Brilliance v Ženevě 2008
Čínská automobilová značka Brilliance by chtěla patřit k tomu lepšímu s visačkou Made in China. Evropské aktivity zastřešuje centrála pod hlavičkou HSO Motors Europe. V současnosti síť 10 importérů pokrývá 16 zemí Evropy
Čínská automobilová značka Brilliance by chtěla patřit k tomu lepšímu s visačkou Made in China. Evropské aktivity zastřešuje centrála pod hlavičkou HSO Motors Europe. V současnosti síť 10 importérů pokrývá 16 zemí Evropy. Start prodeje v ČR je plánován na nejbližší měsíce.
BC3
Dvoudveřové kupé je stále ještě prezentováno jako prototyp, ale sériová výroba zřejmě není daleko. Tvary tohoto vozu jsou poměrně vyvážené a zdá se, že ani nekopírují nic dnes nabízené v Evropě. Automobil s karoserií dlouhou 4,49 m, širokou 1,81 m a vysokou 1,39 m mí rozvor 2,6 m a pohotovostní hmotnost 1452 kg.
Čtyřválec 1,8 Turbo (125 kW, 210 Nm) má sice původ v atmosférickém motoru Mitsubishi, ale Brilliance hrdě dodává, že přeplňování a další úpravy vznikaly již ve vlastní režii.
BS4
Asi nejzajímavější produkt portfolia Brilliance je model BS4. Automobil s rozměry (4,65 x 1,80 x 1,45 m, rozvor 2,79 m) podobnými Škodě Octavia může být vybaven čtyřválci 1,6 (74 kW, 134 Nm), 1,8 (100 kW, 165 Nm) a 1,8 T (125 kW, 235 Nm).
BS6
Vrcholný model, který byl podroben zdrcující kritice po crash-testech ADAC z loňského léta, prošel úpravami, které v současnosti umožňují dosahovat na 3 hvězdy podle metodiky Euro NCAP. Automobil s motory Mitsubishi (2,0 l a 2,4 l) má vnější rozměry 4,90 x 1,80 x 1,43 m a rozvor 2,8 m. Zavazadelník v zádi umí pojmout 490 l. Standardem bude klimatizace, elektricky ovládaná okna, mlhové světlomety nebo rádio s osmi reproduktory.
Ondřej Láník