Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Další odvážná predikce: Polovina prodaných aut v roce 2033 bude elektrická

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 10. 12. 2018
101
58
Zobrazit náhledy (101)
Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf Nissan Leaf
Nová studie automobilového trhu říká, že za patnáct let už bude z elektromobilů masová záležitost. Každý druhý prodaný vůz prý bude jezdit na elektřinu.

Od nejrůznějších výzkumných společností, ale i samotných automobilek jsme už slyšeli řadu odvážných prohlášení na téma elektrifikace. Zatímco některé značky se chtějí definitivně zbavit dieselů, jiné jsou ještě striktnější a říkají, že v příštích letech už budou vyrábět pouze elektrifikovaná, případně zcela elektrická auta.

Že je elektromobilita nedílnou součástí budoucnosti tvrdí i nejnovější průzkum společnosti DNV GL. Ta říká, že v roce 2033, tedy za patnáct let, bude každé druhé prodané auto jezdit výhradně na elektřinu.

V některých zemích, kde je koupě elektromobilu podporována nejrůznějšími výhodami, už tyto vozy zaznamenávají dvojciferný tržní podíl. Nejnovější výzkum však říká, že v celosvětovém měřítku se takové hodnoty dočkáme až za několik let. Hlavní negativa elektrovozů, o kterých průzkum informuje, neprozrazují nic nového. Lidé mají největší obavy z vyšší ceny, nedostatečného dojezdu na jedno nabití a samozřejmě i chybějící infrastruktury.

„Pracujeme se základem v podobě deseti let zkušeností s experty v oblasti elektromobility. Je pravda, že v současné době je to stále hlavně politické téma, ale naším posláním je jej aplikovat na skutečný trh,“ stojí v oficiálním prohlášení společnosti DNV GL, která chce svými kroky přimět vlivné strany, aby růst infrastruktury podpořily.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Jerry.Gunman
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Jerry.Gunman
| 11. 12. 2018
Aresi,
a co vše musejí či mohou splňovat parlamentní volny, aby se daly považovat za demokratické?
- Komu dát volební právo aktivní a komu pasivní?
- Volit strany nebo jednotlivce?
- Většinový nebo poměrný systém voleb?
- Kolik a jak velkých volebních okrsků?
- Komu a jak se mají zvolení poslanci zodpovídat? Mají se zodpovídat vůbec někomu?
atd atd atd
A pokud nad tím začneš přemýšlet do důsledku, zjistíš, že to s tou "demokratičností" může být ledasjaké
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Arese
| 11. 12. 2018
No pořád ještě žijeme v zemi, kde se konají svobodné parlamentní volby, ne? Jak to můžeš srovnávat s Čínou nebo Ruskem, to fakt nechápu. Podívej se do Německa, jak uprchlická krize oslabuje Merkelovou a zdražování jak teď dopadlo na Macrona... Nebo taky zastáváš oblíbené klišé příznivců konspiračních teorií, že "kdyby volby mohly něco změnit, dávno už by je zakázali"? >:-[]
Avatar - Jerry.Gunman
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Jerry.Gunman
| 11. 12. 2018
Šamane, kdyby "stát" (resp. lidé, kteří budou ovládat státní aparát) chtěl, mohu se svým obyvatelstvem udělat téměř cokoli. A tím míním DOOPRAVDY COKOLI
Podívej se na Čínu (velký skok), Kambodžu, SSSR, Německo, středo či jihoamerické státy - nebo kterýkoli stát, kde je výrazný podíl muslimů

Viděno z tohoto úhlu pohledu, absolutní nezávislost neexistuje nikde

Paradoxně nejvyšší míře svobody se většinou těšilo obyvatelstvo států, veřejném prostoru byly dlouhodobě přítomny protestantské varianty křesťanského náboženství - viz Max Weber [odkaz]
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
Arese
| 11. 12. 2018
Proboha, kde tvrdím, že jezdím svým autem "zdarma"? Já si za to rád zaplatím, ale ten stát mi nesmí bránit v tom, aby se normální auta vyráběla a běžně prodávala a provozovala! Jinak situace v ČR je v tomto směru zatím velmi příznivá, žádné debilní daně podle množství vypouštěného CO2 nebo podle výkonu motoru u nás naštěstí nemáme! :-) :yes:
Praxe bruselské ekoteroristy probere z jejich zelených snů..
SamanAR
| 11. 12. 2018
takze ty jsi to auto dostal zadarmo, neplatis na nej zadne poplatky a palivo do nej taky cerpas zadarmo? a jezdis po silnicich ktere vyristli sami diky prirode?

kdyby stat chtel, tak nemas ani auto, ani palivo do nej ani nemas cestu po ktere bys mohljezdit ;-)

nejdriv si ujasni co znamena slovo "nezavislost" mas v tom asi trosku zmatek

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku