Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Podrobná statistika nehodovosti za rok 2006

Byl rok 2006 z hlediska nehodovosti zlomový? Jak se projevil nový zákon v policejních statistikách?
Zpět na článek
15. 1. 2007 09:49
neregistrovaný "Blesk"
15. 1. 2007 10:01
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 10:18
anonym
15. 1. 2007 11:08
neregistrovaný "tead"
15. 1. 2007 14:17
neregistrovaný "leon"
15. 1. 2007 12:14
15. 1. 2007 12:25
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 12:30
anonym
15. 1. 2007 16:09
15. 1. 2007 17:08
anonym
15. 1. 2007 11:32
neregistrovaný "Bal"
16. 1. 2007 09:56
neregistrovaný "wlken"
15. 1. 2007 12:05
anonym
15. 1. 2007 12:06
neregistrovaný "manitou"
15. 1. 2007 18:37
anonym
15. 1. 2007 12:31
15. 1. 2007 13:05
neregistrovaný "Kukajda"
15. 1. 2007 19:12
neregistrovaný "AliM"
17. 1. 2007 13:02
neregistrovaný "Ghostrider"
15. 1. 2007 17:58
neregistrovaný "Lovap"
17. 1. 2007 13:04
neregistrovaný "Ghostrider"
15. 1. 2007 16:27
neregistrovaný "denon"
17. 1. 2007 19:20
neregistrovaný "magic"
15. 1. 2007 16:58
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 19:14
anonym
16. 1. 2007 17:27
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 09:39
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 10:20
anonym
16. 1. 2007 12:10
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 14:29
anonym
17. 1. 2007 15:36
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 17:31
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 19:24
neregistrovaný "aa"
17. 1. 2007 07:53
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2007 15:42
neregistrovaný "wlken"
neregistrovaný "Blesk"
15. 1. 2007 09:49
Nehody a zima
Jak by asi statistiky vypadaly, kdyby byla třeba už od začátku listopadu pořádná zima a kluzké silnice? ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 10:01
Statistika věda je..!!
čísla to jsou pěkný a docela pozitivní. ten kdo to zpracovával si docela dal.. >:D Nicméně je na tomto celém krásně vidět jakou moc má život ve strachu... jakým nástrojem je vyvolání strachu.. Saddám to věděl moc dobře...! Stále jsem totiž přesvědčen že nový pravidla a silniční zákon je zgarb a ne dodělek... jediný co tu situaci změlo (díky bohu) jsou body a tedy strach z postihu... Ti co jezdili jako hovada tak jezdí i nadále a ti co jezdili málo a "tak nějak" raději nejezdí vůbec... každopádně tedy jediný zachráněný život za to stojí.. jen aby to vydrželo... :yes: :yes: zákon :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 1. 2007 10:18
statistika
má na počet nehod (ty dává k dispozici PČR,ne?) vliv to, že se zvedla hranice, nad kterou je nutno volat policii? (myslím z 20 na 50 tisíc) Já myslím že ta čísla budou vlastně stejná jako loni... :-|
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "tead"
15. 1. 2007 11:08
Re: statistika
s tim souhlasím... myslim, že co týká škody na vozidlech a počtu nehod tak je to stejné jako minulý rok...až na to že oficiální čísla jsou tím, jaksi vylepšena ... protože jak tu určitě tušíme těch nehod se škodou do 50 000 je většina.... ;-)
neregistrovaný "leon"
15. 1. 2007 14:17
Re: statistika
a taky se prej zmenila metodika s jakou je ucastnik nehody povazovan za obet nehody ... drive to udajne bylo kdyz zemrel do 3 dnu po nehode ... dnes je to pry 24 hod po nehode ... kdyz zemre na nasledky zraneni az dalsi den tak uz neni zahrnut do statistik ...
15. 1. 2007 12:14
Re: statistika
K tomu jeste pripocist zmenu, kdy se do statistiky pocitaji mrtvi do 24hodin po nehode.... Drive to bylo taky jinak
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 12:25
Re: statistika
ano.. taky pravda.. a vidím to jako krok k umělému vylepšení roční bilance.. ;-\
anonym
15. 1. 2007 12:30
Re: statistika
a teď nám ještě na mýtných bránách přibudou speedometery...
15. 1. 2007 16:09
Re: statistika
No to doufam ne! Jednak s tim maj problem v ramci zakona na ochranu osobnich udaju, ale hlavne by to v evrope nemelo obdoby!
anonym
15. 1. 2007 17:08
Re: statistika
to ne...ale Husák a spol. jsou schopni všeho (dokonce hrozit pokutami a body za pasivní(!!!) antiradary, dělat si nějaké vodkové dýchánky, na kterých si to kucí mezi sebou odsouhlasí atd... (a že výklad práva náleží do moci soudní?! nezajímá, já su plukovník XY a dělám si v tomhle státě co chci) :no:
neregistrovaný "Bal"
15. 1. 2007 11:32
Překlep nebo negramotnost redaktora?
Při nehodách Češi přišly o hmotný majetek v úhrnné výši 9,1 mld. Kč.
Rozbalit vlákno
2
anonym
15. 1. 2007 11:42
Re: Překlep nebo negramotnost redaktora?
píše se - překlep (čárka) nebo negramotnost... :no:
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 09:56
Re: Překlep nebo negramotnost redaktora?
myslím,že čárka ve větě je trochu něco jiného než příčest minulé.. :-!
anonym
15. 1. 2007 12:05
OT : TEST MB GL - PRO LIBORA
Libore, test pěkný, jen mi tam chybí tabulka s cenami ;-) Díky ;-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "manitou"
15. 1. 2007 12:06
Re: OT : TEST MB GL - PRO LIBORA
Samo, že to byl já ;-)
15. 1. 2007 12:45
Re: OT : TEST MB GL - PRO LIBORA
Já zase děkuji za test Thalie. Mě tam ta tabulka s cenami spíše přebývá :-) První cena vozu 429.900,- (1.6 75 kW, Reference)
První cena vozu s testovanou motorizací 592.900,- (2.0 TDI 103 kW, Stylance)
Základní cena testovaného vozu 611.900,- (2.0 TDI 103 kW, Sport Up)
Cena testovaného vozu vč. příplatků 688.020,- (2.0 TDI 103 kW, Sport Up)
anonym
15. 1. 2007 18:37
Re: OT : TEST MB GL - PRO LIBORA
jj test je super ... ono je to i super auto ... jen škoda že to nebylo GL500 :-|
15. 1. 2007 12:31
Otázka
Počet usmrcených lidí historicky klesl pod 1000. Opravdu začínáme jezdit lépe, nebo jen se zvyšováním životní urovně se zvyšuje podíl bezpečných aut na silnicích? No nevim... tipuji to na to druhé. Průměrně možná jezdíme lépe, ale podstatně více přibylo na cestách bezohledných hov*d s mozkovou absencí ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kukajda"
15. 1. 2007 13:05
spíš by mne zajímal důvod...
Zvýšení ceny poviného ručení s ohledem na zvýšený počet nehod.Já tvrdím , že v této sttistice jsou započítány i drobné nehody , u kterých nemueli ze zákona být policisté.
zkrátka pojišťovny opět manipulovali s číslama a zdražovaly ze své nenasytnosti.. :-!
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2007 16:16
Re: spíš by mne zajímal důvod...
Naprosty souhlas, zakonodarci nam schvalili legislativni zmetek, a potrebuji zlepseni statistik pro PR. K tomu pouziji par klicek, ktery normalni clovek nepostrehne (zvlast ve vete: pocet nehodl je na historicky nejnizsi hranici). Loni nebyl snih, par mesicu po platnosti noveho zakona jezdili vsichni jak s hnojem (coz snizeni nehodovosti mozna prineslo), zmenila se hranice kdy se ma volat policie, jinak se eviduji usmrceni. Dost faktoru na to, aby tato statistika mohla byt oznacena za spekulativni a ucelovou. Trosku mi to pripomina totalitu, kdy nam taky rikali ze se vsechno zlepsuje a nebyla to pravda.
neregistrovaný "AliM"
15. 1. 2007 19:12
Re: spíš by mne zajímal důvod...
Co to kecáš za nesmysly že loni nebyl sníh..možná v prosinci( napadl 1,5krát a hned roztál),ale pokud vím tak na začátku roku byl až do konce března v celé republice, což bylo abnormální.. Proč si proboha všichni nepřiznáte že ten silniční zákon přece jenom nějaké zlepšení přinesl.. ;-\
neregistrovaný "Ghostrider"
17. 1. 2007 13:02
Re: spíš by mne zajímal důvod...
Nepřinesl.
15. 1. 2007 16:12
cisla mluvi za vse
Vazeni, prectete si cisla. Hned s prichodem silnicniho zakona se pocet nehod o hodne snizil. To znamena, ze zakon funguje. Nekdo zde namital, ze je to jako za Saddama zivot ve strachu. Tady to ani jinak nejde. Na nasem divokem vychode jsou ti, kteri opravdu jezdi jako prasata. Tuhle jedu po jizni spojce na limitu a ti co me predjizdeli, predjizdeli zpusobem, za ktery bych bral ridicaky. A ani jednou se nejednalo o starsi, ci levne auto. Vetsinou to jsou BMW, MB, atd. Takze jde o lide, kteri se nasich nizkych pokut neboji. A ja navrhuji zmenit v zakone udelaovani pokut. Pokuty by se mely udelovat podle vyse prijmu a to finskou formou. Vypocitavani pokut podle toho kolik si clovek vydela za den. Napr 14dni pokuty by bolelo stejne uklizecku jako manazera.
Rozbalit vlákno
13
15. 1. 2007 16:24
Re: cisla mluvi za vse
marianku v rade veci s tebou nesouhlasim. Globalni represivni metoda neni demokraticky pristup. Problem neni v zakone, ale v lidech. A lidi nezmenis. Ale muzes hlidat. Problem je, ze ac najezdim okolo 20-25tis rocne, nepotkavam zpravidla zadny benga. Snad jen pripade, ze dojde k nehode, tak se objevi. Ale ze by nejaky to ST krouzilo po D1 a lapalo agresivne se chovajici ridice, se nestalo. Problem neni v tom stli lidi jezdi rychle nebo pomalu, ale v tom ze nekteri jezdi agresivne (proste jak prasata). A ty je treba postihovat. Ne sbirat body kdyz si ve 4 rano zkusis na rovnym useku dalnice kolik tvoje kara da v dlouhym tahlym. S vysi tech postihu souhlas, ale zas je problem jak evidovat kdo kolik bere.
15. 1. 2007 16:53
Re: cisla mluvi za vse
Takze demokraticky pristup by byl zrusit silnicni zakon, zmensit pokuty, pustit lidem v TV besip 4x denne a nechat je jezdit tak rychle a bezohledne jak chteji???? Cesi se musi naucit chovat. Ani ja nejezdim v Skodovce, co Volkswagenu, ale to neznamena, ze tim padem muzu porusovat zakony a jezdit bezohledne. Navic zakon plati 24/7, takze zkouset kolik z tveho vozu vyzdimes ve 04:00 je protizakonne. Kdyz ti ve 130km/h vybehne srna 100m daleko, dobrzdis tak ,ze se dalsi vyhnes.(nekdy pres silnici neprebehne jen jedna) V rychlosi pres 200km/h ji budes mit na kline.
neregistrovaný "Lovap"
15. 1. 2007 17:58
Re: cisla mluvi za vse
"Kdyz ti ve 130km/h vybehne srna 100m daleko, dobrzdis tak ,ze se dalsi vyhnes.(nekdy pres silnici neprebehne jen jedna) V rychlosi pres 200km/h ji budes mit na kline."
Lenže to je jaksi jeho vec, keď neohrozí niekoho iného. Inak si to myslím nepochopil. Polícia má dozerať na bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky. Namiesto toho aby postihovala agresívnych vodičov (myšičky, predbiehanie v zákrutách, nedanie prednosti v jazde a pod), tak le pekne pohodlne kasíruje rýchlo jazdiacich vodičov - a to väčšinou na prehľadných miestach.
15. 1. 2007 18:21
Re: cisla mluvi za vse
Policie dohlizi na dodrzovani zakonu.
neregistrovaný "Ghostrider"
17. 1. 2007 13:04
Re: cisla mluvi za vse
A to jsi slyšel kde? :)
neregistrovaný "denon"
15. 1. 2007 16:27
Re: cisla mluvi za vse
a co takhle potom zvysit limity pro modernejsi, bezpenejsi auta?
naraz v 50km/h je ve stare skodovce prakticky jiste smrtelny, v bmw nebo mb jak zde pisete clovek odejde s par sramy a modrinami. nehlede na to ze zabrzdi na mnohem mensi vzdalenosti a podstatne lepe drzi v zatacce. to uz se vam tak moc nelibi, ze?
15. 1. 2007 16:56
Re: cisla mluvi za vse
Sam odejdes s par sramy a modrinama, ale toho ve skodovce do ktereho narazis, zabijes. Sobeckost a bezohlednost na silnici nepatri. To, ze tvuj vuz dokaze vyvinout vysokou rychlost te neopravnuje porusovat zakony.
neregistrovaný "magic"
17. 1. 2007 19:20
Re: cisla mluvi za vse
Jenomže to souvisí s tím, že stará bába s reakční dobou 2,5 s ve Š 120 brzdicí jen na 2 přední kola a to ještě špatně je při 130 km/h asi tak 1.000.000x nebezpečnější než 30letý trénovaný sportovec v Porsche Carrera S v rychlosti 200 km/h. Ale pro oba platí stejné limity, což odporuje nejn praktickým zkušenostem, ale hlavně zdravému rozumu. Trvám na tom, že příčinou nehodovosti a hlavně tragických nehod JE AGRESIVITA, bezohlednost, nervozita, potřeba někoho "školit" a komplex méněcennosti. Absolutní hodnota rychlosti je irelevantní. Italové jezdí mnohem rychleji než my, provoz mají nesrovnatelně hustší a přitom jezdí bezpečněji. Každá pojišťovna ti potvrdí, že zásadně neplatí "kdo jezdí pomalu nebourá a kdo jezdí rychle bourá". Často je to naopak! Ze silnic musí zmizet bezohlednost, agresivita, závist a nervozita - poté se můžeme bavit o restrikcích. Ale obraz našeho chování na silnicích je obrazem společnosti jako takové, jsme národ zlých a bezohledných zakomplexovaných chamtivců a to se projevuje i na našich silnicích.
neregistrovaný "Ciello"
15. 1. 2007 16:58
Re: cisla mluvi za vse
No ono ty čísla můžeš použít jako argument anebo jak při anketě tady vlevo.. můžeš se jich držet anebo o nich pochybovat. Takže ano, čísla mluví dobře. to je vše OK.. a je super, že zemřelo méně lidí. ale doopravdy je to tak? já silně pochybuju o tom, že tento zákon má dlouhodobej charakter. Ono totiž v civilizované společnosti.. což jsme ikdyž se to nezdá, nemohou zákonodárci pustit do oběhu zákon a myslet si že se vše vyřeší.. nevyřeší. Musí být vůle něco dělat. Mohly se změnit postihy a přehodnotit sazby. Ten nepoměr za nenalepenou dálniční známku a jizdou pod vlivem alkoholu kdy jsi fakt jak puk..!!! V prvém krátíš stát na dani (??) a ve druhém ohrožuješ několik lidských životů... V obou případech ti to může projít a tady je ta největší bolest. Stačiloby kromě změny postihů vyšší dozor nad dodržováním starého zákona a ty výsledky se dostaví dlouhodobě. Emylak to píše dobře.. jezdíš, jezdíš a policie skoro nikde..!! Mondeo jsem na dálnici viděl snad jen jednou a to jezdím dost. Městská policie si sakra hlídá stání a placení na placeném parkovišti a rozdává boty jako Baťa na trhu... jde jim o prachy za parkování do městské kasy, to jich je fakt všude plno, ale proč to nejde když jde o naše životy a společenskou kulturu? Protože to je moc práce a žádnej příjem z toho není.. je to prostě vyučování a školení řidičů a dohlížení nad tím jestli je vše OK a bezpečno... Tímhle se má začít. Dohlížet nad dodržováním zákona (starého) a ne udělat novej a čekat, že se vše stane za politiky (za ministra..!!) a nyní mají horkej argument jakej báječnej krok zmákli a jak je všechno báječný. ho v no! kam to až zajde? Tenhle zákon není pro řidiče, ale pro politiky a policii aby nemuseli nic moc dělat, jednou za kvartál zatnout zuby, udělat 3 denního Kryštofa a pak zpátky do kanclu přetáhnout ty kožený sicny v Mondeu, aby za tu dobu v garáži nepopraskala.. :no: a je mi na blití, když slyším jak se situace na silnici výrazně zlepšila.. zase ho v no! čísla se zlepšují protože to tak chtějí... To je jakoby jsi chtěl bezpečnější auta s pěti hvězdama EuroNCAP, tak zpomalíš nárazovou rychlost o polovinu ze stejnou metodikou.. hádám, že pak bude mít i 5 hvězd slavnej čínskej Landwind (nebo jak se to jmenovalo), nebo twingo... a to je postavený na hlavu ne..?!?
15. 1. 2007 18:30
Re: cisla mluvi za vse
Naprosto souhlasim. Jsme v civilizovane spolecnosti (az na nejake jedince, kteri si mysli, kdyz maji rychle a bezpecne auto, ze by pto ne ,el byt jiny zakon) Taky bych rad videl policisty casteji. Na nebezpecnych mistech. Zakon ma sve mouchy a ty by se mely zmenit. Ale napad jako takovy je to dobry. Vsichni jsme si vsimli, ze nekteri lide jezdi ted bezpecneji a opatrneji. Jen by to chtelo policisty, kteri by podporovali tento novy zakon. Bezuplatni a tvrdi.
anonym
15. 1. 2007 19:14
Re: cisla mluvi za vse
tvrdí? já si nemyslím, že je na místě tvrdost ale rozum - třeba možnost vyřešit nějaké mírné překročení rychlosti (na jižní spojce 80 místo 70) domluvou,naopak speedování před školou hned potrestat.
15. 1. 2007 19:20
Re: cisla mluvi za vse
To je samozrejmost. S rozumem se pocita. Rozumny policista te za 80ku na jizni spojce nezastavi.
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 17:27
Re: cisla mluvi za vse
:yes: :yes:
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 09:39
stáří vozidel
Zkusil jsem si spočítat zajímavou statistiku: Porovnat nehody vozů do deseti let stáří a nad deset let ve vztahu k počtu vozidel.Nové vozidla(do 10ti let) mají na svědomí 70% nehod (131tisíc),přitom jejich počet je (2005) kolem 1,3mil,vozidel starších 10ti let kolem 2,15mil.(56tisíc nehod).Předpokládám,že všechna starší vozidla aktivně nejezdí a taky najedou míň km,takže jich počítám pouze 50%,tedy 1,08mil.Vychází mi že nová vozidla mají nehodovost 10,2% (1,3mil. vozidel/131tis. nehod) a starší pouze 5,23% (1,08mil/56tis.),tedy řidiči s novějšími auty bourají dvakrát častěji než se staršími deseti let!Ve statistikách úmrtí jsou na tom samozřejmě starší vozy hůř,ale pořád umírá víc lidí v nových autech než v těch starších - 0,042% úmrtí v nových autech a 0,038% ve starších deseti let.Statistiku jsem počítal nahrubo a použil jsem počty vozidel z roku 2005 a počty nehod z roku 2006,ale myslím že jistou vypovídací hodnotu to má.Takže až tady budou borci co jim stojí v garáži týden staré BMW vykřikovat,že oni si můžou jezdit jak chtějí,že stejně za počty mrtvých na cestách můžou pojízdné rakve Š120L a podobné,ať se nad sebou trochu zamyslí...Pokud má někdo pocit že jsem někde udělal chybu ať se ozve,dělal jsem to hodně narychlo...Často se objevujou hlasy nad (ne)bezpečností starších aut a možných technických závad-jednoznačně vede nesprávný způsob jízdy,takže nejspíš to bude asi v rukách a ne v autě...
Rozbalit vlákno
11
anonym
16. 1. 2007 10:20
Re: stáří vozidel
to teda nevím, podle mého nová (do 10 let) auta často denně jezdí porci km a stará jen o víkendech nebo kousíček za prací...ale kdybys tam započítal i kilometrický proběh, tak z toho nová auta vyjdou určitě lépe (mnoho dálničních km, služební cesty apod.)
neregistrovaný "wlken"
16. 1. 2007 12:10
Re: stáří vozidel
jo,to je mi jasné,riziko zranění nebo smrti je v nových autech samozřejmě nižší(ještě aby nebylo),jenom jsem chtěl poukázat na to že technika není všemocná a mnoho lidí svoje moderní auta přeceňuje..Naproti tomu si myslím že když má člověk starší auto,tak si dává na cestě větší pozor,míň komfortní ovládání udržuje pozornost a taky většina rozumných řidičů ví kde má takové auto svoje limity-např. stodvacítka má jízdní vlastnosti neustále "špatné",člověk si musí dávat neustále pozor jakou rychlostí najíždí do zatáček,vyžaduje to určitou pozornost,nežene se do zbytečného předjíždění,atd...Kdežto v moderním autě člověk neslyší motor,volantem otáčí jedním prstem,auto sedí na silnici jak přibité,rychlost odhadne jenom pomocí tachometru,a nemusí si dělat hlavu s tím jak rychle najíždí do zatáčky nebo jestli tam bude výmol který ho rozhodí..Ale stačí aby trošku pomrzlo nebo se těsně před autem objevila překážka a všechny vymoženosti budou nanic,protože fyzika se ošidit nedá,pocit bezpečnosti se stává zrádným...
anonym
16. 1. 2007 14:29
Re: stáří vozidel
samozřejmě, žo jistá izolace od dění na silnici je problém...na druhou stranu to je asi logický vývoj
17. 1. 2007 04:48
Re: stáří vozidel
Ty tve vypocty jsou zajimave. Nemam rad lidi, kteri cisla smahem odsoudi, ony ukazuji realne, jak se co ma a take nuti cloveka se zamyslet, kde se vzala. A ted uz konkretne. Je urcite pravda, ze myslici clovek pojede obezretneji se starsim vozem, vedom si jeho stavu a vlastnosti. Ale vcem si to nedoresil, je fakt najezdu km. Ten ma podle me stezejni roli. Vychazim z prime umernosti najezdu km a delce pobytu na silnicich -> tim padem vetsi sance byt ucastnikem nehody. Takze tve rozdeleni bych zmenil jeste vice. Vem si, ze firemni osobni vozy jsou temer vzdy do 10 let a ty delaji nejvetsi najezdy km. Take lide, kteri jezdi velky pocet km, maji obvykle novejsi auta. Nebal bych se vydelit pocet starych aut 5 i vic. Ale to je jen muj odhad. Ono je velka skoda, ze se neda do statistik zahrnout krom poctu aut, jejich stari, poctu oprav, ... i pocet najetych km. Tento udaj by zmenil i jinak pomerne uznavane statistiky spolehlivosti vozu. Ale jednoznacne musim souhlasit s tvym zaverem, ze to neni o autu, ale o stylu jizdy. A vztah stylu jizdy a stari vozu si vystihl take dobre. Jeste, ze jsou lidi, kteri mysli.
neregistrovaný "wlken"
17. 1. 2007 15:36
Re: stáří vozidel
Dík za podporu...přesně tak jsem to myslel,sám mám archivní Ladu 1500 z roku 1981,sice je v perfektním stavu,ale spousta lidí prostě žigulem pohrdá,tvrdí že je to vrak a pojízdná rakev a že si mám koupit něco novějšího-Zajímalo by mě které auto za podobné prachy ladu překoná-Favorit za 3x tolik??Hahaha,felicia už by byla možná srovnatelná,ale 60litrů ze slušnou felicii která by neměla díru ve dveřích se mi dát nechce..o jenom tak mimochodem,šlo mi o to upozornit na skutečnost, že někteří lidi by všechny auta starší patnácti let hodili do šrotu a mysleli by si, že tím vyřešili nehodovost,sami jezdí v novém autě jak hovada a na diskuzích nadávají na důchodce v klobouku ve škodovce a na staré auta všeobecně...
16. 1. 2007 10:55
Re: stáří vozidel
Těžké hodnocení... v čem je horší Octavia rv1996 oproti 1997? Co je dneska vlastně staré auto a co "nové"? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
16. 1. 2007 17:31
Re: stáří vozidel
A kam tím směřuješ? Že ten kdo má na novější auto se chová jako prase a ten kdo má pouze na starou šunku je hodný jako beránek?? 8-s Co to je za debilní úvahu? Mám se snad omlouvat za to, že pracuji, vydělávám peníze a koupím si něco lepšího než ten, kdo si jde odktroutit svejch 8 hodin k pásu? To ze mně dělá agresivnějšího a nebezpečnějšího řidiče? :no:
neregistrovaný "aa"
16. 1. 2007 19:24
Re: stáří vozidel
No ted jsi se proflak,
je to tak !!!
17. 1. 2007 04:55
Re: stáří vozidel
Trochu prehnana reakce, ne? Nevim, kde si vzal ty veci o pracujicich a tak, ale urcite neplynou z prispevku na ktery reagujes. :no:
neregistrovaný "ZZ"
17. 1. 2007 07:53
Re: stáří vozidel
Když už jsi ten myslící člověk, tak se dobereš i toho zbytku. Držím ti palce.
neregistrovaný "wlken"
17. 1. 2007 15:42
Re: stáří vozidel
Ne,tak jsem to opravdu nemyslel,v podstatě jsem chtěl se chtěl obhájit před lidma,kteří tvrdí,že nehodovost mají na svědomí řidiči ve starých autech ve špatném technickém stavu-já sám mám 26 let staré auto a předtím jsem měl škodovku z roku 1971 a řeči typu "když na to nemáš tak choď pěšky" mě opravdu štvaly...Kdybych měl peněz dost tak si teď vozím * v nějaké luxusní limuzíně,ale jako student vysoké školy to bohužel nejde...Nic proti nikomu nemám,chci jenom abyste přemýšleli o tom že polovina lidí na silnicích zemře v autech do deseti let stáří....