Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Z4 Concept odhalen ze všech stran. Tohle se povedlo!

Po prvním odhaleném snímku na veřejnost unikly i další fotografie nového konceptu, který je předzvěstí nové generace roadsteru BMW Z4.
Zpět na článek
17. 8. 2017 10:38
17. 8. 2017 10:43
17. 8. 2017 10:49
17. 8. 2017 10:52
17. 8. 2017 12:21
17. 8. 2017 19:21
18. 8. 2017 12:26
18. 8. 2017 08:46
17. 8. 2017 10:54
17. 8. 2017 14:13
17. 8. 2017 14:59
18. 8. 2017 08:26
17. 8. 2017 15:12
18. 8. 2017 08:28
17. 8. 2017 11:09
17. 8. 2017 12:35
17. 8. 2017 11:30
17. 8. 2017 15:35
18. 8. 2017 08:43
17. 8. 2017 10:38
BMYOTA
Hezké, přesto si říkám, zda proporce nejsou kompromisem, aby se šikly i na supru. Přál jsem si původní dlouhý čumák a sedadla u zadní nápravy.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Zetti
17. 8. 2017 10:43
Re: BMYOTA
Hezke, ale ja mym jiny problem. Platena strecha neumozni uzavreni pruvanu zadnimi okny a chybi mi windshot mezi operkami. Tedy oproti E89 podle mne do toho potahne uplne stejne jako do E86. V E89 se da jet bez strechy i kdyz prsi od nejakych 70 km a v tricku do +9°C. Tady tedy fakt nevim.
17. 8. 2017 10:49
Re: BMYOTA
Já to beru jako koncept tzn. hodnotím hlavní proporce. Ty myslíš, že je jisté, že bude s plátěnou?
Avatar - Zetti
17. 8. 2017 10:52
Re: BMYOTA
To je jiste to uz se vi rok. Pry to lidi chteli.
Avatar - Brumbal
17. 8. 2017 12:21
Re: BMYOTA
Auto vypada paradne :-) to se fakt povedlo! Pevna strecha ma vyhodu ze vypada jak coupe a je bezpecnejsi pred okolim. Jinak platena ma mnohem vic vyhod, nizsi hmotnost a tim spojene lepsi teziste vozu +zabira mene mista. No a az svezete romanticky zalozenou slecnu v destivem pocasi v cabrioletu s platenou strechou bude vase. Dopadajici kapky na platenou strechu vytvareji nezamenitelnou atmosferu. Vzduchovy stit za zadnimy sedacky ma i stavajici Z4 proc by nemela byt i v te nove.
Avatar - Martin911Turbo
17. 8. 2017 13:29
Re: BMYOTA
Na to je řešení, kup si Boxstra ;-)
Avatar - jpor (RSKa)
17. 8. 2017 19:21
Re: BMYOTA
Neviem si predstaviť ze by tam nebol windshot. To by urobili nepoužiteľný kabriolet. Aj na autách s plateniu strechou som videl windshot (Porsche 911 napr), akurát keďže je 4-miestne, tak sa nasadzoval ručne. Osobne som presvedčený ze tam bude, a elektrický.
18. 8. 2017 12:26
Re: BMYOTA
991 má elektricky výsuvnou clonu. Také si to neumím moc dobře představit. U konceptu se s tím nemusí trápit, ale v sériovém provedení bych to očekával.
Avatar - Dinar
18. 8. 2017 08:46
Re: BMYOTA
Vždyť je to koncept, místo oblouků má kapotáž, koncept vůbec žádnou střechu nemá. Serie bude mít oblouky, mezi nimi windshot, za tím složenou plátěnou střechu, klasika.
Avatar - removed
17. 8. 2017 10:54
Well Done!
Tak snad se reál přiblíží co nejvíce tomuto konceptu. BMW by tímhle mohlo trochu zamíchat karty v segmentu.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - CHerokee
17. 8. 2017 12:59
Re: Well Done!
Souhlas, ještě záleží na technice. To chce aspoň 6 válec!
Avatar - Martin911Turbo
17. 8. 2017 13:30
Re: Well Done!
Saouhlasím, ale musí zapracovat na podvozku kde současná Z4 je na tom z konkurence nejhůř
Avatar - CHerokee
17. 8. 2017 13:49
Re: Well Done!
To neumím posoudit, ale pod tou dlouhou kapotu jak dají 3 nebo 4 hrnek, tak to bude vypadat (a znít) legračně.
Avatar - Brumbal
17. 8. 2017 14:13
Re: Well Done!
Neboj Z4 bude mit taky 4 hrnek jak Mustang, navic Z4 40i bude mit rychlosti zrychleni stejny nebo lepsi parametry jak o 100hp silnejsi V8 Mustang. To uz je bezna vec u soucasne generace eu sportaku ze ameriky potrebuji vetsi vykon aby stacily.
Avatar - CHerokee
17. 8. 2017 14:44
Re: Well Done!
Není hloupé to srovnávat? Budoucí vůz se současným? Když už máme bychařit v hypotetické rovině...pokud postaví podobně silnou Z4, tak bude jistě stát 2x tolik.

A pak musí zrychlit 0-100 pod 4 sekundy jako faceliftované GT, aby se mu aspoň vyrovnalo a navíc nabídnout manuál a to už je spíše sci-fi v Evropě. K proovnání nebudou ani motory, páč BMW si bude pomáhat k výkonu turbodmychadly (a mnoha) místo poctivého objemu.

A to vše ještě jestli do něj BMW tak velký motor dá...pokud by to bylo podle jejich dnešní politiky, tak tam bude tříhrnek, elektromotorek, možná 4 válec a určitě totéž v dieselu. Ale třeba se pletu...snad! V zájmu zkomírajícího unifikovaného a omezeného evropského automobilismu.
Avatar - fOE
17. 8. 2017 14:59
Re: Well Done!
No zrovna ty bys mel byt s pouzitim vety "Není hloupé to srovnávat?" velice, velice opatrny. :-)
Avatar - Brumbal
17. 8. 2017 15:12
Re: Well Done!
Dobre, kdyz srovnas soucasnou generaci Z4 35i ktera nepotrebuje takovy vykon navic (100hp) jak Mustang V8 bude vykonejsi ponik o 100hp cca zrychlenim stejny, cenovej rozdil je cca 400 000 Kc mezi V8 a Mustangem V8 a Z4 3.5. Ohanet se ceno je trapny chlapce, to ti jeste nedoslo? Chapu ze tvuj vlhkej americkej sen je aby BMW melo 3 valec v kazdym modelu, kdyz mas nutkani to uboze davat do kazdeho clanku o BMW :-)
Avatar - CHerokee
17. 8. 2017 22:04
Re: Well Done!
Při srovnání se současnou generací je Stang ve všech parametrech lepší a pořídíš ho přád za mega, starče.

To není vůbec můj sen, já dříve jezdil i v německé prémii, ale svými trendy se mi zprotivila. BMW k tomu, co píšeš, rychle směřuje...to je z nich zeleně nejpitomější. Přitom Z8 považuju za jedno z nejkrásnějších aut všech dob. Ideálně od Alpiny.
Avatar - Dinar
18. 8. 2017 08:28
Re: Well Done!
Premie se ti zprotivila? Vždyť si tu svou premii GLA amg se čtyřhrnkem chválil do nebes, o A45 amg nemluvě, a to jsou přesně ta auta premie co dláždila cestu do pekel, premiový awd HH bez šestiválce... Ale stačilo zjistit, že někdo dělá osmihrnek za milion a voila, máme tu atmosferického petrolheada a "premioví Němci" už jsou fuj bakaní.

Z8 je jízdně nejhorší bmw sporťák všech dob, ale k tobě mi pasuje, to pozérství, to sedí. ;-)
17. 8. 2017 11:09
moc pekne
tomuhle rikam pekny designovy posun. ale bohuzel je to jenom concept. takze predpokladam ze realita bude open nuda a sed.

stejne jako to sprasili s x2 kde concept byl krasnej ale pak produkcni verze (ktera unikla pres schvalovaci urad ? ) docela nuda
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Brumbal
17. 8. 2017 12:35
Re: moc pekne
Patentovaci snimky vzdycky budou vypadat otresne proti seriovce at se jedna o jakoukoliv znacku. Concept M4 a i8 se vyrazne nezmenili oproti serie, nemej obavy :-)
Avatar - Bubáq
17. 8. 2017 11:30
Nádhera!
Jsem optimista: tohle už je stejný design, jaký uvidíme na sériovém autě. Hlavním heslem bylo nalézt vyváženost pomocí co možná nejpřirozenějších proporcí. Povedlo se!
(Myslím, že pan Kabaň má tak trochu problém: tohle dělal někdo, kdo má schopnost konečně posunout esteticky vozy BMW kupředu tak, aby u toho nemusel nikdo zvracet. To se BMW nepovedlo od doby Bangleho; vše, co následovalo po něm, bylo prostě neštěstím. Teď to už půjde dobře, i bez Jozefa).
Rozbalit vlákno
0
17. 8. 2017 12:40
Chtěl bych.....
Vypadat jako ta mánička a mít všechno a všechny v trenkách a jezdit touhle károu. Bohužel.............. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Twingo
17. 8. 2017 13:27
Velice povedené
Je celkem chytré nabízet BMW jako roadster a Toyotu jako coupe protože si nemohou konkurovat.
Design nové Z4 je nádherný jestli se alespoň z 90% dostane do sériové výroby tak to bude jeden z nejhezčích roadsterů na trhu (Mercedes má smůlu na tohle hodně ztrácí).
Krásný detail který se snad dostane do výroby jsou ty dvoubarevný sedadla.

PS: Ty zadní světla mi trochu připomínají světla Hyundai Kona. I když Kona má trochu jinou grafiku. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Warrual
17. 8. 2017 13:59
Co ten přední nárazník?!?
To už dnes opravdu nikdo neumí vytvořit sportovně ražené auto, které nemá díry do kýblů pod předními světly?
Rozbalit vlákno
2
17. 8. 2017 14:17
Re: Co ten přední nárazník?!?
Já bych řekl, že zrovna toto auto je nemá. Chápu to jako předsunutý čumák a pod ním hluboko utopený spoiler ohraničující vstupy vzduchu..
Navíc toto je studie, konečné tvary budou konfekčnější. A možná včetně těch kýblů. :)))
Avatar - fOE
17. 8. 2017 15:05
Re: Co ten přední nárazník?!?
Z pohledu aerodynamiky bude lepsi aby byly ledvinky zaslepene, jenze motor je furt potreba nejak chladit a to i "studeny" ctyrvalcovy diesel, tady ale bude R6 foukany minimalne jednim turbem. Performance verze BMW v tech mistech maji treba chlazeni oleje, zadouci je i privedeni chladneho vzduchu k brzdam a to se bez te diry do kyblu bude delat dost tezko.
Btw. ///M modely vetsinou ani nemuzou (nebo minimalne nemohli, nevim jak to je ted) mit predni mlhovky. Jen proto aby nezavazely chlazeni, na ktere u takto zamerenych aut jsou nemale naroky.

A epilog :-)
Ze by to slo udelat nejak jinak? No nejspis slo, ale vubec se nedivim ze to u BMW vystrihli takhle, me se to libi. ;-)
Avatar - Fána
17. 8. 2017 15:35
Nová Z4
Za mě, móóc pěkný design. Barva samozřejmě taky. Světla úplně super. V dnešním provozu tolik diskutované výkony ani neužijete. Snad jen někde na uzavřeném prostoru. Mě stačí jet nahoře bez, kochat se okolím a sem tam to trošku opepřit aby dotírající kaskadéři věděli že nejsem žádný louda. A hlavně tem super orchestr co se line z výfuku. To z těch turb a elektrik fakt asi už nebude.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
18. 8. 2017 08:43
Auto hezký,
technika bude ok, uvidíme jak bude jezdit. Potud všechno ok, ale nerozumím tomu, proč si bmw myslí, že typickým řidičem by měl být pavoučí asiat s copem... :-O
Rozbalit vlákno
1
18. 8. 2017 09:19
Re: Auto hezký,
Protože všichni hipsteři jsou už vyhrazeni pro motorky :-)