Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Touareg V10 TDI utáhne Boeing 747-200

Volkswagen Touareg TDI V10 je tak silný, že utáhne i Boeing 747. To není nový reklamní slogan modelu, ale ověřený fakt.
Zpět na článek
neregistrovaný "palo"
5. 12. 2006 22:02
hm
tak som to dnes videl na fifth gear. boing vazil 155t, tuareg bol seriovy. mal iba 2x vyssi tlak v gumach a 4,3t piesku v kufry koli trakcii na mokru. motor prevodovka spojka podvozok, vsetko standard. bola pouzita redukcia do terenu, motor tocil tusim iba 1500, cize bol pouzity iba zlomok vykonu motoru
anonym
4. 12. 2006 09:55
Umierneny
Dajte mi pevny bod a dlhu tyc a ja pohnem Zemou.. Dajte mi seriovy Touareg a nepohnem ani Boeingom.
neregistrovaný "IFO"
2. 12. 2006 01:42
Re: ZETOR
Zatim nejlepsi prispevek :yes: :-)
neregistrovaný "amigo"
30. 11. 2006 20:19
Slavy odvar - Skoda vytahne brzo svuj trumf
O tom, že Tuareg není do opravdového terénu,není pochyb.Od toho jsou tady zástupci jiných automobilek Land a spol.Jinak co se týče tohoto bezvadného reklamního triku o úžasném Tuaregovi který utáhne obrovské éro Bouing:-)Každému musí být jasné,že každé auto po takovéhle zkoužce navštíví servis,minimálně na výměnu spojky.
Jestli se trochu zajímáte o kuriozity,existují lidé,kteří jsou schopni svými fizickými dispozicemy utáhnout totéž letadlo na vzdálenost 15m A nepotřebují k tomuto činu zázračný desetiválec Tuareg.Nic proti němu,po desingové stránce velký Golf,jízdní vlastnosti po českých silnicích super,v terénu :čekal jsem něco víc.SORRY :-)
neregistrovaný "Pucmeloud"
29. 11. 2006 18:39
Slavy odvar - Skoda vytahne brzo svuj trumf
Roomster Scout 1.2 HTP bude na jednom konci lana a na druhem Paroubek s madam Paroubkovou v trakari >:D
neregistrovaný "kirby"
29. 11. 2006 16:27
Re: Jakub Machytka
To že odešla převodovka nebo spojka po 150 metrech tažení letadla je celkem v pořádku. Co v pořádku není je to, že odejde po 70ti tisících ježdění po normální silnici...btw musím GTI poděkovat za to, že v práci pracuji a své příspěvky jsem minimalizoval. Důvodem je to, že po přečtení jeho tvorby vždycky cítím strašnou malomyslnost a ztrácím sílu a chuť žít:-))) Snažím se chlácholit tím, že je to člověk s neuvěřitelným smyslem pro humor, který si to děsně užívá, ale pořád mě děsí ta malilinkatá možnost, že to myslí vážně a že takový člověk opravdu existuje....brrrr to ale přeci není možný.
neregistrovaný "svistik"
29. 11. 2006 16:26
Re: SÍLA TAHU
A sedel si tam v nejakom Passate?
Vsetko bolo zavrete...
Nech si to strcia do...Cely VW...
A formulacie typu : Bol vyhlaseny za jeden z najlepsich si strc za klobuk...
Bol to najvacsi bullshit v Nitre...
Neviem, kto z normalnych ludi ide na autosalon, aby sa presiel okolo Passata alebo si sadol do Pola...To jedine tusim bolo otvorene...
Nic proti VW, ale tohtorocna Nitra bol tucny pruser...
Ai aj celkove ked sa na to tak pozeram...Aj BA bola lepsia...
anonym
27. 11. 2006 20:31
Jakub Machytka
no tak mezi nama kazdopadne to auto ma silu to se musi nechat ale nikde uz nepisou co na to rikala prevodovka a spojka? .......ta sla asi do .... :no: vesina lidi kterí si koupi tohle auto ho nemaji kuli sile a kdyz uz ho nekdo kuli sile motoru ma kdy bude potrebovat tahat bojing 747?? reklama na auto je to povedena to ano ale moc lidi se na autech kouka jen na vykony atd . kdyby radsi u VW vylepsiny napravy ktery se u toho v jednou kuse serou ;-)
neregistrovaný "sdf"
26. 11. 2006 17:19
sderftgzh
:no: :no: :no:
25. 11. 2006 11:49
Re: Reklama
chlapský auto ??? osobně vidím jako chlapský auto typu defender, landcrusier 78 atp. ... ;-) rozhodně ne touarega
anonym
24. 11. 2006 22:49
Tha
Zaujimavejsie by bolo, keby to tahala dajaky skoda 100...na to by som sa uz kukol, ale aj tak je so pecqa :-!
neregistrovaný "Pavel"
24. 11. 2006 22:18
Re: K čemu tento motor
To je na mě velká síla - ty částice, fakt asi si ho proto koupím.
neregistrovaný "Robert Ord"
24. 11. 2006 20:47
Re: SÍLA TAHU
:yes:
neregistrovaný "Elbrus"
24. 11. 2006 20:29
sliby
dukaz misto slibu ... >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "IT"
24. 11. 2006 20:27
Re: RAKEV
Bingo! No ne,já žes byl včera nějaký zamlklý,tak jsem se ti snažil pozvednout bojovného ducha,nic víc! Tak jo. Koncern to není čím jezdíš,nebudeme slovíčkařit a budu se tvářit,to krom obecného koncernu na cokoliv je tím co nejezdíš něco od VW=koncern.Proč? Dělají dobrý auta,přece....Klidně bych do toho šel.Koncern není doufám Š105,že ne? Co bys mohl mít a já mít radost? To je velký problém. Teď mám Lagunu2 a je mi jedno,co si o ní kdo povídá,tak že bys dedukoval a naznačoval francouze? To snad ne! Nicméně,proč ne,že jo?Auto jako auto.Já v tom zase tak nerozlišuji.Nicméně beru,že někdo někomu fandí.
BTW:ta Laguna by tohle letadlo neutáhla. ;-) Všim sis,jak to někdo bral i vážně,přitom je paráda,že si můžeme dělat srandičky...prostě zcela nevážně a nezávazně psát,jen tak,z hecu.No nic,dnes končím,bylo nějaké jednání,končilo to nápoji na bázi skupiny OH a je dobré vědět,kdy raději nic,nic,nic.Autíčka,mějte se dnes...Zdravím GTIho,jeho VW a lidové tahače ér ;-)
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 18:35
Re: SÍLA TAHU
clovece, nehovorim, ze nemas pravdu. lenze nie vsetci to tak beru. pozri sa na tuto diskusiu, kolko ludi tu spravu zobralo ako "TO JE SILA" a kolko ako "TO JE KRAVINA" alebo "NA CO JE TO DOBRE" alebo "VW TOUAREG JE TRAKTOR". pochybujem, ze marketingovi experti vo VW vobec boli v stave spocitat, ci sa im ta akcia s boeingom vyplati a kolko im prinesie do kasy. podla mna je to vystrel naslepo, ktory len povie "halo, tu sme" a potom sa uvidi. podobne pred par rokmi islo Audi TT v tunningu bi-moto 384km/h a kto o tom dnes vie? spytaj sa pubertakov, ci si to pamataju... ono cele to tahanie boeingu moze sposobit, ze vela ludi sa zamysli, ci im vobec treba az take silne auto, ci si radsej nekupia nieco "slabsie" za menej penazi, z nizsou spotrebout... kto vie. ked propagujes ocividne prakticku vec ako velky kufor alebo bezpecnost, tak ti nikto nebude namietat, ze je to blbost alebo zbytocnost. ale takato vyslovene neprakticka demonstracia hrubej sily je dvojsecna zbran, moze sa otocit proti tebe. z toho dovodu mi GTI s tymi svojimi orgastickymi superlativami na VW a ich marketing pripada ako maly skolkar, ktory sa vytesuje, ze jeho anglicak prisiel prvy do ciela...
neregistrovaný "Jasoň"
24. 11. 2006 16:35
A co tím básník chtěl říct?
A novináři zase naletěli marketingovým trikům a PR řečím... ;-)
24. 11. 2006 16:27
Re: SÍLA TAHU
Viděl bych to asi takhle. Moje podvědomá reakce (neracionální), která vznikne na základě informace, zní: "TO JE SÍLA" (to má přece krásnej dvojsmysl) a to si zapamatuju podvědomě. Ne to, že má vysokej krouťák. Ale to, že je to SÍLA... A to je pozitivní vjem. A vůbec teď do toho netahám svůj osobní pohled na to auto. Hodnotím jen účinek toho, co s ním udělali. Ne všechno, a dvojnásob to platí u aut, nelze hodnotit jen rozumem. Auto, aspoň pro většinu chlapů, je partnerka. Není to jen dělník, je to miláček. Lidi dávaj autům jména, neříkaj před nima, že je chtějí prodat, protože se bojí, že by se naštvaly a tak dál. Auto je sice věc a je to ta nejhorší investice v životě, ale pořád je to pro nás ten angličák, se kterým si hrajem.
24. 11. 2006 16:10
Re: SÍLA TAHU
ale tady přeci vůbec nejde JEN o informaci, že Touareg utáhne Boeing. Těch informací je hodně. Třeba když mi kamarád vyprávěl, jak na semaforu zatůroval vedle V10 touarega a ozvalo se jen huuuuuuuuuu a Touareg byl v tahu. I to je informace, která mi v podvědomí utkvěla a občas jí použiju. I to, že mi můj zubař řekl, že u V10 nestíha spojka. A tak dále. Nejde JEN o Boeing. To je jen střípeček v mozaice. A těch střípečků za život nasbíráš tisíce. A děti obzvlášť mají velkej smysl přehánět, takže Boeing je pro ně silný téma. Vzpomeň si, jak jsme stávali jako děti u "západních" aut, nalepený na okýnko studovali tachometr a říkali: "ty wogo, ten jede dvěstě čtyřicet!" Vzpomínáš?
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 15:25
Re: SÍLA TAHU
C3, 207, polo, fabia - zeby vsetko vyssia stredna? no dilitov asi fakt nepochopim :no:
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 15:16
Re: SÍLA TAHU
asi si vies predstavit, ako ti nieco v podvedomi hovori, ze toyoty su nespolahlive auta (kvoli tomu, co ti ako malemu povedal otec). ono to ale stale ma racionalny zaklad (vadne el. okna). ako ta ale moze podvedomie ovplyvnit pre kupu touarega, ked ti bude hovorit: to je skvele auto, utiahne aj Boeing. chapes? ked svojim racionalnym zmyslanim nechces chybove auto a podvedomie ti hovori, ze dana znacka je chybova, tak tvoj rozum dostal podporu z podvedomia a tu znacku si nekupis. lenze ked ti podvedomie hovori, ze auto utiahne boeing a tvoj rozum hovori, ze v realnom zivote je to zbytocnost, tak je to nesulad, to nezaberie. tu dojde ku konfrontacii s rozumom. zabralo by to, iba ak by si mal prioritu vo velkosti tociveho momentu bez ohladu na vsetko ostatne (a kolko je takych ludi?) --- okrem toho, GTI sa ocividne nevie vyhrabat z toho svojho podprahoveho vnimania VW ako #1.
24. 11. 2006 15:16
Re: SÍLA TAHU
Na akom autosalone to bolo a kedy ? Teraz v Nitre bol stanok VW vyhlaseny ze jeden z najlepsich. :-!
24. 11. 2006 15:10
Re: SÍLA TAHU
>:-[] Ten nic nepochopí >:D :yes:
24. 11. 2006 15:08
Re: Reklama
Žilkyne... jěště, že upřednostňuješ tu "trojku" ;-) Nenamítám nic proti technice lexe... ovšem, bavíme-li se o SUV, pak je pro mne absolutně vyloučené, že bych si mohl pořídit RX... Souhlasím s tebou, že dokonalej řízek sedlá Range, pomalu chápeme i tvary Q7, a uhranuje nás Cayenne... RX na mě opravdu (tím spodkem) dělá dojem lodičky. Touareg velmi vizuálně vyspěl. Je to velká, cenově přístupná, trefa.
24. 11. 2006 15:02
Re: SÍLA TAHU
BRAVO, Okristane :-) Přesně tak to je... :yes:
24. 11. 2006 14:59
Re: RAKEV
Všechno myslím vážně, i když píši třeba humorně... ;-)
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 14:43
Re: SÍLA TAHU
tomu fakt hovorim "sikovny" marketingovy tah. len si spocitaj, kolko prispevkov ma to tahanie lietadla za obycajnu saskaren - ak si myslis, ze cielom marketingu je dosiahnut aj to, aby vela ludi o tebe hovorilo, ze robis zbytocne kraviny, tak si slusne vedla --- a inac si to vlastne vyjadril za mna, citujem: "TŘEBA to někomu z těch prcků zůstane v hlavě" a "TŘEBA si koupí VW", o tom som hovoril ja. mozno ho tie velke auta chytia, ale rovnako mozne si po rokoch kupi X3/X5, RAV-4, CR-V, Pathfinder, SantaFe, atd... a to, ze dakedy videl ako touareg taha boeing bude uuuplne vedlajsie. v tomto zmysle robi VW za svoje peniaze reklamu celemu segmentu SUV/Off-Road. --- som zvedavy, do akej miery to tahanie boeingu teraz alebo o takych 15 rokov zvysi predajnost SUV od VW. --- a k tym GTI-ho vyjadreniam na skvostny marketing VW ti poviem len toto: bol som na autosalone, kde boli RAV4, Pathfinder, Tucson, XC90 a uz ani neviem ake dalsie SUV/Off-Road, ale VW tam dosiel s jednym Foxom, Polom, Golfom a Passatom. Touareg nula bodov. a cloveku dovolili sadnut iba do Foxu a Pola. ak si odmyslim ten * Fox za 300 litrov a o nieco lepsie Polo (obe v zakladnej vybave), tak VW neukazal nic. vedla si si mohol sadnut a osahat Volvo za 2.5 mil v brusenej svetlej kozi od dola az hore, ale VW ti dovolil sa akurat zvonku pozriet na Golf a Passat. tomu ja hovorim "skvely" marketingovy tah. VW to u mna prehral na celej ciare a nejaky Touareg aj keby potiahol celu republiku mi moze byt ukradnuty. --- a keby si videl tych prckov ako sa vytesuju, ze si mozu do tych aut sadnut a obchytat si ich, tak by si pochopil, ze to zaberie ovela silnejsie ako par fotiek na webe, o ktorych doveryhodnosti sa ti prckovia budu len 3 dni hadat.
neregistrovaný "žilkyn"
24. 11. 2006 14:36
Re: Reklama
Nesouhlasím. Jednak jsem si nikdy nevšiml, že právě z Touarega by čišela nějaká chlapskost (co třeba Range Rover nebo Cayenne, proti nim je Touareg slečinka) a za další Tě prosím, už se vykašli na ten Lexus proboha. Co Ti pořád tak leží v žaludku? Nevím, jestli jsi někdy v RX jel, ale je to hodně pohodový, maxitichý a luxusně působící auto, který minimálně tím luxusem strčí Touarega do kapsy. Jeho kabátek je mnohem starší než ten Touaregův, nicméně fcl mu pomohl a rozhodně nemohu dát za pravdu Tvému názoru, že je o deset pater níž. To je jen Tvůj zaujatý názor, protože Tobě Lexus vadí úplně vším. Když potkám IS nebo GS, mám z něj tisíckrát luxusnější pocit než z kterýhokoliv VW a myslím, že ta prémiovost tam je, jen Ty ji nechceš vidět a pustit mezi zavedenou německou trojku. Nikdy se tady nebude prodávat tolik Lexů jako aut od zmíněného tria, tak se pořád nečerti, že ta značka existuje. Dělají pohodlná, pěkná a tichá auta, z IS jsem úplně out, byť bych sáhl po trojce ;-) Každopádně Touareg není nevzhledná krabice, v tom Ti dávám za pravdu. Je to schopný auto s designem přesně takovým, jakým se VW vyznačuje. Precizní, konzervativní a jednoduché křivky, solidní zpracování a celkem fajn interiér. Jen tomu "nijakému" zadku jsem nikdy nepřišel na chuť. Nebo nepřišel, spíš bych měl napsat, že mě nikdy ničím nezaujala a nic jsem z ní necítil. Q7 nebo Cayenne celkově, to je větší vzrušení. Jinak tě zdravím a přeji pěkný den.
neregistrovaný "ELVIS"
24. 11. 2006 14:35
Re: 7 tun, ne skoro 10
--------------------

stale je to jedno, nejedna sa o ziaden dych vyrazajuci rekord potiahnut takuto vahu:

david huxley potiahol boeing 747-400, vaziaci 187 ton, na vzdialenost dlhu 91m za 87s, stalo sa tak 15.10.1997 v sydney
zdroj:guinessova kniha rekordov

takze VIVAT FOLXVAGEN

------------------------------------
24. 11. 2006 14:25
Re: SÍLA TAHU
Nechci být příliš osobní, ale neznám moc chlapů, co maj manželku 180 cm s nohama 120 cm, kterou by uspokojil Yaris. Když si představím Adrianu Sklenarikovou s Christianem Carembeu v Yarisu.... Hele, to je jen legrace. Teď vážně. Já s GTI souhlasím s podprahovým vnímáním, který tě ovlivňuje celej život. Není to o tom, že bysis teď dokázal přesně zanalyzovat, že kvůli matchboxový GT40 bys teď měl mít před domem právě GT40. Ale třeba si přesně pamatuju, jak mi táta asi v osmi letech řekl, že elektrický okna u Toyoty jsou poruchový a teprve před dvěma lety jsem se předsudku o poruchovosti japonců zbavil. A dalo to hodně práce. A myslím, že tu informaci si táta nevymyslel. Myslím, že se k němu dostala taky podprahově, díky dobré práci marketingového oddělení některé z evropských automobilek.
neregistrovaný "Miso"
24. 11. 2006 13:36
Parodia
Uz to vidim ako na stranke predajcu je v ponuke medzi predvadzacimi vozidlami na predj prave tento kus za vybornu cenu..... No nekupite ked je taky silny, malo jazdeny, neopotrebovany...?
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 13:15
Re: SÍLA TAHU
>:D >:D >:D Ironie chlapče,tomu se říká IRONIE >:D >:D >:D
24. 11. 2006 13:10
Re: RAKEV
Tak to si napísal pekne. :yes: >:D Ale rád by som si od Teba prečítal aj niečo myslené vážne a normálne, bez sarkazmu, vtipu a invektív.
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 12:58
Re: SÍLA TAHU
Ty si to očividně nepochopil.Je to chytrý marketingový tah,který praští do očí.Co na tom,že to éro nikdy neletělo,reálně to normálního smrtelníka vůbec nezajímá,jestli jeho budoucí verk utáhne valník,nebo letadlo,ale ten počin zaujal.Podivej se jen na počet příspěvků.To,že se kluci před školkou budou hádat jestli je to blbost a co je lepší,jestli Porsche nebo Tuareg,taky nehraje roli,ale třeba to někomu z těch prcků zůstane v hlavě a nebudou ho zajímat placatý auta,ale zrovna tyhle mastodonti a pak,jednou třeba bude velmi úspěšný a budou ho pořád držet obrovské krabice a třeba si koupí VW. P.S. Jestli se ti zdá,že tady GTI chytá orgasmy z extra silnýho Tuarega,tak si asi neviděl jeho jiný příspěvky.Napadá mě přirovnání,že zde jde o lehkou páteční erotiku a jinde a jindy o velmi tvrdé porno na které nemá každý žaludek.
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 12:56
Re: SÍLA TAHU
Yaris a vyssia stredna? >:D >:D >:D no ty si fakt expert. to aby som ho nabuduce Yarisa porovnaval s najakou A6-kou. pozri sa napr. na euroncap a mas ho v kategorii Superminis... :no: :no: :no: GTI, hrajes sa tu na velkeho kapa a das Yaris do vyssej strednej. ty vies o VW vsetko, ale o autach velke H 0 W N 0. :no: :no: :no:
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 12:32
Re: SÍLA TAHU
je tu jeden rozdiel. ty hovoris vo vseobecnosti, GTI o konkretnom modeli. --- v skolke sme posudzovali najlepsi sportak podla toho, ktory je najplacatejsi. lenze pochybujem, ze teraz by si sa rozhodoval medzi carrerou, fioranom a veyronom takisto podla placatosti. jedine, ze by si zostal na urovni skolkara. ja hovorim o tom, ze hodnoty a faktory, podla ktorych sa clovek rozhoduje, sa casom menia. to, ze teraz budu skolkari nadseni z touarega tahajuceho lietadlo neznamena, ze si ho o 15-20 rokov kupia. mozno to s nimi pojde dalej a budu chciet SUV alebo Off-Road, ale v momente, ked uz ho budu kupovat zavazia uplne ine argumenty, ako to, ci to auto utiahne Boeing... --- a ja nemozem za to, ze GTI sa tu vytesuje a chyta orgazmy z touarega tahajuceho lietadlo presne ako taky maly skolkar. vypoveda to o jeho urovni.
neregistrovaný "Lovap"
24. 11. 2006 12:24
Re: Zajímalo by mě...
Pozor, to nie je pochvala. V tom teste celkom pohorel - prešiel síce to isté ako Merc. G ale prerazil a poškodil 3 disky kolies a na druhý deň auto išlo len na 9 valcov. Teda tak ako sa píše nižšie - je to auto čo zvládne terén ako offroad ale nemá takú odolnosť.
neregistrovaný "colek"
24. 11. 2006 12:02
Re: SÍLA TAHU
:yes: :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jemnemihomni"
24. 11. 2006 11:54
Re: Kde je pravda?
>:D
neregistrovaný "monsat"
24. 11. 2006 11:08
Re: SÍLA TAHU
:yes:
24. 11. 2006 10:50
Re: SÍLA TAHU
Je vidět, žes mě ještě neviděl brečet :-) ;-)
24. 11. 2006 10:47
Re: SÍLA TAHU
:-) :yes: Přesně... o tom to je. Já jedu v autě a vezu své syny. Proti nám jede PORSCHE 911 a jeden řekne - Tatínku, podívej, Porsche. Druhý dodá - jo, Porsche, to je nejlepší auto na světě, viď. A já řeknu - jasně, hoši, Porsche 911 je nejlepší auto na světě, jednou, až vyrostete si ho koupíte... Tak o tom to v životě je. :yes:
neregistrovaný "altrax"
24. 11. 2006 10:44
Re: Udo
to verim...
24. 11. 2006 10:43
Re: Reklama
Kdyby jen celé odpoledne, povídáme si tu klukama z naší školky už dva dny ;-) Odpoledne možná přijde i Majdalénka, Apolénka s Veronikou, a taky Věrka, Zdeňka, Majka, Lenka s Monikou :yes:
24. 11. 2006 10:42
Re: SÍLA TAHU
je mi to jasné... Yaris... se jen nedopatřením dostal mezu Malé vozy, jinak patří do kategorie Vyšší střední... ostatně to musíme pochopit, vždyť, přece... ho vlastníš :-)
neregistrovaný "altrax"
24. 11. 2006 10:38
Re: SÍLA TAHU
:yes:
24. 11. 2006 10:38
Re: RAKEV
Co garáž? prázdnou kapsu... my, Klaudie, my bezdomovci... nás si prostě představ jak boucháme někde na náplavce poblíž kampy do noutbůku, kterej jsme vytáhli z popelnice před Svatým Mikulášem své story na auto.cz a... jednou tejdně si jdem zajezdit metrem. Z konečné na konečnou... dokonalej trip ;-)
neregistrovaný "monsat"
24. 11. 2006 10:24
Re: SÍLA TAHU
jo jo, něco na tom je, ja si furt říkal, co mne táhne k Audině a pak jsem si ti poskládal ty souvislosti z minulosti - prostě už v 80. letech mne jako kluka fascinovala rallye (ne ta v Krumlově nebo Varnsdorfu se Š105 atd., kam mne táta brával na čumendu) jsem si říkal, že jednou bude mít mé auto quattro ;-)
neregistrovaný "Wartburg 353W"
24. 11. 2006 09:57
Re: SÍLA TAHU
Hele, pred casem jsem si tu precetl, ze privesne voziky bys zakazal, ze si maj lidi zaplatit stehovaky (asi aby usetrili). Docela me prekvapuje, ze takovej nepritel tahani nakladu za autem se rozbreci nad timhle clankem.
anonym
24. 11. 2006 09:49
Re: Reklama
Proste takovej dlouhodobej test zadni napravy. Jen jednu vec nechapu. Proc reklamni experti zamerujou usili na vekovou skupinu 5 - 12 let, kdyz ti jeste nemaj ridicaky. Prijde mi, ze presne o tomhle se bude diskutovat v materskejch skolkach cely dopoledne.
24. 11. 2006 09:34
Re: Nálepka
Páči sa mi ten nápis Touareg a emblém VW na predku lietadla...
24. 11. 2006 09:33
Re: RAKEV
tipujem prazdnu garaz alebo Skodu Favorit
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:32
Re: B747
Aha,tak takhle to je,já sem si řikal,co to je za potvoru.Ani se nedivim,že je kluci v Airbusu poslali někam,už takhle maj s 380 dost problému a ještě aby se jim tam motali nějaký od filmu.
24. 11. 2006 09:31
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
uf preklep......AKO TRAKTOR
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:29
Re: RAKEV
Jasně,ty už jsou tady 40let (teda aspon jedno),ale to Jumbo je tak profláklí
neregistrovaný "mida"
24. 11. 2006 09:28
Re: Zajímalo by mě...
motokrosová trať u Ostrova, bývalý vojenský prostor u Bělý, autokrosová trať u Týnce a mnoho dalších. Odhadem cca 2500 km, všechny dostupné motorizace. Údržba - výměna několik prozažených pneu a večer WAPem umýt podvozek, hlavně chladiče, protože to je nejčastější příčina problémů těchto aut, když jsou provozována v terénu. Super svezení, mám z toho filmový dokument - paráda. Někdy jsem nechápal fyzikální zákony.
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:25
Re: SÍLA TAHU
Tak tady s tebou opravdu nesouhlasim.Vždycky jsem tíhnul ke sportovnim autum.Už jako malej jsem věděl,že čim placatější angličák,tím lepší (a věděli to všichni ve školce) a ted,když pracuju a mám stálej příjem,tak zase tíhnu ke sportovnim autum.Peněz nikdy neni dost,ale vždy se budu snažit mít něco,co mě zajímá,co se pokaždý těšim řídit.Proč bych si měl koupit fábii,když za stejný prachy mám (ano,ojeté a starší) auto,které je někde uplně jinde.Už od mala si jdu někam za nějakym cílem.To že se ten cíl časem mění je jasné,ale u aut je krásně vidět,jak kdo je ochotnej ze snů slevit.Ono je hrozně jednoduché časem "vyměknout" a jít nejjednodušší cestou,ale pak se taky člověk nesmí divit,že někdo muže být úspěšnější než on a pak v hospodě "brečí",jak je všechno na ho***
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 09:07
Re: podvod
Nechtěl jsem to psát,ale když už to někdo zmínil,to Jumbo je nějaký divný.Na fotkách je nějakej mutant,kterej má na vnějších motorových pilonech asi přídavné palivové nádrže (nevidim jedinej důvod proč) a na vnitřnich pilonech,na každém 2 motory,ale tohle Boeing nedělal.Nevim,jestli to nemá být nějaká pokusná verze.Verze Jumba se nikdy nelišili umístěním motorů (vždy jeden motor ne jeden pilon).Rozdíl mezi verzí 200 a 400,je hlavně ve větším rozpětí 400,jiné motory,jiné vybavení pilotní kabiny,větší dolet a byla prodloužena hlavní paluba.
neregistrovaný "Donald"
24. 11. 2006 08:48
Re: haha
>:D >:D Ty si asi neviděl,co to znamená podvozek u velkýho letadla.
anonym
24. 11. 2006 08:41
Udo
No, nevím jak to zvládla ta převodovka. Na našem firemním V10 5.0TDI, kterým jezdí kolega na 75tis. km byla převodovka vyměněna již 2x. Doufáme, že klekne i po 3x v záruce a ten krám se bude moc vrátit. Snad jsou jiní uživatelé spokojenější. Každopádně i prodejce VW přiznal, že u Touarega je to tak 50/50 jestli to bude gůt wágen, nebo šajsdrek.
neregistrovaný "R32"
24. 11. 2006 08:32
Re: *...
Touareg nepoužíva prevodovku DSG ale Tiptronic, DSG nevie prenášať vysoké krútiace momenty... ;-\
neregistrovaný "Coulin"
24. 11. 2006 08:32
Re: ZETOR
...a Honza Voříšků z místního ZD zařadi želvu u svého letitého Zetora ,přendal retko do druhého koutku a odtáhl to až do hangáru na druhé straně letiště... Bravo VW >:D >:D >:D
Avatar - Dinar
24. 11. 2006 07:51
Re: RAKEV
Chápu GTIho nechuť říct, čím jezdí, je to proti způsobu jakým zde sám diskutuje a jakým by chtěl aby zdejší diskuse byly vedeny. Tedy hlavní má být myšlénka. Je to trochu utopie, ale i když se jeho téměř obrozenecká snaha zdánlivě míjí účinkem, nelze si nevšimnout stop, které nakonec zanechává, GTI má za tohle systematické počínání rozdhodně můj obdiv. :-) Tím víc se usmívám nad neustálými snahami diskutérům z něj vytáhnout, čím tedy vlastně jezdí. Jasně, je celkem jednoduché pochopit způsob argumentace někoho, kdo napíše, že jezdí lagunou nebo jiného, hodnotícího svět zpoza volantu deset let starého Brava. Ale ten zmatek u GTIho, pořád samý Guru a Apoštol a že by neměl VW? Jak by mohl tak chválit něco co sám nemá? Nepředstavitelné... :-O Neptejte se a zkuste to sami odhadnout, z toho, co a jak píše, to možné je, ankteta "Zlatý ventilek" se jen rozšíří o kategorii "50 nejlepších tipů na GTIho garáž" a aspoň bude veselo. Svůj tip dám hned, podle mě tam stojí Volvo, řekl bych S60. ;-)
24. 11. 2006 06:36
Nálepka
* sa mi ten nápis Touareg a emblém VW na predku lietadla...
24. 11. 2006 06:29
Re: RAKEV
Vedúci, tak úprimne. Aké máš auto? Začínam mať pocit, že Tvoje eseje o autách sú čiste teoretické v rovine krásnych ale predsa len iba snov... :-|
24. 11. 2006 06:15
Re: Zajímalo by mě...
AutoBild treba brať trochu s rezervou, je silne pro volkswagenovsky orientovaný. Ale s kvalitami Touaregu sa dá, myslím si, v pohode súhlasiť, teda keď sa na ňom vychytajú všetky muchy. Je príliš zložitý a to mu na začiatku výroby narobilo dosť problémov.
24. 11. 2006 06:08
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
Bravo Touareg. Keď sa prestane predávať ako luxusná limuzína do terénu, tak trochu vykuchajú kabínu, naložia závažie a budú ho predávať ako trekator... :yes: :yes: :yes:

To musím predýchať... 8-s
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 03:59
Re: SÍLA TAHU
GTI, ty si riadny dilit. a si asi taky skuseny psycholog, ako ja prezident VW. ---
keby som sa mal riadit svojim detstvom, tak mam pred barakom zaparkovany Lotus Super Seven, povodny Fort GT40 a dalsich aspon 20 aut. ale poviem ti ako funguju hodnoty z detstva v praxi. chceli sme s manzelkou nejake male auto do mesta. vsetky moje nazory a cely hodnotovy system isiel do *, lebo ked moja polovicka s vyskou nad 180 cm a nohami 120 cm sadla do C3, 207, Pola, Fabie (uz v zufalstve), tak nikde sa jej nezmestili nohy. Nakoniec sadla do noveho Yarisu a tam sa bez problemov zmestila. este vybrala farbu a ja som skoncil len pri vybere cisto tech veci (motor, vybava). --- a okrem toho, obycajny racionalne zmyslajuci clovek si rozmysli, ci nutne potrebuje tocak 750Nm a schopnost tahat lietadlo, ked jemu sa viac paci napr CR-V alebo RAV4-ka s "iba" 400Nm a ked potrebuje auto na bezne cestovanie + dostat sa na chalupu cez nejaky lahsi teren. --- "jsi mladý... a zatím nezkušený" a ty to odkial vies? lebo potom ty mozes byt stary rezklepany senilny dedek, ktory si tym tocivym momentom touarega nieco kompenzuje. pochop, ze ludia nie su vsetci fanatici, ktorych rodicia uspavali kyvanim privesku VW pred ocami sem a tam.
neregistrovaný "assasin-cz"
24. 11. 2006 02:09
a kolik?
a kolik má takový Touareg towing-capacity? myslím,že takový Ram s 7,1l řadovým šestiválcem Cummins by to zvádl daleko lépe,takže žádný zázrak :-!
24. 11. 2006 01:41
Re: SÍLA TAHU
Velmi se mýlíš. O tom, co si koupíš, rozhodují mnohdy skutečnosti, o nichž ani už přesně nevíš, jak jsi je do sebe dostal. ano, ano... autíčko k jéžíšku... to malé Ferrari, s nímž jsi vyhrával všechny závody na autodráze... uběhne pár let a ty si koupíš 599 GTB. Ani nevíš vlastně proč jsi vykrořil směrem k Ferrari. O tom to je. Nějak se musí vytvářet hodnotový systém uvnitř tebe. Život není o tom, že se vzbudíš a narvou do tebe program k životu jako do kyborga... život je o krůčcích... o malinkých modelech, o omalovánkách... o klíčence s Logem FORD, cos dostal jako malý klik k narozeninám a kterou máš dnes na klíčích od svého FOCUSU. P.S. jsi mladý... a zatím nezkušený...
neregistrovaný "ha ha ha"
24. 11. 2006 01:13
Re: SÍLA TAHU
GTI, no ty si fakt vizionar:
"...kluci před školou budou vyprávět..."
"...to si musím jednou koupit..."
"A jednou fak koupí"
hahaha, hahaha, hahaha. ti 8-12 rocni chlapcekovia zmenia nazor uz mozno o 2 tyzdne a po touaregu ani nepipnu. a zmenia nazor zopar 100-krat, kym vyrastu. a ked si o takych 10-15 rokov budu kupovat prve auto, tak si kupia nejaku jazdenu 20-rocnu fobiu alebo nejaku novu novu s motorom 0.9 HTP, ktory tiez bude v stave utiahnut Boeing X4X. a len sa budu uchectavat, ze pred davnymi rokmi VW robil kvoli takej prkotine take velke halo (ked si na to vobec spomenu).
" jak to u VW umí s věřejností"... hahaha
.
a inac, vplyv tejto diskusie s vyse 100 prispevkami na predajnost touaregu je = 0. kazde cudo 3 dni trva. o tom to je.
anonym
23. 11. 2006 23:58
uups
díky ta info. beru na vědomí
anonym
23. 11. 2006 23:43
Re: haha
chlapci nie som nijaky expert, ale fakt je ze teoreticky boeing je na "tenkých kolesách" :-) takze nekladie az taky odpor. V prospech tourage hra krutak 750 Nm alebo kolko. To ci to prenesie cez spojku na cestu je druha vec ale motoricky by s boeingom podla mna pohol aj nejaky 3,0l V6. Zavisi to od sprevodovania. Ak je lahky prevod tak s tym auto pohne.
anonym
23. 11. 2006 22:50
Re: haha
se spotrebou to neni nijak tragicky, zere stejne jako Passat 1.8T. Obe auta v rodine ;-)
23. 11. 2006 22:41
Re: V10 TDI je za zenitem
Nemá. Do Phaetona ho přestanou montovat tento rok, jelikož je problém se zabudováním filtrů pevných částic (není místo). Touareg filtry dostane a měl by se ke konci roku začít prodávat v USA.
23. 11. 2006 22:40
Re: Reklama
Pawelno... dobře jsi napsal. Víš, s tím se musí počítat, vždy tu budou tupci, ovšem je tu dost i těch, s nimiž je fajn diskutovat. V autech je totiž základní problém, že dokázat o nich diskutovat poměrně objektivně, vyžaduje jistou vyzrálost osobnosti a pokud se tahle vyzrálost druží i s "vyzrálostí konta v první investiční" jde to samo... Víš, člověk se musí naučit "číst" diskuzi, a pochopit co za těmi slovy kritiků všeho, zejména VW, asi tak může vězet...Lambo v garáži to nebude :-) :yes:
anonym
23. 11. 2006 22:38
Re: B747
koukám na to...jestli kritika byla směřovaná na mě, tak jí přijímám...měl jsem poznat hned, že jde o jumbo z top-gearáckého letiště (hlavně podle SOP, která je celá modrá-stejně jako v TG).Navíc evidentně chyběl minimálně jeden motor...
neregistrovaný "rtk"
23. 11. 2006 22:33
uups
A já myslel, že letadla na letištích tahají traktory zcela běžně. Až teď vidím, jaký že je to vlastně chválihodný počin. 8-s
neregistrovaný "pawelno"
23. 11. 2006 22:30
Reklama
Tyhle debaty je zajímavé sledovat. VW ukázal, že to auto má technologii přenosu výkonu špičkovou a trvanlivou. Parádní reklama, hezky vymyšlená. Hold pro mnoho diskutujících je to táhnoucí auto špatná značka! Jen kdyby tam byla Toyota, Fiat nebo třeba Kia. To by bylo slov uznání a blbejch rečiček na VW, Audi a spol. No nic. Je to stále stejné. Stačí, aby GTI začal oslavovat "Japonce" nebo novou Bravu. Hned by byl kamarád. Auto.cz je fakt super. Diskuse taky bývaly, ale co se tam poslední dobou objevuje za výkřiky do tmy, to se opravdu jen tak nevidí :-( Tak se všichni mějte.
neregistrovaný "Mira"
23. 11. 2006 22:28
Re: *...
covece, ve strojnictvi sem vzdelani nedosahl, ale odstrediva spojka je nazev, pak me napada napriklad jeste zubova spojka, momentova spojka... principu jsou tri ....
23. 11. 2006 22:25
Re: Reklama
Není to nevzhledná krabice. Je to chlapský auto, žádná "lodička" od Lexe. Mimo to, TOUAREG není premiovka, o což se Lex úporně snaží... Vizuálně ovšem, zzbysekku, je lex proti TOUAREGU o deset pater níž. VW totiž dokázal udělat ostrého dříče... a to se v tomto segmentu cení.
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:20
Re: K čemu tento motor
:yes: můj názor :yes: ale pak tu máš V12 od Audi, ale u té obdivuji její EURO 4 bez filtru pevných částic!
neregistrovaný "CyberVic"
23. 11. 2006 22:20
B747
...ses uplne mimo, to letadlo je predelanej B747 na prototyp letadla pro nataceni bondovky Casino Royale na letisti Dunsfold (testujou tam auta pro Top Gear) na jih od Londyna. To letadlo ma pridelany dvojity falesny motory a misto vnejsiho paru motoru ma pridavny jako nadrze. Tahle pakarna vznikla neuspechem vyjednavani product placement departmentu s Airbusem o vyuziti Super Jumba A380... Takze nevim, co dalsiho je na tom pravda... zlus zavitat na ty weby o letadlech castejc...
anonym
23. 11. 2006 22:20
Re: RAKEV
Kdyby jsi náhodou musel (krach...) do důchodu vjet v tramvaji, tak určitě jako cestující, hlavně ne jako tramvaják...a když už v tramvaji, tak ve vaší nejmodernější - Škoda LTM 10.08 "Astra" :-) (to je ta nízkopodlažní)
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:19
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
Až na jeho známou poruchovost a trochu (pro evropany) nepříjemný jev "poameričťování" :no: , jinka facelift mu pomohl :yes: jinak "mírně upravený VW Touareg..." "změněná zadní náprava atd. ", tak to stačí¨ >:D "málo"
neregistrovaný "zzbysekk"
23. 11. 2006 22:14
Re: Reklama
no jako na lexuse hybrida stejně nemá,, protože proti němu je to nevzhledná krabice a s w10 to je rachot jak v traktoru :no: :no: :no:
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:12
Re: *...
DSG má vícelamelelovou spojku s hydraulickým řízením tlaku... ;-)
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:11
Re: null
Sry, odepsal jsem na špatnej příspěvek ;-)
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:11
Re: null
DSG má vícelamelelovou spojku s hydraulickým řízením tlaku... ;-)
Avatar - MeSiL
23. 11. 2006 22:10
Re: *...
Co to je odstředivá spojka? Já znám jen 1, třecí-suché(jedno/vecokotoučové) a mokré(lamelové) 2,hydraulické 3elektromagnetické. Ríd se nechám poučit... a DSH má vícelamelelovou spojku s hydraulickým řízením tlaku... ;-)
23. 11. 2006 22:10
Re: RAKEV
Jestli to myslíš jako obecnou úvahu, pak bych to doplnil, že k určitému věku prostě snění patří... Když mi bylo kolem 20, dokázal jsem ležet a snít... hodiny. S postupujícím vědem a s rostoucí odpovědností tohle člověka postupně opouští. Koneckonců, řekněme, že je fajn, když v životě člověk dosáhne další fázi, kdy si ty sny začíná plnit. Nejde vůbec o peníze. Snít můžeš i o sousedce, kterou pozoruješ při věšení prádla... Samozřejmě, že vjet do důchodu tramvají je sice důstojné, ovšem, jaksi méně přitažlivé...
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 22:03
Re: RAKEV
Snít můžeš po čem chceš. Tvoje relita je však za oknem nebo v garáži, pro někoho v tramvaji.
:-)
neregistrovaný "Puco"
23. 11. 2006 22:02
Kdyz s letadlem pohne clovek..:-)
Kdyz s letadlem pohne clovek,VW by nepotahl?
23. 11. 2006 21:54
Re: SÍLA TAHU
Mám-li následovat tuhle vážnou notu... IT... já bych byl opatrný v tomhle zařazování. Samo, že nejde o to, že přijdu do VW a řeknu - dejte mi toho tahouna :-) jenže, hochu... je to, jak píšu nahoře... zasekne se do tebe nikoliv to letadlo, nýbrž pocit... pocit, že to auto je silné... ani si to nebudeš uvědomovat... a podvědomě ho řadíš k "vítězům"... Nechci aby to vyznívalo absolutně... je toj kamínek do mozaiky... ovšem i ten tam patří.
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:52
Re: RAKEV
Nejsi úlně mimo, ale mířím dost výš! A to bez legrace. :-!
23. 11. 2006 21:48
Re: RAKEV
OZZY... tys vyjímečný... u tebe bych si byl bez 599 Fiorano velmi nejistý :-)
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:46
Re: RAKEV
To co máš by uspokojilo i mne?
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:39
Re: SÍLA TAHU
2 GTI: teď budu zcela vážný a bez blbých průpovídek,vč. těch dole. Takže, GTI,svět je přece jenom trošku složitější a oba to víme moc dobře.Ale víme,že jsou i lidé,kteří uvažují drobet jednodušeji,víme,že je jich celkem hodně(někdo tomu říká většinový volič),ale ti si zase povětšinou kupují jiná auta,než je tohle.Že se shodneme? :-!
23. 11. 2006 21:39
Re: RAKEV
Vyprchanej nejsem, možná trochu vypelíchanej. Kondice... to je brilance... to jsou nasbroušený diamanty... IT... mám velké pochopení pro... chlapské slabosti... ale již tisíckrát jsem tu napsal, že podle mého názoru tu nejde o techničák, nýbrž o hlavu, lépe řečeno, co je uvnitř. Takže v tomhle zůstávám neoblomný. Já to netajím, ale pochop, v hampejzu se také nevytahuju koho jsem kde přefik´. Ale abys mě zase nezatratil, tak ti napíši, jaké auto nemám. Nemám nic od VW. A žes mě dnes pěkně vyhecoval... tak ti to ještě ulehčím... nemám nic ani od Koncernu... ;-) To co mám, by tě velmi uspokojilo. O tom jsem přesvědčen. P.S. prosím tě, co to do tebe dnes vjelo? nezamiloval ses do mne? :-)
neregistrovaný "Pavel"
23. 11. 2006 21:38
K čemu tento motor
Nevím k čemu tento motor. 10 válců, 5 litrů, obrovská spotřeba a pak přijde běžná X 3 od BMW ani ne v nejsilnější verzi a je po všech stránkách rychlejší, má přitom šest Válců a objem pouze tři litry, spotřebu poloviční.
Avatar - 125S
23. 11. 2006 21:33
Re: haha
Spíš měnič, ten by to v pohodě vydržel, jestli tam vůbec nechali automat. S manualem by se to ani nerozjelo. ;-)
23. 11. 2006 21:30
Re: ŠOK!
IT... takhle tě neznám, tys ouplně v ajfru >:D ;-) Hele, nepřefik tys dnes nějakou v TOUAREGU :-)
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:29
Re: RAKEV
Sakra,seš dobrej,fakt že jo! Tys mne odhalil!!!Smekám!!!

BTW: no ne,nám se tu jedná,abys nám myšlenkově nevyprchal,abys nějak nevystyd,prostě je to lidské nebýt v kondici,to je jasné,ale rozumíš,chvilku budeš stát opodál a dravci tě převálcují.O to tu jde!
Hele,GTI:zkus napsat,čím soukr.jezdíš,už to tajíš několik let,pokud jsem to nepřehlédl. Já to napsal,tak se nestyď.I Passat je auto,my ti to tu tak nějak lidsky odpustíme,že chlapi? :yes:
23. 11. 2006 21:28
Re: RAKEV
OZZY, nějak se nám opakuješ :-) ;-)
neregistrovaný "alcapooone"
23. 11. 2006 21:28
Re: nic zvlastne a nemozne
hh tojake zvlastne preklepi som spravil opravujem sa neni natom nič také nemožné to moj foter ked robil rusnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo
neregistrovaný "alcapooone"
23. 11. 2006 21:27
Re: nic zvlastne a nemozne
hh tojake zvlastne preklepi som spravil opravujem sa neni natom nič také nemožné to moj foter ked robil usnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo >:-[]
23. 11. 2006 21:27
Re: RAKEV
To nehrozí... víko rakve odklopím, abych pařátem naposledy napsal na auto. cz - BRAVO, VW-PORSCHE :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:25
Re: RAKEV
Však má na to mimozemskou energii.Ostatně stejně jako táhnoucí Teg, pardon POLO. >:D
neregistrovaný "alcapooone"
23. 11. 2006 21:25
nic zvlastne a nemozne
neni natom nič také pravdivé to moze byt moj foter ked robil rusnovodica tak s najmensim posunovacim vlakom co bol s motorom s nakladnej tatri utiahol 2000 tonovy vlak taze toto take nemozne a zvlastne neni az na ten fakt ze auto tahalo lietadlo >:-[]
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 21:25
Re: uz jsou vetsi letadla na to delat rekordy --- socka je t
GTI nedej se >:D
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:23
Re: ŠOK!
Milý GTI,tak to ne,to si děláš kozy. My ti prostě nevěříme,protože když rozumíš VW,rozumíš všemu a letadlo tam patří též.Nebo sis dneska zal, ne ne,nám je to jedno,nic neříkej,přejeme ti to...ale že tě to nějak zmohlo,rozumíš,opři se do klaávesnice,buď chlap a val,val... ;-)
23. 11. 2006 21:20
Re: uz jsou vetsi letadla na to delat rekordy --- socka je t
Já tě prokouk´, IT. Ty mě chceš utahat, viď :-)
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:18
Re: uz jsou vetsi letadla na to delat rekordy --- socka je t
Myšlenka dobrá,ale on nám na to GTI nereaguje.Fakt asi pracoval :-( ;-)
23. 11. 2006 21:18
Re: ŠOK!
>:D Mám nohy na stole, luparu vedle klávesnice :-) ale jaksi není nosné téma. Letadlům nerozumím, to tu veřejně přiznám ;-)
23. 11. 2006 21:17
Re: SÍLA TAHU
Hele... myslím to vážně. Jak geniálně VW tahá za nitky... Tohle nemá nikdo zmáknuté lépe... fakt. Já přece nestavím Antaru jako horší či lepší... naopak, píši, že VW by zapřáhl do toho letadla klidně i POLO (jak píše OZZY :-) :yes: a prostě to přitáhne k diskuzi víc, než nová Antara. To bravo, to samé - očekávání soc slabších vrstev vyvolá plamennou diskuzi... jo, to je fajn. P.S. Musím se smát, jak to u VW umí s věřejností... Rozumíš, zítra si už kluci před školou budou vyprávět - hele táta koukal včera na net a tam táh´VW obrovský letadlo... rozumíš, zasekne se jim to do hlav... a podvědomě, když uvidí TOUAREG jim vytane - to je "ten silnej co tahá i letadla"... tedy, to si musím jednou koupit... :-) A jednou fak koupí. O tom to je.
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:16
Re: ŠOK!
Já ti nevím, nebyl to spíš Apoštol? >:D
BTW: co je dneska s tím GTI? Nějak nestíhá reagovat.Že by dnes snad byl makal a je zničen budováním kapitalismu? Mně to dnes baví,od rána fest facha, kolem 18.doma,kus práce a výhledů uděláno a tu naprosté "sucho",bez šťávy. Halóó, GTI,nespi a pojďme na to!My chceme dialog! :-)
neregistrovaný "sword"
23. 11. 2006 21:15
Re: SÍLA TAHU
no neviem GTI potom by podľa počtu príspevkov malo byť auto č.1 Lada 111 Kombi... ;-)
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 21:13
Re: Tolik chytráků!
Tak se nečerti a nevytahuj hned Horákovou >:D . Sakra dobře vím jak se dělá novinařina, ale tohle mi fakt jako podvrh nepřijde. Na to je to příliš silná káva ...
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 21:10
Re: Reklama
Vezl jsem v Tuaregu a az na motor (viz muj jiny prispevek zde) bylo vse super :-). Uz par let sedlam pouze VW a jsem take jejich fanda, neboj :-)
anonym
23. 11. 2006 21:07
Re: SÍLA TAHU
neboj...předem jsem dohodnutý, že džíny NE, tak to snad bude OK :-). Jeden cabrio bude v béžové kůži...nechtěl bych platit potahy (tzn. prodat auto a přerušit kvuli brigádám školu) >:D
neregistrovaný "miki"
23. 11. 2006 21:07
uz jsou vetsi letadla na to delat rekordy --- socka je to ..
uz jsou vetsi letadla na to delat rekordy --- socka je to ... jenom boeing :DDD
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 21:05
Re: SÍLA TAHU
Hele, GTI,teď sis parádně naběhl. Jsem líný hledat 2 týdny či kolik nazad,kolik bylo příspěvků o nové Bravě. Rozhodně hodně a podstatně víc,jak o tahači letadel od VW.Takže teď jsi uznal,že čím je výrobek kvalitnější,tím větší diskuse. Lze to i tak chápat? Každopádně Brava zaujala,navíc je krásná.Z toho teoreticky i plyne,že nová Brava je kvalitnější než Touareg,když víc příspěvků...?? Přitom je Brava levnější....óóóó!!! >:D :yes:
No ne,sranda musí být,ale osobně se přiznám,že jsem fakt nevěděl,že VW dělá tahače letadel.Však to také říkám:musíme se stále,vzdělávat.Se učit,se učit,se učit...jak říká klasik "Mireček" :-!
23. 11. 2006 21:01
Re: Reklama
Svez se v tom... bude to pro tebe dokonalej zážitek.
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 21:00
ŠOK!
Před chvilkou jsem dotelefonoval s novým šéfem koncernu VW.
Jeho informace mne šokovala.
Je to fotomontáž! Vše proběhlo s jiným koncernovým autem.
Ano pánové, je to POLO. Ovšem pro větší důvěryhodnost nahradila kamufláž realitu.
No, tomu říkám slušnej oddíl. :yes: :yes: :yes:
23. 11. 2006 20:59
Re: SÍLA TAHU
Alessio, DAKAREG, TOUARONG, TOUAREG... doufám že mě čteš a žes schopný zdefinovat ty první dva názvy... ;-) P.S. Ty fotky... no, hlavně nezapomeň na igelitový trenky, abys jim to uvnitř nezaneřádil :-)
anonym
23. 11. 2006 20:59
Re: Tolik chytráků!
letadlo není nahozené, protože nesvítí ani poziční světla. teoreticky by mohlo mít zaplé jen "rotating beacon", totiž takové červené blikající světlo, které se MUSÍ zapnout při nahazování motorů...to se ale z fotky blbě pozná...každopádně si myslím, že šlo o "mrtvé" letadlo bez paliva.
neregistrovaný "Filip"
23. 11. 2006 20:53
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
Mám informace, že se ten modrý touareg bude prodávat po dovozu v jednom velkém českém autobazaru: VW, 2006, čistý TP, předváděčka, málo jetý, super stav. Nějaký z diskutujících si ho určitě rád koupí. Zn. 2x TZ.
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 20:52
Re: Tolik chytráků!
Však nic neříkám.Především nechápu,co tě tak rozčílilo?Nikdo nic nezpochybňuje,prostě jedna dodávka táhla jedno letadlo,nic víc.

Jistě že ne všichni čeští novináři jsou blbci,nicméně těch dobrých a seriozních je docela málo.Starší dcera by se s tebou o tezi,že je něco ověřeno z více zdrojů a tudíž je to (nutně?)pravdivá informace(dle tebe musí být pravdivá) asi lehce přela.Končí práva,takže profesní deformace.Jsi si vědom,že to,že něco je ověřeno z více zdrojů nemusí být nutně pravda?Např. v 50.letech byli všichni "kompetentní" pro popravu JUDr. Horákové a byla vinna čím?Že měla svůj názor? Takže s pravdou a pravdivými výroky opatrně.Konečně,já jsem nic nezpochybnil,takže nerozumím,co psali "všichni" a v čem jsem co zpochybnil,nebo druzí.Oddechová informace,nic víc. My se tu někteří jen bavíme,takže už víme,proč VW tohle auto dělá. K tahání letadel.OK,Ruzyně mi nepatří,tahač letadla aktuálně nepotřebuji.Se měj. :yes:
BTW:ale motor mělo letadlo při n=0 ot/min.Jinak nevím... ;-\
anonym
23. 11. 2006 20:52
Re: SÍLA TAHU
...ujasni si, o kterém autě hovoříš...máš v příspěvku tři různá jména :-)
Abych ale něco taky přidal do mlýnice...těšte se na fotky RR phantom! Na M-motion bude! Tímto žádám o radu...kolik fotek interiéru mám udělat? sto? tisíc? >:D
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 20:50
Re: Hmm
Ráďo, nic ve zlém, ale poposednisi. Sedíš si na ... >:D
anonym
23. 11. 2006 20:48
Re: takže jeden touareg zvládne to co dva němci????
ježiši fakt? :-O Já jak psal o VW tak jsem se nechal strhnout...mea culpa :-) ;-)
23. 11. 2006 20:48
SÍLA TAHU
Ano, síla tahu VW se projevuje i zde na diskuzi. Vedle se třese na dvaceti čtyř příspěvcích novinka novinek - OPEL ANTARA a... tady to vře na 80ti příspěvcích o úsměvném extempore TOUAREGA ;-) V tom to vězí... umět zaujmout. P.S. A ty... ty už nikdy nezapomeneš na tu parádičku, že DAKARONG jen tak, roztáhl na ranveji jednoho dokonalýho orla... jo, hochu, umět vyrobit auto musí jít ruku v ruce s tím ho umět i prodat. A dej ruku na srdce - když by ti zejtra jeden DAKAREG přistál před panelákem... byl bys přešťastněj... a tu svou současnou Monu Lisu, bys ještě dopoledně přehodil přes plot nejbližšího bazaru. Tak jásej, a fandi těm, co to umí. Mimochodem, nějakej zoufalec se tu směje tomu, co údajně TOUAREG dokáže v terénu... no, čas od času tu čteme různé pokřiky nýmandů... tak, pokud by chtěl někdo kritizovat TOUAREG... najdětě si k tomu realističtější důvody... třeba, že neumí bruslit. Tomu bych možná uvěřil.
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 20:41
Re: haha
Akorat tech 150 metru ujel dohormady 8krat!!!
neregistrovaný "zef"
23. 11. 2006 20:39
Re: podvod
Podvod? Asi si si to pomylil s 747-400,kde su motory ulozene na kridlach tak, ze sa neprekryvaju. Toto je 747-200, kde sa prekryvaju. 747-400 je napr. tu [odkaz] Ale toto je web o autach,nie lietadlach. ;-)
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 20:35
Re: Reklama
O.K., GTI si to zaslouží, jeho ,,profesní" zaslepenost je už legendární >:D .
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 20:30
Re: Reklama
Ale však jo,já chci trochu hecnout GTIho a jeho VW,aby se mi rozepsal....Jasně že ty uvedené motory nejsou trhače asfaltu.Konečně,tohle auto je dobré na poklidnou jízdu "dobrou" českou silnicí a kochat se krajinou,ne? :-)
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 19:56
Re: Tolik chytráků!
Máš pravdu, všichni novináři jsou úplní blbci a všichni se nechají podplatit od VW. mysli člověče, ověřená informace z víc zdrojů bývá pravdivá ;-)!
neregistrovaný "VW1234"
23. 11. 2006 19:55
Re: Reklama
Jezil jsem v tomhle autě s třílitrovým benzíňákem (já vím že ten objem není přesně, ale nechce se tmi to teď nikde hledat) a byl to lenochod. 2,5 TDI je podle mě hodně podobný a 3,0 TDI přišel až nedávno. Výsledek? Do nedávna byl podle mne tento moor nejrozumnější volbou (ne z hlediska pořizovací ceny!) a jak tvrdí jeho majitelé, spotřeba je stejná jak u dvaapůlky.
neregistrovaný "Chytrák"
23. 11. 2006 19:51
V10 TDI je za zenitem
Opravte mne jestli se pletu, ale nemá náhodou tenhle naftovej zázrak natolik špatný emise, že už se s ním do budoucna vůbec nepočítá?? To asi VW prozřel, že vyvinout tenhle mamutí agregát jen na pár let bylo nanejvýš zbytečný a proto ho zkouší na poslední chvíly ještě nějak uplatnit.
anonym
23. 11. 2006 19:40
Proč neudělali krátké aspoň krátké video
Proč neudělali video.. foto to nic neznamená...
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 19:33
Re: Tolik chytráků!
To,že někdo něco napíše, že to "vysvětlí" několik serverů ještě neznamená,že je to pravda a autorizovaná informace.Kdyby ses třeba při psaní diplomky chtěl odvolávat na net,tak by v tom moh být drobet problém a mohl bys "narazit".Je to jako Sbírka zákonů,pro příklad,v tištěné a netové formě,ať něco konkrétního. :-!
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 19:26
Re: Hmm
Jak "jak by"? Normálně,jako kostel v Mostě za bolševika,akorát je to trochu větší. Je třeba překonávat nové mety ;-)
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 19:19
Re: Reklama
Nemyslím, že Koleos utekl konstrukci od Mitsubishi někam extra daleko,nebo jo? :-O :-O
neregistrovaný "Balet"
23. 11. 2006 19:14
Re: podvod
To jsem napsal já...
neregistrovaný "Balet"
23. 11. 2006 19:13
Re: podvod
|
/|\ - moje práce
|
neregistrovaný "IT"
23. 11. 2006 19:11
Re: Reklama
A co by ta Laguna měla táhnout podle tebe? My tam jedeme 1,2,3 max.4 lidé,prakticky prázdný kufr a jenom kreditky. ;-) Stačí,ne?
BTW:Konečně se našlo smysluplné užití tohoto pseudo-lidového auta. Marně jsem si lámal doteď hlavu,k čemu někdo do dodávky potřebuje takový motor.Už to vím,tahat letadlo.Ale zase z jiného pohledu,čistě pragmaticky,koupit skutečný tahač je citelně dražší,takže VW je docela levná alternativa a splňuje požadavek "lidovosti".Takže BRAVO levným dodávkám! :yes:
neregistrovaný "člověk co nalítá 70 tisíc ročně"
23. 11. 2006 19:11
Re: *...
Ty, pokud se nepletu, tak v Touaregu je k dispozici pouze TIPTRONIC, ale mohlo mi něco uniknout. A co se týče DSG, tak jsi úplně mimo!
neregistrovaný "Radek"
23. 11. 2006 19:10
Re: Hmm
Protože boing je lechčí a jak bi asi dali fabryku na kolečka ty vole. >:-[]
neregistrovaný "člověk co nalítá 70 tisíc ročně"
23. 11. 2006 19:09
Re: haha
A co ti je na tom divného? Do kol se dá voda, do kufru a pod motor hutné závaží a je to. Pochopitelně musela spojka řádně prokluzovat a po 150 metrech asi byla K.O., nicméně Tuareg to dokázal a jako promo je to super. Osobně bych si tuhle obludu díky její ceně a spotřebě nekoupil, ale přesto se mi moc líbí (teda až na emericky široká přední sedadla ...). A teď se do mě pusťte, hlavně vy školní puberťáčkové co jezdíte jen na Simsonech :-D
anonym
23. 11. 2006 19:09
Re: podvod
To je opravdu nádrž na palivo... Když se na tu fotku podíváš ještě pořádněji uvidíš i dva motory na levém křídle, přičemž levý vniřní ("dvojka") je téměř zakryt tím vnějším...
neregistrovaný "NIcKON"
23. 11. 2006 19:05
Re: Zajímalo by mě...
>:D
neregistrovaný "NIcKON"
23. 11. 2006 19:03
Re: Zajímalo by mě...
Ano, já jsem s tím autem v terénu jezdil. V10 TDI na vzduchových měchách. A nejen s ním. A tvrdím - průchodnost terénem vynikající, ovšem odolnost proti poškození v těžkém terénu katastrofální. Čemu konkrétně ty říkáš TERÉN a hodně najezdit?
neregistrovaný "Frenkie"
23. 11. 2006 18:59
zasraný keci, na chtě mi to neutáhne ani strom natož boing
neuvěřitelný keci a sériový gumy, vydrží *, a těžko 10 tun
anonym
23. 11. 2006 18:53
Re: *...
no jasne odstrediva.... to mela sveho casu vlajkova lod slovenskeho prumyslu babetta.
jezis zase nejaky technicky vzdelanec >:D
23. 11. 2006 18:52
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
Přečti si mě ještě jednou... pak to podepíšeš :-)
neregistrovaný "Wartburg 353W"
23. 11. 2006 18:42
Re: S TEBOU POHNE URČITĚ
neni ti spatne?
anonym
23. 11. 2006 18:31
Boeing 747 bude tahat asi kazdy druhy majitel tohodle suntu
Boeing 747 bude tahat asi kazdy druhy majitel tohodle suntu :yes:
Neni nad prakticke VW auta :-) :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 18:28
Re: podvod
Pozna se tak, ze vubec nevypada jako motor, spis jako nadrz na palivo. Podivej se na fotku z boku.
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 18:26
Tolik chytráků!
To je zajimavy, kolik se tady najde chytraku! Tuhle informaci prineslo nezavisle na sobe nekolik serveru, vsechno bylo vysvetleno, nekolikrat vyfoceno atd. Ale to asi nestaci...
neregistrovaný "Ic3g3org3"
23. 11. 2006 18:13
Re: A pak...
oprava:
7,7l fritovacího oleje, aby ještě o kousek klesly náklady.
Avatar - Ricardo
23. 11. 2006 18:10
Re: takže jeden touareg zvládne to co dva němci????
Franz Müllner není Němec ale Rakušák jak poleno (a pořádný). Pozor na to! ;-)
neregistrovaný "Práša"
23. 11. 2006 18:05
Re: podvod
Jak se ta atrapa pozná? Lopatky kompresoru z papíru? >:D
neregistrovaný "Lancer"
23. 11. 2006 17:58
Re: podvod
Ma tri, atrapa je tam jen jedna.
neregistrovaný "OZZY"
23. 11. 2006 17:47
Hmm
A proč netáhne Mladoboleslavskou fabriku? :-!
neregistrovaný "jey"
23. 11. 2006 17:42
podvod
len tak medzi nami, boeing 747 ma 4 motory, ten na fotkach ma len 2 zvysne su nahradene len atrapami
neregistrovaný "Lovap"
23. 11. 2006 17:39
Re: Zajímalo by mě...
Autobild 03/2003 - stačí prečítať.
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 17:16
Re: Kde je pravda?
ne - měli se přetahovat a touareg vyhrál
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 17:14
Re: Zajímalo by mě...
tys tím autem v terénu jezdil nebo jsou to další plky typu jedna paní povídala? Já jsem se s ním v TERÉNU najezdil hodně a před tím autem na rozdíl od tebe smekám a vím proč.
neregistrovaný "mida"
23. 11. 2006 17:09
Re: *...
odstředivá???
neregistrovaný "Smx"
23. 11. 2006 17:06
Kde je pravda?
Původně měl naopak Boeing 747-200 táhnout ten Touareg V10, ale nešlo to, tak se to muselo udělat obráceně.. :-)
Avatar - VDC
23. 11. 2006 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný ".."
23. 11. 2006 16:49
..
photoshop dokaze udelat divy :)
neregistrovaný "petulo"
23. 11. 2006 16:49
Re: Zajímalo by mě...
po 150 metroch s ohladom na spotrebu v10 asi doslo palivo :-)
neregistrovaný "Franta"
23. 11. 2006 16:48
A pak...
A pak ten Touareg vzlítnul, a doletěl s tím letadlem až do Bostonu. Při průměrné spotřebě 7,7 litru nafty na 100 cm! Mno nejsou ty TDi motory fantastický?
anonym
23. 11. 2006 16:46
takže jeden touareg zvládne to co dva němci????
Zajímavý promo test. na letišti se tahají letadla traktory už hodně dlouho, takže úspěch byl předem zaručen. Jen...tak....mimochodem....Franz Muellner zvládne sám táhnout 70 tunový letoun...takže dva Francové = jeden touareg. Naprosto špičkový lidský výkon tento laciný promo počin odsouvá na druhou kolej....nemyslíte? [odkaz]
neregistrovaný "DHL"
23. 11. 2006 16:42
Re: *...
Je to blbost, seriové pneu by v žádném případě deset tun neudržely a ta spojka není lamelová, ale odstředivá (DSG převodovka) a ta už něco vydrží, tu nespálíš!
23. 11. 2006 16:28
Re: Reklama
:-) Mimochedem, někde v časopise se teď sešly tři pripravoané modely SUV - Peugeot, Citroen a Renault... Ten Renault se mi moc líbí... a své budoucí francouzské konkurenci utekl o dvě délky...
anonym
23. 11. 2006 16:28
sériová převodovka, odpružení a pneumatiky?
Tak že by to dal sériově vyráběný motor, tomu bych snad ještě věřil, ale převodovka, odpružení a pneumatiky? A 7 tun k tomu? Jedině, že by ten Boeing vosolil motory... >:-[]
neregistrovaný "fall"
23. 11. 2006 16:26
Spojka
Spojka z toho asi musela bejt slušně vyrychtovaná.... >:-[]
neregistrovaný "dCi"
23. 11. 2006 16:22
Re: Reklama
Všímáš si toho, že rozjetá žába vypadá pokaždé stejně? >:D >:D :yes:
23. 11. 2006 16:18
Re: Reklama
:-) Patří to prostě k chlapskému světu... P.S. U té Pandy bych to viděl na přetahovanou... o vařenou špagetu ;-) ani nechci domyslet o co by se přetahovaly Laguny :-) :yes:
neregistrovaný "dCi"
23. 11. 2006 16:16
Re: Reklama
A pozítří udrží sériová Panda 100HP odpáleného Saturna V na rampě. :-! >:D Tohle předvádění má prostě svůj půvab.
neregistrovaný "NIcKON"
23. 11. 2006 16:13
Zajímalo by mě...
...co se po těch 150 metrech urvalo jako první. Auto, které nepřežije bez úhony téměř žádný výlet do těžšího terénu, muselo být po takovém výkonu uvnitř doslova na kusy... Jinak - nápad fantastický :yes:
neregistrovaný "Driver"
23. 11. 2006 16:03
Reklama
Ale pánové, proč se rozčilujete, vždyť je to docela vtipná reklama 8-s . Včichni nějak přehánějí, tak může i VW, ne >:-[] ?
23. 11. 2006 16:02
S TEBOU POHNE URČITĚ
BRAVO DAKAREG, BRAVO TOUARONG, BRAVO TOUAREG... takhle se to dělá. Někdo strká do kufru špagety, někdo pohne zeměkoulí... Jo, a pokud nepohne, pohne určitě tebou, protože jestli něco vyzrálo časem je to TOUAREG :yes: VW dokázal udělat luxusní auto ve velmi prestižním segmentu. A povedlo se mu to dokonale. Za to si VW zaslouží velkou pochvalu :yes:
anonym
23. 11. 2006 15:59
Re: 7 tun, ne skoro 10
Njn..taky jsem četl že tak naložili 4 tuny balastu a taky mi to těch 10 tun nějak nedávalo.. >:D
neregistrovaný "Dominik"
23. 11. 2006 15:52
ha ha ha
hej no a zajimalo by me teš kam to dali tech 8 tun a ty pleu. no nevim nevym jestli by vydrzely taky tlak. a jeste dotaz NEVYZNAM se v tom proto se ptam co se stalo po tech 150 metrech stim autem kdyz dal uz nemohlo tahnout??????????
neregistrovaný "fangio"
23. 11. 2006 15:51
<b class="smile13"><b>:no:</b></b>
Že se na to nevyse*ou, stejně z toho nikdy auto neudělají >:D
neregistrovaný "ventilek"
23. 11. 2006 15:46
*...
Prvni, co menapadlo, kolik ta masina vazila... Takze prazdna hmm...

Chtel bych pak videt treba tu seriovou spojku... :-!

No zase hovadina na entou - jsem nevedel, ze se na dnesek presunul april :no:
neregistrovaný "zále"
23. 11. 2006 15:41
7 tun, ne skoro 10
[odkaz]
neregistrovaný "Pierre"
23. 11. 2006 15:34
Re: haha
Presne tak, a jeste ty seriove pneumatiky ;-) V podstate by to znamenalo, ze kazdy majitel tohoto nudneho vozu muze nalozit 8 tun, to by byl mezi osobaky rekord :yes: Alespon necim by se to auto stalo zajimavy...
neregistrovaný "astony"
23. 11. 2006 15:32
Re: haha
mně taky ne. A kam těch dalších 8 tun dali? Vyskládali kufr olovem? No nevim. Třeba na ideální rovince by to nebyl takovej problém 747 rozhýbat, ale 150 tun je sakra moc. ;-\
neregistrovaný "petulo"
23. 11. 2006 15:26
haha
vaha 10 ton a seriove odpruzenie?to mi nejak nejde dokopy 8-s