Pánové,
pravdu máte v tom, že je to pěkné auto, Toyotě i fandím, ALE:pokuste se hladkými kolečky pootočit audio!!! Pokuste se skrz volant změnit počítač??? To je snad až trestuhodný šlendrián, ne???
Vím,že hlasitost jde korigovat i na volantě, ale jde to u všech výbav?
Já mám pocit, že Toyota zcela pragmaticky posoudila vkus průměrného "evropana" na základě prodejů všech těch renaultích, pežotích a jiných prdítek a udělala designově stejně nezajímavé, nudné, sterilní auto. Nejvíc mě deptá prolomení horní hrany dveří, které auto spolehlivě zbavilo pocitu jakékoliv dynamiky. Vypadá to spíše jako malé rodinné auto, nebo auto pro ženy. Jsem hodně zvědavý na verzi sedan asi s původním názvem, i když to bude spíš pro Ameriku.
Proč by kvůli těžkýmu motoru na přední nápravě dostával lepší zádní zavěšení?????? Podle mě toho asi moc zezadu neovlivní. Jo a s tim připlácením, že Aurius není prémiovka. Takže podle tebe Focus, nebo Golf sou prémiovky? I Octavia 1.4 má taky víceprvkovou a jsou u ní něaké příplatky? No a jak si tedy poznamenal, jde tedy hlavně o cenu. Tedy jak už jsem psal, cílem Toyoty bylo hlavně ušetřit pro sebe a nikoli pro zákazníky, protože jinak by se to v ceníku muselo podstatně promítnout a tím pádem by se 2.2 stala nereálně drahá. Jinak v tomto případě podle mně šetří na nesprávném místě. V dněšní době je to docela velký nedostatek. Bez něj nebude s jízdníma vlastnostma patřit na vrchol třídy.(jestli to ovšem bylo někdy jejím cílem)
Proč by kvůli těžkýmu motoru na přední nápravě dostával lepší zádní zavěšení?????? Podle mě toho asi moc zezadu neovlivní. Jo a s tim připlácením, že Aurius není prémiovka. Takže podle tebe Focus, nebo Golf sou prémiovky? I Octavia 1.4 má taky víceprvkovou a jsou u ní něaké příplatky? No a jak si tedy poznamenal, jde tedy hlavně o cenu. Tedy jak už jsem psal, cílem Toyoty bylo hlavně ušetřit pro sebe a nikoli pro zákazníky, protože jinak by se to v ceníku muselo podstatně promítnout a tím pádem by se 2.2d stala nereálně drahá. A v tomto případě podle mně Toyota šetří na nesprávné místě. V dněšní době je to docela velký nedostatek. Bez něj nebude nikdy s jízdníma vlastnostma patřit na vrchol třídy.(jesli to ovšem bylo někdy jejím cílem)
Mne se zase libil na fotkach ale pak jsem videl v realu predvadeckovy Auris ve stribrne metalize - opravdu nafouknuty Yaris, karoserie horsi nez posledni Corola, uvnitr ale velice pekne - pristroje a palubovka super.
Teď ještě koukám na tu cenu - to není špatný - já koncem 90. let kupoval 1.4 LB terra asi za 420.000, byla sice trochu dovybavená nad standard, ale klimu neměla. Takže se dá říct, že Auris je dokonce "levnější". :-)
:yes: Mně Corolla (znám ji v LB) éry druhé půlky 90. let připadá jako nadržená tanečnice na špičkách (abych zůstal u těch ženskejch). Je to takhle: dobrá tanečnice popírá fyzikální zákony a v náručí ti nic neváží, takže chce pevné vedení, ale zároveň volnost, aby se mohla rozletět. Pak tě odmění krásou. - Na rozdíl od některých aut, která mají melancholickou povahu a těžký nohy a člověk je musí pořád nutit do kroku. (to neznamená, že jsou špatný, jen prostě jiný). - Pokud jde o tuhle vejcovitou Corollu, dalo by se tady v šuplíku historie najít (teď se mi to nechce hledat), že ten hodný japonský hoch, co ji tenkrát navrhnul, jí taky dal jeden z nejnižších koeficientů odporu vzduchu, na konfekční auto přímo nebývalý. Nevýhoda, když člověk překročí jistý věk, je ta, že je to nizoučké sezení - nic moc, když tě bolej kyčle nebo kolena. - I když tady remcám proti Aurisu, je to jen a jen kvůli yarisaci, ale určitě ho půjdu zkontrolovat naživo. :-)
já mám právě tohodle LB. podle mě je to zatím nejhezčí corolla, co kdy byla vyrobená (zadní lampy). a ještě ten hranatej LB předchozí gen., krásnej sportovní design. :yes:
Asi si je všechny viděl na obrázku Ondrašu na omalovánkách a takhle šli po sobě A3 si vymaloval žlutou,Golfíka červeně,Forda modře H...Maminko jaká je tohle barvička? :no: >:-[]
Díky za protřelého erotomana >:D >:D >:D ,jinak je vidět že i ty jsi zkušenej jezdec-viz,tvoje o motoru 1332/65 resp 55kW. Toyota s tím motorem dokáže-dokázala při rozumné jízdě oscilovat spotřebou kolem 5-5,5l a když si ji vzal u huby jela jako pila.Nekdy před 3-4lety jsem s ní jel s HB Chorvatsko a to byl let... :yes::yes::yes: to už se asi ale nikdy nevrátí,ty staré osssttrré motory,měl jsem i kulatého Liftbacka 1992-1996 1.6 s 84kW a když jsem ho hnal rozvášněnej ze Zlína z Barumky dal i budíkovejch 220...Mám moc rád éru těhle aut,nespoutanejch emisema...a bodovým systémem >:-[]
To jsou klasický první dojmy toho, kdo zná, takže něco jako když ti protřelej erotoman dává charakteristiky holek v lokále - je to stručný, přesný, spolehlivý. Výbornej odrazovej můstek pro nás pomalejší.Díky :yes:
V zájmu rovnováhy živlů: tentokrát jsi mě upřímně rozesmál tím husím stehnem :yes:, i když se mi hned pak udělalo trochu smutno. Zkus stejně dobré špeky taky o svém domácím mužstvu >:D
Pokud je podvozková platforma díky pečlivému vývoji a samozřejmě uplatnění zkušeností z let provozu dobře vyladěná, může si spousta modelů téhle konfekční kategorie (v dobrém slova smyslu) klidně dovolit jednoduchou zadní nápravu. Ušetří to váhu, prostor, zjednoduší opravy a údržbu a běžný řídič žádný rozdíl nepozná, natož aby měl nějaké problémy s jízdními vlastnostmi. Myslím, že i taková Kia, kdyby už ve vývoji podvozků dospěla na kýženou úroveň, netlačila by do cee'du v základu multilink.
Jestli oba myslíme 4E-FE, 1332 ccm, 63/5400, tak tenhle motor z 90.let obsloužil tehdejší Corolly na nadprůměrné úrovni ve srovnání s tehdejší masou segmentu. Ale díky průběžnému vývoji motorů (jako u každé slušné automobilky) to není samozřejmě motor identický s dnešní 1,4. Přičemž se pořád bavíme o základní motorizaci, která není určená k dynamické jízdě - přesto v 1-2 lidech a s průměrnou zátěží dejme domu 50 Kg (dva velké kufry na dovču, že) jede jako z praku, chce to jen umět zkamarádit se s povahou maloobjemových motorů a vychytat si výkonovou křivku. A po dálnici můžeš šupajdit klidně kolem 180, když ti není líto benzínu a nebojíš se o body. Ale znovu říkám - tohle není motor k závodění, v jednom a bez nákladu spíš tak k lehkému dráždění - viz "starého páku" nahoře. >:D
No, takovouhle neurotickou reakci bych nečekal. Mluvíš úplně OT, řeč byla jen a pouze o jízdních vlastnostech kií a o tom, že dnešní modely (tj. řádově od roku 2005) rozhodně nepatří do kategorie aut s tak ubohou ovladatelností a stabilitou, že by je nebylo možné udržet na silnici. To je všechno, zbytek je tvůj problém.
Testovali jsme tyto zástupce dva dny v okolí Přerova. Musím říci ,že jsem už předtím Aurise prohnal >:D a tak jsem se o to víc těšil na jeho přímou konfrontaci... nejdříve k těm kladům- velmi tiché auto,špičkový motor 1.6 DualVVT-i hlavně s manuálem,v kkaždém detailu pocit kvality,interiér se moc povedl,K těm tvrdým plastům-Toyota jde cestou ekologie,takže u ní už -měkým plastům odzvonilo -nejdou prý ekologicky recyklovat-ale i tvrdý plast vypadá fakt skvěle i na omak...Velmi příjemná je i jízda s 2.0D4-D,velmi jisté ovládáníi převod řízení je správně tuhý,hodně prostoru,který člověk ani nečeká..Co se mi nelíbilo-vzhledem k tomu že oproti Corolle nabral na váze je 1.4 trochu nevýrazná,ale ráda se točí,design přístroju mi moc nepadl do oka°. A teď design-můj názor je ten,že mu sluší tmavé barvy,ta stříbrná ho dělá moc kulatý a jakoby rozvalený...Na tvar si opravdu je třeba zvyknout,a pro mne je to něco jiného,než jsem od knzervativní TTT čekal,spíš v tom pozitivním slova smyslu. Myslím že bude mít i ve staré Evropě úspěch. A teˇkrátce ke konkurenci: KIA +velmi živý motor 1.4.,prostor,design líbivý na první pohled a teď - velmi,ale velmi nepřirozenej účinek posilovače řízení-jakoby tuhé a znenadále změkne a povolí,motor hlučný ale ne nepříjemný,použitá kůže světlé barvy je dost hrozná,vypadá jako ta zelená kženka co bývala ve vlakách, Golf- bylo to TDi + dobrej zátah,kvalitní matriály,solidní podvozek-Hluk,strohý,neosobní,jakoby malý a všude čerň,Megane - lacinej interiér,design dost hroznej,amálo prostoru vzadu+ ničím mě to neoslovilo a jeden z kolegů ho poslal do škarpy... S C4 jsme si nezajezdily-prtě před námi přestal řadit -tam dávám+ za desig-má ,ale strachz toho že to je proto,že pořád vidím C4 WRC,která je fakt >:D >:D Audi A3+ dobrej podvozek,motor tdi 77kWdocela jede,- od A3 za ty prachy jsem čekal víc,je to jako Octavie,ten volant mi taky nesed,plus dávám designu velké mínus prostoru a hluku,ale je to TDI. Ford Foky+prostor,kufr,podvozek-interier,zpra… 1.6 nevýrazný Honda-to auto je úpně jiné než ostatní a s motorm 1.8 dává velko porci radosti z jízdy,dorej zátah,nižší posaz,kosmická přístrojovka-jao Civic před lety, -vrzající palubovka,osloví jen úzkou část zákazníků,ale mne oslovila >:D Jinak už vím cenu základního Aurisu s A/C Terra 1.4 5dv Je to 429 900 Kč a myslím si že je to slušná cena...
a ja som zase cital, ze ludia, ktori pisu za sebou viac ako tri vykricniky a casto pisu iba velkymi pismenami su zreli na navstevu u psychiatra... tak ja neviem, vsetky tvoje nazvy prispevkov - velke pismena, kazde jedno BRAVO, VW, SKODA, atd - velke pismena, intuitivne vybraty nick - velke pismena... co tak si zarezervovat termin? ;-)
Musím se vám vašnosti pochlubit ,že jsem měl tu možnost porovnat Aurise s konkurencí a to Renault Megane,C4,VW Golf,H Civic,Kia Ceed,Audi A3,Ford Foky,P307... Bylo to fakt zajímavé... >:D
Tak... koukám na to... já nemám, co napsat. K tomuhle autu jsem se už vypsal u... Yarise. A to husí stehno místo středového panelu... já zírám... P.S. Auris vyjede takřka současně s BRAVEM... Tak BRAVO má pro mné tisíckrát silnější vizuální náboj...
Welle... klid, pokud utíráš ten prach starou ponožkou a přístrojovku poté leštíš kalafunou, je mi jasné, že s měkčenými plasty máš své specifické zkušenosti. My, co na to máme příslušné prachovky a leštěnky s matových leskem, na to pějeme jen chválu... ;-):yes:
Lidičky, každej ma svoji značku.Neříkám že kia neni špatná ale není natolik kvalitni jako škoda, třeba i ta toyota ty věty posledni.Škodovky maj novodoby design, a nikdo si neumí připusti že škodovky sou dobrý auta.Nic proti kie a toyotě nemam.Sou to hezky auta ;-)
Já nějak nechápu to nadšení všech z měkčených plastů. Poslední dobou to došlo tak daleko, že automobilky místo plastů používají spíš gumu. Spasování pak působí větší potíže a sluníčko s tím za pár let udělá svoje. Nehledě na to, že utřít z těchto rádoby kvalitních materiálu prach je za trest. Stejně se na našich silnicích rozchrasítí všechno.
S tim Cee`dem a Škodou jsi to trefil úplně přesně. Asi jsou zvyklí z totáče, kdy automaticky zahraniční značka auta znamenalo že je to lepší auto, to už je naštěstí mynulostí. Je úsměvný jak češi(tedy vybraná skupina) na Škodu nešetří kritikou a v zahraničí má velice pozitivní reference. Co říct víc než ta povaha česká
Já bych docela rád věděl, proč v Evropě má Auris automat MMT, když v Japonsku se do něj montuje CVT. Já mám radši bezstupňovou CVT pohodu nežli MMT hrkání ...
A v té usedlé eleganci je právě jeho krása. V "novém" je trapná tuctová agresivita, zezadu je to co? Aston, Mondeo, Laguna? Chjo... snad je to jen špatný vtip :'-(
Přidávám se k Marimu - mé hodnocení je :yes: Vypadá o hodně lépe než jsem čekal, zvláště záď se mi líbí velmi(zejména světla)... Jinak už dříve jsem zaslechl hlasy ze Škodovky, že nový Superb prý má být naživo pecka a po Fabii se mi tomu moc nechtělo věřit, ovšem měním názor - vypadá to na dobrou práci... :-):yes:
vypadá to morbidně, ale mě se to líbí. Připomítá no něco jako SsangYong křížený s Buickem a Volhou. Ale prostě má to moje sympatie :yes: Je to víc taková individualita, současný Superb je příliš usedlý
Nech je kvákat, nevědí o čem mluví. Mám doma corrolu deset let, 1,4....200 000km, a motor je jak z fabriky, jde za plynem, točí, tahá, nádhernej zvuk, vše původní, spolehlivost k neuvěření, sedí na cestě a v zatáčkách jak přibitá...každej den ráno se těším, jak jí zase nastartuju
Nevyzera to tak zle. Ten tvar prednych svetiel som uz niekde videl, nieco podobne ma mat aj novy Golf. Trochu ma zarazila ta nizko polozena predna maska, rovnou linkou ohranicena kapota vyzera jak dekel na zachode. Ale mozno v reali to bude vyzerat lepsie ako na fotke dost nevalnej kvality...
Kazdpadne bude lepsie nechat hodnotenie az napotom, teraz su to viac dommnienky ako realita.
To je jedno, co a jak pan kolega myslel.Prostě se navezl do Kie,pravděpodobně,když je to o nižší střední myslel Ceeda.Pan kolega si asi neuvědomil,že Ceed je nekritizovatelný a bohovsky špičkové auto,nad které není....zatímco třeba ze Škody se tu běžně může zvracet...tak se nám to tu vykristalizovalo a netvařme se,že ne.U mně je Auris nebo Civic8G 50/50,nejspíš jedno vylosujeme a bude to regulérní.Tenhle Auris zatopí pořádně všem,řekneme si za rok,až budou prodejní čísla.Ono stačí k odhadu velice málo:v sobotu či neděli být na Modialu a dívat se,jaký je zájem návštěvníků.Znalí ví,že francouzi preferují své značky(co do plochy ale i počet lidí tam,konečně měli co ukázat),ale u Aurise bylo trvale narváno.Je to jasný signál.Zase nějaké srovnávání s Yarisem...to můžu napsat,že např. u M-B třída E,C,M...atd. má podobnou masku jako tř.A,B...No,má,a co jako? :-O Jsou to snad stejná auta? :-!
Souhlasím, i mně se zdá zbytečná změna názvu. Navíc to vyvolává představu nějakého divného soukromého klubu, pokoutního zlatnictví nebo podvodných investičních fondů :no: Přímé srovnávání se cee'dem je myslím ještě pořád předčasné - cee'd už sice imho vyšlapal do stejného patra, ale teď je na rohožce přede dveřmi, zatímco Auris už sedí uvnitř a pije kafíčko >:D Ještě bychom měli pět minut počkat, až se mu podaří těmi dveřmi projít...
Jel jsi s tím někdy? Znáš vůbec toyotovské 1,4ky (respektive 1,3ky?). Jestli ano, tak z nějakého důvodu neříkáš pravdu, jestli ne, měl by ses napřed projet, pak mluvit.
Vymáčkl ses dobře, jen jinými slovy :-) U Toyoty se už dlouho kroutí hlavou nad designem, mám jednu taky, vím, co říkám. Ano, člověk vždycky nakonec ocení tu neuvěřitelnou spolehlivost a výdrž, slušné motory a slušné podvozky a mávne nad designem rukou. A právě u Corolly při každé nové generaci tajně doufá, že Toyota konečně nechá svých podivných nápadů a konečně udělá jednoznačné auto. Není pravda, že by třeba Corolla neměla duši, ale je to trochu taková obtížná duše... A přitom když se podívám na pubertální Scion, je z něj jasné, že by to šlo.
Stribrna barva je hroznej default...ubira to autu na krase a dela z nej tuctovku,cernej 3-dver vypada lip. Interier je skvelej,snad az na tu rucni brzdu (ale to Toyota neni jedina,kdo se ji snazi "zkraslit") Stredovej panel,dva "budiky"...volant :yes: i ten LOW-END 1.4 motor bude urcite fajn ;-) Zbytecnost bylo menit nazev auta,nemyslim si,ze to ovlivni prodej. Auris bude drazsi nez Kia,ale asi i tak bych radsi volil Toyotu...muzou za to predsudky a nemile zkusenosti s Kiou (sice par generaci zpet,asi od te doby usla poradny kus cesty) Ve vysledku myslim, ze to budou 4 palce z 5 moznych ;-)
souhlas. Nevím co se jim na tom Aurisu nelíbí. vždy´t je úhledný a příjemný, myslím že má švih, na to, že je Toyota konzervativní...to je jejich obchodní záměr, neurazit a udělat vyhovující, spolehlivý a přijatelný auto pro mnoho lidí. Postavte to vedle zbouchaný nový fabie...ta je jak když snaživý amater svářel v garáži z toho co tam má...
Asi jsme po tom odkladu kvůli Civicu všichni čekali, že Toyota zkusí trumfovat nějakým svým zoomzoomem. To se ke zklamání mnohých nestalo, Toyota vsadila na kompilaci všeho možného, co se dnes potuluje po trhu, a výsledek je nutně trochu rezignovaný. Pro mě je ale největší potíž to, že se ani v téhle generaci Toyota nerozešla s myšlenkou, že je velmi vtipné přenést do "dospělého" segmentu nižší střední třídy hračičkovské prvky Yarisu. To, že v USA se Toyoty drží na předních příčkách popularity mezi gay komunitou, taky o něčem svědčí. Takže i když je celkový design vlastně nenapadnutelný, pro mě z něj vanou těžko přijatelné dojmy. Uvidíme naživo, některá auta pak vypadají líp (jiná ale naopak). Pokud jde o cee'd vs. Auris, souhlasím s tvými posledními větami, cee'd se přes svou deklaraci evropanství opravdu spíš srovnává s japonskými značkami. Ale jak správně říkáš, dělítko povede přes cenu. Jestli nás Toyota nehodlá překvapit nějakým velkým obratem v pojetí výbav a cenové politiky, tak se podle mě ve skutečnosti přímý souboj cee'd vs. Auris konat nebude - reagovat budou jiné skupiny zákazníků. Nepřímý souboj do jisté míry bude spočívat v právě v tom zužování cílových skupin - předpokládám, že cee'd zamíří na francouzské značky, Fiat a Škodu, tedy na evropský nižší až střední mainstream, a pokusí se tam obsadit kdejaké volné místečko plus dobýt nový prostor. Auris je tím vytěsňovaný směrem k vyšším patrům mainstreamu.
Nejdříve se svez a prohlídni si to auto, a potom dělejte závěry.Vzhled je subjektivní dojem, a mě se líbí, protože jsem ho viděl ve skutečnosti. Na fotce se mi taky nelíbil.
...byt ini, a pritom este aj usetrit. Tie tvary beriem, farby by som asi volil ine, ale predovsetkym sa mi nepaci, ze vsetci prechadzaju na tvrde plasty, nejak z nich nemam dobry dojem...
Měla by se založit nějaká designerská škola... samé barvené lakované části... čím víc metalízových barev v interiéru, tím lépe (že Forde?)... všelijaké chromované detaily... pořádný design nepotřebuje sahat k těmto laciným trikům... :-(
A to si siel s akou Kiou? Nejaky vybehovy model spred desiatich rokov? Skor by som povedal ze ludi tvojho typu by nemali pustat za volant, podla toho co pises by sa ludia jazdiaci na Ladach, starsich Skodovkach a podobne mali vyburat za prvym rohom...Radsej prestan pit... :no:
Zase jeden mudry....tak asi ten viacprvok nebude taky lacny, aby ho pchali vsade....kto da viac penazi za silny motor, tak skor priplati za lepsi podvozok, nie? Je to logicke. Corolla nie je ziadna premiovka, ale auto pre masy. A co sa tyka tej kvality, zrovna v tejto triede je prave to silnym argumentom, Tyoyta ma dost konkurentov mozno s lepsim vzhladom ale kvalitou pod jej uroven, tak skus pouvazovat, co je lepsia volba...
To mě teda příde jako pěkná drzos dávat do slabších motorizací vlečný ramena a víceprvkovou si nechat pro nejsilnější verzi. Když už tu technologii maj, tak proč ji nedaj pro všěchny? A vsadim se že do všech letáků daj velkou reklamu na víceprvkovou a za to malou hvězdičku s dodatkem nakonci stránky milimetrovým písmem. Nevim jak u ostatních, ale u mě to vzbuzuje dojem, že cílem Toyoty bylo výdělat co nejvíc pěněz za každou cenu(asi chtějí ve výdělečnosti dohnat Porsche). Jinak co se týče zbytku auta neni to žádné překvapení(nikoho nezarazí, nikoho neurazí). Tak jedíným významným pro bude asi jenom kvalita. To je asi trochu málo v tomto segmentu, ne? ;-\
Dizajn ma sklamal. Je to moc hrave. Ako keby konkurent malych aut. Stredovy panel je moc uzky - divny tvar. Moc sa mi to nepaci. Ale suhlasim s autorom, ze zakladny motor je na nic. Konkurencia je na tom este horsie.
Viděli jste dnešní BLESK? Jsou tam podivné fotografie nezamaskovaného Superbu II. Jestli to je skutečnost a ne fake, tak to je tragedie :-O:-( (kdyby někdo sehnal photos na netu, dejte vědět)
O prednostech Toyoty z hlediska spolehlivosti se vubec nebudu prit, to je jednoznacny. S funkcnosti uz to v pripade Aurisu mozna nebude tak jednoznacne, panove z AutoExpressu si trosku stezovali, ale stale jeste... Budiz.
Ale nesouhlasim s tim, ze nemame resit u Toyoty design. Neni pravda, ze by Toyota nedokazala dat dohromadu slusny design. Nemam na mysli nejake vystrelky, ci neco extremniho (typu Civic apod.), ale proste neco s duchem. Tenhle Auris v sobe nema skoro nic. Aspon kapku osobistosti, prosim (dobre, kapka neceho je mozna v tom stredovym tunelu uvnitr - ale vezmeme-li v uvahu celek, nevypada nakonec ten tunel v Aurisu trochu jako pest na oko?), proste aspon kapku neceho, co cloveka tak nejak oslovi, nebo chytne. Ja mam pocit, ze v pripade Avensisu to funguje, i u toho Yarisu. No nic, nejak se neumim vymacknout, tak toho necham :-)
stodvacítku na vás, výdobytek socialistické techniky >:D
Ne, vážně...u toyoty neřešte design, tam je síla jinde...ve spolehlivosti a funkčnosti, naváže to na Corroly a další Toyoty. Jen k tomu automatu byl měl výhrady, s takovým motorem by musela být radost si pohrát na okresce s ručním řazením, doufám, že to je taky v nabídce. Kdo okusil, jak japonský motory rádi točej a jdou, jiný nechce :-)
s tým golfom máš samozrejme pravdu, ale toto je min. také isté, veď Auris vyzerá ako facelift popri všetkých kvalitách nudnej Corolly a nie ako nový model a to má byť na trhu ďalších x rokov ?
doma na polici >:D >:D:yes: .pro mě je auris celkem zklamání, čekal jsem lepší tvary, zvlášť zadek mi připadá uskřípnutej, jako z auta o třídu níž.. ;-\ ponton kastle taky nic moc, ceed je vyváženější.
Design stredniho panelu je fakt parada. Jen jeste videt jak to pojmou bez te obrazovky. Akorat ten kufr neni zadna slava - o 2 cm delsi Civic ma o 60 litru vic.
souhlas, o takovem "low-end" motoru si Skodovka muze nechat zdat.. vetsinou ani paty motor z jejich nabidky za sakra priplatek neodpovida vykonem/spotrebou tomuto japonskemu "low-endu" :-)
Neviem ako tebe , ale mne pripomína manželstvo po 20 rokoch - nuda , stereotyp, nuda, ako keby Corolla išla do kozmetického salónu, ale za pár mesiacov to bude taká istá nuda ako predtým. :-!
Jmeno zmenili, protoze posledni corolla neudelala zrovna dobre jmeno a nova by trpela z neuspechu te predesle, proto ji pohrbily a misto ni udelali aurise..Auris ma byt nova corolla..A nahodou je to velice povedene auto a co se tyce tech motoru, tak v tom toyota nema konkurenci co se kvality a spolehlivosti tyce..Jen tak dal!!
Proč měnili to jméno? Vždyť zvenku je to nudný jak corolla. Ovšem uvnitř ty dva budíky vypadaj dobře, ty bych chtěl mít doma na polici. Ale bez tý hnusný dvojitý vlny kolem nich.
Autor clanku, spise mohl poukazat jenom na 5-ti st. manual(coz neni low-end), motor je zajiste dostatecne kvalitni. Staci se podivat co nabizi napr. Skodovka(1,4) a je jasne, ze tento motor je o tridu vyse.
Me jenom prekvapilo, ze na zadni napravu nedavaji multi-link, tedy krome vrcholne motorizace 2,2(177k), ale jsou tam pouze vlecna ramena s torzni tyci - to trochu zamrzi, tady se setrit nemuselo, vzlaste u Toyoty ne.
Tak zase je to neobjektivne v clanku pisu ze:
"základní zážehová motorizace 1.4 s výkonem 71 kW v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou je typickým low-endem"
Ale dnes dnes vysiel clanok v testoch Škoda Octavia Classic 1.6 MPI - důstojný základ a v nom pisu o 1.6 75kW: "jednotka s rozvodem OHC a dvěma ventily na válec mnohokrát dokázala své kvality a i přes svůj důchodový věk dokázala prorazit do nových generací zmíněných modelů a nabídnout slušnou sílu v kombinaci s přijatelnou spotřebou". Ano je to skvely motor, zivo si ho viem predstavit :no:
Pekne, len mam pocit, ze tato trieda trochu nezmyselne ide konzervativnym smerom, zacina to byt trochu nuda. Je to jasna Toyota, ale cakal som trochu viac zivota, bledy lak ukaze tvary ovela lepsie ako predchadzajuce obrazky cierneho auta. Zvlastny je tvar maleho kienka za A stlpikom, trochu mi evokuje Suzuki SX, neviem, ten tvar mohol byt expresivnejsi. Interier je vydareny, zvlastne, autor vyjadril podivenie, ze mu stredny panel neotlaca koleno, nerozumiem, tam nema co prekazat, nie je prisiroky a je krasne obly a jednoliaty. Inak interier velmi pekny, az na tie tvrde plasty, neviem, ten pocit z makceneho povrchu palubovky ja osobne hodnotim dost vysoko. Stupnica pristrojov je zaujimava, nie som si isty, ci nebude trochu tazsie citatelna kvoli malym a nahustenym cisliciam. Kazdopadne v tejto triede je to pomerne sviezi vietor a pozicie rivalov sa zacinaju vyrovnavat. Keby som vedla seba postavil Auris a Golf, tak asi by ma viac oslovil Auris, keby som mal volit medzi Toyotou a Cee´dom, tak by to vyhrala KIA, ale jedine kvoli cene, ktoru bude mat Toyota asi o kus vyssiu. Ale zase Toyota je Toyota a myslim, ze Auris ma predpoklady byt uspesny.