Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Porsche 911 GT3 s Touring Package je vlk v rouše beránka

Porsche se opět zahledělo do minulosti a to do té nedávné i poměrně dávné a výsledkem je přímý nástupce limitované edice 911 R z loňského roku, který však připomíná a slavnou klasiku 911 Carrera 2,7 RS z let sedmdesátých.
Zpět na článek
12. 9. 2017 21:02
Avatar - Brumbal
12. 9. 2017 13:07
911 GT3 dokonalost
Je to jen nova GT3 (991.2) bez vetsiho zadniho kridla. Ja osobne bych nevahal a sahl po GT3, je dokonala!
Rozbalit vlákno
3
12. 9. 2017 14:52
Re: 911 GT3 dokonalost
Taky BYCH bral raději klasiku s křídlem, ale kdyby mi ji kouzelný dědeček nadělil bez křídla, tak by se na něj nezlobil. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
12. 9. 2017 17:25
Re: 911 GT3 dokonalost
Vidíš, já bych bral jednoznačně tohle, nebo 911R, protože Porsche s křídlem tak nějak ztrácí to kouzlo tvaru Porsche. Úplně nejhorší se mi pak zdají ty verze, myslím, že obvykle Turbo, kde je celá ta "nástavba" a nebo velké boční otvory před zadní nápravou.
Avatar - Brumbal
12. 9. 2017 20:36
Re: 911 GT3 dokonalost
Jasne klasicka 911 Carrera je bez kridla, stejne jak puvodni brouk. Velke zadni otvory v blatnicich ma i GT3 RS ale to kridlo v provozu vypada extremne, jako cele auto. Pekna rozplacla kridla patrila vzdy k sportovnim rysum 911, treba v 70. letech RS 2.7 nebo pozdeji v ruznych verzi Turba. Nyni Turbo ma fadni kridlo ve tvaru zehliciho prkna. Za me kridlo v 911 GT3 je tvarove krasne a rozmerove neprehnane k charakteru modelu.
Avatar - lexi
12. 9. 2017 20:59
rozumné rozhodnutí
Tohle rozšíření řady GT3 vidím jako velmi rozumné rozhodnutí jak vydělat na popularitě 911 R a zároveň ji ponechat punc exkluzivity. Nic jiného za tím není, protože firmu teď řídí krom nadšenců do aut, také ekonomové a manažeři, kteří se zajímají hlavně o čísla.. . Ale proč ne. Jen to dilema jestli s křídlem nebo bez, není snadné se rozhodnout....asi s křídlem..ať jsou ty peníze vidět.
Rozbalit vlákno
2
13. 9. 2017 07:28
Re: rozumné rozhodnutí
Také se na to dá dívat tak, že plní, co slíbili. Řekli, že takových aut bude víc, pokud bude zájem. A zájem očividně byl. Jsem rád, že nezapomněli na ty, kdo sice mají rádi techniku GT3, ale přeci jen preferují uhlazenější tvary Carrery. Limitovaná edice byla slabá náplast.

R sice může být exkluzivní, ale osobně si nemyslím, že tímhle krokem pomohli jejich hodnotě. Kdybych toužil po R, tak bych hned jásal a šel objednat tohle. Nakonec, Preuninger ani nemá rád sběratele, kteří těmi auty nejezdí. R bylo vyrobené pro nadšence, puristy, ne pro spekulanty. Jemu na nějaké exkluzivitě záležet nebude.

Myslím si, že se ekonomům víc líbila myšlenka dělat GT3 s jedinou převodovkou. Ne, ne, za tímhle podle mne stojí nadšenci, kteří by taková auta rádi dělali, ale musí myslet na obchodní výsledky. Ostatně, sám Preuninger má R. Umím si představit, že je tenhle balíček inspirovaný úspěchem R, ale spíš bych řekl, že R pomohlo zavřít ústa ekonomům a GT oddělení rozvázat ruce. Ekonom by asi ani nebyl nadšený z toho, že balíček Touring nic nestojí.
Avatar - white label
13. 9. 2017 16:50
Re: rozumné rozhodnutí
Souhlas, v galerii chybí nějaká fotka se zvednutým zadním spojlerem.
Avatar - lexi
12. 9. 2017 21:02
info
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0