Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpine Vision: Tohle je moderní nástupce legendární A110

Renault rozšíří svoje portfolio o staronovou značku Alpine. První novodobý model se inspiruje tvary sporťáku A110.
Zpět na článek
16. 2. 2016 15:50
16. 2. 2016 16:59
16. 2. 2016 17:36
16. 2. 2016 22:15
16. 2. 2016 16:12
16. 2. 2016 16:16
16. 2. 2016 16:24
16. 2. 2016 16:35
16. 2. 2016 16:57
16. 2. 2016 16:58
16. 2. 2016 17:13
17. 2. 2016 19:21
16. 2. 2016 17:01
16. 2. 2016 17:33
17. 2. 2016 19:30
16. 2. 2016 17:35
16. 2. 2016 17:47
16. 2. 2016 18:48
16. 2. 2016 19:14
16. 2. 2016 19:40
16. 2. 2016 19:41
16. 2. 2016 19:58
16. 2. 2016 20:14
16. 2. 2016 20:39
16. 2. 2016 21:23
18. 2. 2016 23:05
17. 2. 2016 00:28
17. 2. 2016 13:56
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 15:42
Až na ten motor
to nevypadá vůbec špatně.

Pěkný desing, líbí se mi interiér a hlavně talčítkově ovládaná převodovka :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 15:50
Re: Až na ten motor
Po dlouhé době krásnej renault, ale úplně mě praštily do očí ty A7mičkové zadní lampy. I když v tomto případě to asi není nic proti ničemu.
Avatar - Bubáq
16. 2. 2016 16:40
Re: Až na ten motor
... omlouvám se předem za případné popuzení, ale tvrdit, že "Po dlouhé době krásnej renault" je fakt úlet! Renault dělá krásný design už pár let a úroda let 2012-2015 je po designové stránce famózní!
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 16:46
Re: Až na ten motor
Máš pravdu, zapomněl jsem na tohle [odkaz] a na tohle [odkaz] . Ten zbytek mě tolik nebere.
16. 2. 2016 17:46
Re: Až na ten motor
jj to celkem sedí, btw tenhle koncept Alpiny vypadá skvěle. Design na jedničku, zválště v té modré a ani toho motoru 1.8l od Renault Sport bych se nebál. Uvidíme, co realita ;-) :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 18:01
Re: Až na ten motor
Tak hlavně ta modrá Alpina RS je technika GTR :yes: , ale obávám se, že tyto projekty nedojdou do prodejní fáze.
16. 2. 2016 17:02
Re: Až na ten motor
zadek ala A7 v tom vidim taky, a je skoda ze nova A7 ho jiz mit nebude
16. 2. 2016 17:14
Re: Až na ten motor
Tak ho třeba bude mít nějaká nová Škoda ;-)
16. 2. 2016 15:50
Dobře
Většinou jsem zajedno s Ádou...

Ale tohle se moc povedlo. není to násilně retro, ale člověk pozná, co to je.

Super
:yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 15:53
Re: Dobře
Jen aby to nedopadlo jako 90% renaultovských konceptů. Prototyp do salónu krásnej, sériovka tragédie typu Wind, nebo Vel Satis. ;-)
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 16:59
Re: Dobře
Trefná poznámka. Uvidíme.
Avatar - Emel
16. 2. 2016 17:36
Re: Dobře
Po pravdě jsem čekal, že už se představí finální auto a ne jen další prototyp...
Avatar - fOE
16. 2. 2016 22:15
Re: Dobře
Taky, z toho titulu trochu zklamani.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 09:21
Re: Dobře
Tak na tomhle "prototypu" je vidět, že do série se toho na něm už nemá moc co změnit.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 15:59
Od tohoto počinu:
[odkaz] renault neměl koule udělat něco pořádného /teď nepočítám verze sport jeho HB/. Vždycky to bylo spíš něco pseudo pro buzíky, slečinky a školáky.
Alpina vypadá líp. :yes:
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2016 16:12
Re: Od tohoto počinu:
Souhlasím a doufám, že to tentokrát daj. Je divný házet miliony do F1 a pak těm lidem, co se na tuhle reklamu chytěj v salonu nabídnout superteplej Wind.
17. 2. 2016 00:30
Re: Od tohoto počinu:
Však taky ty prodeje toho Windu tomu pak odpovídaly, jeho výroba byla zastaveno opravdu brzy! :-!
16. 2. 2016 16:12
Nejlepší auto na světě!
Můj názor je, že to vypadá špičkově! Jestli se s cenou udrží okolo 1 mil., tak do toho půjdu. Zrychlení za 4,5s je na úrovni Porsche 911 Carrera S verze 997, nebo Carrera verze 991, takže neni o čem...
Škoda, že to nemá natáčecí zadní nápravu. Nebo v článku se o tom nepíše, a ve videu nebylo znát, že by se pootočila.
Motor je dostačující. 1.8 Tce 250k, na váhu 1100 kg.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 16:17
Re: Nejlepší auto na světě!
K cemu by ti byla nataceci zadni naprava u malinke lehke zadokolky s kratkym rozvorem? Auta s motorem uprostred zataci uz silou myslenky ;-)
Jinak skoda toho automatu, nevim, proc to cpou do aut tehle kategorie. Pochopim to u supersportu se zrudnym krouticim momentem, ale ne u hracky na vikendy.
16. 2. 2016 16:17
Re: Nejlepší auto na světě!
Nepíšou, jestli to bude zadokola. Asi jo. Natáčecí zadní náprava je hovadina tak jak tak, hlavně u lehkýho sporťáku.
S tím zrychlením si to moc nemaluj. Z 0-200 bude 911 dávno pryč. Ale beru, taky se mi ten parametr líbí.
16. 2. 2016 17:22
Re: Nejlepší auto na světě!
911 má také natáčecí zadní nápravu. Dělá to auto ještě agilnější. Samozřejmě v malém autě je to otázka. Nikdy jsem sportovní auto ani neřídil, takže si to představit nedokážu. Ale mohlo by to být zajímavé, to srovnání s řiditelnou, a "fixní" nápravou.
16. 2. 2016 18:56
Re: Nejlepší auto na světě!
911 ji ma zejmena proto, ze potrebovali trochu umravnit tu hmotu za zadnimi koly, u auta s motorem uprostred mi to prijde zbytecne.
17. 2. 2016 14:02
Re: Nejlepší auto na světě!
Do GT3 šla proto, aby kompenzovali zvětšení rozvoru. Obecně myšlenka za tímhle řešením je zkrátit rozvor do ostřejších zatáček (agilita) a prodloužit ve vysokých rychlostech jako na dálnici (stabilita).
16. 2. 2016 16:19
Re: Nejlepší auto na světě!
A co 4C? Připomíná mi ji to trochu...filosofií a zaměřením
Avatar - speedfred
16. 2. 2016 16:29
Re: Nejlepší auto na světě!
presne, při pohlade na to ma napadla 4C.
16. 2. 2016 16:32
Re: Nejlepší auto na světě!
Někoho napadla natáčecí zadní náprava. >:D
16. 2. 2016 16:33
Re: Nejlepší auto na světě!
Zakladem je udajne KTM X-BOW, podobne jako u AR4C, a ten motor je pry jen modifikovany Alfa 1750TBi. Stejne tak prevodovka je vlastne ze 4C - tedy tato Alpina je postavena na AR4C (no nevim, jestli ten zdroj nekeca).
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 16:36
Re: Nejlepší auto na světě!
Jestli jde o modifikovanou 4C, pochybuju, ze bude stat polovinu jeji ceny. Byla by to financni sebevrazda.
Zajimalo by me, odkud mas uz tu informaci, ze by mela mit AR 4C konstrukcne neco spolecneho s KTM X-Bow.
Avatar - Emel
16. 2. 2016 17:33
Re: Nejlepší auto na světě!
Já zase pochybuju, že to bude do milionu. V UK se spekuluje 40-50kŁ.
16. 2. 2016 18:55
Re: Nejlepší auto na světě!
Ja jsem o polovine ceny AR4C nikde nic nepsal.
Co se tyka toho zakladu z KTM, tak o tom se psalo jeste pred uvedenim 4C, no sam si nejsem jisty, jestli to nakonec opravdu pouzili a pokud ano tak do jake miry, dal uz jsem konstrukci 4C nesledoval.
Az nedavno jsem na nejakem foru zahledl prave spekulace o nove Alpine a tam prave diskuteri psali o zaklady ve 4C, no jak pisu - nevim, na kolik je to forum a diskuteri na nem akuratni, sam uz si ani nepamatuju, kde to bylo...
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 19:30
Re: Nejlepší auto na světě!
Na internetu toho diskuteri nadiskutuji spoustu. Zkus si jenom porovnat sasi 4C s sasi KTM X-Bow a zjistis, ze jde o uplne rozdilne vozy. Nehlede na motorizaci, samozrejme. O spekulaci 4C + pripravovana Alpine nic nevim, ale naopak se vsude pise o Renaultem vyvijenem motoru 1,8T a o celem vyvoji sasi apod. prave taky v dilnach Renaultu. Tenhle motor by se mel udajne pouzit i v novem Megane RS. Obavam se, ze pujde opravdu jenom o cirou spekulaci.
Ad polovicni cena- pokud spekulujes o prevzeti techniky z AR 4C, potom 4C stoji v zakladu 1,8 milionu. Alpine mela puvodne v nizsi vykonove verzi stat pod milion, coz je polovina tehle ceny. Tezko bude shodny vuz se shodnou technikou v jinem kabatu stat polovinu ceny sveho "darce", nemyslis?
16. 2. 2016 19:45
Re: Nejlepší auto na světě!
Tak predne znovu k te cene:
JA JSEM O CENE NIKDE NIC NEPSAL. Chapes? Nikde o cene nespekuluju, nikde nepisu, kolik by mela Alpine stat a ani v clanku jsem si nejakych spekulaci o cene nevsiml, nevim, proc mi to tu porad s tou polovicni cenou vysvetlujes.

O te konstrukci jsem rpave psal "udajne", sam zadne odborne zdroje nemam a hledat se mi to ted nechce. Pokud vis jiste, ze AR4C nema zaklad v X-BOW, a Alpine ma vlastni vyvoj, tak OK, rad si to zapamatuju.

BTW.: Ta AR4C mela puvodne taky stat pod mega...
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 19:57
Re: Nejlepší auto na světě!
Ty o cene nespekulujes a ani to o tobe netvrdim. Spekulujes jenom o stejne konstrukci a motoru z auta, co v realu stoji 2x tolik, nez ma udajne stat Alpine. Podle me bude Alpine (i s vlastnim vyvojem) stejne realne stat okolo 1,5 milionu.
Peace, rozciluj se tam, kde to ma nejake opodstatneni ;-)
16. 2. 2016 22:36
Re: Nejlepší auto na světě!
Ja se nerozciluju, napsal jsem to tak, abysis toho vsiml ;-)
17. 2. 2016 19:19
Re: Nejlepší auto na světě!
Pokud si dobře pamatuji, původně měli spolupracovat s Lotusem. Pak z toho sešlo a měli na tom snad dělat sami, ale jistý si nejsem.
Avatar - Bully_
17. 2. 2016 19:23
Re: Nejlepší auto na světě!
Takhle vznikaji famy >:D S Caterhamem, a ten od toho odstoupil.
17. 2. 2016 20:00
Re: Nejlepší auto na světě!
Tak si to pamatuji špatně (nebo to tenkrát napsal někdo v článku špatně). :-) Už je to nějaký ten pátek, co byl předchozí koncept.
Avatar - Covenant
16. 2. 2016 17:32
Re: Nejlepší auto na světě!
Na AUTOEXPRESSU cena 50-55 tisíc liber :-(
Avatar - Emel
16. 2. 2016 17:36
Re: Nejlepší auto na světě!
Viděl jsem... v ČR to může být jinak, ale taky moc nevěřím na to, že by takové relativně sofistikované malosériové auto mohlo stát pod milion... v době, kdy hothatche pomalu šplhají nahoru.
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 19:39
Re: Nejlepší auto na světě!
Tech 1,5 milionu muze byt docela realny odhad. Cena konkurence: AR 4C od 1.800.000,-, Lotus Elise v porovnatelne motorizaci a daleko spartanstejsi od 1.320.000,-. Pomalejsi (0-100 o vterinu), luxusnejsi a hlavne Porsche :-) 718 v zakladni verzi od cca 1.500.000,-.
17. 2. 2016 18:37
Re: Nejlepší auto na světě!
4C začíná na zhruba 60 tisících €, co si pamatuji.
Avatar - Bully_
17. 2. 2016 19:04
Re: Nejlepší auto na světě!
Zaklad zhruba na 65.000,- €, takze tech cca 1.800.000,-Kc. Mozna pujde vyhandlovat sleva za nejaky lehce ojety, vystaveny nebo predvadeci vuz, ale na novy tezko, kdyz je cekaci doba pres 12 mesicu. Cena za Spider potom zacina na +- 75.000,-€.
17. 2. 2016 19:14
Re: Nejlepší auto na světě!
Otevřel jsem německý ceník a tam je 62.200. Což je pod 1,7 (něco jako 1,68).
Avatar - Bully_
17. 2. 2016 19:33
Re: Nejlepší auto na světě!
1,7 nebo 1,8, je to mozne, lisi se to v jedne zemi od druhe a na tom, za kolik si vymenis € :-) Zalezi i na aktualnosti ceniku, po "faceliftu" sla cena nahoru.
17. 2. 2016 19:58
Re: Nejlepší auto na světě!
:yes:
Avatar - Snooob
16. 2. 2016 16:12
WAW!
Dizajn je na jednotku!
Bude to FWD alebo RWD?
Rozbalit vlákno
1
16. 2. 2016 16:16
Re: WAW!
motor uprostřed, takže zadní ;) Kdyby ve předu, tak to nemusí ani dělat.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 16:22
A vůbec,
dal bych renault k soudu, ty přední kulatý svítilny + umístění, nám ukradl z Yetiho. >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2016 16:24
Re: A vůbec,
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A voni by Ti právě postavili před čumák tu původní Alpinu. Platil bys soudní výlohy.
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 16:34
Re: A vůbec,
Musíme trochu kompenzovat dieselgate. >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
16. 2. 2016 20:16
Re: A vůbec,
To už dřív, u minulého Twinga (FL) >:-[]
16. 2. 2016 16:35
eletricka rucka
a stahovani oken na stredovem tunelu :no:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Egi
16. 2. 2016 16:49
Re: eletricka rucka
S elektrickou ručkou souhlas, ale stahování oken na středovém tunelu má opravdu výhody. Míval jsem stejný koncept v M3 e46 a upřímně je to fajn, když má člověk levou ruku na volantu a pravou může řadit, ovládat klimu, rádio nebo právě stahovat okna, aniž by pustil volant. Já vím, že na dveřích je to takové typičtější a asi i logičtěji umístěné, mám to tak dnes v autě taky, ale když si na ta okna na tunelu zvyknete, tak to je opravdu fajn.
16. 2. 2016 18:41
Re: eletricka rucka
K čemu mechanická ruční brzda?
16. 2. 2016 20:50
Re: eletricka rucka
Mechanicke auto je pro tento format lepsi volba. Klasicka rucka je navrat k tradicim, je lehci, levnejsi, neni poruchova, zatahnes ji za 0.5s a nemusis cekat 2sekundy, muzes zatahovat za jizdy napr na snehu a muzes davkovat zatazeni 0-100% ne jenom on-off.
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 21:17
Re: eletricka rucka
Alpine bude zadokolka s motorem uprostred.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 09:24
Re: eletricka rucka
Mimo drifterů jsem ještě nepoznal řidiče zadokolky, který by se neobešel bez mechanické ručky :-)
17. 2. 2016 18:56
Re: eletricka rucka
To si jen myslíš, nebo to máš nějak podložené? Co mi bylo řečeno, na papíře jsou elektronické lepší. Už si nejsem jistý hmotností (co si vybavuji, měly by být lehčí), ale mají být spolehlivější (méně reklamací), méně náročné na údržbu, méně náročné na zástavbu, pro automobilky by snad měly být levnější (z hlediska celkových nákladů), umí pracovat s ABS/ ESP (možnost nouzového brzdění všemi koly na stisk tlačítka) a asi ještě něco. Jinak brzdí okamžitě, nemusíš čekat (využívá provozních brzd). Na druhou stranu, kolik lidí dopřává ruční brzdě pravidelnou údržbu? Kdežto případná porucha u elektronické půjde hůř ignorovat. A papír snese ledacos. Pokud tomu tedy rozumíš, rád bych se dozvěděl detaily.
18. 2. 2016 09:28
Re: eletricka rucka
Vychazim z elektricke rucky v mem aute. Nemam kolizni asistenty. Zatahovani lanka dela elektromotor rumunske vyroby misto moji ruky. I kdyz staci na cervene zatahnout jenom na 10%, tak zatahne na max jako z kopce se sklonem 40%. Nastesti neodchazi nejak casto, jenom lanovod u koncernu maji hydrauliku a tam praska domecek zadnich brzd. Co se hmotnosti tyce, tak klasicka rucka je lanovod a paka, elektricka ma motor nebo pist, tlacitko, kabely a lanovod. Navic je furt pod napetim baterie. Cena je tak 3x vyssi, nez klasika. Jedine co dokaze je hillholder, ale to takova blbost pro lidi, co se neumi rozjizdet s ruckou.
18. 2. 2016 10:07
Re: eletricka rucka
Samozřejmě jsem psal o plnohodnotném systému, kde žádné lanko není.

Hill-hold se dá udělat i s klasickou ruční brzdou (normálně by měl využívat provozních brzd, ne parkovací; a v autech byl snad už před druhou světovou). A ty se do kopce běžně rozjíždíš s ručkou? To už musí být, abych ji použil (třeba při parkování v kopci, kde je velmi malá tolerance oběma směry).
18. 2. 2016 23:00
Re: eletricka rucka
Přesně, tohle by si současní šéfové automobilek měli povinně číst každý večer před spaním (snad s výjímkou konstruktérů velkých rodinných MPV)! :-!
18. 2. 2016 22:59
Re: eletricka rucka
A blbější otázku tam nemáš? >:D
16. 2. 2016 18:57
Re: eletricka rucka
Tak zrovna tyto dve veci jsou u lehkeho sportaku s motorem uprostred fakt dealbreaker >:D
Avatar - euro89
17. 2. 2016 04:31
Re: eletricka rucka
Ovládání oken na středovém tunelu mám i v SAAB a Lancia tam má ovládání pro řidiče na zadní okna, takže já jsem na tohle zvyklý a nevidím v tom žádnou nevýhodu oproti ovládání na dveřích. Dřív to tak mělo třeba i BMW. Ovšem ten zbytek v čele s automatem, el. ručkou a hromadou elektroniky z toho dělá tradičně nezajímavé auto dnešní doby. A určitě to nebude výrazně levnější než třeba Lotus, který mi nabídne ještě opravdu sportovní auto pro řidiče.
Avatar - Bubáq
16. 2. 2016 16:46
Krásný a snad povedený
Jasně, o tom, jak jezdí, se teprve dozvíme. Ale jinak je to nádherné auto. Mazda 5 má trochu problém.
Je dobře, že ve srovnání s A110 má větší celkovou výšku: kdo zná A110 naživo, asi stejně jako já žasne, jak se do toho mohli nasoukat takoví chlopi jako Vladimír Hubáček :-) .
Francouzi ukazují, co nabídnou za rozumné peníze: RCZ a Alpina jsou fakt parádní!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 16:48
Re: Krásný a snad povedený
Myslíš to mpv co už se nevyrábí?
/a pokud myslíš mx5, tak to je cabrio, trochu jiná parketa/
Avatar - Bubáq
16. 2. 2016 16:58
Re: Krásný a snad povedený
Ty jsi ale šťoural: opravdu mám na mysli malý, lehký sportovní vůz, a celkem je mi jedno, jestli je to cabrio nebo coupé... Ještě něco?
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 17:02
Re: Krásný a snad povedený
Coupe nebo cabrio je sakra rozdil. A dalsi zasadni rozdil ve filozofii je ten, ze Miata vubec neni o nejakych sportovnich vykonech.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 17:22
Re: Krásný a snad povedený
Bully má pravdu předsedo. :-)
16. 2. 2016 18:59
Re: Krásný a snad povedený
Mazda MX-5 ma jediny problem a to neni nejaky prototyp, ktery zatim ani nikdo nevidel nazivo, ale kapacita tovarny, ktera nestiha vyrobu.
Avatar - Enthusiastic.driver
17. 2. 2016 09:26
Re: Krásný a snad povedený
Opravdu si myslíš, že roadster s klasickou koncepcí může mít problém s dvakrát dražším kupé s motorem uprostřed?
Avatar - pumpkin
16. 2. 2016 16:57
Držím palce!
Sakra, toto je pecka! Veľmi dobre sa s tým pohrali. Držím palce, vidím v tom trochu aj ideovú reinkarnáciu športiakov od Matry.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
16. 2. 2016 16:58
No páni!
Představuju si ho v klasické modré a nemá chybu! :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bully_
16. 2. 2016 17:13
Re: No páni!
:yes: To je fakt, bude vypadat jeste lip.
16. 2. 2016 17:01
nebal bych se
ze tohle bude bijec aut jako 4C, Boxster, Cayman a mozna i Elis/Exige a podobnych malich kupatek, cena ukaze jestli to nesesadi i BRZ a GT86, jizdne ale verim ze to bude paradni auto, o to se v Renault Sport jiste postaraj :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Uživatel_5340709
16. 2. 2016 17:21
Re: nebal bych se
Může být, ale věřit budu až uvidím sériovku.
Avatar - Emel
16. 2. 2016 17:33
Re: nebal bych se
Já se bohužel bojím právě toho, že se to do milionu nevejde.
16. 2. 2016 19:01
Re: nebal bych se
Super, auto je jen na obrazcich a Porsche aby uz radeji zavrelo fabriku, Alfa muze skoncit rovnou a Lotus prezije snad jen diky tomu, ze ma volant na blbe strane >:D
16. 2. 2016 19:28
Re: nebal bych se
tak jsem to samo nemyslel, ostatne tyhle auta stejne dost spolehaj na fandt znacky, vpodstate kazda z tech znacek si sve zajemce najde, Renault by s timhle proste jen ukousnul kus kolace
17. 2. 2016 19:30
Re: nebal bych se
Z toho seznamu bych ti věřil možná 4C. Na ten zbytek bych musel vidět finální produkt a ceník. Lotus je maloobjemová záležitost a stávajícím zákazníkům jen tak něco jiného neprodáš. Porsche se snaží nabídnou pohodlí a hračky, všude kůže, když chceš, všechno "v elektrice" a je to Porsche. Co se GT86/ BRZ týče, osobně si myslím, že tohle bude citelně dražší.
Avatar - netcar.xx
16. 2. 2016 17:35
A110
byla nadherna a tohle zrovnatak. Prvni Renault o kterem bych uvazoval. Cena bude ( pokud bude ) lehce pres milion.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 17:47
Re: A110
Spíš si myslím, že to bude konkurence pro Alfu 4C...a tedy cenou úplně mimo. Proto i nová značka, aby se neříkalo 1,5 za Rendlíka.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 18:48
Re: A110
Alpina byla vždy samostatná řada. Jak A110 tak 310.
310 se mi jako malému vždy líbila, když sem jí vídal v Auto Motor und Sport v reklamách
Avatar - CHerokee
16. 2. 2016 19:14
Re: A110
Tak jasné, je to legenda. O tom žádná. Teď jde o to, aby to dobře udělali, Francouzi šli kvalitou dolů, nedělají moc pořádná auta.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 19:40
Re: A110
A kdo dneska dělá v Evropě, všude se kouká na náklady a výnosy.
Avatar - Emel
16. 2. 2016 19:41
Re: A110
Mně se teda naopak 310 silně nelíbila, to auto bylo prostě divný :-)
Avatar - Emel
16. 2. 2016 20:39
Re: A110
Odkaz musí být bez https... ale já vím jak 310 vypadá, viděl jsem ji několikrát naživo... a i když je to nepochybně zajímavý auto, tak pro mě je proporčně špatně... a velká světla to nevylepšují. A110 je mnohem harmoničtější.
Avatar - Barrichello
16. 2. 2016 21:23
Re: A110
Jo já taky, ale přiznám se že poprvé až na Legendách, nicméně v reálu se mi líbí víc než na foto, jen sem jí čekal trochu větší, ale i tak je to fešanda
18. 2. 2016 23:05
Re: A110
Přesně tak, hlavně ty nevyplněný díry v podbězích, jak u nějakého off-roadu... ;-\
Avatar - 3_diamanty
16. 2. 2016 20:02
je to moc pekne
ozaj pekne auto.. prave taketo sikovne lahke kupatka podla mna na trhu dnes uz moc chybaju a akosi nam doslova zmizli z trhu ..... takze budem velmi rad ak sa taketo nieco krasne a emocionalne dostane do predaja.... priznavam ... cakal som ze ukazu uz seriovku ale snad sa nebude moc lisit od tohto realistickeho konceptu lebo podla mna je dokonaly..... vizualne uno nuno perfekto ;-) .... uz len zacat vyrabat :yes:
Rozbalit vlákno
4
16. 2. 2016 20:13
Re: je to moc pekne
Přesně :yes:
Avatar - Ham.
16. 2. 2016 23:57
Re: je to moc pekne
Jak chýbajů, dnes se prodává v Evropě i u nás, jestli dobře počítám, nějakých 13 malých kupátek (BMW Z4, Subaru BRZ, Toyota GT86, Peugeot RCZ, Audi TT, Porsche Boxster, Alfa 4C, Nissan 370Z, Lotus Elise, Exige, Evora, Hyundai Genesis, Mercedes SLK). Zkus mi říct v kterém roce se prodávalo víc takových aut, ať to nemáš těžký tak třeba jenom od války dodnes.
Problém vůbec není, že by chyběla malá kupátka na trhu, problém je, že je lidé málo kupují a to je trochu rozdíl.
17. 2. 2016 15:23
Re: je to moc pekne
Přesně tak, hlavní problém této kategorie jsou malé prodeje. Lidi dnes hrozně zpohodlněli a většina z nich už vlastně ani pořádně neumí řídit... ;-\
17. 2. 2016 19:49
Re: je to moc pekne
Kupé jsou relativně nepraktická (to je prakticky z definice). To je jádro pudla. Samo o sobě to zvedne cenu. A má to být exkluzivnější zboží. Letí tu tradičně HH, protože se nevzdávají praktičnosti a díky sdílení mnoha dílů a linek jsou levnější než samostatné modely (a jsou méně nápadné, takže se spíš vyhneš závisti; je to smutné, ale i "na západě" lidé umí dělat naschvály jen proto, že si podle nich příliš vyskakuješ).
17. 2. 2016 00:28
toyota celica
Trochu v tom vidím Toyotu Celicu
[odkaz]

Musím uznat, že tento Renault vypadá moc dobře.
Rozbalit vlákno
1
17. 2. 2016 15:24
Re: toyota celica
Jenže Celica nikdy neměla motor před zadní nápravou! ;-)
17. 2. 2016 00:42
Krásný design, ale...
... proč má proboha toto klasicky tvarované, lehké a na řidiče orientované auto samočinnou převodovku?!! Motor 1,8 turbo by si s ní i s klasickou spojkou přece rozumněl naprosto bez problémů? A co ta elektrická ruční brzda?!! To je prostě zločin, tenhle debilní vynález ať si nechají do Scénica, ale ne to takového sportovního skvostu!!!! Pokud Renault u finální verze odstraní tyto dvě zásadní chyby a pokud se základní verze vejde do milionu Kč, bude to automobilová megabomba! :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 08:33
Re: Krásný design, ale...
Proč maj automaty Lambo, Ferrari, Aston atd?
To jsou auta vyloženě orientovaná na spolujezdce >:D
17. 2. 2016 09:34
Re: Krásný design, ale...
A proč je někdo demagog? Pokud to nevíš, tak nesmyslně srovnáváš Alpinku s motorem 1,8 l a supersporty několikanásobně silnějšími motory, které jezdí kolem 300 km/h! >:D
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 09:49
Re: Krásný design, ale...
Ten automat dnes umí řadit rychleji jak průměrný řidič, v tom je ta pointa :-)
17. 2. 2016 10:59
Re: Krásný design, ale...
Tak to je právě ta úplně špatná "pointa", protože u takto koncipovaného auta měla být nekompomisně zvolena pointa "maximální radost z jízdy" a tu může zajistit jen trojice pedálů a ručně řazená převodovka. Ale nemalujme čerta na zeď, třeba se Renault poučil z posledního Clia RS a Alpinku nabídne i s manuálem! :-) :yes:
Avatar - beibej
17. 2. 2016 13:50
Re: Krásný design, ale...
tak se nech vozit profesionálním závodníkem, jistě umí řadit rychleji než ty.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 14:01
Re: Krásný design, ale...
Nepotřebuju, mě stačí automat a vyrzím s ním na světlech většinou dřív než ti kolem mě s fofrklackem. >:D
17. 2. 2016 15:26
Re: Krásný design, ale...
No jsi prostě klasický případ automatem degenerovaného řidiče, aspoň že to přiznáš! :-)
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 20:52
Re: Krásný design, ale...
Jo já to přiznám. Já sem chtěl vždycky automat a naopak po manuálu sem nikdy netoužil. A sem naprosto spokojený, měl sem 3x 4stunpnový HDM, 1x 5 a 3x 6. Od renomovaných firem jako ZF, Mercedes a GM.
Avatar - Bully_
17. 2. 2016 19:10
Re: Krásný design, ale...
Zavodnik na 0-50? A zaregistrovali to vubec ostatni, ze jsi zrovna prodelal adrenalinovy zazitek?
17. 2. 2016 19:56
Re: Krásný design, ale...
Což nemá nic moc společného s tím, jakou mají převodovku.
Avatar - Barrichello
17. 2. 2016 20:54
Re: Krásný design, ale...
Ale s tím jak umějí řadit (a samo i s tím co maj pod kapotou, vono jako 1,2 HTP a TSI a podobné peklostroje má problémy i se 16 let starou 2,4 v posmívaném Aleru) >:D
18. 2. 2016 02:22
Re: Krásný design, ale...
Nebo s tím, jak dávají pozor a jak rychle se chtějí rozjet. A jde snad o rozjezd a práci nohou, samotné řazení je těžko problémem (strčit tam jedničku zvládne i dítě).
Avatar - beibej
17. 2. 2016 13:49
Re: Krásný design, ale...
protože to jsou auta pro pozéry, co by manuál nezvládly.
Avatar - aproximus
17. 2. 2016 13:56
honem rychle
zamést tuhle zprávu pod koberec a naservírovat čtenářům další nálož škodovek...
Rozbalit vlákno
0