Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi přiváží na český trh modely RS 3 a TT RS. Kolik stojí s pětiválcem?

Německá automobilka uvedla na tuzemský trh dvojici nových sportovních modelů. Kromě dvou karosářských variant RS 3 mohou zákazníci sáhnout i po kupé TT RS. Všechny tyto vozy mají v útrobách prověřený pětiválec.
Zpět na článek
19. 7. 2017 13:33
Avatar - iudex
18. 7. 2017 17:25
Ultimatívny HH, ale...
Audi RS3 je pre mňa ultimatívny hotheč. Charizmatický motor s neskutočným zvukom, pre mňa osobne znie ešte o triedu lepšie, ako inak zvukovo parádny 3,0 R6 od BMW. A45 AMG so svojím plebejským štvorvalcom nemôže konkurovať a M140i je len na polceste, je to ostatne "len" M Performance a nie čistokrvné M.
Len je tu jedno veľké ale a tým je cena. 57350 eur je sakra veľa. O 10t eur drahšie, ako M140i (s RWD a manuálom dokonca o 14t eur) a cenovo sa už blíži M2.
O to viac to platí pre TT RS, kde jeho cena 72900 eur je už v leveli F-fype.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - white label
18. 7. 2017 17:48
Re: Ultimatívny HH, ale...
Cena RS3 je postavena proti M2, ne proti M140i, nemusí se nám to líbit, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeme dělat... :-)
Co se RS3/M2/A45AMG týče, jasně vede M2 s nejvyšším počtem válců a zároveň s nejnižším počtem dveří a poháněných kol.
Stejně jako je AMG s R4 celkově nejméně zajímavá z této trojice.
18. 7. 2017 17:50
Re: Ultimatívny HH, ale...
No to je v pořádku.
Indický kupátka jsou levnější než německá prémie...:)ne sranda - mrkni na výkon a zrychlení, je to prostě něco extra
Pětiválec je petelice, ale nevím, kolik jsi najel s A45AMG...slovo plebejský je hodně divný....mě připadalo hodně rychlý.
Avatar - white label
18. 7. 2017 17:55
Re: Ultimatívny HH, ale...
Mně hlavně "hodně divný" připadá tvůj výklad slova "plebejský", nemá totiž zrovna s rychlostí nic společného.
18. 7. 2017 18:00
Re: Ultimatívny HH, ale...
No asi chápu, jak to myslíš.
Ale i zvukově to byla paráda (ale byly tam příplatkový věci).
prostě je to čtyřválec a hotovo. jako Esprit - a na toho Richard Gere (a to nebyl v tom bjáku plebejec) sbalil Pretty woman, tak bacha! >:D >:D >:D
Hele, epší rychlej turbo R4 než užranej těžkej pomalej V6 - teda v HH najisto.
Avatar - white label
18. 7. 2017 18:06
Re: Ultimatívny HH, ale...
Ale zrovna v M2 (ani ve M140i) žádný V6 není..., natož "užranej těžkej pomalej".
18. 7. 2017 18:21
Re: Ultimatívny HH, ale...
Já nenapsal, že tam (v M2) je. To řešíš a mě vkládáš do příspěvku ty.
není skoro v žádným HH. Já si na první dobrou vzpomenu na Golfy (dřív)
Avatar - white label
18. 7. 2017 19:55
Re: Ultimatívny HH, ale...
Dnes M140i, dřív GR32, AR147GTA...
Ale ani ten Golf neměl "čistou" V6, spíš R6 (VR6).
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2017 18:09
Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit les?
Už dlouho tu nebyl článek o novém E-Pace..! A3 (hatch), musím říct, mi vždy připadala divná kvůli tomu dalšímu sloupku, díky kterému to vypadalo jako smrsklé kombi, trochu něco jako Rapid Spaceback. Tohle je snad první generace, kde to vypadá celkem obstojně. Jinak bych dal přednost Golfu GTI, nebo je-li dnes něco jako R32? Nevím jaký je cenový rozdíl vůči Golfu, ale dávat hodně peněz za malý hatch, který ještě ani nemá sportovní tvar (myslím hatchback obecně, ale zejména tenhle Sportback) a zároveň ani nenabízí takový ten macho pocit, jako brutální kombi ve vyšší střední, ani nemá takový ten lehce úsměvný charakter a výhody malého auta jako f500, to by se mi tuze nechtělo.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
18. 7. 2017 18:19
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Vidím to velmi podobně. Oficiálně je A3 třídveřový hb, v pětidvířku už je to A3 Sportback, (s delším rozvorem, podobně jako u Leonu), takže tvoje analogie se Spacebackem není úplně mimo.
Kdyby udělali Golfa s R5T, který by byl ještě nad Golfem R (s R4), budu první, kdo se o něj bude zajímat. Abych začal o RS3 vůbec přemýšlet, musela by se nabízet jako RS3, tedy bez přívlastku Sportback (5dv.).
18. 7. 2017 18:24
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Nebyl bys první. Já se o něj zajímal. (sranda)
Chtěl jsem ho do města. Ale zabila ho Dieselgate. pracovně se jmenoval Golf R400(420) podle koní, co měl mít. Ale myslím, že to měl bejt R4 - ale nevím, nakonec to položili. Každopáááádněěěě. Škóóóda.
pro nás oba....
Avatar - white label
18. 7. 2017 20:02
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
R420 do města? Ano, měl to být R4, ale s dvoustupňovým! přeplňováním, byl jsem na něj hodně zvědavý...
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2017 18:25
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
No je tam ještě ten sedan, jenže... ale to už je zase jinej pocit, s kufrem. Nevím, zákazníky to asi nachází, ale zajímala by mě ta filozofie těch lidí, resp. co je motivuje RS3 Sportback koupit. Škoda, že S5 SpB začíná na 1,7m, to už je totiž "jinej" Sportback. :-)
18. 7. 2017 18:31
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Mě spíš deptá, že pětidveřáky maj v názvu Sport. (A3,A5) oproti 3dv.
Avatar - white label
18. 7. 2017 19:50
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Mají v názvu sportback, což není to samé, jako (pouze) sport, sport v názvu mají i SUV a taky od nich zřejmě nečekáš charakter sportovních aut.
19. 7. 2017 15:58
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Treba po Londyne jezdi RS3 docela dost, az se divim.
Ale z meho pohledu je tam stale ten problem jmenem Golf R. Golf je za fakt dobry penize, az se na tech pet valcu asi vykaslat a prachy si uzivat jinak...

Anebo muzes za podobny penize jako RS3 poridit S4/S5, sice to neni RS, ale to taky neni uplne orezavatko a valcu je poctivych 6 ... nebo u konkurence 340i, ktery je jeste levnejsi... :-)
Jo zivot neni jednoduchej... :-)
Avatar - white label
19. 7. 2017 16:00
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
S GR má "problém" logicky spíš S3.
18. 7. 2017 22:28
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Ja myslim, ze sedan je idealni. A3 uz je dost velka na to, aby sedan nevypadal smesne.
Avatar - white label
19. 7. 2017 00:49
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Nemyslím si, že je dost velká zrovna na 4dveřový sedan, ale to je věc názoru a taky vzrůstu. Kdyby měla jen jeden pár (delších) dveří, jako M2 (2+2), bylo by to na její velikost O.K.
Avatar - Pekelná Micinka
19. 7. 2017 01:14
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Ne, směšný určitě není. Má pointa byla, že sedan už je trochu jiný "zážitek", oproti standardnímu "krátkému" hatchi a vzhledem k tomu, že hatchback jako RS není k dispozici, pak vlastně Audi žádný hot hatch v nabídce nemá, pokud se jako vrchol nesmíříme s S3.
Avatar - white label
19. 7. 2017 03:07
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Ale A3/S3/RS3 Sportback je (de facto) 5dv. hb.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 7. 2017 18:50
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Co jsem ale z článku nepochopil a zeptám se jak pitomec. Je/bude tedy RS3 jako 3dv. hatch? Nebo ten je max. S3?
Avatar - white label
18. 7. 2017 19:45
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Právě, že není/nebude (viz závěr mé předchozí reakce), 3dv. max. S3, RS3 pouze Sportback/Sedan(nově) + TTRS.
Avatar - praděda7
18. 7. 2017 19:31
Re: Je to hatchback a vůbec, může hořící s(p)ojka zapálit le
Na tomto záběru je 5ti dvířko docela pohledné.....dal bych se i zlákat, ale spojkový pedál jaksi chybí....

[odkaz]
18. 7. 2017 22:50
Rychlé jsou, ale mně osobně
tyhle auta fakt nic neříkají.Sportovní auta si představuju trochu jinak.V těhle nových audinách to nejspíš bude jako v těch předchozích,velká rychlost,ale nic extra zábavného.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brumbal
19. 7. 2017 13:33
Hmmm
Celkem pekne vystylovana RS3ka ale k cemu kdyz tu je zabavne a s tou spravnou karoserii M2.
Rozbalit vlákno
0