Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Tak jak to teda je???
neregistrovaný "Lukas"
| 16. 5. 2007 13:57
Rad bych se teda dozvedel, jak to s tim Fordem teda je...Jakou ma Crown Victoria spotrebu, a jaky je na udržbu...Je to momentalne pro me nejlakavejsi auto na americkem trhu...DikY!!!
Najhorsia Amerika
neregistrovaný "Jawkar"
| 8. 4. 2007 16:54
Toto auto je odpad. Boli casy, ked sa mi pacilo, ale vidiet to nazivo.... Zadne sedadla maju menej priestoru ako Felicia, plasty v interieri pripominaju daewoo nexia, sedeadla nemaju ziadne vedenie(gauc starej babicky). Najprimitivnejsia automatika /myslim nema kickdown/ ktorej zaviera spojka na hydromenici iba na 4ke pri ustalenej rychlosti, takze hydroconverter neustale toci tak o 30 percent rychlejsie ako ide auto. Ked to prejde po ulici kapu "kyticky". Je to sice V8 160kw, ale nedobehne civic 1.6 manual. Amerika je Eldorado, challenger, Impala, Charger, toto je odpad.
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 3. 4. 2007 12:15
Este som zabudol dodat, ze porovnavat tie auta mozem pretoze patria to rovnakej kategorie. :-!
objem nenahradíš
anonym
| 3. 4. 2007 12:03
objem nenahradíš
neregistrovaný "tomcat1"
| 3. 4. 2007 12:02
Cital som to tusim v Speede. Je to rebricek podla oficialnych casov , ked si tam svoje auta testovali vyrobcovia. Takze amateri to asi neboli ...
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 3. 4. 2007 11:51
Ja som, v tom porvnavani nezacal, v tom zacal Lonerstate. Nafta vykonala obrovsky krok vpred. Ked mas dnes MB, Audi alebo BMW s filtrom pekvnych castic, na prve pocutie, pocas jazdy samozrejme, je dost tazke rozoznat ci ide o benzin, ci naftu. :-!
objem nenahradíš
neregistrovaný "R32"
| 3. 4. 2007 11:37
Tak potom neporovnávaj Corvette s Ferrari a Astonom v počte titulov, ale v princípe súhlasím, nafta spravila za posledných 10 rokov obrovský skok vpred, porovnaj si napr. rozdiel 1,9TD v 306-ke a HDi v 307, dva rozdielne svety... ;-)
Naši průkopníci
neregistrovaný "pandan"
| 3. 4. 2007 09:07
Naši policisté užívají etanol už dlouho. A auta k tomu vůbec nepotřebují!
Alespoň v něčem je naše policie vepředu
neregistrovaný "pandan"
| 3. 4. 2007 09:06
Naši policisté užívají etanol už dlouho. A auta k tomu vůbec nepotřebují!
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 3. 4. 2007 09:03
To, ze jazdi inu triedu tam nebolo podstatne. Mne islo o jeho vyrok, kedy povedal, ze auta na naftovy pohon nie su auta, ale "naftova kamna".
Ako sa to auto vlastne vola?
| 3. 4. 2007 09:02
Kolega dole ma pravdu, interceptor je policejni verze. Nemusi mit ale zadne upravy z venku, pouziva se i jako 'civilni' tj nema policejni barvy.
objem nenahradíš
| 3. 4. 2007 08:59
:yes: :yes: moc ti to prajem. Ja si brousim zuby na Stingray '72 +- par rokov :yes: :yes:
objem nenahradíš
neregistrovaný "R32"
| 3. 4. 2007 08:48
Pletieš jabka s hruškami... :no: Corvette jazdí inú triedu ako Audi.
objem ničím nenahradíš
neregistrovaný "Ruda"
| 3. 4. 2007 00:18
PRESNE, muj 4.0L benzinovy V8 ma prumernou spotrebu 10 - 11L/100 Km a pri ustalene 90ce dokonce 9L a sdruzene emie (CO2, HC, NOx) ma stejne jako Skoda Superb. Zato ma 260 Nm uz na 700 ot./Min. Zkratka tohle nekterym lidem nevysvetlite.
Krásná limuzína
neregistrovaný "Ruda"
| 3. 4. 2007 00:12
To je velice pekne receno a zaroven vystihujici. Snad uz i lidem u nas v EU dojde, ze automobil by mel vydrzet bez problemu 15 - 20 let kazdodenniho provozu a nikoli byt po 150tis. kilometrech zraly na generalku. To se bohuzel o dnesnich "modernich" (potazmo preplnovanych vznetovych) "pidi-moturcich" rici neda. U nas si zkratka po "ekolokgickym" a bezpecnym vozem lidi predstavuji auto, co sice "zere" o 30 % mene nez amerika, ale zato vyprodukuje vice skodlivin a vydrzi jen par let ;) Ono vyrabet vice aut a behem jejich zivata u nich vymenit "pulku" soucastek je zkratka povazovano za uvedomele ekologicke chovani.
Ako sa to auto vlastne vola?
anonym
| 2. 4. 2007 23:39
Na autě je zezadu napsano Police Interceptor, tedy aspoň podle fotek z eBay, jinak oficialně se nejspíše toto policejní auto jmenuje Ford Crown Victoria P71.
Avatar - Ricardo
Krásná limuzína
| 2. 4. 2007 21:53
To je sice pěkný, ale vždycky mě unikalo proč má americký policista požívat "maximální pohodlí" v autě velikosti exklusivní limuzíny :-)
Nikoho se nechci dotknout, ale
anonym
| 2. 4. 2007 21:05
nic proti názoru, ale z tohohle ISO-pohledu vypadá blbě většina aut; naštestí je tak v reálu nevidíme :)
Nikoho se nechci dotknout, ale
neregistrovaný "Jakub"
| 2. 4. 2007 20:54
mně se to auto fakt nelíbí. Teda předek ještě jde, ale z profilu je to hrozný!! 8-s
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 20:48
Daj odkazy na tie statistiky. A zavodili spickovy piloti, ci to len amateri?
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 20:47
V posledych rokoch je sice Corvette lepsia ako Ferrari, no Ferrari ma 6 titulov ak sa nemylim. Kolko ma Corvette? DOkonca aj Aston ma viac. P.S.:Bavime sa o cestych autach nie zavodnych.
P.S.:Mimochodom tu tvoju Corvettku rozdrtila minuly rok"naftoava kamna" >:D >:D >:D >:D >:D :-!
Ako sa to auto vlastne vola?
| 2. 4. 2007 20:44
O tej štúdii viem, vyzeralo to skoro ako seriovy Crown Victoria, len to malo vpredu mohutny ram...atd. Ale rovnaky nazov sa niekde udava aj pre policajne vozy odvodene od Crown Victoria. Zaujimalo by ma, ci ide o "Crown Victoria Interceptor", alebo cisto len o "Interceptor". Nevideli ste niekto oznacenie prave na tomto policajnom aute? Co sa priamo na nom pise? Diky.
Krásná limuzína
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 20:42
Kazdy mame na naftu svoj nazor, ale, ze by Mercedes Benz bolo "naftove kamna" to si trosku dost prestrelil. A tu kraksnu hore som porovnaval s benzinovym 8 valcom-to zase uniklo tebe :-! ;-)
Ako sa to auto vlastne vola?
anonym
| 2. 4. 2007 20:33
Interceptor tuším značí právě tu policejní úpravu CrownVic (navíc to byl i tematicky zaměřený koncept (a tím nemyslím ten starý pár měsíců))
objem nenahradíš
neregistrovaný "tomcat1"
| 2. 4. 2007 18:57
1979 po kompletnej rekonstrukcii, 280 koni 5 liter V8.
BTW Corvette Z06 je momentale asi najrychlejsie seriovo vyrabane auto podla casov na Nurburgringu. Rychlejsia bola len Carrera GT ale sa uz nevyraba, tretia Zonda a az potom tie Ferrari a Lamba!To len keby niekdo kometoval jazdne vlastnosti ...
Ako sa to auto vlastne vola?
| 2. 4. 2007 18:51
Niekde sa o policajnej verzii Crown Victoria pise ako o Forde Interceptor aniekde to je proste policjna Crown Victoria. Ako to teda je?
Avatar - Lonestarstate
objem nenahradíš
| 2. 4. 2007 18:11
Nemají vysokootáčkový motor jako evropská konkurence, ale v Le Mans vždy drtí Ferrari, Aston a další už jen tím, že nemají pauzy na opravy motorů v boxech >:D
Avatar - Lonestarstate
Krásná limuzína
| 2. 4. 2007 18:08
Samozřejmě. A i ta americká SUV se 16 jsem bral podle amerických metodik. Tudíž naprosto korektní srovnání. Tak se uklidni a vypni si Caps Lock >:D :no:
Avatar - Lonestarstate
Krásná limuzína
| 2. 4. 2007 18:06
Nepsal jsem o EU ale o USA, což ti zřejmě uniklo. Navíc jsem psal o autech a nikoliv naftových kamnech. ;-)
Krásná limuzína
anonym
| 2. 4. 2007 17:32
spotreba merena DLE AMERICKYCH METODIK!!
objem nenahradíš
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 16:28
Corvetta 2007 ma spotrebu od 10-15 litrov.
Lenze ohlad na jazdne vlastnosti brat musis. Ved o to prave pri sportovych autach ide. Objem mozno nahradit nejde, ale corvette nema aj tak spickovy motor rovnajuci sa Ferrari.
Ale je pravda, objem robi svoje, aj ked nie vzdy.
Krásná limuzína
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 16:13
Moj prispevok si zrejme nepochopil. Ten MB 400 CDI som spomenul, kvoli tomu hore, co tvrdil, ze sucasne SUV maju dvojnasobnu spotrebu. Ak si si nevsimol, porovnal som ten motor s AUDI V8 4.2L. Ja si myslim, ze zivotnost sucasnych motorov je dost vysoka. Uz som sa viezol aj vo Fabiach co mali skoro 300000 km a slapali v pohode. A este otazka, kolko percent majitelov aut meni auto po 30 rokoch? Vzdy je to skor, omnoho skor. :-!
objem nenahradíš
| 2. 4. 2007 15:07
camaro, jaky rocnik?
objem nenahradíš
neregistrovaný "Ic3g3org3"
| 2. 4. 2007 14:59
otřeoaná fráze "objem ničím nenahradíš" je totiž naprosto pravdivá. Vždyť při minimální spotřebě 6tilitru v corvette C6 (8-11 l/100km) má nejen 400 koní, ale hlavně přes 600Nm, a to všechno atmosfericky bez přikrmování turbem. Většina lidí si řekne, že velkej objem bude hrozně žrát, ale porovnejte si spotřebu a výkony třeba u EVA anebo Imprezy se zmiňovanou corvettou (bez ohledu na jízdní vlastnosti auta), a vyjde vám jasný závěr: "oběm ničím ne.....
objem nenahradíš
neregistrovaný "Ic3g3org3"
| 2. 4. 2007 14:58
otřeoaná fráze "objem ničím nenahradíš" je totiž naprosto pravdivá. Vždyť při minimální spotřebě 6tilitru v corvette C6 (8-11 l/100km) má nejen 400 koní, ale hlavně přes 600Nm, a to všechno atmosfericky bez přikrmování turbem. Většina lidí si řekne, že velkej objem bude hrozně žrát, ale porovnejte si spotřebu a výkony třeba u EVA anebo Imprezy se zmiňovanou corvettou (bez ohledu na jízdní vlastnosti auta), a vyjde vám jasný závěr: "oběm ničím ne.....
objem ničím nenahradíš
neregistrovaný "Ic3g3org3"
| 2. 4. 2007 14:58
otřeoaná fráze "objem ničím nenahradíš" je totiž naprosto pravdivá. Vždyť při minimální spotřebě 6tilitru v corvette C6 (8-11 l/100km) má nejen 400 koní, ale hlavně přes 600Nm, a to všechno atmosfericky bez přikrmování turbem. Většina lidí si řekne, že velkej objem bude hrozně žrát, ale porovnejte si spotřebu a výkony třeba u EVA anebo Imprezy se zmiňovanou corvettou (bez ohledu na jízdní vlastnosti auta), a vyjde vám jasný závěr: "oběm ničím ne.....
Krásná limuzína
neregistrovaný "V8boy"
| 2. 4. 2007 14:46
Tobe asi unika rozdil mezi moderni naftou a benzinem s rozvodem OHV co? Kouzlo americkych V8cek je ze pri stovce ustalenou rychlosti toci napr jen 1500-1800 otacek a maji pri tom stale dost sil. Ten motor bude slapat v klidu jeste za tricet let, u novych aut plne elektroniky uz tikaji hodiny kdy se neco posere...
spotreba
neregistrovaný "tomcat1"
| 2. 4. 2007 14:42
Velke americke auta zeru o 30 percent menej ako rovnake europske (velkost, objem motora). Ale zase maju mensi vykon. Viem o com hovorim, mam BMW 7 a Chevrolet Camaro.
Krásná limuzína
neregistrovaný "misogsk"
| 2. 4. 2007 14:15
Vazne? Ktore dnesne EU Suv zere cez 20 Litrov na 100 km. Neuvazujem AMG upravy. Len pre zaujimavost MB ML 400 CDI ma spotrebu cca 10.5 priemer.A ten motor je slaby Audi ma V8 o 100 KW silnejsiu a pri tom skoro rovnaka spotreba.
To auto je naozaj plytvanie.
Krásná limuzína
| 2. 4. 2007 14:12
a je to tady, ty otresne obrovske nenazrane americke kary...a hele, ono to zere jenom 9-13 litru na 100 km...to tady zere kde jake auto, i s podstatne mensim motorem... :yes: :yes: Co se ale tyce toho pohodli posadky...vzadu je v policejni verzi mista, na delku, mene nez ve felicii...vim :-!
Avatar - Lonestarstate
Krásná limuzína
| 2. 4. 2007 14:07
A nic plýtvavého na ní nevidím. Když se tiše sune po highway nebo centru megalopole a bere si 8 litrů za maximální pohodlí čtyřčlenné posádky. Kdejaké středně velké SUV s menším prostorem žere dvakrát tolik.
Tohle auto miluju...
neregistrovaný "assasin-cz"
| 2. 4. 2007 13:46
sme dva :-)
Tohle auto miluju...
| 2. 4. 2007 13:39
jedna z mála stále vyráběných klasických amerik.... Hmmmm....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku