Buick Business Concept: Přípravy na vstup do segmentu MPV
Doby, kdy Buick patřil k nejslavnějším automobilkám v USA, už jsou nenávratně pryč. Modelová nabídka této značky prošla v posledním desetiletí rozsáhlými změnami a dnes je pro ni klíčovým trhem Čína. Dalším autem z nové éry je koncept MPV Business.
Na autosalonu v Šanghaji Buick prezentuje koncept auta, se kterým plánuje vstup do kategorie velkoprostorových aut. S MPV s názvem Business chce Buick na svém nejdůležitějším trhu mimo USA oslovit bohatou klientelu. 5,30 m dlouhá karoserie pojme celkem šest cestujících usazených ve třech řadách sedadel.
Zárukou dostatečně dimenzovaného interiéru je rozvor dlouhý 3,2 m. Značnou část tohoto prostoru vyplňuje rozměrný vstupní otvor, který se odkryje po otevření předních a vysunutí zadních dveří. Buick Business Concept totiž postrádá B sloupek. Uhlazené linie ozvláštňuje zlom ve spodní hraně bočních oken, který vzdáleně připomíná Citroën C4 Picasso. Design pracuje s typickými prvky současných Buicků, které jsou propojeny s větším důrazem na asijskou designovou školu.
Pod přední kapotou se nachází přímovstřikový benzinový čtyřválec o objemu 2,4 litru doplněný funkcí start/stop. Ten je spojen s pomocným elektromotorem a šestistupňovou automatickou převodovkou. Výkonové parametry hybridního ústrojí Buick nezveřejnil, společná práce obou motorů nicméně stačí ke zrychlení na 100 km/h za 12,9 s a dosažení nejvyšší rychlosti 190 km/h. Kontakt s vozovkou obstarávají mohutná 20palcová kola s pneumatikami o rozměru 275/40.