: ) že měření 100-200 km/h mne nějak NEnapadlo - ale "LÍBILO BY SE MI" :-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 14:18
Re: 540 vs 507
Fakt umí kickdown? Žůů. A jak tedy poznáš tu "pružnost", jejíž každodenním využíváním se tu zaklínáš, když ti při jen trochu prudším přidání plynu automat podřadí? Nepředpokládám, že si řadíš v man. modu, když jinde píšeš, že ani nevíš, co má automat právě zařazeno. Máš v tom, jaký div, pěkný brajgl. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:17
Re: 540 vs 507
NEmyslím :-)
PS: Možná VY byste si v tom měl (alespoň zkusit) "udělat pořádek" ;-)
PPS: I když jestli NEpoznáte jestli je vůz/motor pružný/nepružný - tak.. :-)
Já do běžného provozu za "slušně pružné" normální auto vidím takové, které z 80ti na 120 km/h "hupsne" alespoň pod 5 sekund (pro představu Ferrari Enzo to umělo za 1,72 sekundy - cca v těch dobách vw Passat V6 3.2 FSi /na 3ku/ za 5,4 s ;-)
PPPS: Vy snad (nějak "důkladně(ji)" sledujete (vás při normální jízdě "zajímá") CO má váš automat zrovna zařazeno? :-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 19:50
Re: 540 vs 507
Kategorie vůz/motor pružný/nepružný je nesmysl. Mluvíš-li o pružnosti, mluvíš o pružnosti motoru, proto se údaj o pružném zrychlení udává pro jednotlivé převodové stupně. Např. turbodýzly jsou díky příznivějšímu průběhu toč. momentu pružnější než benzinové atmomotory, v hodnotách pružného zrychlení na urč. převodové stupně mohou být rychlejší než ta atmosféra i s vyšším abs. výkonem. Jenže to nic neříká o tom, jak bude to které auto rychlé absolutně, a to proto, že auta mají převodovky. Takže kategorie elasticita motoru je zajímavá v rámci srovnání stejných motorů, např. 2,0 dýzlů (s plus mínus shodným zpřevodováním), ale v obecném posuzování, jak je které auto rychlé, je k ničemu, to už ono obligátní číslo 0-100 má vypovídací hodnotu větší, ačkoliv... viz. co jsem psal výše.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 20:23
Re: 540 vs 507
Fakt? (turbodiesel je pružnější než benzínová atmosféra..?
Opravdu? (pružné zrychlení se udává PRO jednotlivé stupně?
No TO jsou ale věci.. :-)
(já bych tedy místo "PRO" použila jiné formulace - ale myslím že CHÁPU co chtěl autor říci.. ;-)
Elaticita je v reálném autoprovozu NEJ"zajímavější" parametr vozu - a můžete srovnávat RŮZNÉ vozy a RŮZNÉ motory ... a občas objevíte docela ZAJÍMAVÉ výsledky (viz mnou zmiňované: velký těžký "pohodový parník" s mírným přesahem do vyšší střední Citroën C5 V6 je "pružnější" než malý výrazně lehčí sportovní hatchback Golf GTi - ale i mnoho jiných opravdu zajímavých výsledků, řekněme "VÝRAZNĚ ODPORUJÍCÍCH" zažitým představám..
PS: A to obligátní 0-100 km/h je (snad krom nějakých sportovních vozů) "naprostý nesmysl" (když už "začínala" bych někde na 0-160 km/h nebo raději ještě "více" - to už alespoň o vozu něco řekne ... jinak je to ale v REÁLu stejně "důležitý" parametr jako jestli vůz má maximálku 290 nebo 305 km/h.. :-)
..ani jedno vám NEřekne jaký ten vůz je ;-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 20:50
Re: 540 vs 507
Co na takové blábolení říct, snad jen že guma je pružnější než ocel, to by tak mohlo stačit. Popřál bych ti ještě pružnou mysl, ale na to už je asi taky pozdě, ve tvém věku. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 21:34
Re: 540 vs 507
Tak dokonce věk "nasazujete"? ;-) Hmmm, (velmi) VYSOKÁ "úroveň" :yes: :yes: :-)
No a jinak - za tím co jsem napsala o "důležitosti" elasticity jako v reálu NEJdůležitějšího měřitelného parametru (narozdíl od "nesmyslného" 0-100 km/h si S-T-O-J-Í-M ;-)
Pěkný den - anonyme BEZ jediného údaje.. :-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 22:04
Re: 540 vs 507
Ne, tohle fakt není seznamka, zkus tu Vlastu. ;-)
A pominu-li ten příšerný guláš, cos tu navařila kolem pojmu elasticita motoru, pak mi prosím nějak předveď, jak je c5 v6hdi rychlejší než golf gti např. ve zrychlení 60-120, což je takové to denně používané zrychlování při předjíždění. oboje třeba s at v režimu D. Ju, díky.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 22:46
Re: 540 vs 507
Získal-li jste (ZCELA) mylný dojem, že se s vámi kdokoli chce seznámit VELMI se omlouvám - to je NAPROSTÉ NEdoruzumění! :-)
PS: No tak jestli jeden benzín Golf GTi máte, tak to MŮŽEME vyzkoušet v praxi - RÁDA "předvedu" ;-)
(jinak stačí číst/sledovat informace z autoprůmyslu.. :-)
PPS: Párkrát jsme to zde již i diskutovali - a bylo to včetně odkazů (ale sorry, v Záložkách apod. je NE"uchovávám".. ;-)
..nicméně "v paměti" mi tahle "zajímavůstka" zůstala.. :-)
22. 2. 2012 22:32
Re: 540 vs 507
Představ si, že se pružné zrychlení udává pro konkrétní převodové stupně - u manuálních převodovek. U automatů tomu tak nebývá, tam se to měří s kickdownem (někdy pro různé režimy převodovky).

A i dieselem má Dinar pravdu.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 22:48
Re: 540 vs 507
Vy jste asi NEpochopil (mou) VELMI VÝRAZNOU (alespoň jsem myslela) ironii.. (viz dole 21:26 ;-)
PS: A to "turbodýýýzly" to NEjsem já - to já jen "přepsala" DINARův "originál" :-)
PPS: A tím "pro" jsme myslela že je vhodnější/správnější spíš Sssss konkrétním zařazeným převodovým stupněm.. ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:58
Re: 540 vs 507
Náhodou, jeden manuál jsme ještě před dvěma lety před vánoci měli..
..asi tak na 99,999% (byl také) poslední.. :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 11:57
Re: 540 vs 507
Já se AUTOMATů většinou "neptám" (nedívám se) jakou tam má rychlost, ale KDYŽ už je to (velmi VELMi) výjímečně třeba, tak spíš řadím (nej)NIŽŠí "možnou" rychlost.. :-)
22. 2. 2012 14:28
Re: 540 vs 507
No právě. To ale nemá s elasticitou/pružností nic společného.
Začíná mne čím dál tím víc zajímat tvá autonovinářská kariéra.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:37
Re: 540 vs 507
A(h)le "znalec" :-)
PS: A cožeto je/má s pružností (ve figurka.ově světě) společného? ;-)
22. 2. 2012 19:28
Re: 540 vs 507
Až napíšeš normálně formulovanou otázku, tak ti odpovím. Neustudoval jsem kyliištiňu.
Na co myslíš, že narážejí Dinar s whitem. No, že se ptám. Ani netušíš.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 20:09
Re: 540 vs 507
HEZKÁ "klička" :-)
CO nemá s pružností/elasticitou "nic společného"?? ;-)
22. 2. 2012 20:47
Re: 540 vs 507
Jaká klička. Chtěl jsem pouze otázku, kterou chápu. A takto formulovanou otázku již chápu.
Podřazování na nejnižší možnou rychlost nemá nic společného s pružností. Tím se totiž dostáváš do teritoria, kdy se právě měří třeba to 0-100.
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 20:54
Re: 540 vs 507
Tady nemá smysl ztrácet čas, to je jakoby sis dopisoval s redaktorkou Vlasty. :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 21:28
Re: 540 vs 507
Byl byste tak laskav a odešel si své urážeco-komplexy řešit nějak jinam nějak jinak? ;-)
Třeba čtením - Vlasty nebo něčeho takového "uklidňujícího" :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 21:36
Re: 540 vs 507
(přiznám že) NEvím jak to myslíte s tím "do teritoria 0-100 km/h"? :-|
Pružnost "logicky" měříme na všechny "funkčně možné" převodové stupně (a že na ten nejnižší je nejlepší to je také "docela logické", ne? ;-)
Ostatně stejně se chová i ten automat.. :-)
22. 2. 2012 22:32
Re: 540 vs 507
Ano, opravdu nevíš. >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 22:51
Re: 540 vs 507
NE to opravdu NEvím.. a PROTO se PTÁM.. ;-)
..a vy bohužel NEodpovídáte.. :-|
PS: Tak CO má společného podřazení pro lepší elasticitu a "teritorium 0-100 km/h"?? JAK se tím (zmínkou o podřazení pro lepší pružnost) "dostávám do teritoria 0-100 km/h"??? :-)
Avatar - R32
22. 2. 2012 11:47
Re: 540 vs 507
Súhlas... Navyše ak by nejaký výrobca chcel mať primát len v zrýchlení z 0-100 tak mu "stačí" auto správne sprevodovať. Jednička extrémne dlhá tak aby to vytiahla až na tých vytúžených 100km/h a mali by super čas nakoľko by nebolo potrebné preradzovať. Samozrejme by tomu musel se***vať slušný, pružný motor...
Mne šlo s nadsázkou o to, že pri takejto porcii výkonu nemôže bežný vodič nárast výkonu o cca 7% pocítiť. Ak by to bolo zvýšenie pri motorizácii ktorá má 100 koní tak OK... Ale za Alipnu :yes:
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 12:26
Re: 540 vs 507
Ano - to souhlasím, tahle zvýšení jsou spíš "číslíčkové hrátky" (na druhou stranu u minulého vozu mi nahráli komplet nový software motoru i převodovky - a výkon se zvýšil ... teď si to nepamatuji přesně - o 3 kW a 5-10 Nm nebo něco takového) a BYLO to cítit (zcela JEDNOZNAČNĚ) - možná NE až tak "nárůst" výkonu, ale ta "optimalizace průběhu podání výkonu" (nebo jak se to správně řekne), ta tedy cítit BYLA ;-)
Avatar - eniel lorien
22. 2. 2012 12:04
alpina
toto je ako by sa tu zhrkli štangasti s krčmy "u supersportovniho diesla".. M5 B5 si akosi konkuruju velmi okrajovo.. M5 tak ako som na nej jazdil skvela na okruh a pre fanatika aj na okresky a dialnice.. B5 tak ako som na nej siel /minula generacia/ uvolnena ine gumy - no runflat no kostitras - ina kalibracia podvozku viac gt ako sport.Desivo rchla ale uplne ina ako m5. Vykon a zrychlenie aj ked budu na 0,0000000001% rovnake nemusia hovorit nic o realite. Odporucam raz jazdit a potom mudrovat. off
Rozbalit vlákno
1
Avatar - white label
22. 2. 2012 12:30
Re: alpina
Počúvaj, bača "panzohorysvatejtekvice", to moudro cos tu právě napsal, tu může napsat úplně každý, kdo si někdy přečetl nějaký srovnávací test BMW M a podobné Alpiny a přitom ani nemusí mít takovou potřebu zdůrazňovat, že zrovna on takové auta (údajně) reálně řídil...
Nabúduce s tým zkús radšej ohúriť ty "šatngasty" v tej vašej krčme... ;-) >:-[]
22. 2. 2012 12:32
VIN
Ví někdo, jak se dává na alpině VIN - karoserie jde přece v laku do buchloe, přeráží se to normál přes lak?
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 13:25
Re: VIN
To NEvím, ale původní VIN číslo od BMW na voze zůstává (je ale "přeškrtnuto" laserem..
..takže vozy Alpina mají dvě "dohledatelná" VIN čísla..
22. 2. 2012 13:37
Re: VIN
Díky kylie, ale já se ptal jen na opravdu bubost, jakpak se to dělá z hled. další ochrany plechu před korozí.

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:20
Re: VIN
Tak to opravdu NEtuším - ale koukám že vy o těch dvou VINech "víte" ;-)
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 21:03
Re: VIN
Už zase objevuješ Ameriku? >:D To fakt nemá konce. Jsem zvědav, co se dozvíme příště.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 21:26
Re: VIN
V čem jako "Ameriku"? V těch dvou VINech (že mají vozy Alpina DVĚ čísla VIN? ;-)
PS: Myslím že TO (narozdíl např. od "(skoro)opravdového objevení Ameriky" s formulací typu: "turbodýzly jsou pružnější než atmosferické benzínové motory" :-) ) zas tak VŠEOBECNĚ ZNÁMÁ informace NENí neNí NEní NenÍ nENí - kapiš(to)? ;-)
PPS: Já klidně přiznám že NEvím kde/jak se to druhé č. vyráží (a když to víte - kde se "škrtá" to první "původní" číslo" BMW? A proč tam vyráží obě? Slyšela jsem že tu a tam s tím nějací "úřední šimlové" na STK mají mívají PROBLÉM? :-|
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 22:11
Re: VIN
Všechno se to razí a škrtá v BMW, proč a nač to je nejspíš čistě záležitost regulí výrobců aut.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 22:52
Re: VIN
(po předchozím) jsem doufala v "komplexnější" odpověď.. :-|
..nicméně ok, díky
Avatar - Dinar
22. 2. 2012 21:06
Re: VIN
VIN Alpiny se přeráží přímo u BMW, Alpina odstíny se následně auto lakuje také přímo v BMW. K alpině ta auta přicházejí nesmontovaná, myslím nezkompletovaná stoprocentně, bez interieru. ;-)
23. 2. 2012 07:54
Re: VIN
Výborně, danke děkuji za info. Nikdy mi nesedělo, že jsem jednou četl, že to přebouchávaj až v buchloe...

Jsem rád, že se ozval někdo jiný, než moje oblíbená a jedinečná KyLiE. :-)
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2012 02:47
Re: VIN
Škoda že Dinar NEvysvětlil - jak to a proč to tak s těmi dvěma VINy je.
A proč je ten původní "křížem přeškrtnutý" a HLAVNĚ - proč ten od Alpiny (když je vyrážen přímo u BMW) je JINÝM FONTem písma ;-)
24. 2. 2012 09:21
Re: VIN
Nu nejsme ve škole a většiná z nás nejsou (věkem) malá batolata, takže by mi už nepřišlo roztomilé se na vše vyptávat jak to dělají naše svět objevující děti.

Na co jsem se ptal, jsem odpověď dostal.
Avatar - Hammunasakra
24. 2. 2012 11:02
Re: VIN
Tak? (no VELKÁ ŠKODA - že nevysvětlil ty dva RŮZNÉ fonty písma - kousek od sebe vyražených čísel VIN :-)
22. 2. 2012 22:42
Re: VIN
Jak píše Dinar, BMW s Alpinou spolupracuje a přímo pro ně vyrábí. Takže VIN bude už v originále.
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 22:58
Re: VIN
Že "hloubkově" spolupracují, to je bez diskuzí, že jsou tam dvě VIN (jedno přeškrtnuté) to vím - ale s tím že obě dělají u BMW to jsem NEvěděla..
..ono totiž (jestli jste to někdy viděl v originálu) to "původní" od BMW je "křížem" přeškrnuto (prý LASERem?) a to od Alpina je hlavně JINÝM FONTem...! ;-)
25. 2. 2012 18:13
Re: VIN
Neříkám, že je tam obě vyrazí najednou (na stejném stroji), ale VIN Alpiny tam bude vyražen před lakováním. Tedy ještě u BMW.
Avatar - euro89
22. 2. 2012 15:05
Alpina
Alpina prostě umí udělat z "obyčejného" BMW záležitost pro opravdové fajnšmekry. Pro mě je Alpina společně s Jaguarem a Maserati jeden z nejlepších výrobců sedanů na světě! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
22. 2. 2012 17:21
Re: Alpina
dtto :yes: :-)
PS: Když jsem byla "malá" Maserati Quattroporte (4té generace) V8 3.2 335 PS byl můj "favorit (sen) č. jedna" ;-)
PPS: Dnes bych ale (jednoznačně) raději volila cupku GranTurismo S :yes: :-)