Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autosalon Los Angeles 2013: Velká fotogalerie

25. 11. 2013 • 22:27
134
31
Zobrazit náhledy (134)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Los Angeles tvoří společně s Detroitem a New Yorkem trojici hlavních automobilových výstav v USA. Co je letos k vidění?

Světová premiéra Porsche Macan už nemohla nikoho překvapit, vždyť skoro všechny informace a dokonce i obrázky sériového auta byly veřejným tajemstvím už předtím. Hvězd losangeleské Auto Show je ale více. Poprvé se světu ukázal Jaguar F-Type Coupé a také třetí moderní generace Mini.

Z řad amerických novinek je jednoznačně nejdůležitější nová generace Fordu Edge. Velké SUV se totiž bude prodávat i v Evropě, dostane techniku z Mondea (menší Kuga vychází z Focusu) a samozřejmě pohon všech kol. Novinkou je i Cadillac Escalade, byť se nejnovější provedení poprvé předvedlo už v říjnu.

Asijské automobilky se také vytáhly. Subaru WRX chce navázat na úspěchy slavných předchůdců, vrací se ke karoserii sedan a poprvé nabídne výběr mezi manuální a samočinnou převodovkou. Kia zase zkusí prorazit s limuzínou K900, která je americkou verzí domácího modelu Quoris. To vše a další novinky najdete v přiložené galerii.

Související články

26. 11. 2013 20:37
Re: MAC(EK)AN!
Teď váží myslím 2170 (bez řidiče), nebo 2175. V příští generaci by měl jít dolu o +-200 kg. Uvidí se, kolik bude vážit nová Q7.
Avatar - Johny.Rico
26. 11. 2013 19:49
Re: MAC(EK)AN!
Pod 2 tuny? Tak to pak bude mít na délku snad jen 3 metry, ne? 8-s
26. 11. 2013 17:33
Re: MAC(EK)AN!
Pro mne je akorát. Klidně bych snesl menší, ale Macan postavili očividně s jinými prioritami. Autobusy vyrábí jiné značky. Klidně ať si Porsche autobus vyrobí, ale nerad bych přišel o Cayenne. Hodně těžko by se hledala náhrada. V příští generaci by se Turbo mohlo dostat pod 2 tuny. Už teď se mi sbíhají sliny. :-)
Avatar - Johny.Rico
26. 11. 2013 16:46
Re: MAC(EK)AN!
Tak to je přesně to, co bych ocenil. Na mě je prostě současný "Indoš" malý...
26. 11. 2013 13:48
Re: MAC(EK)AN!
To vychází z Panamery Sport Turismo. Ne z 911. Tady je trochu natáhli: [odkaz]