Jo ale za to můžou konkrétní lidi, ŘSD, Ťok apod. Jasně že nebudou na Němce podávat žaloby, Němci by potom podali žalobu na D1 a vyhráli by, proč mají platit za něco, co je v 1 půlce délky tankodrom a v 2. půlce délky se jezdí v jednom pruhu?
V Polsku to taky lidi vyhráli když měli platit mýtné za dálnici které bylo jen 1 polovina.
Ne, že bych měl Toka rád. Když jedu po D1 a co 5km omezení na 10km, kur.vuju jak špaček. Ale co v tomhle konkrétně dělá špatně? Kdyby neopravoval, schytá to. Když opravuje, schytá to.
Neřeším teď předraženost oprav.
Souhlas, navíc zas tak hrozny to není. I pred začátkem rekonstrukce az na asi desetikilometrovy usek byla D1 velké v pohodě, i když rekonstrukci uz vyzadovala. Tankodromem bych ji nenazval, znám horsi i na zapad od nas.
A pokud jde o myto v D, cenové nic prehnaneho, nema s tim problem.
Je celkem jedno, zda je člověk pro nebo proti mýtu. Ale pan Ťok nezklamal. Žije totiž v přesvědčení, že řidiči jsou gauneři a dojné krávy, které je třeba pořádně podojít. Proto podporuje maskované buzerkáry a další měření, je proti zvyšování rychlostních limitů, zavádí úseková měření na dálnicích, jejichž stavbu nezrychlil a ani nerozšířil...takže placení mýtného v Německu do této jeho rétoriky naprosto zapadá.
S tímto ministrem řidičů, tedy LÍP rozhodně nebude. A to je jen malá část jeho přehmatů. Opravdu neudělá nic pro nás.
To není jen Ťok, buzerační je celé ANO
podpořili ČSSD a sami iniciativně navrhovali a prosadili celou řadu zákazů
prostě "lid" je hovado a musí se mu všechno přikazovat
Co se týče dopravy a motorizmu, místo aby se zaměřil na urychlení dopravních projektů, hlavní je pro něj úsekové měření rychlosti
tato vláda je nejvíce buzerující vládou po listopadu
a kdo v té vládě je?
neoliberálové, neomarxisti a Marxová-Engelsová, slizoun Sobotka, gigapodvodník Babiš, bývalí komunisté, ESTÉBÁCI bývalí i současní (estébákem jsi jednou a navždy) a jako obvykle všelijací převlékači kabátů - v čele s Miloušem Ovarovičem Emanem :no:
řekl bych, že toto je jejich výsostné právo a žádný stát okolo jim nemá do toho co kecat. Jsou to jejich silnice, oni si je zaplatili, tak si můžou rozhodovat o jejich zpoplatnění. A jestli si spočítali, že na jejich stavbu a údržbu již platili jejich občané a firmy z odevzdaných daní, tak cizinci ať si to hezky zaplatí.
I v ČR je silniční daň, jako v Německu. Jen ji na rozdíl od Německa nemusíš platit za soukromá auta. Samozřejmě, ČR má navíc ještě dálniční známku. Jen se nedělají nějaké šachy s odpočtem, musí si ji koupit za plnou cenu i plátci daně. A Německo má pak regulérní mýtné pro nákladní auta nad 7,5 tuny. Takže jim i dnes přispívají cizinci.