Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Nejvíc nedoceněný elektromobil podle Martina Vaculíka? Původní Subaru Solterra!

101 komentářů

Avatar - Zetti
Zetti
Tak jestli to bylo mireny na me, tak rikas Martine to co rikam davno. Elektromobil to spatny neni. Letos uz bude mit 4 roky. Elektromobilita je v evropskem pojeti nedodelek. az bude kapacitne jako benzinove pumpy, budiz.
Uz davno se neposuzujou auta a to si sahni do svedomi, podle toho jak jedou, jak se chovaji na silnici. Dulezita je pro vas konektivita, dojezd, velikost displeje a nevim co za blbosti.
Muj odpor neni asi jen k elektromobilite, ale i k te armade asistentu, pripojeni na internet a tim ztrata pocitu ztraty svobody. Treba je to muj pocit, v moji hlave. Vykonnych nabijecek je par, nabijeni je nedustojny, vetsinou chybi osvetleni, zastreseni. Na auto pere slunce, prsi a treba i snezi. Nebo ve snehu hamtas, protoze ho nikdo neuklidi.
I kdyz si muzu dovolit dalsi nove auto, neudelam to. Ani spalovaci a uz vubec ne elektricke. Nechci mit auto rizene nebo kontrolovane nekym na dalku, nechci aby mi to furt pipalo, nebo za me ridilo.

Mam s tim najeto pres 30000km, na dojezd baterie a na Prahu to nema konkurenci. Dal s tim nejezdim.

Dodatek. V kvetnu jedu do Plzne na Slavnosti. Probihaji v amfiteatru Plzen Plaza, u ktereho je velky parkovaci dum. Tak jsem si rikal, necham tam auto na nabijecce a pujdu se bavit. Kontrolni otazka kolik a jakych stojanu si myslis ze tam je? 2. slovy dva 22kW AC. Ta idea, ze se auto bude nabijet kdyz ho nepotrebuju, ta je kde?

S*** na elektromobilitu, vezmu spalovak. Je to nedodelek a jeste dlouho bude
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Zetti
Dovol mi být upřímný, čtu tvůj příspěvek a cítím, jak strach ze ztráty kontroly přehoupnul přes hranici racionální argumentace. Elektromobil není špatný, na Prahu sedí perfektně, máš najeto přes třicet tisíc kilometrů a přesto je to podle tebe s***, protože někde stojí jen dva nabíjecí stojany. Jasně, logika na úrovni meteorologické předpovědi z ponožky.
Tvůj problém není elektromobil, ale panický odpor k čemukoli, co si dovolí zasahovat do tvé iluze svobody. Pípá ti auto, hned katastrofa. Připojení na internet, ohrožení autonomie. Prostě klasická obranná reakce, já, svobodný řidič, a celý svět proti mně.
A teď ironie, pokud se elektromobily nedostanou na úroveň benzinek během tří let, zjevně to znamená, že celá technologie je tragédie a svět končí. Ano, hned volám do Mezinárodní rady pro absurdní krizové situace.

Shrnutí: emocionální, identitní, přehnaně obranný příspěvek. Skutečné hodnocení auta neexistuje. Pouze pocit, že tvá svoboda je ohrožena.
Gratuluju, jsi klasik, řidič staré školy, který dokáže z jedné frustrace udělat globální katastrofu 👍
Avatar - Zetti
Zetti
@Horký Rom
Sem cekal podobné pitomou reakci. Uvedl jsem praktický příklad o nedodelku zvanem elektromobilita. Jeden z mnoha.
Muj nazor, moje penize, moje volba. Co si o tom myslí ostatni je mi putna
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Zetti
Takže čekal jsi reakci, která tě nechá v klidu. Skvělé, přesně to se podařilo. Každý normální argument je podle tebe pitomá reakce a každý praktický příklad elektromobility se automaticky mění na globální spiknutí proti tvé svobodě. Dvě nabíjecí místa a svět podle tebe končí. Logika, jak z pohádky pro dospělé, kde hlavní hrdina neumí počítat.
Můj názor není složitý. Není to o penězích ani o tvé volbě. Je to o tom, že označit funkční auto za tragédii jen proto, že ti pípá a připojení na internet ti vadí, je skoro umělecký výkon v dramatizaci banalit. Svět jede dál a tvé ego ho nezastaví ani kdybys si postavil vlastní meziplanetární nabíječku.
A pokud už mluvíme o svobodě, gratuluju. Každé pípnutí, každá chytrá funkce a každá kapka deště je podle tebe útok na lidskou existenci. Dokázal bys z parkovacího místa udělat scénář pro apokalypsu a z nabíječky atomovou bombu. Klasik, řidič staré školy, který věří, že osobní frustrace mají sílu měnit svět a že jeho peníze jsou univerzální měřítko reality.

Takže drž se svých vlastních pravidel, svých peněz a své dramatické představy. Svět se jen tak nepřizpůsobí tvé verzi reality a nikdo tě nebude chválit za to, že tě auto pípá. A přitom přehlížíš fakt, že svět jede dál, ať chceš nebo ne.
Avatar - Zetti
Zetti
@Horký Rom tvl, ja čekal pochvalu a nic
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Zetti
Pochvala? Svět je větší než tvoje frustrace.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Zetti prosím šlo by to příště s diakritikou? (háčky a čárky)
Avatar - Zetti
Zetti
@Radek Holodňák ja vim co je diakritika. Casto pisu texty bez dia, zvyk z doby kdy jsem psal webovky.

Necti moje texty, stejne nejsou pro tebe
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Zetti
Ryzí osobní zkušenost. Konkrétí. Upřímná. Reálná. Rázem 25 minut videa vypadá jak pohádka o třech kůzlátkách.
Avatar - Zetti
Zetti
@rohYpnol
Ja to video nevidel, nicmene podobne to bylo pred par tydny v Budejovicich. Ty kecy, nabijis auto kdyz ho nepotrebujes jsou v realu tak trapny az to boda do oci. Maturak skoncil po pulnoci, ja se videl doma v teple a misto toho jsem cucel do tmy na prazdnem temnem parkovisti v Sobeslavi a pocital, jak pribyvaji kilometry na displeji. To bylo nekonecny. I kdyz se auto ma dobijet par minut, nez se zahrala baterka, ukazoval displej hodinu. Pak se to zrychlilo, ale tech 20 minut do nabiti 80% z reklamniho letaku je taky iluze, kdyz je venku na nule. To ti proste nikdo pred nakupem nerekne. Navic auto pri aktivaci topeni svitilo jak na silnici do vylohy obchodu a to se pak odrazelo zpatky do auta. Vypnout to nejde, protoze moderni auto vi co ma delat a ridice se nepta.

Tak proc asi mam k elektromobilite (ne k elektromobilu) odpor. Kdyby byla v dosahu dulezitych objektu nabijecka na elektroauta a ja mohl nabijet zatimco se venuju jine cinnosti, tak to nema chybu. Realita je ale horsi nez predstavy. elektromobil plnohodnotne PRO MNE fosil nenahradi. Pokud pro nekoho jineho ano, je to jeho vec
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsem upřímně nadšen. Je mi líto, že dnes už je ve všech autosalonech zavřeno a nevím, jak dočkám zítřka. Nejspíš budu dozítra žít z blaha, jak extrémně skvěle fungovlo ministerstvo financí pod vedením elektrikáře, které vybralo tenhle elektrický zázrak. 436 kousků pro státní úředníky je důkazem geniality státní správy, o které se nám dlouho netušilo a která potenciál naznačila až díky bitcoinům.

Státní správa bude díky těmto vozům tak prudce a nakažlivě efektivní, že ani brmbrm strana nezvládne rozbít ten stroj úspěchu. Úředník bude chtít být úředníkem už jen pro ten pocit, že se může dostat za ten excelentně hranatý volant, co tak připomíná turecký úsměv.

Škoda, že tohle video nevyšlo před volbama. Až tady mi došlo, jak to vlastně celé dávalo smysl, co znamenalo stát na správné straně. Ministerstvo financí. Elektrikář, BZ4X, bitcoiny... Už chápu. Konečně. Pozdě.

Oceňuji také formu. Myslím, že Horst Fuchs sedl na zadek a v němém úžasu se nezmohl slova. Opravdu bravurní práce. Myslím, že tohle video se mohlo stát legendou. Hranatou samozřejmě. Jen kdyby vyšlo před volbama...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A teď vážně. Video a obsah mi přišel bezproblémový. A proč BZ4X alias Solterra není úspěšná? No asi jednoduše, nenabízí to, co zákazník od Subaru/Toyoty očekává. Bezproblémovost, bezstarostnost, nezávislost. Šaškovat každý den s káblem a být otrokem dojezdu prostě není pro každého.
Petr Janek
@rohYpnol
To by ještě chtělo do jedný diskuze nacpat o něco víc novejch vláken, ne?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Petr Janek
Ono je nějaké nařízení, že lze beztrestně založit jen maximálně jedno vlákno?
Petr Janek
@rohYpnol
Jasně, protože přesně o nějakým nařízení to celou dobu bylo. To jste fakt pochopil perfektně. Ne, žádné nařízení neexistuje, jen elementární schopnost nepřehltit jednu diskuzi desítkami zbytečných vláken. Ale chápu, to už je asi vyšší dívčí. Klidně jich tam založte ještě dvacet, ať je to úplně k nepřečtení. Hlavně, že se statečně držíte svého hrdinného boje proti neexistujícím pravidlům. Ale ano, pokud je cílem udělat z toho nepřehledný bordel, pokračujte, jde vám to výborně. A evidentně to zase žene vás na první místo na letošní bednu.
vencelín
@Petr Janek
U Mončíčáka je to cajk?
Petr Janek
@vencelín
Za poslední dobu jsem nezaznamenal ani jediného diskutéra s nickem Mončičak.
vencelín
@Petr Janek
Příspěvků tu má požehnaně, tak otevřete oči.
A vládání příspěvků jako nová vlákna je jeho specializace (viz ostatní diskuze).

Chytrému napověz, hloupého kopni.....Vyberte si.
Již se tu projevil ve 22:25.
Petr Janek
@vencelín
Děkuji za váš komentář, oceňuji snahu přispět, nicméně obsah nenabízí nic, co by mělo skutečnou váhu v diskuzi. Vaše pozorování působí spíše jako ukázka osobního zaujetí než jako relevantní argument a stále nejsem schopen rozpoznat, o kom konkrétně hovoříte.
vencelín
@Petr Janek
😁, Vy jste dobrý klaun.
Pozor na nos, aby Vám k večeru nezrudl až moc.
Petr Janek
@vencelín
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s nickem Rohypnol. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
vencelín
@Petr Janek
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s Mončičákem. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
Petr Janek
@vencelín
Ještě jednou.
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s nickem Rohypnol. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
vencelín
@Petr Janek
Ještě jednou
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s Mončičákem. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
Petr Janek
@vencelín
Ještě jednou.
Chybí vám tečka.
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s nickem Rohypnol. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
vencelín
@Petr Janek
Ještě jednou
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s Mončičákem. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
Petr Janek
@vencelín
Ještě jednou. Tečka.
Chybí vám tečka v copy.
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s nickem Rohypnol. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?
vencelín
@Petr Janek
Ještě jednou
Všiml jsem si, že v poslední době odpovídáte stále ruku v ruce s Mončičákem. Je to váš woke+přítel, nebo jak to u vás obvykle chodí?

Chybí Vám odpověď na moji prvotní otázku.
Petr Janek
@vencelín
Nám nechybí vůbec nic.
Kdo je vlastně ten váš imaginární kamarád Mončičak, mr. copypaste?
vencelín
@Petr Janek
Žádám Vás, aby jste ze sebe zbytečně nedělal blbouna nejapného, nemáte to zapotřebí.

Stále jste neodpověděl na moji prvotní otázku z 6. dubna 2026 • 22:44.

Pokud je to pro Vás až tak moc složité, využijte nápovědu v mém příspěvku z 6. dubna 2026 • 23:10
Petr Janek
@vencelín
Kdo je vlastně ten váš imaginární kamarád Mončičak?
vencelín
@Petr Janek
Žádám Vás, aby jste ze sebe zbytečně nedělal blbouna nejapného, nemáte to zapotřebí.

Stále jste neodpověděl na moji prvotní otázku z 6. dubna 2026 • 22:44.

Pokud je to pro Vás až tak moc složité, využijte nápovědu v mém příspěvku z 6. dubna 2026 • 23:10

A pokud se takto ptáte Vaším příspěvkem z 9:23 opravdu vážně, doporučuji Vám začít s nějakou dietou, neboť aktuálně Vaší hmotností bráníte průtoku elektronů kabelem na kterém sedíte. Možná by zpočátku stačilo se zavrtět či si mírně poposednout. Zkuste to. Věřím, že to bude fungovat.
Petr Janek
@vencelín
Tímto jste jen potvrdil, že nemáte co říct.
Nezatěžujte diskuzi dalším balastem.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Petr Janek Ztrácíš čas. Vencelín je jen další multiIink rohypnola.
vencelín
@Lenka Čížková
Multilink?
A nejsem náhodou pevná náprava, nebo kyvná s šiknou osou, nebo dokonce DeDion 😁?
vencelín
@Petr Janek
Pokud nemá někdo diskuzi zatěžovat balastem, tak s tím laskavě začněte Vy. Děkuji.
Petr Janek
@vencelín
Zbytečné připomínky od někoho bez obsahu.
vencelín
@Petr Janek
Váš obsah je natolik "pokročilý", že jej ti inteligentní zkrátka nikde nevidí.....
Vaše připomínky jsou zcela zbytečné, když neumíte odpovědět ani na jednoduchou otázku.
Petr Janek
@vencelín
Nezahlcujte diskuzi svými prázdnými výlevy.
vencelín
@Petr Janek
Tak prosím začněte.......
Nebo odpovězte na otázku.
Petr Janek
@vencelín
Kdo je vlastně ten váš imaginární kamarád Mončičak?
vencelín
@Petr Janek
Opravdu vrcholná raketová věda a kvatová fyzika se pro Vás podívat do diskuze, že.......


Man Ký 6. dubna 2026 • 22:25


Fakt jste tak natvrdlý, jak ze sebe děláte? Co z toho proboha máte za potěšení?

A odpovíte mi (smyslupně) konečně na moji otázku z 6. dubna 2026 • 22:44??????
Petr Janek
@vencelín
Nemáte co říct, jen to opakujete.
vencelín
@Petr Janek
Takže jse dostal odpověd na to, kdo je Mončíčák a dle Vás stále nemám co říci a opakuju se?

Přečetl jsem si ten můj příspěvek vůbec než jste napsal tupě ten svůj???????
Petr Janek
@vencelín
Vaše reakce odpovídá úrovni obsahu.
vencelín
@Petr Janek
Jo, dostanete odpověď na prostřeném talíři a je Vám to málo.
To už nejde napsat slušně, co jste zač......
Petr Janek
@vencelín
Už druhý den ten porod trvá a pořád nic podstatného.
vencelín
@Petr Janek
Tak jestli máte už druhý den kontrakce, to se nedivím že jste mimo a to Vás omlouvá.
Petr Janek
@vencelín
Třeba třetí den konečně porodíte, kdo ten váš imaginární kamarád Mončičak vlastně je.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Petr Janek Jak vysoké IQ je třeba k tomu, aby to docvaklo, stejně jako všem ostatním?
Petr Janek
@Mokrous
Další woke+muItikamarád?
vencelín
@Mokrous
Otázka je spíše, proč někteří ze sebe dělají vědomně blbouny........
Jo, holt podívat se na příspěvky a dle času zjistit kdo zrovna psal je, zdá se, vrchol raketového inženýrství.
Kór když jankovitý Janek tu není prvním dnem.....
Avatar - Mokrous
Mokrous
@vencelín a ze mne udělá multinicka i když tu jsem asi 10 let pod jedním jménem. 😅
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Mokrous Samolajk je taky lajk, že, odborné poradenství v oblasti brusných nástrojů?
vencelín
@Mokrous
někteří jsou poměrně svérázní, nebo v tomto konkrétním případě jankovití 😁......
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín nechci nic říkat, ale tímhle vláknem jsi to zvládl ze sebe, úplně zbytečně, když stačilo jednoduše a krátce odpovědět. I kdyby to byl👋nebylo okaté trolení.
vencelín
@Mikesus
Jankovitý Janek jsem šel vědomne za učelem prudit v diskuzi. Já jsem mu odpověděl, více než dostatečně.
To, že ze sebe dělá vědomně tupouna není můj problém.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@vencelín vědomne… 😅
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mokrous řekl někdo, kdo pro jiný názor vyhrožoval zabitím. To musí být panečku vysoké IQ, když místo uznání okaté lži po jejím prokázání se vyhrožuje zabitím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Petr Janek to jsou tací ubožáci, kteří nedokáží ani nick přepsat a komolí je s pokusem o dehonestaci jen na základě jiného názoru.
Nejspíš měl na mysli Man kýho.
S těmihlo trouby, kteří ani ten nick nedokáží přepsat i po opakovaném upozornění se nemá cenu bavit.
Pak také takové primitivy poznáš podle whataboutismu. Místo aby napsal, že by rohypnol mohl přestat plevelit diskuze, stejně jako do dělá např. Man ký, tak bude ukazovat kolem sebe a s rohypnolem si notovat.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Mikesus cítím se dotčen. myslím, že to není pravda. pravdou je, že se občas neudržím a reaguji na trollení.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký ale no tak. taky občas napíšeš 2 nebo 3 příspěvky pod sebe. Ano, je to převážně kvůli reakci, kdy to z mobilu prostě nejde. Ale určitě se najde případ, kdy jsi mohl dát jen editovat a hotovo. Stejně jako to nedělá pravidelně rohypnol a plevelí tím diskuzi.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Mikesus to mi vysvětli jak. oukej, samozřejmě bych si mohl dát vencelína pryč z HL, to je projev mojí slabosti, většinu času ho ignoruju a pak vidím, že mě popouzí😊
ale když ti někdo napíše, že jsi jako babiš, že by stačilo přiznat pravdu a nikdo ti hlavu neutrhne, logicky jsem se zeptal: v jakém ohledu mám přiznávat pravdu a protože já s tím nemám problém, rád to udělám - když to pravda bude.
odpověď: napsal jste /pořád vyká/ že bzučák je nejlepší řešení pro všechno a pro všechny a nutíte mi ho!
odpověď: můžu vědět kde a kdy jsem tohle napsal?
odpověď: nebyla. prostě vymyslí výrok, který druhý neřekl a dožaduje se potvrzení.

člověk mrzkých mravů a podlé mstivé povahy, vzápětí tento flame přenáší do další diskuse, protože jeho ego utrpělo. a plevelí další diskusi.
vencelín
@Mikesus
A co dotyčnému brání posečkat než bude u PC?
Mne to taky občas z mobilu nejde a taky nedělám tímto způsobem čurbes v diskuzi (a ostatní taky ne). Pokud to nejde, posečkám až budu na pc a pak reaguju. Nebo by Mončičákovi ujel vlak, či by mu utekla milenka 😁, když by sem jeho texty nenahrnul hned?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín já s tebou souhlasím, že může a že to jen plevelí diskuze. Ale tady je to konkrétně o tom, že můžeš dát jen editovat. Tak první věc. U rohypnola je to ok? To jsi nenapsal. dělá to pravidelně rohypnol, plevelí jen diskuze?
vencelín
@Mikesus
I u Rohypnola to není nejštastnější způsob, ale chápu důvody které zde uvedl proč tak udělal.
Myslím, že Rohypnol nikdy nové příspěvky nevkládal namísto odpovědí (reakcí) na jiné příspěvky. Na tohle je myslím přeborník přávě Mončičák.
vencelín
@Mikesus
Přesně to jsem napsal.
Pokud někomu vadí nějaké chování u jedné osoby, tak jsem se jednoduchou věcnou otázkou ptal zda u jiné osoby (které dané manýry aplikuje v širší míře, mimochodem) je to cajk. Evidentně na jankovitého Janka to je velmi složitá otázka, na kterou za celou dobu nedokázal odpovědět.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín taky jsi mu ani jednou nenapsal o koho jde, protože nick mončičák tady žádný není.
vencelín
@Mikesus
Mikeši, asi jste další z party co se neobtěžuje řádně číst.

Dovolím si citovat plně můj příspěvek, z kterého bylo zcela jednoznačné o koho se jedná😒br />
"vencelín
6. dubna 2026 • 23:10
@Petr Janek
Příspěvků tu má požehnaně, tak otevřete oči.
A vládání příspěvků jako nová vlákna je jeho specializace (viz ostatní diskuze).

Chytrému napověz, hloupého kopni.....Vyberte si.
Již se tu projevil ve 22:25. "

Myslíte si snad, že v určitou minutu tu bude příspívat 10 různých lidí? Prostě jankovitý p. Janek chce prudit a dělat ze sebe tupouna, evidentně. Proč to tak je nevím.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín to je problém chování u nevychovaných jedinců. Je to takové poukázání na jejich nevychovanost a pokus o dehonestaci ostatních, když komolí ostatním jména. Stačí se umět chovat, oprostit se od emocí, diskutovat racionálně, inteligentně a věcně a pak tu ubude naprostá většina plevele. Jednoznažné to bylo pro lidi, kteří tu jsou dlouhodobě. Jestli on je tu dlouhodobě, nedokážu říct.
vencelín
@Mikesus
Tak to adresujte i jemu. Nejsem sám, kdo si myslí, že on se zde projevuje nejhulváčtěji a nejnabubřeleji.
Všichni kdy s ním nesouhlasí začne titulovat ***y, blbci, a dalšími urážkami, dělá ze sebe nadčlověka atd.
S Vámi (a dalšími) třebas zásadní problém nemám, i když leckdy máme rozdílné názory. Vy diskutujete vcelku slušně a vcelku věcně.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@vencelín ano souhlasím, taky jsem mu psal, když napsal, že se cítí dotčen. Platí to pro všechny, a komolí jména? ano. To vypovídá o všem. Nikoho z toho nevytahuju.
vencelín
@Mikesus
Jsem zvědav jak dlouho mu to vydrží bez nadávek a nabubřelosti či vyhrožování...... Jsem opravdu zvědav.......
dodo24
@rohYpnol z tvojich príspevkov je okamžite jasné, že máš nulové skúsenosti s EV. Denné šaškovanie s káblom je len tvoja ilúzia.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@dodo24
Kolik doma dobíjíš na AC? 11 kW optimisticky? Takže plnou baterku, což znamená nějakých 350 max 400 km dojezdu by jsi měl hypoteticky za celou noc? Jenže chceš nabíjet ze solárů, a ty v noci nesvítí, že... a z toho, co si uložíš do domácího uložiště asi chceš mít energii pro domácnost, a nikoliv jen pro auto, ne? Takže kolik ti zbyde na baterku do auta??? 😁 Co???
Tak mi tady laskavě nevykládej absolutní nesmysly na téma nějakých zkušeností.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@rohYpnol a ty najedeš 400 km za den? potom by ti logicky mělo docvaknout, že když nabiješ plnou na 400 km dojezdu, nepochybně s tím třeba na pět dnů vystačíš😊
a proč bys měl nabíjet ze solárů? i beztoho to bude daleko levnější, než benzín nebo nafta... já třeba soláry na barák nechci, na to je moc hezkej
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký on není moc zdatný v technice a řízení spotřeby. Protože dost ignoruje fakt, že k solárům existuje něco jako bateriové úložiště. V noci má barák minimální odběr, protože většina lidí spí. Auto má na těch 400km nějakých 60kwh baterku. Jestli nemá na větší baterku, je to jeho problém. Ale řekněme, že když by byla 70kwh, má ráno k dispozici, řekněme i s nějakými ztrátami, 5kwh. Začne svítit slunce a má nadvýrobu. Může zase nabíjet. On jen nedokáže pochopit, že to nejsou ostrovní systémy a i když to bereš ze sítě, je to mnohem levnější než být pořád otrokem auta a muset jezdit na benzinku, ztrácet tím čas.
Jinak 400km za den, občas se mi stane. Jezdím občas na otočku do Brna z Prahy a tam a zpět to je cca 500km. A ani jednou jsem neztratil čas nabíjením. Se spalovákem bych musel 2x tankovat, protože všichni ti se spalovákem netankují u dálnice, protože je to drahé, tak zajížďka za levnejšími PHM, čekat tam ve frontě jak na banány a pak pokračovat. Za poslední 2 měsíce jsem ušetřil takového času, že nemusím tankovat, že jsem mohl být s rodinou v součtu o několik dní déle.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Mikesus to se stane asi každému, ale nikdo tam nejezdí každý den. a proto jedno natankování nebo jedno nabití baterie vydrží třeba pět dnů.
ale pořád dokola a je to jak u debylů - tu elektromobilitu nikdo na světě nezamýšlí jako řešení problémů uživatele, ale systému - klimatu - planety - a proto je zcela zbytečné poukazovat na jeho nedostatky
stejně jako člověk po mononukleoze bude těžko doktorovi vysvětlovat, že bez smaženého to nikdy nebude ono a on si nepochutná!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký jo, elektromobilita není všespásná, ale dokáže vyřešit minimálně 75% veškeré individuální dopravy. A to na lokálních emisích už bude značné zlepšení. jak se tu všichni ohání, že to je jen na jízdu kolem komína, já mám ročně mezi 35 a 50tis km a zatím naopak mi bev od začátku roku ušetřilo hodně hodin. Je skvělé nebýt otrokem auta a nemuset jezdit na benzínku, když auto rozhodne.
dodo24
@rohYpnol ty si fakt udretý... bývam v byte a nabíjam v práci. Bežne nabíjam raz do týždňa, občas raz za dva. O solároch nebola reč, tak to tu nepleť. Ako hovorím, nulové skúsenosti. Ale aby som ťa potešil, tak na zábavu som si nedávno kúpil benziňák. Daily bude už zdá sa, navždy EV.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@dodo24
Naopak, platí tvoje nulová sebereflexe. Zdaleka ne každý najede denně 20 km, aby nabíjel jednou za týden dva... A ani omylem nemá každý v práci možnost nabíjet. Zrovna tohle je opravdu dost ojedinělá možnost. Jenže ty si myslíš, že každý to má tak jak ty a ne jinak.
Avatar - Man Ký
Man Ký
Jednou se mi zdejší hlupáci snaží namluvit, že jsem koupil krám a to
rozhodně není pravda!
A příště se já snažím namluvit zdejším hlupákům, že jsem koupil krám a to je pravda!
(Něco mi říká, že to nebylo na tebe Martine😊
Avatar - Man Ký
Man Ký
Plastelín si postěžoval, že ho tlačím do používání elektromobilu

A to je pravda !!!

😊
Avatar - Man Ký
Man Ký
Nová vlákna zakládám, když píšu z mobilu, protože odpověď se neodešle. Taky když reaguju na tebe, protože přímo si s tebou psát nechci.
Nevím, proč to vytahuješ tady, tam kde jsi měl odpovědět jsi nedokázal nic než lhát o tom, jak tě nutím do elektromobilu /proboha jak bych to mohl udělat? to ti ho jako koupím?/ a donekonečna opakovat, že Čechy je správným název pro Českou republiku😊
Proč zakládá dnohypnol x nových vláken? Protože je neustále frustrován panem Vaculíkem, když měl možnost ho konfrontovat v diskusi, zbaběle se z toho vykroutil. Máme to v živé paměti, jak se po....😊
vencelín
@Man Ký
Zhroutil by se svět, pokud by zde Vaše výplody byly o 5 minut či půl hodiny později, kdy jste na PC? No nezhroutil. On by se nezhroutil, ani v případě kdy by zde Vaše výplody byly o dvě hodiny později....

Kecy v klecy, pokud to nejde z mobilu (taky mne to občas zlobí), tak posečkám a napíšu z PC, tak jako všichni normální ostatní diskutující. Tak jednoduché to je Mončičáku.

Proč zde Rohypnol založil několik vláken nevím a chápu že na to někdo poukáže, ale dotyčný by stejně tak měl na stejnou aktivitu poukázat i u osoby, která s tím zde začala a aplikuje to v mnohem větší míře a pravidelně, což jste Vy. A tama to Váš kamarádíček jankovitý Janeček nějak dlouhodobě taktně přehlíží.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@vencelín
Napsal jsem 2. slovy DVA příspěvky zakládající vlákna. Jen opička výš má tři příspěvky... tak fakt nevím kdo tu co chce řešit.

Ale ok, klidně napíšu, proč dva samostatné příspěvky. Protože věcně ani formou spolu ty příspěvky nesouvisí a chtěl jsem možnost dát ragovat na ně odděleně. To je celé. Ale rozumím, že pro někoho to může být červným hadrem, že jsem si dovolil napsat DVA příspěvky... neslýchaná drzost 😄 😄 😄
Avatar - Man Ký
Man Ký
@rohYpnol už delší dobu pozoruju, že se flákáš a že je duben vůbec nic neznamená, je tu spousta soupeřů, kteří čekají na tvůj těžce vydřený flek na trůnu😊
takže piš barde, střádej!
vencelín
@rohYpnol
Mne to zas tak nepište, já jsem Vás nehrotil. V tomhle oboru to nejste Vy co zde exceluje. Jak jsem psal na to je tu jiný přeborník.
Jediné, tak jsem poukazoval jankovitého Janka právě na toho přeborníka, který toto aplikuje v mnohem větším rozsahu v jiných diskuzích napříč webem a u něj mu to z nějakých důvodů dlouhodobě nevadí.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@vencelín
Vím, v pohodě. Já to psal pro ostatní (kromě opičky, který je tak mentálně opožděný že stále nedokáže pochopit že je na mém HL, nezajímá mě a ani nevím co píše a nebudu na něj nikdy reagovat, protože skončil)😉
vencelín
@rohYpnol
Roger. Cajk a beru na vědomí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol tak určitě. věcně ani formou nesouvisí, a proto napíšeš "teď vážně", čímž se odkazuješ na první příspěvek. Je to jen jeho pokračování, nic víc.
beef
Mám fve na střeše, mám chalupu na samotě u lesa, kam se dostane pouze off road a tohle Subaru, takže mám i tohle skvělé auto, třetí ev do rodiny (společně s 6 místným krátkým ID Buzzem a Škodou Citigo). Jsem moc spokojený.
Avatar - Man Ký
Man Ký
V obráceném gardu jsi to dělal rohypnole víc než půl roku. Teď se změnily pravidla hry a už je to známkou nízké inteligence?

Budu si psát kdy budu chtít a budu tě mít v bloku, protože jsi nízká a ulhaná osoba. S komolením nicku jsi začal ty. Se lhaním taky. Je fajn si připomenout, že provokace vždycky proudí od tebe a rohypnola.

A že někoho srovnávat s Babišem je daleko větší urážka, než napsat lháři, že je lhář a hlupákovi, že je hlupák.

“Vědomně”😊))
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
@Man Ký On má imho nějakou lehčí mentální poruchu, kdy sám se sice k ostatním chová jako totální kretén, ale děsně se čílí, když mu někdo oplatí stejnou mincí...
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
vencelín
@Man Ký
A s vulgaritama, nabuřelostí, arogancí, hulvátstvím a výhružkama Vy.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Man Ký Bonzácký hejzelín: www.auto.cz/…diskuse/100152/1#…
Bonzácké sklony, které jsou zakořeněny ještě z doby komárů.
gil54
...to je zase dneska počteníčko... 😀
Avatar - Man Ký
Man Ký
Vulgarity se tu psát nedají
Debyl idyot kretén - to jsou lékařské terminy z oboru psychologie
Výhružky? Na silné řeči o rákosce a mlácení odpovídám - jsem k dispozici - žádné výhružky

Arogance? Arogance je, když někdo chodí večeřet do hospody Na růžku a haní michellinské restaurace

Těžko můžu někomu věřit pošklebování nad autem, které si reálně pořídí jako desetileté

Pak se jeden logicky zeptá - čím ten kritik s vybraným vkusem jezdí?
Jiří Paťava
Zdravím diskutující
Ze Sprintera 2004 jsem skočil před měsícem rovnou do Man eTGe
2019 s dojezdem reálně 100 km. Sehnal jsem Ťuklé za 200 ... s 90 000 km.

Na 90 % pojížděk stačí.Zkusil jsem Prahu z Brna a 3x zastávka na dobití,zpoždění celkově o 1.5 hod.
No a co, svět se nepo...., stačí 1 bouračka a stojíte dýl.
Ticho,pohoda když něco pípá tak ať pípá.

Vše je jen o srovnání si věcí v hlavě jestli se chcete honit za nesmysly
když jste jen malý kolečko ( hovn.) v soukolí co se vás snaží burcovat k co nejlepším výkonům.
conerto
Proč mi tady nejdou už x týdnů spustit videa?
Win 11 prohlížeč Edge, Chrome - žádný doplňky na blokaci reklam, zobrazí se jen náhledová fotka, ale video se vůbec nespustí.
Na mobilu (Android 16) úplně bez problémů i v prohlížeči, který blokuje reklamy.