No,kdyby tuto větu napsal "wolff",tak jej někteří napadanou z rasismu(jako za šikmooké nedávno),seč je mi zcela jedno,co tam kdesi řešili za problém,ani už nevím,kde jsem to čet....
BTW:OK,vyhrála a má to vliv na život na této planetě stejný,jako vítězství S-Maxe v jiné anketě,tj. absolutně žádný.Takže jedna ankete v jedné zemi,nic víc.Nulový dopad na život lidstva. :-!
Nemusíš nám psát o sobě >:-[] Luigi. Už se více neztrapňuj. Ty nás nezajímáš. A co tak otevřít oči při tom hodnocení. Je škoda, že to nezůstalo jen u té studie. Vždyť je to jen další krám z Itálie. Kus pomačkanýho plechu. Snad to rozdejcháš. Tvoje anglická hospodyně ze Zlámané Lhoty :-!
nevím, kde jsi přišel na to, že Alfa postavila Breru právě proti Nissanu 350z (vždyť se jedná charakterově o naprosto odlišné vozy). Toto srovnání dělají pouze novináři, ale z Alfy zaznělo, že se chtějí srovnávat s BMW. Navíc, pokud tvrdíš, že Brera byla postavana proti 350z tak proč byla představena jako prototyp o 4 měsíce dříve než prototyp 350z? To že Alfa nebude 350z stačit v dynamice by dokázal napsat i desetiletý kluk aniž by se v nich svezl, protže se stačí podívat na hmotnosti a výkony motorů (nissan mimo jiné těží i z většího objemu, takže podle mě není co řešit). Jinak si myslím, že oba vozy jsou určeny pro jinou cílovou skupinu zákazníků. I když nevím, když se někdo rozhodne pro Breru, mezi jakým dalším vozem bude vybírat, aby to byla přímá konkurence.
Výstižně napsáno :-). Dva výborné motory (benzín, diesel), dostatek prostoru pro posádku i zavazadla, výborné řízení a třešničkou na dortu je sportovní a originální design. Jmenuj jiné auto nižší střední, které se může pochlubit podobným vysvědčením a ještě tak parádní cenou a bohatou výbavou?? :-)
To taky není hoši váš úkol. Zhodnotili ji už před vámi odborníci na design, techniku i ekonomiku (né liga anglických hospodyněk), začalo to už rokem 2002, kdy byla vyhlášená v Ženevě jako nejlepší studie a její slavná cesta pokračuje dalšími oceněními z řad odborné veřejnosti a jak je vidět, ještě to neskončilo. Takže to, že se nelíbí vám, ušákům ze Zlámané Lhoty neznamená vůbec, ale opravdu vůbec nic. Často se člověk může dost ztrapnit, když hodnotí věci, kterým vůbec nerozumí a o kterých toho moc neví.
Jo, a mě ať každej napíše, jestli má rád čočkovou polivku, z toho se totiž pozná jakej je to člověk, jestli s nim je možný počítat v boji za pravdu a lásku. :yes:
Ale nesmis to tak brat, proste nevyznavam smer kterym se Porsche vydalo. To je vsechno, Cayman je na okraji myho zajmu, kdyby nebyl tak se nic nestalo. Nestekl by ani pes. Tak ho vnimam ja. Je to muj problem ale je mi to fuk.
Vis ja nemam problem s odlisnym nazorem Gti, to bych tu musel reagovat na pulku prispevku(coz nedelam), ja mam problem s tim kdyz ctu stale ten samy a to stale a porad dokola...Nerozumim proc mas potrebu nas nim stale dokola neunavne zasobovat.. Ale delej jak myslis. Moji predchozi reakci jsem vuci tobe nemyslel nijak zle, dokonce sem ti predlozil jedno pratelske doporuceni;) Myslim ze by ses mel se svymi designerskymi namety-kritikou opravdu obratit na nekoho kompetentnejsiho-odpovednejsiho nez jsme my nekteri ctenari auto.cz
A čím jako nemá Ten Civic konkurenci: Zadní nápravou, nebo pojetím benzinové motorizace? Originální je ve výrazu... to silně. Cením jiné masky, ale tu vyjímečnost...no, napiš mi to.
Všiml jsem si vedle v diskusi, že toho Adlata neumíš ani skloňovat, ale přesto se můžeš vyprsit a napsat mi v čem se pletu. Mám projetou breru 2,2 benz. a 3,2 V6 + všechny její relevantní konkurenty. Svá hodnocení brery jsem psal už několikrát, nemám na nich co měnit, svůj soud dávám vždy až po osobní zkušenosti s daným autem, můžeš stejné říct o sobě? Wolffe můj zadek už nějaký ten rok sedává pravidelně v na trh přicházejícíh modelech, celkově už udělal svůj otisk v tolika autech, že mi to dovoluje srovnání, pokud mi chceš oponovat, prosím, ale napiš něco konkrétního, rád podiskutuju např. na téma srovnání kvalit brery s konkurencí, pokud k tomu nic nemáš, neosočuj, vem kladivo a-dláto a dál pracuj, pro mě v tomhle nejsi partner. ;-)
Pozor chlapci! Civic není sportovní coupé. Je to zástupce nižší střední, je to auto pro rodinu a ve své třídě nemá konkurenci. Je sice pravda, že Alfa v téhle třídě byla hezčí, ale ty doby jsou už po faceliftu dávno pryč ;-) . Otázkouz zůstává, proč to v Japonsku z EU aut vyhrála zrovna Bréra? Že by soudruzi od VW udělali někde chybu >:D
A copak jsi tu napsal o Breře ty? :-) Že se ti (nám-? ty si onikáš?) líbí... hm... no a mě se nelíbí... Vyčítám ti snad abys šel s tím líbením do lampárny. Nikoliv. Zvykej si, že se tu mohou prezentovat názory. Dokonce, představ si, názory s nimiž ty nesouhlasíš. To je co? Chegue - :no::no::no:
Je to pravda ENZO, Breara mohla vypadat jinak... Ale proč? Je tady přece krásné GT... Komu se nelíbí Brera, musí se mu líbit GT. Komu se nelíbí GT, musí se mu líbit Brera... Jo. Jo? A o tom to je...
Gti proc nam stale pises o tom, ze se ti Brera nelibi? Clanek je o tom, ze se Brera stala "evropskym autem roku" v japonsku a ty nam opet predkladas svuj subjektivni nazor na jeji design...vsak mi ho vsichni uz davno zname! Cetli sme to od tebe snad 100x ale spis vickrat a porad se nam to auto libi:) Radim ti napsat primo Giugiarovi treba vezme tve pripominky v potaz az bude navrhovat sve dalsi kousky, ale osobne doufam ze snad ne;)
Tomu cos splodil nad timhle se rika delani zaveru za nekoho jinyho... Brera je ve svy tride a cayman taky ve svy. Akorat s tim ze Cayman nam nabizi to co tu uz mame hodne dlouho (911) a to podani nevnimam jako vubec povedeny. Chce to jinou koncepci, z gruntu jinej autak. Ale to jsou zbytecny problemy. Breru cenim, ne jen pro to Japonsko, dela prostor pro GT ktery ma pravo na zivot, protoze je uplne jiny. A je dobry... :yes:
Enzo... ty popisky, to nemá s Porsche nic společného... Velmi zajímavě argumentuješ... koneckonců, jestli jsem tě dobře pochopil, řadíš podvozek BRERY nad podvozek Caymana... no, tak tomu se říká - píše se svářečskejma brejlema... >:D
Problem je ze Alfu neposuzovali jen podle vzhledu. Jo Porsche je dotazeny jak kolotoc na naves, treba ty popisy podle svyho jmena tomu rikam umeni dotahnuti auta az na samej konec dokonalosti. Mozna tak na Matejsky ale to uz tu bylo akorat z druhy strany barikady >:D >:D >:D
O tomhle sloganu bychom mohli ještě tak uvažovat. Jinak samozřejmě stačí se lehce zahledět a je jasno - Podmračená tvář, co se tváří, jako by ji to trochu mrzelo... velmi nedotažený zadní bok... zadní boční okénko, jakoby násilně zkrácené, "vždyť to musí jít do coupe" ... no... vím o výrobcích, kteří dotahují auta jinak... Třeba Porsche... Cayman. Vím, vím, je to jiná liga. Ano - dotažená liga.
Celkom vtipne nacasovanie vzhladom na saskovanie GTIho o kusok vedla. Predpokladam, ze o vybere takisto rozhodovali jedine odbornici.
Kazdopadne tesi, ze europa boduje :yes:
No, to je problém brery, s čím ji vlastně srovnávat, alfa tohle novinářům nijak neulehčila, svými proklamacemi ji stavěla jako soupeře 350Z, aby se ukázalo, že pro svou dynamickou neschopnost je možné postavit ji max. proti tomu 407 coupe, které ale Peugeot nikdy jako soupeře 350z nestavěl.
Hlavně že si se svez ty,možná by ses divil ;-)
Jedinej problém maj novináři,když jí na jedný straně srovnávaj se 407kupé a na straně druhý s Nissan 350z