Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chrysler se stahuje z Velké Británie

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (54)
Severoamerický Chrysler opouští i svůj poslední evropský trh, jimž byla Velká Británie.

V roce 2011 byla v rámci prohlubujícího se spojenectví italského Fiatu s americkým Chryslerem zahájena resuscitace již tehdy skomírající Lancie za využití modelů severoamerické značky.

V průběhu tohoto roku se na evropský trh vracela Lancia se svými vlastními modely Ypsilon a Delta, které doplňoval velký sedan Thema, což byl jen lehce upravený Chrysler 300C a MPV Voyager, které se ani jménem nesnažilo zamaskovat svůj původ.

Lancia se vrátila téměř do celé kontinentální Evropy, ale do Velké Británie její modely s ohledem na její odchod ze zdejší scény již v devadesátých letech raději zamířily pod značkou Chrysler, která zde měla mít větší šanci na úspěch.

Ten se ovšem stejně jako v případě Lancie nedostavil a Chrysler podle informací magazínu Auto Express do roku 2017 zcela vyklidí své britské pozice. Tento krok se ovšem neuskuteční ze dne na dne a jedná se o již probíhající proces. Podobně jako prodejci Lancie i britští zástupci Chrysleru mají ve své nabídce poslední model, jímž je malý hatchback Ypsilon.

Prodejci Chrysleru po jeho odchodu z Velké Británie ovšem nemusí nutně skončit na dlažbě, protože koncern Fiat Chrysler Automobiles s nimi počítá v rámci rozšíření prodejní sítě značek Jeep, Fiat, Abarth a především pro znovuzrozenou Alfu Romeo.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (54)
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 12:42
Re: A co Rusko?
Voyager je vyjimka, ale 300C a 200 nikdo jako Lancii nechtěl >:D

Jinak omyl to byl, a špatné rozhodnutí, místo zoufalému pokusu jak zachranát Lancii, který zcela jasně nevyšel měli zachovat Chrysler či Dodge a prodávat více modelů.

Když se může prodat v naší malé zemičce přes 40 Dodge ročně skrz šedý dovoz, ofiko by se prodalo aspon 150 a další země násobně víc.

Pokud to nechceš vidět tak si holt taky zaslepený. O ty auta tu zájem byl, prodalo se 1,5 milionu chryslerů a dodge od roku 1992 v evropě

,S tím lepit na výrobek jedné značky jinou má problém víc lidí, nejen já. Ale to bys musel mít sirší rozhled, což při tvé malosti nejde >:D

jediné co ti jde skvěle, je neustále někoho urážet, napadat a osočovat >:D
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:57
Re: A co Rusko?
Nevím, já kam vlezu, tam vidím tvé komentáře, je pravda, že narozdíl od jiných nelezu tam, kde mě to nezajímá (až na naprosté vyjimky) a kde o tom nic nevím (typicky japonci, korejci, vw).

Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:42
Re: A co Rusko?
Jistě že to není překvapivé. Už před 5ti lety sem to tady předpovídal, že přelepenci sou omyl a že je jen otázka času, kdy skonči.

Vyšlo mi to úplně dokonale, loga už se nelepí na jediný model - což nesmírně štve právě špagetka klub a tak jen kopou kolem a předkládaj úspěchy Jeepu v USA.

Trošku jaksi ignorují, že po roce 2010 stoupl celý severoamerický trh, že rostli všichni a že mmt mají SUV a crossovery v USA opět boom.
A že většinu klíčových modelů vyvinul někdo jiný, vč. motorů Pentastar. >:D
Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:37
Re: A co Rusko?
Ono je to jinak - jak sem psal o pár příspěvků jinde - máš totiž potřebu vyjadřovat se ke všemu, vše kritizovat, vše komentovat a myslíš si, že vše víš nejlíp a že obsáhneš úplně všechny témata a monohem lépe než redkatoři, diskutéři atd.

Není tu praticky nikdo další, kdo by se vyjadřoval ke všemu.
Ono to na kvlaitní úrovni není ani možné, každý se specializuje na něco a nelze mít hluboké znalosti a zejména, to opravdu ZEJMÉNA ZKUŠENOSTI se VŠEMI AUTOMOBILY VŚECH ZNAČEK.

Ty totiž na netu nevyčteš, to musíš zažít v reálu, vlastními zkušenosti v provozu nebo mít spolehlivé zdroje v servisech a dílnách.
Jinak nikdy nejlze vynášet soudy o tom, co je super.

A tam máš právě ten podstatný rozdíl, že whitelabel a spol. z D3 klubu neujeli tím, co kritizují nikdy víc jak 200 km na předváděčce, takže o nějaké spolehlivosti nemaj šajna a to co jim přijde u D3 jakonormální závada pro jiné normální není.

Maros, Ada atd sou zas vyhrannění fanatici dle jedné zkušenosti a dle země a špagetka klub v podtatě uznává zas jen co vytvořil jejich koncern, at je to tříkolka nebo supersport. To je nejlepší na planetě.

Další kapitola sou fanataci škody a VW.

A kolik ti tu zbývá ostatních? HMMM?

A to sou vesměs bazaroví kovbojové, jak je označují experti z D3 klubu nebo jezdci malých levných aut.

Udělej si anketu, kolik % lidí, co sem chodí nefandí jedné zemi nebo značce a koncernu a bere vše úplně nezávisle a je mu v podstatě jedno, jestli si koupí Reanult, audi, opel, dodge, ladu nebo hondu.

Hádám, že jich bude tak 15%, z toho 14% to používá jen jako prostředek přepravy z A do B.....

Avatar - Barrichello
18. 3. 2015 10:21
Re: A co Rusko?
Jistě, známe i americké novináře, kteří adorují pouze evropskou produkci. Přeci nemůžou napsat, že BMW má sice méně závad, ale opravy sou 15x dražší jak u ameriky, protože se tam rozbíjí fatální věci místo nepodstatných blbinek jako u amerik. On už by jim nikdo nikdy nic nepůjčil, vid.

Druhá věc je absolutně nevhodná péče praménící z neznalosti a lenosti u některých kusů v čr. Nesprávně náplně, výměnné intervaly, zfušovaná práce.

Jo a cos tady nasal k věci? Přečti si svůj první příspěvek laskavě, čím si reagoval. Opravdu hodnotné info.