Alespoň to trvdí tisková zpráva, která říká, že při zohlednění standardní výbavy nové Corsy by základní model jejího předchůdce byl minimálně o 5 % dražší. Cena třídveřového modelu s motorem 1.0 12V (44 kW) začíná na 10.990 Eurech.
hmm nevjem si dost dobre predstavit niekoho kto si kupi zakladny motor a k tomu klimu :-) kto ma na klimu si kupi pouzitelnejsi motor .. a kto xce usetrit ten si kupi mozno i kolesa :-!
uz nekolikaty den se divam jak parta hlupaku utoci na mariho. Neznam ho ale on rozhodne na rozdil od mnoha jinych ma co rict.Je poznat ze ma uz neco za sebou a jeho nazory nejsou vubec spatne.Mozna je to misantrop ktery obcas zatne do ziveho ale rozhodne to neni hlupak.Je videt ze nekdo ani nemuze usnout jenom aby ho shodil a udelel z nej blbce.Meli byste se stydet.To je typicke pro male ceske clovicky ze vsecko s cim si nevi poradit a nemaji na to zbrane chteji zaslapavat.To co se tady deje uz nekolikaty den je hnusoba.To je muj nazor.Muzete me taky poslapat kdyz se vam ulevi.Jo a ta korsa jecelkem fan ale sem raci na hondy
Základní motorizace pro Fiat Grande Punto je 1,2 55 kW, s tím motorem to při pátém rychlostním stupni a 90 km/h točí skoro 3 000 otáček, okamžitá spotřeba dle PC je cca 4,7 l. Není to slyšet, protože je kabina dobře odhlučněna, ale bude-li corsa podobně stavěna, je použití slabšího agregátu zvěrstvo, jakkoliv jsem příznivec malých aut a malých motorů, tohle odmítám.
Koukám že si s tou koupelnou nedáš pokoj. Já nevěřím na náhodu, ty jsi se prostě svezl na vlně. Proboha, mari, to se necítíš ani trochu trapně? Člověk bez názoru, věčný přicmrndávač. Fuj :no: . Zajímalo by mne, na co TY si tu vlastně hraješ? O autech se tu prezentuješ téměř jako primitiv a pak napíšeš stručnou historii svého mládí. Její náplň se ale s výše uvedeným primitivismem dost tříská. Kamarádi ti možná ty tvé lži zbaští, já nikoliv. Tak přestaň štěkat :-!
:no::no: koho proboha chceš ohromit tou svou amatérskou psychoanalýzou? :-) >:D . Chceš být důležitý? No, nepovedlo se. Chceš mě shodit? :-) Tak se zařaď do fronty, už je hodně dlouhá... Až se tě někdo bude ptát na Tvůj názor, pak přijď... O tom-na co hlava nestačí bych pomlčel, být tebou. Za včerejšek aspiruješ na Oskara. Ale tak maximálně na pískovišti. Tam bys sklidil potlesk za projev roku >:D . Mimo pískoviště už budou tvé reálné limity mnohem nižší... To ostatně skvěle vystihuje ten nick... V tom případě už zbývá jenom jedna možnost: můžeš se modlit za to, aby jsi tu duševní bídu schoval za černé brýle a světácké řeči... Jenže ten fígl už je hodně ohraný a nemá cenu než náčeňové hadry. Můj vztah k autům není lemovaný česopisy jako Speed nebo TopGear. Ten se utvářel držením klíčku k zapalování... V době kdy zde někteří hltali Ohníček a Mateřídoušku, já jsem lepil známky a rukou psal dopisy do německa o zaslání jakýchkoliv informací a materiálů k vozům věhlasných značek. To bylo ještě v době kdy ve Světě motorů vycházely testy na Warburg 353W, nebo Moskvič 2140... Co Ty mi proboha můžeš nabídnout? A stejně tak desítky podobných ometáků ? Vrať se na své místo...
Mě to hlavou proběhlo hned, co jsem to četl, ale už mě někdo předběhl. Když si představím 44kW při víc jak tuně hmotnosti, tak pak ti nezbývá než se vždy rozhodnout: buď pojedeš, nebo zapneš klimačku. Ale obojí dohromady moc nepůjde... :no: Jako opravdu reálný základní motor mi připadá ta dvanáctistovka. Příplatek de facto nulový a jízda s ním bude o dost jinde...
Je to levné, mari. Levné a ubohé a nenaděláš s tím nic. Nedokážeš se poprat s cizími, nedokážeš se poprat se sebou. Z toho pramení tvá nevyrovnaná diskusní identita. Kde chybí myšlenka, nastupuje laciné srovnávání. Na víc hlava nestačí. A kde nestačí, štěká se. Tak bacha na hůl,... ačkoliv pes vždycky přileze zpět. :no::-!
panebože :-):-) . To je bída... :no: Že nemám na to, abych byl hulvát mě velice těší :yes: dík ;-):yes: Takové promlouvání do duše si snad ani nezasloužím... Dvakrát jsem Ti nabídl změnu tématu. To proto aby ta "debata" nedospěla do tohoto místa: ***... Až si zase někdy budeš před zrcadlem trénovat ty své pravdy- ujisti se, jestli o to někdo stojí. Nemáš smyslu pro recesi a nadsázku ani co by se za nehet vešlo, ty moralisto. Hrůza mlátí kurníkem, jestli jsi takový nebetyčný rádoby důležitý suchar jako tady... :no: Spousta lidí takové škádlení přejde s čistým štítem. Nemají totiž žádné nevyřešené osobní problémy ;-) . A někdo se toho chytne a ježí se. Ty jdeš ještě dál... Není nic horšího než srážka s důležitým blbem. Dnes jsem si tedy vybral smůlu asi tak na rok dopředu :no: . PS: Vyvaruj se pro příště jakékoliv reakce na příspěvky s mým nickem. Těžce ti to neprospívá... :no: Pro příště ;-)
Nikoliv mari, vybral sis ty. Vybral sis to nejvíce křiklavé, ale neumíš s tím zatočit. Přerostlo ti to přes hlavu, protože ona to nedokázala včas zachytit. Vážně si myslíš, že budu využívat nabídku na odvedení slepých debat s tak drzým a panovačným podtextem? Nestav se tam, kde nejsi a pořádně si přečti, kdo debatu o vnímání designu svedl k tvému koupelnovému problému. Pořádně si přečti, hochu, kdo tady dnes začal napadat cizí pohled na design. Když sprostý vyčítá sprostotu, to je problém, ovšem patrně ne pro tebe. Kdybych něco neuměl, nedělal bych to. To že jsi hulvát, mi došlo už dřív. To že nemáš na to jím být, až dnes. Tak se laskavě vzpamatuj :no: Pro příště!
vybral sis sám :no: Připadáš si důležitě, když tady píšeš takové blafy? Já si nepotřebuju léčit mindráky na internetu, chlapče... Píšeš o sebereflexi: a kde je, když jsi nevyužil mé nabídky na odvedení debat od této slepé uličky? Co si myslíš? Že tady hekám blahem nad něčím stylem? Zítra mě možná někdo obviní z toho, že mám dvě oči a mezi nima nos a tudíž někoho napodobuju. Chápeš? To jsou tak neuvěřitelně laciné nařčení, že by za ně handrlák nedal ani puklý hrnec. Když už mě dojdou témata a budu stát uprostřed debaty se staženýma trenkama- tak někoho napadnu z plagiátorství... To je cesta jak někoho "zapsat" do podvědomí :no:. Konkrétně Ty kážeš vodu a piješ víno :no: Takové ódy tady už jeden píše, ale tys to nebýval. Takže to zrcadlo- víš co s ním...Já ti to tady nepředhazuju: já hodnotím to-cos napsal, ne jestli sis někým "náhodou" nevypomohl. To jsou argumenty pro mateřskou. Jestli mě nemáš co jiného napsat, pak radši nepiš vůbec. Je to na Tobě...
No ano, nedostatečné originality, mari. A následné nedostatečné sebereflexe. Můžu ti to napsat i velkým písmem, jestli se ti to malým nezdá. Nevím, před kým se bráníš, mari, patrně před sebou. Když ti více lidí dá něco najevo, nemusí to být vždycky blaf. Spratkovitá wir-forma a mentorské šalamounství z tebe chlapa neudělá. Zvlášť když tyto položky neovládáš s potřebným nadhledem a grácií, nýbrž s potlačovaným strachem z vlastního ega. :-!
nedostatečné originality... :-) Tou asi, zdá se, vládneš Ty? ZZ? Skyline? Radši už to nevyslovuj... :-). Navrhnul bych ti, abys čas určený k opakování nesmyslů po jednom místním ubohém kašparovi, využil jinak... Třeba by to byl přínos pro všechny (resp většinu)...
To asi bude cíl většiny příspěvatelů, psát za sebe. :-) Nicméně můj příspěvek mířil spíš k tomu, jak silné emoce může auto (respektive jeho vzhled či dokonce půvab) vzbuzovat! :-) Mělo to být v dobrém...
Koupelna je tvým problémem. Problémem nedostatečné originality a následné sebereflexe. :-! Na Corsu se podívat umím, už jsem i napsal výsledek svého pohledu. Není ovšem dravec, především proto, že by strašně chtěla. :-!
Jak tak čtu ty Tvoje ódy, napadá mě jestli jsi tu narážku se zrcadlem náhodou nemyslel na sebe :-) . Ale nebudeme to raději rozebírat... ;-) Je fajn že v tobě Clio vyvolává takové asociace... Slova hezká to jo, ale :-) to zdá se že o Cliu to není...Přání otcem myšlenky ;-) . Jestli říkáš že Corsa je obyčejná, tak se na ni neumíš podívat. Je to dravec ve třídě malých aut. Má na to ;-)
V tichém obdivu sleduji ódy na francouzskou eleganci a mocný příboj fantazie, kterou v Tobě probudí její obhajoba v podobě Clia. :-) Jsem sice v daném segmentu obdivovatelem jiného Francouze (toho nejvysmátějšího), nicméně pro obhajobu Mariho musím konstatovat, že si umím představit, že Tebou haněná Corsa, ač dle mého názoru také mírně poslepovaná ze všeho možného, dokáže zaujmout a pro spoustu lidí být přinejmenším zajímavá. Nechci hanět Tvůj vkus, ale musím bohužel říct, že když jsem se poprvé blížil ke Cliu s představou, co všechno uvidím, byl jsem lehce zklamán. A láska na druhý pohled jaksi nenastala... BTW: Zajímalo by mne, kolik jsi v životě potkal žen, které bys oblažoval stejně láskyplnými obraty na jejich krásu a eleganci. >:D >:D >:D
O meste taky nemluvim, nejsme tedy v tomto bode ve sporu ;-) Nicmene mimo mesto asi nejezdis, jinak bys nemohl napsat, ze rozdil bude jen tak jedna minuta. To je pravda tak na 5 kilometrech, ale to taky neresim. Zkus si dat v kolone Zelezna Ruda-Klatovy pres Spicak a pak si muzem popovidat, jak bezpecne a rychle to v te kolone bylo.
No jde hlavně o to že v té základní motorové výbavě je to auto na ježdění po městě, tam jedeš ve štrůdlu imrvére (tedy pokud nejsi slalomář jako Tomba), případně tak někde kolem toho města, a na těch pár kilásků naženeš tím tvým stylem jízdy tak kolem jedné minuty a v tom městě pak se sjedem na prvních světlech nebo přejezdu. Tož tak.
Ale no tak mari, Corsa nedotáhla nikam nic, je to jenom plivanec (ve smyslu, jak jsem napsal výše). Nicméně vypadá to, že máme skutečně radikálně jiný pohled na design. Protože jestli mi něco nepřijde jednoduché a průhledné, pak je to Clio se svou kombinací výrazů. Výraz tiché elegance, to je kompozice světlometů s dosud u Renaultu nejlépe zpracovaným celkem otvor v kapotě/znak. Výraz sportu a aerodynamiky, to je orlí hlava s křídly, to je opticky se zůžující kabina ve prospěch od předních dveří rozšiřujících se zadních blatníků (jakoby chyběly už jen otvory na vzduch) Výraz ženské těkavosti, to je ukopnutá zadní náprava a hádající se zadní legrace s předními očními stíny. Dál bych mohl pokračovat donekonečna. Jak o Cliu přemýšlím, napadá mě toho stále více. Clio je francouzská smyslnost, podívej se na pohled zezadu/zboku. Podívej se co za práci odvádí ten klín, co startuje za předním podběhem a půlí zadní světla. Jak si hraje se spodní linií oken. Jak coby oprať drží záď auta, protože Clio jednoduše chce vpřed. To je jedno, Clio je tohohle plné. Ale to je, jak už jsem mnohokrát psal, Le Quémentova práce. On to se mnou jednoduše umí. Mám rád jeho "literaturu". Corsa je v tomhle jednoduše obyčejná. O interiéru se pak ani nemá cenu bavit. Corsa už je stará :-!
Tak já jsem v Signumu jel a jezdím. A můžu říct, že jsem víc jak spokojenej!!! Všechno je OK. Žádnej problém!! Přijde mi to udělaný mnohem qvalitněji než renault!! Ve kterým jsem taky jezdil. A už ho nechci vidět. Pořád v servisu. A to byl úplně novej cca za 800tis. Viděl jsem nějaký německý statisktiky, kde byl signum uvedenej jako nejspolehlivější auto. PEACE :-)
Otravně vlezlá? No to bych čekal tak možná u Mazdy 6 (jinak nic proti ní)... Opel především potřebuje šik malé auto. To teď má. Říká se že "láska na druhý pohled" vydrží déle. To bývá pravda, ale takovou láskou mohlo být třeba Scorpio 2... Clio je na takovou fintu příliš jednoduché, příliš průhledné. Corsa se svezla na vlně zájmu o ostřejší linie, podobně jako to Clio. Jenže to dotáhla kapku dál- míň polovičatě. Já bych zase řekl, že Renault to uměl líp dříve... V dobách Laguny 1, Safranu, ale třeba i R25... Clio 1- to byl tehdy vysoký standard v malých vozech. A po dlouhou dobu. Dnes se Clio ohání akorát počtem dosažených hvězdiček v NCAP. Po designové stránce mě oslovuje ještě méně než předchozí generace. Clio strašně zhrublo- tváří se jako auto o třídu výš. To mu nesedí
Ty jsi zase asi dlouho nic nečetl - já psal o základní verzi ;-) A dávat za takovou mrdku půl mega jenom kvůli plastům je blbost, za to je pořádný auto
Tak především se pořádně podívej, kam až zasahují přední světla u Clia a kam u Corsy Takže to beru jako trapnou provokaci. :-! Corsa je, máš pravdu, ostrých linií, je i vyvážená, ale zároveň i otravně vlezlá. Nemá žádnou eleganci, žádnou hrdost. Nad designem Corsy se prostě nezamyslím. Už teď je pro mne její design nudný skoro jako u Pola. Neřeknu si, jak to vlastně tvůrci mysleli? Nenalézám denně nové souvislosti. Všechno je na mne vyplivnuto z první fotky a mé vnímání se už nemá o co opřít. Je mi fuk, co si myslíš o pozadích hostinských ve srovnání s Cliem. Mě na Cliu částečně nesedí jiné věci, ale stále mám pocit, že mám čas (a především možnost) si je přebrat. Opel tohle neumí, ovšem to je škoda, poněvadž to uměl. :-!
Ja bych to rekl asi takhle, nove Cleeo ma dost cool look, ale uz je nejaky patek v prodeji, Corsa teprve prijde a v realu to bude vypadat trosku jinak, jako kazde auto.Ja osobne si nemyslim ze by zde byla nejaka kvalita designu.Corsa je proste odena do kabatu kterej ted frci ostre hrany, velky prostor.Kdyz to tak sleduju tak Cleeo je designove stejne vyvazene jako Corsa, jde jen o preference znacky.Ja osobne Opel
A teprve cas ukaze jak se tyto vozy povedly.
hele, Tebe rajcujou zadky jaký měl třeba hostinský v "obušku z pytle ven"? Tak přesně takový má Clio... Corsa je dynamická, ostrých linií a především je vyvážená... :-) Ty přední světla u Clia :-) co zasahují skoro až na stěrače :-). To se fakt nedá... ;-)
;-) Clio těžko může nalézt odpověď na kvalitu designu Corsy. GP-no :-) lidi ho mají rádi, chtějí ho ochraňovat (asi vědí proč) :-) . V prodejích to asi ještě nějaký čas potáhne. Proti Corse vypadá opuchle a neohrabaně. 207: problém jménem "nevědět kdy se zastavit při navrhování tlamičky". Navíc ty WRC boky >:D . Jo, ten interiér Corsy chce správnou barvu, pak vypadá velice obstojně :yes:
v malých vozech... Bohužel... mám obavu, že se nedostaví 206 plus 1 zárak... nějak mi nepadá do voka. Ovšem, když mrknu na Corsu... první co mi napadne je to, že Clio bude mít dost práce mě přesvědčit, že je hezčí... a pak... trochu mě překvapilo, že když ze středního panelu zmizí ta stříbrná (viz minule), docela hezky to v Corse působí... řekl bych - z Opel nabídky nejútulněji. Tak možná (než vyjede Fabia) tu bude klání mezi Grande Punto a Astrou... a Astra není bez ambicí... to vidím už teď. BRAVOPEL :yes: (don Pedro zabodoval).
Antara se moc nepovedla (teda podle prvních fotek). Vectra už pomalu dožívá, ale není to tak hrozné jak píšeš. Nová generace Vectry za to vezme pořádně ;-)
tak tady oplu tleskam, nova corsa se povedla... ovsem stale je to malo... astra, zafira a meriva jsou sice ok ale i kdyz vectre zplastikovali xicht, stale je o nicem, ta recyklace SUVecka od daewoo taky pokulhava za ocekavanimi... no ale snad prezijou...
presne tak... a pritom je to ten isty koncern... ...neni ani divu ze to tam davaju... ...esko, sipka , 4 kruzky alebo podivne vw , vsetko jedno .... ;-\
Zmiňuje se zde nejslabší motor TŘÍVÁLEC 1.0 44kW a nikomu to nevadí, běda kdyby to bylo představení Fábie... to by bylo připomínek, stížností a házení hnoje... :no:
V Signumu jsem nejel. Mám jen "statickou zkušenost". Nepochybuju o tom, že to není bůhvíjaké terno. Je to paskvil postavený na základě Vectry... Nabízí sice hodně místa vzadu, ale nemá styl. Je to takový automobilový nikdo. Určitě se neuvažuje s jeho nástupcem. Měla to být malá náplast za Omegu, ale nepovedlo se. Holt velké auto se nedá postavit natáhnutím menšího...
Jel jsem ve Vel Satisu. Nebylo to překvapení, čekal jsem to, něco jsem si před tím přečetl. Vzhled je dle mého velmi kontroverzní, nicméně jelikož mi nějakým záhadným způsobem sedí Le Quémentova práce, velmi se mi líbí. :-! Když už jsi tady, řekni mi: už jsi jel v Signu(mu)? Já ano. Dost rozporuplné, do Vel Satisu má skutečně hodně daleko. A ten vzhled ;-\
to ze sa nestiha vyrabat mna osobne nezaujima aj ine modely sa nestihaju vyrabat, ide o to kto tie auta kupuje, najlepsie auto nie je to ktore sa najviac predava, to je len marketing a tlacenka ludom do hlav, keby to bolo auto pre mladych tak by tam musel byt odvaznejsi dizajn, ale ludia si vyberaju uniformne kto im co nadiktuje a co sa akoze patri, to co ma sused, ked je niekto iny tak uz si na neho ukazuju,ludia sa boja odlisit, co povie ten druhy, ja chcem auto a budem si kupovat auta, ktore ked niekto uvidi tak sa usmeje a nebude rozmyslat ci mam peniaze ale ci som si vybral nejaky konzervativny dizajn ala VW
Až ti poleví ten tanec Svatého Víta nad Cliem, pak procitneš... Clio >:D ten nástup opičích * po vzoru Mégana, Mégan po vzoru veleúspěšného Avantime >:D . To je vatra tisíciletí... S pokorou se podívej na Corsu, to je nadčasový design ;-)
Ja ja Opel auto s bleskem ve znaku za priplatek s dvema blesky ve znaku >:-[] rozdrti konkurenci, a mohutným bleskem vypali diru do vlkohradu kde spali vse zive >:-[]
navzdory všemů úpění odkudsi z vlhké tmy internetového podzemí, můžeme novou Corsu s gratulacemi korunovat jako královnu své třídy :yes: . Je zbytečné se tomu bránit...Je nejkrásnější, nejvýraznější, je svěží a navíc bude levnější než ta minulá. To by mohlo rozhodovat. Je to živá voda pro oči unavené z šedi našich ulic. Řeči o tom že Corsa už dnes vypadá starší než je jsou k smíchu >:D . Je to jenom smrtelná křeč vyznavače "tvůrce automobilů"- budeme tedy shovívaví... :-) . Věřím v její úspěch a přeju ji do života všechno dobré. Je to ostatně v zájmu všech, kteří čekají v této třídě na změnu jako na smilování. Chválím vhodně zvolenou nabídku motorů :yes: , verze OPC přijde později >:-[] . Je to auto pro odvážných, dynamických mladých lidí- nikoliv pro ty jejichž existenci lemují bludy a tmářství :-) . Své místo na trhu si vydobije - o tom není debaty. Interiér i přes poněkud křiklavou barevnou kombinaci evokující Koridu je už na pohled příjemný, o přítomnosti kvalitních plastů nemám pochyb... Momentálně nemá konkurenci :yes:;-)
Nechapu, kde se bere tolik lidi s nazorem, ze na jizdu podle limitu je potreba mit slabe auto. Ja to vidim presne naopak - nechci-li se tahnout v kolone, potrebuju tech koni vic, nez driv. Respektive, pri jizde mimo okresky mam dnes horsi spotrebu, nez driv, protoze to jsem jel plynule 90-100 na tachecu, zatimco ted je to 95-kolona 70-plny plyn kolem kolony 120-zpomaleni na 95 a tak porad dokola. S nejakou hatapkou nebo zakladni Corsou jsi odkazan do role "ale me to tahnuti se za Avii vlastne vubec nevadi a ten kour, kam se hrabe Channel 5, mnamka".
U článku chybí fotky 3D verze, což je trošku škoda - podle mě vypadá výrazně lépe než 5D, na které je vidět, že bude cílená spíše rodinně(což ovšem určitě není na škodu ;-) )... Musím říci, že Opelova cesta poměrně výrazného designového odlišení 3D a 5D verzí je mi dost sympatická... :yes: A už teď se hodně těším na Corsu OPC... :-):yes:
Tak Corsa je typický příklad auta, které stárne rychleji než jepice (vzhledově). Jak mě celkem oslovila při prvních fotkách, tak dneska je to už jen zase nudný Opel. ;-\
Malé auto, malý motor, malá cena - neříkám že je to nějaká výhra, ale tak se to prostě dělá. Kdo chce víc koníků musí holt trochen přitlačit na pilu. A navíc 50/90 (+max.3km/h) a víc ani ťuk, jináč bodíky down. 190 si to tady můžou valit jen někteří hošani, ti to kalej ale v jinejch kárách. Tož tak.
Je ale velmi zaujimave ze je po nom taky dopyt ze dodacie lehoty su uz viac ako 3 mesiace. Nestiha sa vyrabat. Na to ze je to auto pre nikoho univerzalne atd. je to celkom uspech. >:-[]
Hm ale 207 neni auto je to peugeot, se podivej na roomster ten je vysoky jako koza a ma tam 1,2HTP 3hrnek, Peu Partner 1,1 coz uz je fakt humus :no::no: PSA :no: jedinej motor kterej je OK tak je 1,6 150HP
ale to jen diky tomu ze je ve spolupraci BMW
Bráško bráško, tys už měl půlnoc viď?? Odkdy je Polo více chlapskym autem jak Corsa?? Pokud vím tyhle autíčka si nejvíce kupujou právě ženský všech věkovejch kategorií. Navíc v čem si myslíš, že Polo je lepší než nafouklé brambory typu Clio, Corsa, 207?? Ty brambory jsou o generaci dál. Přes veškeré své nesporné kvality je Polo dnes již zastarávající typ, který volá po nástupci. A navíc cenově srovnatelný s novinkami. A že bych se v Polu svez jak bůh?? No nevim nevim. Svez jsem se v něm a nic extra. Fiesta byla podvozkově uplně někde jinde a Yaris motoricky taky. Polo bych zakoupil pouze za předpokladu, že by cena šla tak o padesát tisíc dolu. ;-)
pekne mozno ale ten motor :-O neviem si predstavit 3valec ako taha vyse 1tonove auto do kopca zo zapnutou klimou !!!Aj 207 krasne a ma v zaklade 1.4 16V VVT a priplatok 20-30tis. za to stoji :-!
:yes::yes::yes: Ano dávám tři (slovy 3) palce. Tohle by mohla býti trefa do černého :yes: Byť to GM nemá teď zrovna jednoduché, tak Opel fčíl produkuje pjekné kósky :yes: A tak: BRAVOPEL!!! :yes: Tož tak.
GTI pozri sa okolo seba a pozri sa kto tie Pola kupuje? vacsinou su to zeny po 40-tke, mlady ludia si kupuju vesele aute, ktore zaujmu, Polo je auto pre vsetkych a pre nikoho, je univerzalne, vyzera rovnako teraz a za 5 rokov a to je to co je na nom nezaujimave, proste nechyti za srdce, nikto sa za nim neotoci a este nieco kto na to ma, tak si moze kazde tri roky kupit nove auto s novym dizajnom
předpokládám, že se jedná o německou tiskovou zprávu a základní cenu německé základní výbavy. u nás bude vše jinak, pokud chtějí na našem trhu zvolit obdobnou strategii, tak opravdu nevím, jestli to nebude příliš "loganí" a "juniorské".
Ty proporce mi nějak neseděj. Sice realita může bejt jiná než fotky, ale když se podívám na rozměry, tak prostě další nafouknutej prcek... Interiéry Opelů nejsou v posledních letech nic moc, tenhle sice vypadá gut, ale to je nějaká mega výbava s cenou kolem půl mega, za to koupim radši opravdový auto, než tohle vozítko. Když se vezme nějakej základní interiér, tak to bude megahnus z tvrdejch plastů a průměrnym zpracováním...
Prostě takhle ne pánové - uvědomte si už, že co sedí na nižší střední třídu nebude sedět na malý auta nebo na střední. Designová unifikace je na pi..
Otekla brambora... jo kamo... pokud chces Clio s nemeckou nati...pak jsi tu spravne. Ale, tak nak tusis, ze to neni ono. Jo, biodesign uz nefrci... svet ma radsi techno. Ted nemyslim to, co ti rozvibruje bubinky na CzechTeku. Myslim to, v cem odjedes pred Bublanem... a tady je volba jedina. Polo. Dospelak za cenu ditete, pokud to lze takhle cynicky rict. Ne, to neni auto pro zensky jako tohle, jakkoli je Corsa dobra. Polo je kara pro toho, kdo vi, co chce. A kdo za nej vysazi penize na drevo, pravy drevo, a bracho, nebude jich tak moc, jak cekas, tak se sveze jako buh. A na zaver jeste neco - ja, GTI, jsem *. >:D