Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpine A120 dorazí za rok. Bude docela drahé

Francouzský sporťák s motorem uprostřed a pohonem zadních kol dostanou první zákazníci zhruba za rok. Ale zaplatí víc, než za porsche...
Zpět na článek
9. 12. 2016 11:40
Nic proti Renaultu
ale tohle dost dobře nechápu. Nejdřív by si snad Alpine měla udělat na trhu dobrou pověst a pak můžou napálit ceny. Takhle asi nebudou mít moc vysoké prodeje. :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
9. 12. 2016 12:44
Re: Nic proti Renaultu
No hele, udělají klubový pohár, bude to prostě limitka a imagemaker... něco jako 4C. Sice bych taky spíš přivítal nějaké levnější auto i pro plebs, ale jak se ukazuje, tak jediný kdo to dneska umí je Toyobaru, za cenu slabého motoru.
Avatar - Bully_
9. 12. 2016 13:08
Re: Nic proti Renaultu
Prvni (naivne znejici) proklamace znely, ze nova Alpine bude snad i pod milion Kc. Ze je to blbost bylo zjevne od prvnich konkretnejsich informaci o aute, protoze automaticka prevodovka, luxusni interier plny trendy elektronickych vychytavek apod. ukazuji prave na toho imagemakera a vykladni skrin Renaultu, ne na financne dostupne sportovni nacini pro puristy.
Osobne bych- taky naivne :-) , uz v serii privital oholenou dvoumistnou verzi Toyobaru s kompresorem a vykonem blizicim se 300 k s urcitymi performance upravami (minimalne brzdy + kola s pneu), s nizsi vahou a CZ cenou okolo milionu. Idealne "targa", s oddelitelnym stresnim panelem na leto >:D
Avatar - Emel
9. 12. 2016 13:53
Re: Nic proti Renaultu
Pokud si vzpomínáš, tak se o ceně do milionu mluvilo i u toho 4C.

Targa nevím, pro mě asi zbytečná vychytávka. Radši lehčí a levnější kupátko.
9. 12. 2016 15:42
Re: Nic proti Renaultu
A co by si este nechcel - hodinky s vodotryskom? >:D Ale urcite bude aj nieco lacnejsie ako tato uvodna verzia, ta bude v plnej vybave a s nejakymi fajnotkami, bezny model moze kludne startovat okolo 40 tisic ecok, co je tiez dost sebavedome na rendlika, ale z poslednych modelov frantikov mam dojem ze pochopili ze s lacnymi autami nemaju sancu uspiet a snazia sa predavat drahsie modely - bud im to vyjde, alebo su v haji (co by boli asi aj tak, keby dalej predavali thalie a pod.)
Avatar - Bully_
9. 12. 2016 16:00
Re: Nic proti Renaultu
Spis se obavam, ze startovni verze je ta zakladni a v budoucnu cekaji potencialni zakazniky verze luxusnejsi a vykonnejsi. Tak jak to byva zvykem, opak snad v podobnych pripadech neexistuje.
Renault se podle me odedavna drzel a drzi predevsim diky svym nejprodejnejsim a nejlevnejsim modelum. Mj. jeho nejvetsi uspech za posledni dobu je jeho odnoz Dacia, ktera nestaci svou vyrobni kapacitou ani uspokojovat svoje kupce. Ukaz mi jinou takovou automobilku.
9. 12. 2016 16:26
Re: Nic proti Renaultu
To urcite nie, neuvedu de facto novu znacku v zakladnej vybave. Musi byt wau efekt a to sa docieli jedine s autom vysperkovanym ako to len pojde. Potom pridu aj beznejzie verzie s "cena od".
Co sa tych frantikov tyka, jasne ze nemozu uplne prestat vyrabat lowend, ale nove pezoty aj rendliky sa posuvaju do viac luxusnejsieho pasma vratane ceny, aj tento alpine je toho dokazom, tak som to myslel.
Avatar - Bully_
9. 12. 2016 16:53
Re: Nic proti Renaultu
S udrzenim hmotnosti na uzde by 4,5 sec na 100 s avizovanym automatem mela zvladnout i 255 k. verze a obavam se, ze s nejakym latkovym calounenim misto kuze a bez zabudovane GPS auto o statisice Kc levnejsi nebude. Nechme se prekvapit, snad prijemne.
9. 12. 2016 18:54
Renault Alpine za 60 tis Euro?
Čekal bych od Renaultu Alpinku jako malý puristický sporťák viz. Toyobaru s cenou do 1 mil Kč, klidně i s menším motorem než 1.8TCe, ale hlavně s manuálem. Lehký sportovní náčiní na krouhání okresek. Stejně jako u Alfy 4C to ale vypadá na hodně ambiciózní cíl, takže na tom co nejvíc trhnout ...

Tyhle auta by měli být relativně dostupné a měli by vychovávat mladou generaci na velké sporťáky. Jsem zvědav jak se bude prodávat. Hlavně by mě zajímalo na koho vlastně míří. No uvidíme ;-\
Rozbalit vlákno
0