Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Automobilka DS chystá produktovou ofenzivu. Čtyři novinky přiveze během dvou let

Stanislav Kolman
Diskuze (32)

Prémiová značka skupiny DS se osamostatnila a má na trhu první vlaštovky. Do roku 2022 by jich však mělo být třikrát tolik.

Společnost DS uvedla po svém osamostatnění SUV DS 7 Crossback a městský crossover DS 3 Crossback. Kromě nich světu již oficiálně představila vlajkový sedan DS 9. Tím jsme se ale ještě nesvezli, takže jej stále považujeme za čerstvou novinku.

Ředitel britského zastoupení společnosti Alain Descat však nyní odhalil, že chystaných novinek bude podstatně více. „Do roku 2022 chceme mít v showroomu šest modelů,“ uvedl v rozhovoru pro britský Auto Express.

Po sedanu DS 9 by měl následovat prémiový kompaktní hatchback DS 4, jenž má dorazit ve dvou zatím blíže nespecifikovaných variantách. O autě toho zatím moc nevíme, vyjma několika špionážních fotografií zůstávají jeho proporce a technika zahaleny tajemstvím. Předpokládá se, že DS 4 dostane novou verzi architektury EMP2, která umožňuje plnou elektrifikaci (včetně elektromobilu), zatímco současná platforma EMP2 “zvládne” nanejvýš plug-in hybridy.

Video se připravuje ...

A co další novinka? Descat zatím konkrétní nebyl, dokonce říká, že sama automobilka ještě nerozhodla. „Stále to není dořešeno. Nevím, ale pokud bych rozhodoval já, asi bych šel do něčeho většího, například velkého SUV,“ dodal lídr britského zastoupení.

Prostor pro velké globální SUV by tu určitě byl. Takové DS 9 Crossback by mohlo nabídnout až sedm míst a vyšlápnout si na konkurenci v podobě Audi Q7. Zároveň by díky moderní architektuře nabídlo širokou škálu elektrifikovaných pohonných jednotek.

Kromě jiného Descat vyzdvihl, že téměř čtvrtina prodaných aut značky DS je nějakým způsobem elektrifikovaná, což znamená emisní průměr CO2 79,9 gramu na kilometr - nejlepší ze všech prémiových značek. Ono se není co divit, když máte v nabídce dva vozy a oba nějakou formou elektrifikované, limity se plní jedna radost.

Stanislav Kolman
Diskuze (32)

Doporučujeme

10. 8. 2020 16:06
Re: Prémie
absolutne nezalezi co si ty kupis ako jednotlivec.... zalezi iba na tom, co kupi vacsina.
proste audina,porschak,bawo....... aj v holobyte je pre mnoho ludi lakave.
toto je trh na ktory utoci ds. proste viac za menej.
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2020 18:25
Re: Ofenzíva!
Hloupost má něco s progresivní levicí? Není to další hloupost?

Sem liberálně konzervativní středo pravičák = je to JEN HLOUPÝ

Líbí se ti to z jiných důvodů ;-)
8. 8. 2020 18:12
Re: Ofenzíva!
No z hlediska současné "progresivní levice" je to "nekorektní" přirovnání, to je jasné. A právě proto se mi tak líbí. :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 8. 2020 12:41
Re: Bože, to jsou články...
Hele už sis přebral to s Priusem? Že JE TO DRSNÝ ale rozdíl je jen v POCITU = a za ten pocit DRAZE platíš

Stejná trasa Priusem 90kW stejná mikesusovou Corollou 135kW stejná Camry 160kW a stejná třeba https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 je rozdíl v nákladech a VELKÝ. A samozřejmě v pocitech dojmu z jízdy
Ale cena za pocit je veliká = nejen statisíce ale (i) miliony

Když je máš = a chceš dát = no problem. Ale rychlejš v cíli nejsi = nevím proč s tím co VÍŠ máš nejen ty problém. Ostatně jak oficiální testy tak zkušenosti diskutérů na téma stejná trasa plnej plyn rsp. dost hodně překračování a cesta zpátky v pohodě víceméně v limitech mluví JEDNOZNAČNĚ = velkej rozdíl ve spotřebě malej v čase = i na delší trase jednotky minut

Takže jo je to DRSNÝ ale krom procentu lidí co doopravdy umí využít https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 apod. ostatním stačí Prius
Avatar - kari.laz
8. 8. 2020 11:29
Re: Bože, to jsou články...
obzvláště přirovnání ke Q7. Takovou žumpu vypustí snad jen novinářské dno, jako je v Autosalonu na Primě a jak tak koukám, už i tady dosáhli dna. Alespoň někteří