Ve své třídě se má jednat o dosud nevídanou směs komfortu, sportovní agility a radosti z jízdy. Co všechno museli udělat a vymyslet inženýři Mercedesu při jejím vývoji, aby stanovili nové měřítko v segmentu střední třídy?
Ano to byla ta lidská chyba. Ta * byla že to auto opravdu nazačalo brzdit, když mělo a i když se tomu mělo pomoct. Kdyby se to stalo u Kie tak se nad tím mávne rukou, řekne se "no jo Kia" a jede se dál. Uznávám, nepovedlo se to vůbec, čili pos*alo se všechno co mohlo.
lidské chyby? pustit schválně auto bez funkčního systému do mlhy s pokyny aby redaktor začal brzdit, až přejede laťku na zemi? neeee, to si prémiovka nemůže dovolit! To mercedesu velmi uškodilo, zvláště tam, kde to v tisku a televizi náležitě (a poprávu) rozmázli... :-|
suhlasim stebou 007 .. ale aj s LUKASOM CERNYM . v prispevku nad tebou ... naozaj BMW je predsalen sportovejsie .. a MB pohodlnjesi .. ale co sa sluzieb servisu tyka ... tak MB vedie pred BMW ...ale bmw chce mat postupne SVOJE zastupenie v kazdom state kde dovaza auta ... a sami si dohliadnu na servis a dealerstvo .. teda aspon tak som pocul .. snad sa to zlepsi .. ja mam nastastie protekciu u jedneho dealera BMW takze sa mozem spolahnut ze je secko OK
hej suhlas .. ja sice niesom vyznavac MB .. ale su to dobre auta ... ma ich mnoho znamych ... ja by so si ale MB nekupil .. mne pripadaju take ... hm .. konfortne moc a malo sportove ... ale auta su to dost dobre
no,to je všechno v lidech ten servis.A co se týče jizdy,v dané třídě je podle mě BMW lepší než Merc.,hlavně co se týče samotného řízení a chování vozu v kritických situacích.A na BMW se mě zdá,že v Mnichově více logicky přemýšlejí.Na MERCEDESU mě zaráží např.multi volant a jeho ovládání.Hlasitost rádia je na stejné straně jako rádio a k tomu kousíček od sebe,což se trochu strácí význam multifunk.volantu.A nebo ta jejich nožní (ruční)brzda.Vím,že to má ale i sedmička BMW,ale to je trochu něco jiného.Jinak je MERCEDES dobré auto.Já mám ale novou 320D.
Když se něco může pos*at, tak se to pose*e a to v tu nejméně vhodnou chvíli... Existují chyby lidské a chyby * (nepředpověditelné, nevyhnutelné...) a tady se sešly na jednom místě. A novináři si na to smlsli protože do toho hezky spadlo i pár důležitých lidí.
3 roky jsem najezdil na 320d 150 000 km až do loňského podzimu, kdy jsem tento model vyměnil za 330xdT. Dlouho jsem se rozmýšlel, jestli nesáhnout raději po Céčku. Bohužel jsme musel auto vyměnit do konce roku 2006 a nové C nebylo ještě k mání, proto volba padla opět na BMW. S BMW jsem velmi spokojen a považuji tyto automobily za špičku ve svém oboru. Přesto jsme měl několik malérů s bývalou třistadvacítkou - ve 105 tis. odešla komletně celá řídící jednotka - 2 měsíce po záruce. Jednou po výměně oleje nedotáhli v servisu šroub a po pěti kilometrech jsem čekal na odtahovku. Vůbec celkový přístup v servisech BMW (vyzkoušel jsme jich asi 5) je šílený a s něčím podobným jsem se nikdy nesetkal v daleko méně prestižnějších autosalonech jiných značek, se kterými jsme jezdil dříve (Opel, Škoda). Proč to píšu? V práci jezdíme firemními Mercedesy E a ikdyž se jedná o jednu třídu vyšší auta, přesto mohu alespoň posuzovat dvě tyto ikony automobilismu. Co se týče jízdních vlastností jak Mercedesu tak BMW, panuje naprostá spokojenost. Kultivovanost a síla motoru, pohodlí, jízdní dynamika...v tomto si obě značky mohou podat ruce. Spolehlivost porovnávám s mou bývalou 320d a firemními Éčky a problémů s BMW bylo na počty ujetých kilometrů opravdu víc. Chápu, opět srovnávám dvě rozličné třídy a každý může mít zkušenosti jiné. I tak jsme se Céčkem párkrát svezl (jednalo se o 220CDI), takže podobný motor tomu mému. A že bych si všiml nějakých závratných rozdilů, to tedy rozhodně ne. V něčem mile překvapil Mercedes a naopak. Co je ovšem u obou značek diametrálně rozdílné je přístup servisu. Tady BMW Mercedesu nesahá ani po kotníky a jestli si někde připadám jako zákazník, tak je to v autosalonech Mercedes. Práce personálu, marketing, přístup k zákazníkům je mílovými kroky vzdálen od BMW. A proč jsem se tedy rozhodl pro nové 330xdT? Líbí se mi víc a nové Céčko ještě nebylo na trhu. Přesto chápu německé taxikáře, proč tráví celé dny za volantem Mercedesů E nejraději - Mercedes byl a stále je etalonem automobilismu. Má charakteristické rysy, které se ne všem líbí a proto u mnoha lidí (především u těch mladších) prohrává s BMW.
Neviem... Možno myslíme na to isté, lebo v TopGear to priamo neskusili (to s havarkou) len pustili video z nejakej predvádzačky... Lebo potom to S-klasse skúšal na diaľnici a fungovalo to.
Už se těším na nějaké ukázky pro novináře, jak že to soudruzi geniálně vypiplali a že tentokráte se na elektroniku v MB můžeme spolehout...nějaké nouzové brždění v mlze nebo tak něco...už se těším :-)
Míro trochu by som brzdil! Tiež patrím medzi kritikov kvality MB, ale na rozdiel od Teba viem o čom hovorím, ja som na nich najazdil desiatky tisíc km a jedného macka stále manželka prevádzkuje. Áno, je mrzuté, keď máš problémy s elektronikou v S-klasse, musím však vyzdvihnúť starostlivosť, akú som zatiaľ pri žiadnej inej značke nedostal. Možno problém konkrétneho kusu, neviem, sám som stále rozčarovaný, ale súčasne dokážem oceniť komfort a kvalitu prevedenia. Pre mňa vďaka spomenutým problémom hviezda nežiari tak jasne,ale stále je to HVIEZDA!
Kľud decká.... auto.cz má informovať o autách a novinkach z oblasti motoršportu. Môže to mať pre Vás nádych PR ale ak preberajú článok z oficialneho zdroja, tak majú vyškrtať čo sa pre Vás nehodí? Alebo mu dať čiernu pásku cez svetlá nech nespoznáťe auto? Nový Benz nie je každý rok, tak preto to celú triedu generačne posunie dalej. (Sorry KIA a ine auta bez identity). A že tam narvali do toho toľko noviniek, resp. dali toľko materialu by sme mali byť radi, nie? ;-) To isté môžme čakať pri článkoch o nových BMW, VW...atd, o autách ktoré niečo znamenajú.
mno, taky mi to občas přijde, bohužel ale asi to jinak ani nejde. Ale pořád si mužeš zachovat svuj vlastní názor založenej na technickejch znalostech ne?to ti nikdo nezakáže...aneb, nikdo ti nic nevnutí, pokud nebudeš chtít
S tou kvalitou je to dávno jinak - permanentní poruchy, řídící jednotky náhle mimo provoz, koroze po 3 letech a pod. Technici od Mercedesu ČR by mohli vyprávět po večerech ... Někdo tady před časem napsal, že si Mercedes hraje na něco, co není - plný souhlas.
i přes nesporné kvality Mercedesů a pokroku mě takhle značka asi nikdy neosloví. Já jí vnímám jako auto pro a)dědky b)zlatokopky - čímž se zase dostaváme k bodu a ;-) Je to čistě jen subjektivní pocit kterého se asi jen tak nezbavím. A upřímě, myslím že prodejce to ani netrápí :-)
Všimol som si. Ale podľa mňa je to len šablóna. Lebo myslieť si, že pre každé auto, resp. kvôli novému "C" vymýšľajú nový software je predražená blbosť. Takže podľa môjho názoru je to len "Template" :-!