tak som to dnes videl na fifth gear. boing vazil 155t, tuareg bol seriovy. mal iba 2x vyssi tlak v gumach a 4,3t piesku v kufry koli trakcii na mokru. motor prevodovka spojka podvozok, vsetko standard. bola pouzita redukcia do terenu, motor tocil tusim iba 1500, cize bol pouzity iba zlomok vykonu motoru
O tom, že Tuareg není do opravdového terénu,není pochyb.Od toho jsou tady zástupci jiných automobilek Land a spol.Jinak co se týče tohoto bezvadného reklamního triku o úžasném Tuaregovi který utáhne obrovské éro Bouing:-)Každému musí být jasné,že každé auto po takovéhle zkoužce navštíví servis,minimálně na výměnu spojky.
Jestli se trochu zajímáte o kuriozity,existují lidé,kteří jsou schopni svými fizickými dispozicemy utáhnout totéž letadlo na vzdálenost 15m A nepotřebují k tomuto činu zázračný desetiválec Tuareg.Nic proti němu,po desingové stránce velký Golf,jízdní vlastnosti po českých silnicích super,v terénu :čekal jsem něco víc.SORRY :-)
To že odešla převodovka nebo spojka po 150 metrech tažení letadla je celkem v pořádku. Co v pořádku není je to, že odejde po 70ti tisících ježdění po normální silnici...btw musím GTI poděkovat za to, že v práci pracuji a své příspěvky jsem minimalizoval. Důvodem je to, že po přečtení jeho tvorby vždycky cítím strašnou malomyslnost a ztrácím sílu a chuť žít:-))) Snažím se chlácholit tím, že je to člověk s neuvěřitelným smyslem pro humor, který si to děsně užívá, ale pořád mě děsí ta malilinkatá možnost, že to myslí vážně a že takový člověk opravdu existuje....brrrr to ale přeci není možný.
A sedel si tam v nejakom Passate?
Vsetko bolo zavrete...
Nech si to strcia do...Cely VW...
A formulacie typu : Bol vyhlaseny za jeden z najlepsich si strc za klobuk...
Bol to najvacsi bullshit v Nitre...
Neviem, kto z normalnych ludi ide na autosalon, aby sa presiel okolo Passata alebo si sadol do Pola...To jedine tusim bolo otvorene...
Nic proti VW, ale tohtorocna Nitra bol tucny pruser...
Ai aj celkove ked sa na to tak pozeram...Aj BA bola lepsia...
no tak mezi nama kazdopadne to auto ma silu to se musi nechat ale nikde uz nepisou co na to rikala prevodovka a spojka? .......ta sla asi do .... :no: vesina lidi kterí si koupi tohle auto ho nemaji kuli sile a kdyz uz ho nekdo kuli sile motoru ma kdy bude potrebovat tahat bojing 747?? reklama na auto je to povedena to ano ale moc lidi se na autech kouka jen na vykony atd . kdyby radsi u VW vylepsiny napravy ktery se u toho v jednou kuse serou ;-)
Bingo! No ne,já žes byl včera nějaký zamlklý,tak jsem se ti snažil pozvednout bojovného ducha,nic víc! Tak jo. Koncern to není čím jezdíš,nebudeme slovíčkařit a budu se tvářit,to krom obecného koncernu na cokoliv je tím co nejezdíš něco od VW=koncern.Proč? Dělají dobrý auta,přece....Klidně bych do toho šel.Koncern není doufám Š105,že ne? Co bys mohl mít a já mít radost? To je velký problém. Teď mám Lagunu2 a je mi jedno,co si o ní kdo povídá,tak že bys dedukoval a naznačoval francouze? To snad ne! Nicméně,proč ne,že jo?Auto jako auto.Já v tom zase tak nerozlišuji.Nicméně beru,že někdo někomu fandí.
BTW:ta Laguna by tohle letadlo neutáhla. ;-) Všim sis,jak to někdo bral i vážně,přitom je paráda,že si můžeme dělat srandičky...prostě zcela nevážně a nezávazně psát,jen tak,z hecu.No nic,dnes končím,bylo nějaké jednání,končilo to nápoji na bázi skupiny OH a je dobré vědět,kdy raději nic,nic,nic.Autíčka,mějte se dnes...Zdravím GTIho,jeho VW a lidové tahače ér ;-)
clovece, nehovorim, ze nemas pravdu. lenze nie vsetci to tak beru. pozri sa na tuto diskusiu, kolko ludi tu spravu zobralo ako "TO JE SILA" a kolko ako "TO JE KRAVINA" alebo "NA CO JE TO DOBRE" alebo "VW TOUAREG JE TRAKTOR". pochybujem, ze marketingovi experti vo VW vobec boli v stave spocitat, ci sa im ta akcia s boeingom vyplati a kolko im prinesie do kasy. podla mna je to vystrel naslepo, ktory len povie "halo, tu sme" a potom sa uvidi. podobne pred par rokmi islo Audi TT v tunningu bi-moto 384km/h a kto o tom dnes vie? spytaj sa pubertakov, ci si to pamataju... ono cele to tahanie boeingu moze sposobit, ze vela ludi sa zamysli, ci im vobec treba az take silne auto, ci si radsej nekupia nieco "slabsie" za menej penazi, z nizsou spotrebout... kto vie. ked propagujes ocividne prakticku vec ako velky kufor alebo bezpecnost, tak ti nikto nebude namietat, ze je to blbost alebo zbytocnost. ale takato vyslovene neprakticka demonstracia hrubej sily je dvojsecna zbran, moze sa otocit proti tebe. z toho dovodu mi GTI s tymi svojimi orgastickymi superlativami na VW a ich marketing pripada ako maly skolkar, ktory sa vytesuje, ze jeho anglicak prisiel prvy do ciela...
Viděl bych to asi takhle. Moje podvědomá reakce (neracionální), která vznikne na základě informace, zní: "TO JE SÍLA" (to má přece krásnej dvojsmysl) a to si zapamatuju podvědomě. Ne to, že má vysokej krouťák. Ale to, že je to SÍLA... A to je pozitivní vjem. A vůbec teď do toho netahám svůj osobní pohled na to auto. Hodnotím jen účinek toho, co s ním udělali. Ne všechno, a dvojnásob to platí u aut, nelze hodnotit jen rozumem. Auto, aspoň pro většinu chlapů, je partnerka. Není to jen dělník, je to miláček. Lidi dávaj autům jména, neříkaj před nima, že je chtějí prodat, protože se bojí, že by se naštvaly a tak dál. Auto je sice věc a je to ta nejhorší investice v životě, ale pořád je to pro nás ten angličák, se kterým si hrajem.
ale tady přeci vůbec nejde JEN o informaci, že Touareg utáhne Boeing. Těch informací je hodně. Třeba když mi kamarád vyprávěl, jak na semaforu zatůroval vedle V10 touarega a ozvalo se jen huuuuuuuuuu a Touareg byl v tahu. I to je informace, která mi v podvědomí utkvěla a občas jí použiju. I to, že mi můj zubař řekl, že u V10 nestíha spojka. A tak dále. Nejde JEN o Boeing. To je jen střípeček v mozaice. A těch střípečků za život nasbíráš tisíce. A děti obzvlášť mají velkej smysl přehánět, takže Boeing je pro ně silný téma. Vzpomeň si, jak jsme stávali jako děti u "západních" aut, nalepený na okýnko studovali tachometr a říkali: "ty wogo, ten jede dvěstě čtyřicet!" Vzpomínáš?
asi si vies predstavit, ako ti nieco v podvedomi hovori, ze toyoty su nespolahlive auta (kvoli tomu, co ti ako malemu povedal otec). ono to ale stale ma racionalny zaklad (vadne el. okna). ako ta ale moze podvedomie ovplyvnit pre kupu touarega, ked ti bude hovorit: to je skvele auto, utiahne aj Boeing. chapes? ked svojim racionalnym zmyslanim nechces chybove auto a podvedomie ti hovori, ze dana znacka je chybova, tak tvoj rozum dostal podporu z podvedomia a tu znacku si nekupis. lenze ked ti podvedomie hovori, ze auto utiahne boeing a tvoj rozum hovori, ze v realnom zivote je to zbytocnost, tak je to nesulad, to nezaberie. tu dojde ku konfrontacii s rozumom. zabralo by to, iba ak by si mal prioritu vo velkosti tociveho momentu bez ohladu na vsetko ostatne (a kolko je takych ludi?) --- okrem toho, GTI sa ocividne nevie vyhrabat z toho svojho podprahoveho vnimania VW ako #1.
Žilkyne... jěště, že upřednostňuješ tu "trojku" ;-) Nenamítám nic proti technice lexe... ovšem, bavíme-li se o SUV, pak je pro mne absolutně vyloučené, že bych si mohl pořídit RX... Souhlasím s tebou, že dokonalej řízek sedlá Range, pomalu chápeme i tvary Q7, a uhranuje nás Cayenne... RX na mě opravdu (tím spodkem) dělá dojem lodičky. Touareg velmi vizuálně vyspěl. Je to velká, cenově přístupná, trefa.
tomu fakt hovorim "sikovny" marketingovy tah. len si spocitaj, kolko prispevkov ma to tahanie lietadla za obycajnu saskaren - ak si myslis, ze cielom marketingu je dosiahnut aj to, aby vela ludi o tebe hovorilo, ze robis zbytocne kraviny, tak si slusne vedla --- a inac si to vlastne vyjadril za mna, citujem: "TŘEBA to někomu z těch prcků zůstane v hlavě" a "TŘEBA si koupí VW", o tom som hovoril ja. mozno ho tie velke auta chytia, ale rovnako mozne si po rokoch kupi X3/X5, RAV-4, CR-V, Pathfinder, SantaFe, atd... a to, ze dakedy videl ako touareg taha boeing bude uuuplne vedlajsie. v tomto zmysle robi VW za svoje peniaze reklamu celemu segmentu SUV/Off-Road. --- som zvedavy, do akej miery to tahanie boeingu teraz alebo o takych 15 rokov zvysi predajnost SUV od VW. --- a k tym GTI-ho vyjadreniam na skvostny marketing VW ti poviem len toto: bol som na autosalone, kde boli RAV4, Pathfinder, Tucson, XC90 a uz ani neviem ake dalsie SUV/Off-Road, ale VW tam dosiel s jednym Foxom, Polom, Golfom a Passatom. Touareg nula bodov. a cloveku dovolili sadnut iba do Foxu a Pola. ak si odmyslim ten * Fox za 300 litrov a o nieco lepsie Polo (obe v zakladnej vybave), tak VW neukazal nic. vedla si si mohol sadnut a osahat Volvo za 2.5 mil v brusenej svetlej kozi od dola az hore, ale VW ti dovolil sa akurat zvonku pozriet na Golf a Passat. tomu ja hovorim "skvely" marketingovy tah. VW to u mna prehral na celej ciare a nejaky Touareg aj keby potiahol celu republiku mi moze byt ukradnuty. --- a keby si videl tych prckov ako sa vytesuju, ze si mozu do tych aut sadnut a obchytat si ich, tak by si pochopil, ze to zaberie ovela silnejsie ako par fotiek na webe, o ktorych doveryhodnosti sa ti prckovia budu len 3 dni hadat.
Nesouhlasím. Jednak jsem si nikdy nevšiml, že právě z Touarega by čišela nějaká chlapskost (co třeba Range Rover nebo Cayenne, proti nim je Touareg slečinka) a za další Tě prosím, už se vykašli na ten Lexus proboha. Co Ti pořád tak leží v žaludku? Nevím, jestli jsi někdy v RX jel, ale je to hodně pohodový, maxitichý a luxusně působící auto, který minimálně tím luxusem strčí Touarega do kapsy. Jeho kabátek je mnohem starší než ten Touaregův, nicméně fcl mu pomohl a rozhodně nemohu dát za pravdu Tvému názoru, že je o deset pater níž. To je jen Tvůj zaujatý názor, protože Tobě Lexus vadí úplně vším. Když potkám IS nebo GS, mám z něj tisíckrát luxusnější pocit než z kterýhokoliv VW a myslím, že ta prémiovost tam je, jen Ty ji nechceš vidět a pustit mezi zavedenou německou trojku. Nikdy se tady nebude prodávat tolik Lexů jako aut od zmíněného tria, tak se pořád nečerti, že ta značka existuje. Dělají pohodlná, pěkná a tichá auta, z IS jsem úplně out, byť bych sáhl po trojce ;-) Každopádně Touareg není nevzhledná krabice, v tom Ti dávám za pravdu. Je to schopný auto s designem přesně takovým, jakým se VW vyznačuje. Precizní, konzervativní a jednoduché křivky, solidní zpracování a celkem fajn interiér. Jen tomu "nijakému" zadku jsem nikdy nepřišel na chuť. Nebo nepřišel, spíš bych měl napsat, že mě nikdy ničím nezaujala a nic jsem z ní necítil. Q7 nebo Cayenne celkově, to je větší vzrušení. Jinak tě zdravím a přeji pěkný den.
stale je to jedno, nejedna sa o ziaden dych vyrazajuci rekord potiahnut takuto vahu:
david huxley potiahol boeing 747-400, vaziaci 187 ton, na vzdialenost dlhu 91m za 87s, stalo sa tak 15.10.1997 v sydney
zdroj:guinessova kniha rekordov
Nechci být příliš osobní, ale neznám moc chlapů, co maj manželku 180 cm s nohama 120 cm, kterou by uspokojil Yaris. Když si představím Adrianu Sklenarikovou s Christianem Carembeu v Yarisu.... Hele, to je jen legrace. Teď vážně. Já s GTI souhlasím s podprahovým vnímáním, který tě ovlivňuje celej život. Není to o tom, že bysis teď dokázal přesně zanalyzovat, že kvůli matchboxový GT40 bys teď měl mít před domem právě GT40. Ale třeba si přesně pamatuju, jak mi táta asi v osmi letech řekl, že elektrický okna u Toyoty jsou poruchový a teprve před dvěma lety jsem se předsudku o poruchovosti japonců zbavil. A dalo to hodně práce. A myslím, že tu informaci si táta nevymyslel. Myslím, že se k němu dostala taky podprahově, díky dobré práci marketingového oddělení některé z evropských automobilek.
Uz to vidim ako na stranke predajcu je v ponuke medzi predvadzacimi vozidlami na predj prave tento kus za vybornu cenu..... No nekupite ked je taky silny, malo jazdeny, neopotrebovany...?
Ty si to očividně nepochopil.Je to chytrý marketingový tah,který praští do očí.Co na tom,že to éro nikdy neletělo,reálně to normálního smrtelníka vůbec nezajímá,jestli jeho budoucí verk utáhne valník,nebo letadlo,ale ten počin zaujal.Podivej se jen na počet příspěvků.To,že se kluci před školkou budou hádat jestli je to blbost a co je lepší,jestli Porsche nebo Tuareg,taky nehraje roli,ale třeba to někomu z těch prcků zůstane v hlavě a nebudou ho zajímat placatý auta,ale zrovna tyhle mastodonti a pak,jednou třeba bude velmi úspěšný a budou ho pořád držet obrovské krabice a třeba si koupí VW. P.S. Jestli se ti zdá,že tady GTI chytá orgasmy z extra silnýho Tuarega,tak si asi neviděl jeho jiný příspěvky.Napadá mě přirovnání,že zde jde o lehkou páteční erotiku a jinde a jindy o velmi tvrdé porno na které nemá každý žaludek.
Yaris a vyssia stredna? >:D >:D >:D no ty si fakt expert. to aby som ho nabuduce Yarisa porovnaval s najakou A6-kou. pozri sa napr. na euroncap a mas ho v kategorii Superminis... :no::no::no: GTI, hrajes sa tu na velkeho kapa a das Yaris do vyssej strednej. ty vies o VW vsetko, ale o autach velke H 0 W N 0. :no::no::no:
je tu jeden rozdiel. ty hovoris vo vseobecnosti, GTI o konkretnom modeli. --- v skolke sme posudzovali najlepsi sportak podla toho, ktory je najplacatejsi. lenze pochybujem, ze teraz by si sa rozhodoval medzi carrerou, fioranom a veyronom takisto podla placatosti. jedine, ze by si zostal na urovni skolkara. ja hovorim o tom, ze hodnoty a faktory, podla ktorych sa clovek rozhoduje, sa casom menia. to, ze teraz budu skolkari nadseni z touarega tahajuceho lietadlo neznamena, ze si ho o 15-20 rokov kupia. mozno to s nimi pojde dalej a budu chciet SUV alebo Off-Road, ale v momente, ked uz ho budu kupovat zavazia uplne ine argumenty, ako to, ci to auto utiahne Boeing... --- a ja nemozem za to, ze GTI sa tu vytesuje a chyta orgazmy z touarega tahajuceho lietadlo presne ako taky maly skolkar. vypoveda to o jeho urovni.
Pozor, to nie je pochvala. V tom teste celkom pohorel - prešiel síce to isté ako Merc. G ale prerazil a poškodil 3 disky kolies a na druhý deň auto išlo len na 9 valcov. Teda tak ako sa píše nižšie - je to auto čo zvládne terén ako offroad ale nemá takú odolnosť.
:-):yes: Přesně... o tom to je. Já jedu v autě a vezu své syny. Proti nám jede PORSCHE 911 a jeden řekne - Tatínku, podívej, Porsche. Druhý dodá - jo, Porsche, to je nejlepší auto na světě, viď. A já řeknu - jasně, hoši, Porsche 911 je nejlepší auto na světě, jednou, až vyrostete si ho koupíte... Tak o tom to v životě je. :yes:
Kdyby jen celé odpoledne, povídáme si tu klukama z naší školky už dva dny ;-) Odpoledne možná přijde i Majdalénka, Apolénka s Veronikou, a taky Věrka, Zdeňka, Majka, Lenka s Monikou :yes:
je mi to jasné... Yaris... se jen nedopatřením dostal mezu Malé vozy, jinak patří do kategorie Vyšší střední... ostatně to musíme pochopit, vždyť, přece... ho vlastníš :-)
Co garáž? prázdnou kapsu... my, Klaudie, my bezdomovci... nás si prostě představ jak boucháme někde na náplavce poblíž kampy do noutbůku, kterej jsme vytáhli z popelnice před Svatým Mikulášem své story na auto.cz a... jednou tejdně si jdem zajezdit metrem. Z konečné na konečnou... dokonalej trip ;-)
jo jo, něco na tom je, ja si furt říkal, co mne táhne k Audině a pak jsem si ti poskládal ty souvislosti z minulosti - prostě už v 80. letech mne jako kluka fascinovala rallye (ne ta v Krumlově nebo Varnsdorfu se Š105 atd., kam mne táta brával na čumendu) jsem si říkal, že jednou bude mít mé auto quattro ;-)
Hele, pred casem jsem si tu precetl, ze privesne voziky bys zakazal, ze si maj lidi zaplatit stehovaky (asi aby usetrili). Docela me prekvapuje, ze takovej nepritel tahani nakladu za autem se rozbreci nad timhle clankem.
Proste takovej dlouhodobej test zadni napravy. Jen jednu vec nechapu. Proc reklamni experti zamerujou usili na vekovou skupinu 5 - 12 let, kdyz ti jeste nemaj ridicaky. Prijde mi, ze presne o tomhle se bude diskutovat v materskejch skolkach cely dopoledne.
Aha,tak takhle to je,já sem si řikal,co to je za potvoru.Ani se nedivim,že je kluci v Airbusu poslali někam,už takhle maj s 380 dost problému a ještě aby se jim tam motali nějaký od filmu.
motokrosová trať u Ostrova, bývalý vojenský prostor u Bělý, autokrosová trať u Týnce a mnoho dalších. Odhadem cca 2500 km, všechny dostupné motorizace. Údržba - výměna několik prozažených pneu a večer WAPem umýt podvozek, hlavně chladiče, protože to je nejčastější příčina problémů těchto aut, když jsou provozována v terénu. Super svezení, mám z toho filmový dokument - paráda. Někdy jsem nechápal fyzikální zákony.
Tak tady s tebou opravdu nesouhlasim.Vždycky jsem tíhnul ke sportovnim autum.Už jako malej jsem věděl,že čim placatější angličák,tím lepší (a věděli to všichni ve školce) a ted,když pracuju a mám stálej příjem,tak zase tíhnu ke sportovnim autum.Peněz nikdy neni dost,ale vždy se budu snažit mít něco,co mě zajímá,co se pokaždý těšim řídit.Proč bych si měl koupit fábii,když za stejný prachy mám (ano,ojeté a starší) auto,které je někde uplně jinde.Už od mala si jdu někam za nějakym cílem.To že se ten cíl časem mění je jasné,ale u aut je krásně vidět,jak kdo je ochotnej ze snů slevit.Ono je hrozně jednoduché časem "vyměknout" a jít nejjednodušší cestou,ale pak se taky člověk nesmí divit,že někdo muže být úspěšnější než on a pak v hospodě "brečí",jak je všechno na ho***
Nechtěl jsem to psát,ale když už to někdo zmínil,to Jumbo je nějaký divný.Na fotkách je nějakej mutant,kterej má na vnějších motorových pilonech asi přídavné palivové nádrže (nevidim jedinej důvod proč) a na vnitřnich pilonech,na každém 2 motory,ale tohle Boeing nedělal.Nevim,jestli to nemá být nějaká pokusná verze.Verze Jumba se nikdy nelišili umístěním motorů (vždy jeden motor ne jeden pilon).Rozdíl mezi verzí 200 a 400,je hlavně ve větším rozpětí 400,jiné motory,jiné vybavení pilotní kabiny,větší dolet a byla prodloužena hlavní paluba.
No, nevím jak to zvládla ta převodovka. Na našem firemním V10 5.0TDI, kterým jezdí kolega na 75tis. km byla převodovka vyměněna již 2x. Doufáme, že klekne i po 3x v záruce a ten krám se bude moc vrátit. Snad jsou jiní uživatelé spokojenější. Každopádně i prodejce VW přiznal, že u Touarega je to tak 50/50 jestli to bude gůt wágen, nebo šajsdrek.
...a Honza Voříšků z místního ZD zařadi želvu u svého letitého Zetora ,přendal retko do druhého koutku a odtáhl to až do hangáru na druhé straně letiště... Bravo VW >:D >:D >:D
Chápu GTIho nechuť říct, čím jezdí, je to proti způsobu jakým zde sám diskutuje a jakým by chtěl aby zdejší diskuse byly vedeny. Tedy hlavní má být myšlénka. Je to trochu utopie, ale i když se jeho téměř obrozenecká snaha zdánlivě míjí účinkem, nelze si nevšimnout stop, které nakonec zanechává, GTI má za tohle systematické počínání rozdhodně můj obdiv. :-) Tím víc se usmívám nad neustálými snahami diskutérům z něj vytáhnout, čím tedy vlastně jezdí. Jasně, je celkem jednoduché pochopit způsob argumentace někoho, kdo napíše, že jezdí lagunou nebo jiného, hodnotícího svět zpoza volantu deset let starého Brava. Ale ten zmatek u GTIho, pořád samý Guru a Apoštol a že by neměl VW? Jak by mohl tak chválit něco co sám nemá? Nepředstavitelné... :-O Neptejte se a zkuste to sami odhadnout, z toho, co a jak píše, to možné je, ankteta "Zlatý ventilek" se jen rozšíří o kategorii "50 nejlepších tipů na GTIho garáž" a aspoň bude veselo. Svůj tip dám hned, podle mě tam stojí Volvo, řekl bych S60. ;-)
AutoBild treba brať trochu s rezervou, je silne pro volkswagenovsky orientovaný. Ale s kvalitami Touaregu sa dá, myslím si, v pohode súhlasiť, teda keď sa na ňom vychytajú všetky muchy. Je príliš zložitý a to mu na začiatku výroby narobilo dosť problémov.
Bravo Touareg. Keď sa prestane predávať ako luxusná limuzína do terénu, tak trochu vykuchajú kabínu, naložia závažie a budú ho predávať ako trekator... :yes::yes::yes:
GTI, ty si riadny dilit. a si asi taky skuseny psycholog, ako ja prezident VW. ---
keby som sa mal riadit svojim detstvom, tak mam pred barakom zaparkovany Lotus Super Seven, povodny Fort GT40 a dalsich aspon 20 aut. ale poviem ti ako funguju hodnoty z detstva v praxi. chceli sme s manzelkou nejake male auto do mesta. vsetky moje nazory a cely hodnotovy system isiel do *, lebo ked moja polovicka s vyskou nad 180 cm a nohami 120 cm sadla do C3, 207, Pola, Fabie (uz v zufalstve), tak nikde sa jej nezmestili nohy. Nakoniec sadla do noveho Yarisu a tam sa bez problemov zmestila. este vybrala farbu a ja som skoncil len pri vybere cisto tech veci (motor, vybava). --- a okrem toho, obycajny racionalne zmyslajuci clovek si rozmysli, ci nutne potrebuje tocak 750Nm a schopnost tahat lietadlo, ked jemu sa viac paci napr CR-V alebo RAV4-ka s "iba" 400Nm a ked potrebuje auto na bezne cestovanie + dostat sa na chalupu cez nejaky lahsi teren. --- "jsi mladý... a zatím nezkušený" a ty to odkial vies? lebo potom ty mozes byt stary rezklepany senilny dedek, ktory si tym tocivym momentom touarega nieco kompenzuje. pochop, ze ludia nie su vsetci fanatici, ktorych rodicia uspavali kyvanim privesku VW pred ocami sem a tam.
Velmi se mýlíš. O tom, co si koupíš, rozhodují mnohdy skutečnosti, o nichž ani už přesně nevíš, jak jsi je do sebe dostal. ano, ano... autíčko k jéžíšku... to malé Ferrari, s nímž jsi vyhrával všechny závody na autodráze... uběhne pár let a ty si koupíš 599 GTB. Ani nevíš vlastně proč jsi vykrořil směrem k Ferrari. O tom to je. Nějak se musí vytvářet hodnotový systém uvnitř tebe. Život není o tom, že se vzbudíš a narvou do tebe program k životu jako do kyborga... život je o krůčcích... o malinkých modelech, o omalovánkách... o klíčence s Logem FORD, cos dostal jako malý klik k narozeninám a kterou máš dnes na klíčích od svého FOCUSU. P.S. jsi mladý... a zatím nezkušený...
GTI, no ty si fakt vizionar:
"...kluci před školou budou vyprávět..."
"...to si musím jednou koupit..."
"A jednou fak koupí"
hahaha, hahaha, hahaha. ti 8-12 rocni chlapcekovia zmenia nazor uz mozno o 2 tyzdne a po touaregu ani nepipnu. a zmenia nazor zopar 100-krat, kym vyrastu. a ked si o takych 10-15 rokov budu kupovat prve auto, tak si kupia nejaku jazdenu 20-rocnu fobiu alebo nejaku novu novu s motorom 0.9 HTP, ktory tiez bude v stave utiahnut Boeing X4X. a len sa budu uchectavat, ze pred davnymi rokmi VW robil kvoli takej prkotine take velke halo (ked si na to vobec spomenu).
" jak to u VW umí s věřejností"... hahaha
.
a inac, vplyv tejto diskusie s vyse 100 prispevkami na predajnost touaregu je = 0. kazde cudo 3 dni trva. o tom to je.
chlapci nie som nijaky expert, ale fakt je ze teoreticky boeing je na "tenkých kolesách" :-) takze nekladie az taky odpor. V prospech tourage hra krutak 750 Nm alebo kolko. To ci to prenesie cez spojku na cestu je druha vec ale motoricky by s boeingom podla mna pohol aj nejaky 3,0l V6. Zavisi to od sprevodovania. Ak je lahky prevod tak s tym auto pohne.
Nemá. Do Phaetona ho přestanou montovat tento rok, jelikož je problém se zabudováním filtrů pevných částic (není místo). Touareg filtry dostane a měl by se ke konci roku začít prodávat v USA.
Pawelno... dobře jsi napsal. Víš, s tím se musí počítat, vždy tu budou tupci, ovšem je tu dost i těch, s nimiž je fajn diskutovat. V autech je totiž základní problém, že dokázat o nich diskutovat poměrně objektivně, vyžaduje jistou vyzrálost osobnosti a pokud se tahle vyzrálost druží i s "vyzrálostí konta v první investiční" jde to samo... Víš, člověk se musí naučit "číst" diskuzi, a pochopit co za těmi slovy kritiků všeho, zejména VW, asi tak může vězet...Lambo v garáži to nebude :-):yes:
koukám na to...jestli kritika byla směřovaná na mě, tak jí přijímám...měl jsem poznat hned, že jde o jumbo z top-gearáckého letiště (hlavně podle SOP, která je celá modrá-stejně jako v TG).Navíc evidentně chyběl minimálně jeden motor...
Tyhle debaty je zajímavé sledovat. VW ukázal, že to auto má technologii přenosu výkonu špičkovou a trvanlivou. Parádní reklama, hezky vymyšlená. Hold pro mnoho diskutujících je to táhnoucí auto špatná značka! Jen kdyby tam byla Toyota, Fiat nebo třeba Kia. To by bylo slov uznání a blbejch rečiček na VW, Audi a spol. No nic. Je to stále stejné. Stačí, aby GTI začal oslavovat "Japonce" nebo novou Bravu. Hned by byl kamarád. Auto.cz je fakt super. Diskuse taky bývaly, ale co se tam poslední dobou objevuje za výkřiky do tmy, to se opravdu jen tak nevidí :-( Tak se všichni mějte.
covece, ve strojnictvi sem vzdelani nedosahl, ale odstrediva spojka je nazev, pak me napada napriklad jeste zubova spojka, momentova spojka... principu jsou tri ....
Není to nevzhledná krabice. Je to chlapský auto, žádná "lodička" od Lexe. Mimo to, TOUAREG není premiovka, o což se Lex úporně snaží... Vizuálně ovšem, zzbysekku, je lex proti TOUAREGU o deset pater níž. VW totiž dokázal udělat ostrého dříče... a to se v tomto segmentu cení.
...ses uplne mimo, to letadlo je predelanej B747 na prototyp letadla pro nataceni bondovky Casino Royale na letisti Dunsfold (testujou tam auta pro Top Gear) na jih od Londyna. To letadlo ma pridelany dvojity falesny motory a misto vnejsiho paru motoru ma pridavny jako nadrze. Tahle pakarna vznikla neuspechem vyjednavani product placement departmentu s Airbusem o vyuziti Super Jumba A380... Takze nevim, co dalsiho je na tom pravda... zlus zavitat na ty weby o letadlech castejc...
Kdyby jsi náhodou musel (krach...) do důchodu vjet v tramvaji, tak určitě jako cestující, hlavně ne jako tramvaják...a když už v tramvaji, tak ve vaší nejmodernější - Škoda LTM 10.08 "Astra" :-) (to je ta nízkopodlažní)
Až na jeho známou poruchovost a trochu (pro evropany) nepříjemný jev "poameričťování" :no: , jinka facelift mu pomohl :yes: jinak "mírně upravený VW Touareg..." "změněná zadní náprava atd. ", tak to stačí¨ >:D "málo"
Co to je odstředivá spojka? Já znám jen 1, třecí-suché(jedno/vecokotoučové) a mokré(lamelové) 2,hydraulické 3elektromagnetické. Ríd se nechám poučit... a DSH má vícelamelelovou spojku s hydraulickým řízením tlaku... ;-)
Jestli to myslíš jako obecnou úvahu, pak bych to doplnil, že k určitému věku prostě snění patří... Když mi bylo kolem 20, dokázal jsem ležet a snít... hodiny. S postupujícím vědem a s rostoucí odpovědností tohle člověka postupně opouští. Koneckonců, řekněme, že je fajn, když v životě člověk dosáhne další fázi, kdy si ty sny začíná plnit. Nejde vůbec o peníze. Snít můžeš i o sousedce, kterou pozoruješ při věšení prádla... Samozřejmě, že vjet do důchodu tramvají je sice důstojné, ovšem, jaksi méně přitažlivé...
Mám-li následovat tuhle vážnou notu... IT... já bych byl opatrný v tomhle zařazování. Samo, že nejde o to, že přijdu do VW a řeknu - dejte mi toho tahouna :-) jenže, hochu... je to, jak píšu nahoře... zasekne se do tebe nikoliv to letadlo, nýbrž pocit... pocit, že to auto je silné... ani si to nebudeš uvědomovat... a podvědomě ho řadíš k "vítězům"... Nechci aby to vyznívalo absolutně... je toj kamínek do mozaiky... ovšem i ten tam patří.
2 GTI: teď budu zcela vážný a bez blbých průpovídek,vč. těch dole. Takže, GTI,svět je přece jenom trošku složitější a oba to víme moc dobře.Ale víme,že jsou i lidé,kteří uvažují drobet jednodušeji,víme,že je jich celkem hodně(někdo tomu říká většinový volič),ale ti si zase povětšinou kupují jiná auta,než je tohle.Že se shodneme? :-!
Vyprchanej nejsem, možná trochu vypelíchanej. Kondice... to je brilance... to jsou nasbroušený diamanty... IT... mám velké pochopení pro... chlapské slabosti... ale již tisíckrát jsem tu napsal, že podle mého názoru tu nejde o techničák, nýbrž o hlavu, lépe řečeno, co je uvnitř. Takže v tomhle zůstávám neoblomný. Já to netajím, ale pochop, v hampejzu se také nevytahuju koho jsem kde přefik´. Ale abys mě zase nezatratil, tak ti napíši, jaké auto nemám. Nemám nic od VW. A žes mě dnes pěkně vyhecoval... tak ti to ještě ulehčím... nemám nic ani od Koncernu... ;-) To co mám, by tě velmi uspokojilo. O tom jsem přesvědčen. P.S. prosím tě, co to do tebe dnes vjelo? nezamiloval ses do mne? :-)
Nevím k čemu tento motor. 10 válců, 5 litrů, obrovská spotřeba a pak přijde běžná X 3 od BMW ani ne v nejsilnější verzi a je po všech stránkách rychlejší, má přitom šest Válců a objem pouze tři litry, spotřebu poloviční.
Sakra,seš dobrej,fakt že jo! Tys mne odhalil!!!Smekám!!!
BTW: no ne,nám se tu jedná,abys nám myšlenkově nevyprchal,abys nějak nevystyd,prostě je to lidské nebýt v kondici,to je jasné,ale rozumíš,chvilku budeš stát opodál a dravci tě převálcují.O to tu jde!
Hele,GTI:zkus napsat,čím soukr.jezdíš,už to tajíš několik let,pokud jsem to nepřehlédl. Já to napsal,tak se nestyď.I Passat je auto,my ti to tu tak nějak lidsky odpustíme,že chlapi? :yes:
hh tojake zvlastne preklepi som spravil opravujem sa neni natom nič také nemožné to moj foter ked robil rusnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo
hh tojake zvlastne preklepi som spravil opravujem sa neni natom nič také nemožné to moj foter ked robil usnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo >:-[]
neni natom nič také pravdivé to moze byt moj foter ked robil rusnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo >:-[]
Milý GTI,tak to ne,to si děláš kozy. My ti prostě nevěříme,protože když rozumíš VW,rozumíš všemu a letadlo tam patří též.Nebo sis dneska zal, ne ne,nám je to jedno,nic neříkej,přejeme ti to...ale že tě to nějak zmohlo,rozumíš,opři se do klaávesnice,buď chlap a val,val... ;-)
Hele... myslím to vážně. Jak geniálně VW tahá za nitky... Tohle nemá nikdo zmáknuté lépe... fakt. Já přece nestavím Antaru jako horší či lepší... naopak, píši, že VW by zapřáhl do toho letadla klidně i POLO (jak píše OZZY :-):yes: a prostě to přitáhne k diskuzi víc, než nová Antara. To bravo, to samé - očekávání soc slabších vrstev vyvolá plamennou diskuzi... jo, to je fajn. P.S. Musím se smát, jak to u VW umí s věřejností... Rozumíš, zítra si už kluci před školou budou vyprávět - hele táta koukal včera na net a tam táh´VW obrovský letadlo... rozumíš, zasekne se jim to do hlav... a podvědomě, když uvidí TOUAREG jim vytane - to je "ten silnej co tahá i letadla"... tedy, to si musím jednou koupit... :-) A jednou fak koupí. O tom to je.
Já ti nevím, nebyl to spíš Apoštol? >:D
BTW: co je dneska s tím GTI? Nějak nestíhá reagovat.Že by dnes snad byl makal a je zničen budováním kapitalismu? Mně to dnes baví,od rána fest facha, kolem 18.doma,kus práce a výhledů uděláno a tu naprosté "sucho",bez šťávy. Halóó, GTI,nespi a pojďme na to!My chceme dialog! :-)
Tak se nečerti a nevytahuj hned Horákovou >:D . Sakra dobře vím jak se dělá novinařina, ale tohle mi fakt jako podvrh nepřijde. Na to je to příliš silná káva ...
neboj...předem jsem dohodnutý, že džíny NE, tak to snad bude OK :-). Jeden cabrio bude v béžové kůži...nechtěl bych platit potahy (tzn. prodat auto a přerušit kvuli brigádám školu) >:D
Hele, GTI,teď sis parádně naběhl. Jsem líný hledat 2 týdny či kolik nazad,kolik bylo příspěvků o nové Bravě. Rozhodně hodně a podstatně víc,jak o tahači letadel od VW.Takže teď jsi uznal,že čím je výrobek kvalitnější,tím větší diskuse. Lze to i tak chápat? Každopádně Brava zaujala,navíc je krásná.Z toho teoreticky i plyne,že nová Brava je kvalitnější než Touareg,když víc příspěvků...?? Přitom je Brava levnější....óóóó!!! >:D:yes:
No ne,sranda musí být,ale osobně se přiznám,že jsem fakt nevěděl,že VW dělá tahače letadel.Však to také říkám:musíme se stále,vzdělávat.Se učit,se učit,se učit...jak říká klasik "Mireček" :-!
Před chvilkou jsem dotelefonoval s novým šéfem koncernu VW.
Jeho informace mne šokovala.
Je to fotomontáž! Vše proběhlo s jiným koncernovým autem.
Ano pánové, je to POLO. Ovšem pro větší důvěryhodnost nahradila kamufláž realitu.
No, tomu říkám slušnej oddíl. :yes::yes::yes:
Alessio, DAKAREG, TOUARONG, TOUAREG... doufám že mě čteš a žes schopný zdefinovat ty první dva názvy... ;-) P.S. Ty fotky... no, hlavně nezapomeň na igelitový trenky, abys jim to uvnitř nezaneřádil :-)
letadlo není nahozené, protože nesvítí ani poziční světla. teoreticky by mohlo mít zaplé jen "rotating beacon", totiž takové červené blikající světlo, které se MUSÍ zapnout při nahazování motorů...to se ale z fotky blbě pozná...každopádně si myslím, že šlo o "mrtvé" letadlo bez paliva.
Mám informace, že se ten modrý touareg bude prodávat po dovozu v jednom velkém českém autobazaru: VW, 2006, čistý TP, předváděčka, málo jetý, super stav. Nějaký z diskutujících si ho určitě rád koupí. Zn. 2x TZ.
Však nic neříkám.Především nechápu,co tě tak rozčílilo?Nikdo nic nezpochybňuje,prostě jedna dodávka táhla jedno letadlo,nic víc.
Jistě že ne všichni čeští novináři jsou blbci,nicméně těch dobrých a seriozních je docela málo.Starší dcera by se s tebou o tezi,že je něco ověřeno z více zdrojů a tudíž je to (nutně?)pravdivá informace(dle tebe musí být pravdivá) asi lehce přela.Končí práva,takže profesní deformace.Jsi si vědom,že to,že něco je ověřeno z více zdrojů nemusí být nutně pravda?Např. v 50.letech byli všichni "kompetentní" pro popravu JUDr. Horákové a byla vinna čím?Že měla svůj názor? Takže s pravdou a pravdivými výroky opatrně.Konečně,já jsem nic nezpochybnil,takže nerozumím,co psali "všichni" a v čem jsem co zpochybnil,nebo druzí.Oddechová informace,nic víc. My se tu někteří jen bavíme,takže už víme,proč VW tohle auto dělá. K tahání letadel.OK,Ruzyně mi nepatří,tahač letadla aktuálně nepotřebuji.Se měj. :yes:
BTW:ale motor mělo letadlo při n=0 ot/min.Jinak nevím... ;-\
...ujasni si, o kterém autě hovoříš...máš v příspěvku tři různá jména :-)
Abych ale něco taky přidal do mlýnice...těšte se na fotky RR phantom! Na M-motion bude! Tímto žádám o radu...kolik fotek interiéru mám udělat? sto? tisíc? >:D
Ano, síla tahu VW se projevuje i zde na diskuzi. Vedle se třese na dvaceti čtyř příspěvcích novinka novinek - OPEL ANTARA a... tady to vře na 80ti příspěvcích o úsměvném extempore TOUAREGA ;-) V tom to vězí... umět zaujmout. P.S. A ty... ty už nikdy nezapomeneš na tu parádičku, že DAKARONG jen tak, roztáhl na ranveji jednoho dokonalýho orla... jo, hochu, umět vyrobit auto musí jít ruku v ruce s tím ho umět i prodat. A dej ruku na srdce - když by ti zejtra jeden DAKAREG přistál před panelákem... byl bys přešťastněj... a tu svou současnou Monu Lisu, bys ještě dopoledně přehodil přes plot nejbližšího bazaru. Tak jásej, a fandi těm, co to umí. Mimochodem, nějakej zoufalec se tu směje tomu, co údajně TOUAREG dokáže v terénu... no, čas od času tu čteme různé pokřiky nýmandů... tak, pokud by chtěl někdo kritizovat TOUAREG... najdětě si k tomu realističtější důvody... třeba, že neumí bruslit. Tomu bych možná uvěřil.
Podvod? Asi si si to pomylil s 747-400,kde su motory ulozene na kridlach tak, ze sa neprekryvaju. Toto je 747-200, kde sa prekryvaju. 747-400 je napr. tu [odkaz] Ale toto je web o autach,nie lietadlach. ;-)
Ale však jo,já chci trochu hecnout GTIho a jeho VW,aby se mi rozepsal....Jasně že ty uvedené motory nejsou trhače asfaltu.Konečně,tohle auto je dobré na poklidnou jízdu "dobrou" českou silnicí a kochat se krajinou,ne? :-)
Jezil jsem v tomhle autě s třílitrovým benzíňákem (já vím že ten objem není přesně, ale nechce se tmi to teď nikde hledat) a byl to lenochod. 2,5 TDI je podle mě hodně podobný a 3,0 TDI přišel až nedávno. Výsledek? Do nedávna byl podle mne tento moor nejrozumnější volbou (ne z hlediska pořizovací ceny!) a jak tvrdí jeho majitelé, spotřeba je stejná jak u dvaapůlky.
Opravte mne jestli se pletu, ale nemá náhodou tenhle naftovej zázrak natolik špatný emise, že už se s ním do budoucna vůbec nepočítá?? To asi VW prozřel, že vyvinout tenhle mamutí agregát jen na pár let bylo nanejvýš zbytečný a proto ho zkouší na poslední chvíly ještě nějak uplatnit.
To,že někdo něco napíše, že to "vysvětlí" několik serverů ještě neznamená,že je to pravda a autorizovaná informace.Kdyby ses třeba při psaní diplomky chtěl odvolávat na net,tak by v tom moh být drobet problém a mohl bys "narazit".Je to jako Sbírka zákonů,pro příklad,v tištěné a netové formě,ať něco konkrétního. :-!
A co by ta Laguna měla táhnout podle tebe? My tam jedeme 1,2,3 max.4 lidé,prakticky prázdný kufr a jenom kreditky. ;-) Stačí,ne?
BTW:Konečně se našlo smysluplné užití tohoto pseudo-lidového auta. Marně jsem si lámal doteď hlavu,k čemu někdo do dodávky potřebuje takový motor.Už to vím,tahat letadlo.Ale zase z jiného pohledu,čistě pragmaticky,koupit skutečný tahač je citelně dražší,takže VW je docela levná alternativa a splňuje požadavek "lidovosti".Takže BRAVO levným dodávkám! :yes:
A co ti je na tom divného? Do kol se dá voda, do kufru a pod motor hutné závaží a je to. Pochopitelně musela spojka řádně prokluzovat a po 150 metrech asi byla K.O., nicméně Tuareg to dokázal a jako promo je to super. Osobně bych si tuhle obludu díky její ceně a spotřebě nekoupil, ale přesto se mi moc líbí (teda až na emericky široká přední sedadla ...). A teď se do mě pusťte, hlavně vy školní puberťáčkové co jezdíte jen na Simsonech :-D
To je opravdu nádrž na palivo... Když se na tu fotku podíváš ještě pořádněji uvidíš i dva motory na levém křídle, přičemž levý vniřní ("dvojka") je téměř zakryt tím vnějším...
Ano, já jsem s tím autem v terénu jezdil. V10 TDI na vzduchových měchách. A nejen s ním. A tvrdím - průchodnost terénem vynikající, ovšem odolnost proti poškození v těžkém terénu katastrofální. Čemu konkrétně ty říkáš TERÉN a hodně najezdit?
To je zajimavy, kolik se tady najde chytraku! Tuhle informaci prineslo nezavisle na sobe nekolik serveru, vsechno bylo vysvetleno, nekolikrat vyfoceno atd. Ale to asi nestaci...
tys tím autem v terénu jezdil nebo jsou to další plky typu jedna paní povídala? Já jsem se s ním v TERÉNU najezdil hodně a před tím autem na rozdíl od tebe smekám a vím proč.
A pak ten Touareg vzlítnul, a doletěl s tím letadlem až do Bostonu. Při průměrné spotřebě 7,7 litru nafty na 100 cm! Mno nejsou ty TDi motory fantastický?
Zajímavý promo test. na letišti se tahají letadla traktory už hodně dlouho, takže úspěch byl předem zaručen. Jen...tak....mimochodem....Franz Muellner zvládne sám táhnout 70 tunový letoun...takže dva Francové = jeden touareg. Naprosto špičkový lidský výkon tento laciný promo počin odsouvá na druhou kolej....nemyslíte? [odkaz]
Je to blbost, seriové pneu by v žádném případě deset tun neudržely a ta spojka není lamelová, ale odstředivá (DSG převodovka) a ta už něco vydrží, tu nespálíš!
:-) Mimochedem, někde v časopise se teď sešly tři pripravoané modely SUV - Peugeot, Citroen a Renault... Ten Renault se mi moc líbí... a své budoucí francouzské konkurenci utekl o dvě délky...
Tak že by to dal sériově vyráběný motor, tomu bych snad ještě věřil, ale převodovka, odpružení a pneumatiky? A 7 tun k tomu? Jedině, že by ten Boeing vosolil motory... >:-[]
:-) Patří to prostě k chlapskému světu... P.S. U té Pandy bych to viděl na přetahovanou... o vařenou špagetu ;-) ani nechci domyslet o co by se přetahovaly Laguny :-):yes:
...co se po těch 150 metrech urvalo jako první. Auto, které nepřežije bez úhony téměř žádný výlet do těžšího terénu, muselo být po takovém výkonu uvnitř doslova na kusy... Jinak - nápad fantastický :yes:
BRAVO DAKAREG, BRAVO TOUARONG, BRAVO TOUAREG... takhle se to dělá. Někdo strká do kufru špagety, někdo pohne zeměkoulí... Jo, a pokud nepohne, pohne určitě tebou, protože jestli něco vyzrálo časem je to TOUAREG :yes: VW dokázal udělat luxusní auto ve velmi prestižním segmentu. A povedlo se mu to dokonale. Za to si VW zaslouží velkou pochvalu :yes:
hej no a zajimalo by me teš kam to dali tech 8 tun a ty pleu. no nevim nevym jestli by vydrzely taky tlak. a jeste dotaz NEVYZNAM se v tom proto se ptam co se stalo po tech 150 metrech stim autem kdyz dal uz nemohlo tahnout??????????
Presne tak, a jeste ty seriove pneumatiky ;-) V podstate by to znamenalo, ze kazdy majitel tohoto nudneho vozu muze nalozit 8 tun, to by byl mezi osobaky rekord :yes: Alespon necim by se to auto stalo zajimavy...
mně taky ne. A kam těch dalších 8 tun dali? Vyskládali kufr olovem? No nevim. Třeba na ideální rovince by to nebyl takovej problém 747 rozhýbat, ale 150 tun je sakra moc. ;-\