Co kdyby se Koenigsegg pustil do výroby motorek?
Koenigsegg má prozatím ve svém výrobním programu zcela jasnou linii od dvoumístných supersportů s motorem před zadní nápravou k dvoumístným hypersportům s hybridním pohonným systémem, jejichž aktuálním zástupcem je model Regera.
Prozatím nejvýraznějším odklonem od filozofie této značky se stal koncept čtyřmístného elektromobilu Koenigsegg Quant z roku 2009, který ale samotná automobilka opustila již v roce 2010.
Možnost, že se Koenigsegg v blízké nebo i vzdálené budoucnosti mezi skutečné výrobce motocyklů v současnosti není příliš pravděpodobná, ale přesto posloužila tato značka jako inspirace pro studii motorky.
Ruské studio Burov Art, za jehož vznikem stojí Maxim Burov, si s motorkou značky Koenigsegg pohrává poslední dva roky a jeho vize se v případě designu vydává podobným směrem jako studie Motorbike from Great Japan nebo malosériový Lotus C-01.
Podobně jako u této dvojice i jednostopý Koenigsegg má kompletně kapotovaný rám i motor, ale nemá kompletní kapotáž, v níž je umístěn větrný štítek a světla jako u drtivé většiny supersportovních motorek posledních třiceti let.
K technice ukryté pod kapotami této studie se Burov Art nevyjadřuje, ale dvojice koncovek výfukového systému, která výhružně trčí nad zadním kolem, dává jasně najevo, že toto nebude elektromobil.