Jako fanda značky jsem poznal, že se jedná o novou A4 - podle předních mlhovek. Čeho je moc, toho je příliš.
3er- konečně, konečně má krásný zadní lampy. :-)
Bravo Kie za Proceed!
Polestar - úchvatný.
Evoque - dokonalá cizelace :yes:
Arteon Shooting Brake :yes:
Tak je jasné, že najvýznamnejšie novinky budú tie, ktoré majú trhovo veľký podiel, teda jednoznačne novinkou roka bude Golf (najpredávanejšie auto v Európe). Takisto Octavia (aj keď sa to niektorým hejterom nepáči, Škoda už je globálny hráč a Octavia je v top 10), ďalej 208, Clio či Corsa.
Osobne ma ale najviac zaujíma:
nová 1er: ako sa podarí BMW prechod na "plebejskú techniku" a či nezapadne v dave predokoliek
Focus ST: snáď to bude konečne Focus bez kompromisov a ja dúfam v jeden z top HH
A 45AMG: zrejme opäť najsilnejší HH
facelift Superba: toho sa skôr obávam, Sup je najkrajšia Škoda a nepotrebuje moc vylepšovať exteriér, naopak treba zlepšiť interiér. FL Octavie ale je strašikom.
Nový Leon: bude úspech Seatu pokračovať, čo s ním spraví absencia Cupry?
Proceed: asi prvá Kia, ktorú by som si vážne kúpil, snáď bude dobre jazdiť a neprestrelia to s cenou.
A jeho nove motory.
Jsem uprimne zvedav, jestli bude benzin se ctyrvalcem i s manualni prevodovkou.
To povinne parovani mam faceliftovane 500X trochu za zly.
Pochybuju, že by Tipo modernizovali už v roce 2019. A ještě víc pochybuju, že by do něj začali dávat ty nejmodernější, a tedy výrobně nejdražší motory. A že by ten nový benzinový čtyřválec když tak nabízeli jen s automatem, to je v kategorii Tipa naprostá blbost! ;-)
No, vycházím z informací od Fiata, že modernizace má proběhnout pro MY 2020... to znamená příští rok začátek výroby.
Sjednocení motorů na FireFly asi není velký prodražení... a když už ustoupili tlaku davu a vyrábí litrový tříválec, tak přítomnost dvouspojky u 1.3 za úplně vyloučenou nepovažuju.
Tím spíš, že přestali vyrábět 1.6 s automatem... dovolím si připomenout, že i přes marketingovou masáž VW dvouspojka není automat a je výhodná zejména pro výrobce = levná výroba, drahej prodej... a vysoké servisní náklady.
Pokud vím, tak bezklíč určitě ne... hlídání možná, jestli tak v paketu pro top.
Je to o tom, co kdo chce. Já právě vážně uvažuju, že Ixko vyměním za Tipo proto, abych měl auto bez těchle blbostí...
Jezdím služebním suberbem... po dálnici D11 svítí varování o nebezpečné vzdálenosti od auta přede mnou non-stop... jak zvětším mezeru, někdo se tam nacpe.
K čemu jsou takový informace?
Nejstrašnější zážitek ale je čidlo únavy... prý "dej si kafe"---
Konfigurátory fungují správně. Jen pro konečnou cenu musíš k dealerovi.
Jako i jiných značek. :-)
To se mě taky stalo na roadshow.Prostě lidi,když se varacejí do pravého pruhu,tak se vrací moc brzo a proto to čidlo píska.Měli by se vracet až mají auto ve zpětném zrcátku.
Hlavně ať už konečně dají do Tipa sedan nějaký silnější benzinový motor se 6st. manuálem - klidně i tu současnou 1.4 T-Jet s 88 kW a 215 N.m. Nic víc po Fiatu nežádám (tedy kromě nástupce Punta, samozřejmě!). :-O
v lete 2019 pride do europy aj faceliftovana L200 [odkaz] ... ale tak tato tabulka opat za vela nestoji.. polka kdejakych modelov od spustu znaciek tam opat chyba... a vlastne nevidim tam ani novy hybridny outlander pre rok 2019 ktory je kompletne prekopany svojim pohonom a zacne sa predavat niekdy na zaciatku roku 2019... ale tak niektore znacky to tu nemaju lahke .. fiat alebo subaru mitsu ci honda to tu ak si vsimas maju vzdy hodne tazke ... aj clanky o nich su tu zvacsa len akoby z nudze a z povinnosti ... a to zamrzi obcas ... lebo nie kazdy sa zaujima len o koncern ci nemecku D3... co uz...
PS: ide mi o princip... ak v tabulke je facelift modelu XE tak preco tam nie je aj facelift L200? ... oba pridu pritom na trh v eu v rovnakom roku ... alebo mi nieco uslo?
Re: Bude pokračovat tlak na růst podílu skleníkových plynů
Hm, o kolik že se liší emise CO2 z benzinu a dieselu o výkonu třeba 100 kW? Dvacet gramů? Jestli ti jde o CO2, bojuj za zákaz všech spalovacích motorů.
Jestli ti jde jen o diesel, jsi prostě akorát obyčejná ***.