Automobilkou Renault oživená značka Alpine se sice teprve připravuje na uvedení modelu A110 v limitované úvodní edici na vybrané trhy, ale již nyní se objevují informace o příchodu výkonnějšího provedení s označením Sport.
Alpině fandím, tak doufám, že tu osumnáctistovku dobře nadimenzovali, když z ní dolují 221 Kw. Všichni víme jak neslavně dopadá 1,6 THP odladěná na 147 Kw v peugeotu RCZ. Za 221 Kw by se nemusel stydět ani koncernový 2,0 TSI.
mas pravdu v 147kw verzii sa to len a len kazilo. aj JCW mal ten isty motor a viem o kuse kde ho 2x do 50 000km menili >:D
ta vykonnejsia verzia 280HP tam je to uz vsetko OK.
podle mě je problém že ty motory vlastně nejsou vůbec vyzkoušené, 2.0TSI jsou už v několikáté generaci, tady jde o prvotinu, přeji Renaultu úspěch jen je asi potřeba počítat s problémy které mají všichni kdo s turbem začli, viz třeba nedávno 2.3Ecoboosty..
A nedá si říct a nedá, tak znova a polopaticky - pro ty, co nepamatují, NAPŘÍKLAD R5 TURBO (na plakátu řízený Leo Pavlíkem v bílo-žluto-černé) nebo Alain Prost s Renault F1 Turbo (RE40) ... psal se třeba rok 1983... předpokládám, ještě jsi nebyl na světě? Dobře, tak Laguna/Megane/Espace/VelSatis 2.0T 125kW, Megane RS, zrovna o turbomotor bych se u Alpinky nebál. Spíš bych se bál chystaného SUV nebo těch lidí co takto uvažují. Vyrobíme SUV Alpine, abychom mohli vyrábět skutečnou Alpine... zvrhlé. Spíš kdo to koupí - když chci Alpine (značka, co vždycky vyráběla malá, lehká, laminátová minikupátka, protože v podstatě vždycky šlo o ryze účelové stroje), tak si koupím SUV? To snad ne. To auto se samozřejmě zaplatí samo, jen si z té značky nesmí Renault chtít udělat vlastní Porsche, tím to zazdí. Němčouři mají totiž jiný příběh a není to srovnatelné. A110 je nádherná a bude úplně v pohodě (snad).
Pointa je... že třeba Pežot špatně udělal jednu verzi THP neznamená nic pro TCe od Renaultu. Pro Alpinu si můžou dát záležet... měli by si dát záležet.
Mal dokonca 200 kW, t.j. 125 kW na liter. Megane RS bude menej prefúknutý, 1,8l - 206 kW je 114 kW na liter a ani budúca silnejšia verzia Trophy Peugeot neprekoná (221 kW = 123 kW na liter). Aj keď o spoľahlivosti to aj tak nič nepovie, Peugeot mal problémy so slabšou 147 kW verziou THP, kdežto tá 200 kW verzia je OK.