Ja to teda pochopil tak, ze Ondore zminil Jagy a RR jako anglickou klasiku a tu D produkci jaksi odsunul na vedlejsi kolej. Ale jinak souhlas. LS patri ktem vyse zminenym autum, ale i tech ty "koule" tak njak postradam. Ani ve snu me nenapadlo, ze bys daval mezi RR a LS = ! Nejsem doktor >:-[]
Asi pořád nerozumíš, proč jsem zmínil Lexe. Tak ještě jednou: Ondore zmínil 7er, S-klasse a A8, tak na to je odpověď LS... nikde nedávám Lexe do roviny s RR.. takže klídek. :-!
Vubec nejde o prodany kusy, ale o "koule", ktery to auto ma. A LS je pro me jeste porad tak trosku eunuch. A uprimne, neverim, ze Lex nekdy vyrobi karu, ktera bude zapsana v sini slavy automobilismu.
Proč by se obraceli v hrobě? Oni chtěli vyrábět a vyráběli nejlepší auta na světě, ne největší. Není důvod, proč by RR nemohl kralovat také o třídu níž ne?
Svitá na lepšie časy - očakáva sa nový XJ, videli sme krásný C-XF, pripravuje sa RR, pri ktorom nie je podmienkou vlastnenie zámočku s viac ako 50 izbami. Tak páni znudení Banglovými výtvormi, usadnutou S-Klasse a beztvárou A8, bude nad čím premýšľať! :-)
Predaj RR medzirocne narasta a minuly rok bol vramci tohto tisicrocia :-) rekordny. Co teda riesia?
Co takto vyrabat aj nejake SUV alebo aspon MPV 8-s ...