Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínské Geely chce expandovat v Evropě, nabídne vozy s technikou Volva

Majitel Volva pomáhá švédské značce s vývojem techniky pro menší auta. Chce ji využít i pro vlastní vozy, které chce prodávat i v Evropě.
Zpět na článek
26. 4. 2016 10:53
26. 4. 2016 11:07
26. 4. 2016 10:53
Strategie
A jéje.., doufejme, že to není typická asijská likvidační strategie. Spojit se s nějakou firmou, postupně jí začít ovládat a nakonec jí úplně spolknout a její výrobky začít prodávat pod svojí značkou..., případně jí nechat zaniknout úplně... :'-(
Rozbalit vlákno
2
26. 4. 2016 11:07
Re: Strategie
Snad to tak nedopadne.
Re: Strategie
Ak k technike Volva pridajú čínsku kvalitu výroby a montáže, tak to presne tak dopadne.
26. 4. 2016 11:56
Je to obráceně
za pár let se budou prodávat Volva s technikou Geely.

Chcete je?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - wakantanka
26. 4. 2016 13:20
Re: Je to obráceně
Chcieť expandovať môžu. Osobne v nejaký veľký úspech veľmi neverím. Niekoľko kusov sa predá to áno, ale ak použijú naozaj techniku od Volva, cenovo budú + - narovnako s bežným mainstreamom a potom ísť do Európanom neznámej čínskej značky nedáva žiadny zmysel.
Avatar - romgator
26. 4. 2016 14:02
Re: Je to obráceně
Neříkalo se něco podobného také o Japoncích a později o Korejcích? A jaká je realita dnes? Pokud čínské automobilky představí pro Evropu zajímavý design a značku, která nebude znít, jako nudlová polévka, šanci mají.
Proč si myslíte, že korejská značka Ssangyong nemá v Evropě úspěch? Právě proto, že název zní právě jako čínská polévka nebo něco takového.
26. 4. 2016 14:41
Re: Je to obráceně
Jo s tím se dá celkem souhlasit.

Sice teď všichni kopou do čínských aut, ale půlka z těch lidí má v kapse nějaký huawei nebo xiaomi... takže za chvilku to lidi pod argumentem, že je to stejně výkoný za menší peníz, budou kupovat a dopadne to tak, že nás za pár desetiletí čínský bratr všechny spolkne. A já za tento komentář budu odsouzený na dvacet let nucených prací.. :-) 8-s
26. 4. 2016 15:29
Re: Je to obráceně
Když mi nabídnou auto s parametry S-Klasse za cenu Fabie jako je tomu u mobilů tak si to klidně koupím, ale pokud to bude stát skoro stejně tak ne!
Re: Je to obráceně
Pekne trepeš. V Číne sa vyrába už skoro všetko, ale nie je výrobok ako výrobok, to by mohlo dôjsť aj tebe. Čínske auto si ešte asi zblízka nevidel.
Re: Je to obráceně
Rozdiel tam je, a dosť podstatný. Japonci ani Kórejci sa nesnažili vizuálne kopírovať európsku konkurenciu bez technológií a bez znalostí. Nakúpili licencie, a postupne sa učili, bez snahy vyrábať za pár šupiek a uľahčovať si to ignoráciou základných princípov.
Japoncom trvalo vyrovnať sa zbytku sveta cca 40 rokov, Kórea to zvládla podstatne skôr. Ako dlho sa snažia Číňania pretlačiť svoje autá do sveta? Mal som možnosť prezrieť si z blízka niekoľko čínskych áut, a nebolo medzi nimi jediné, ktoré by vzbudzovalo štipku dôvery. Aj tú najposlednejšiu a najlacnejšiu Ladu by som vzal 100x radšej.
Avatar - Stejsn
26. 4. 2016 20:47
Re: Je to obráceně
Jenže japonci a korejci nakoupili západní licence, číňani kupují rovnou celé západní automobilky.
Re: Je to obráceně
A čo im je to platné? Skúsenosti sa kúpiť nedajú. Kúpiť dobrú značku a know-how proste nestačí, chce to viac. V Číne už dosť dlho pôsobí viacero zavedených značiek, ale na čínske značky sa z nich doteraz toho veľa nenalepilo. Zrejme v tom bude trochu iná mentalita ako v prípade Japonska alebo Kórey.
Avatar - wakantanka
26. 4. 2016 20:47
Re: Je to obráceně
Bavime sa vsak o matke Volva znacke Geely. Povedzme ze dizajn a kvalitu poriesia. K tomu pridajme techniku od Volva a aj keby to vyrabali robotnici za misku ryze cenovo sa ocitnu tam kde ostatny mainstream. Teda sa pytam,aku pridanu hodnotu oproti zavedenej konkurencii mi da v podstate neznama znacka? Ak cenami vyrazne podlezu mainstream a udrzia standard kategorie je uspech mozny. Ale jedna podmienka v podstate vylucuje druhu.
Avatar - Londonbridge
26. 4. 2016 20:35
Made in China
Potrva to este nej 10 rokov kym od tial vyleze normalne auto... Inak Lexus tiez dost kopiroval Mercedes tie prve kusky...Problem bude imidz ten trva vybudovat viac ako 20 rokov a nemusi to vyst. Cena je dolezita budu musiet podliest vsetko aj Daciu inak o tie auta v Europe nebude zaujem. Crash testy budu musiet mat 5 hviezd + dlhe zaruky aj ked len na oko ala KIA ...Dlhsia cesta ako cely Cinsky mur ale plne kontajnery yenov su uz pripravene tak mozu zacat sypat na vsetky strany a poskulovat po uspechu aky ma Korea.....
Rozbalit vlákno
0
26. 4. 2016 21:50
Smích bláznů...
páč jsem už starší ročník, tak pamatuji první korejské vozy tady.... Daewoo, Hyundai, Kia...
To bylo smíchu a posměchu.... Inu a přešlo dvacet let a ejhle......Mít je doma(jasně Daewoo ne) se stává snem mnoha lidí zde....
Trochu mi to připomíná jednu ruskou zákaznici, co přijela v posledním mercedesu.... A začala dělat kino, že nechce nic, co je vyrobeno v Číně..Jako ze zásady, že to jsou šunty a ona,ona je zvyklá na vysoký standard...
Tak jsem zmalované huse sdělil, že tedy bude muset asi odhodit svůj skvělý pozlacený mobil, který má střeva made in PRC, že asi domů pojede autobusem, ale spíš půjde pěšky, protože v tom jejím mercédésu vot tak, bude dost věci, co si s PRCem asi budou rozumět ohledně původu...
A tak je to i teď... Ano - smějme se - pohrdejme.... Ale přijde den(šmarjá myslím jako obrazně..), kdy přes mnohé chyby, mnohý posměch a pohrdání, dojde k tomu,že budeme v Evropě jezdit "čínou".
A k té technice Volva pod kapotou čínských vozů.... Dnes je to tak, že čínská technika je pod kapotami Volva - jistě to moc majitelé jaksi slyšet nechce - to víte - káry za 1,8 míče s jistým společenským statusem, jsou přece Švédi.....
Takže se smějme.....
Rozbalit vlákno
0