Další rekordní automobil z dílen Brabus. Rocket postavený na bázi M-B CLS 600 docílil na vysokorychlostním okruhu v italském Nardo rekordní rychlost 362,4 km/h. Pro zákazníky bude omezena na „pouhých“ 350 km/h.
Já tam nahoře chválím právě ten redaktorův postřeh, co vlastně znamená to "S" - sport, resp space... osobně také moc nechápu jak jde dohromady pojem "sportovní" s MPV... vždyť má jít o pohodlný prostorný cestovní vůz pro klidnou jízdu.
Měli tam místo těch mlhovek nechat ty nasávací hliníkový čtyřúhelníky z toho modrýho konceptu a bylo by vymalováno, takhle to působí hodně divně, jako nejlevnější tuning od brabusu, a tohle začernění je taky divný, něco tam prostě chybí, nebo jenom obyčejný oválný jednoduchý mlhovky
Tak jsem ho trochu zaretušnul, a stmavil meshování, myslím, že nějaká tmavá kovová barva (něco jako černý chrom) by seděla víc, chrom z tý černý moc "křičí".. Mlhovky z XK se mi tam roubovat nechtělo, myslím, že pro představu to stači. Uvědomuji si, že tam je možná díky tomu velká "hluchá" plocha, ale pro mě to IMHO vypadá líp než ty Fordalike mlhovky. [odkaz]
Malá? >:D >:D Nádherný tříkilo!! Pohled na zadní kolo a hmotu nad ním zabíjí. Šel jsem takhle před pár lety po václaváku. Bylo to večer, no spíš v noci, byl jsem lehce pod vlivem (alkoholu, toho auta zatím ne). A tu vidím, pěkně zaparkovaná, už nevím, buď 300 nebo 308, Rko, tak jsem neváhal a pěkně se kolem ní prošel... Ten pocit když člověk stojí vedle tý 22 palcový "gumy" a nad tím ta linie... Je to hrozně silný emocionální zážitek, to kolo jako by na to auto nepatřilo, ale přesto tam skvěle zapadá právě tou svou velikostí..
Jsem projížděl archiv, abych si připoměl a mám dva zajímavé postřehy.. Jeden je takové spíše rýpnutí.. Podívejte se na tuhle fotku [odkaz] a řekněte mi, kde vzali soudruzi světla a ten tvar CLS ;-) ... A teď jednu na pováženou. To uteklo "cenzorům", vím, že to není ojedinělý případ a že je to při focení aut běžná praxe, ale působí to skoro humorně [odkaz] - všiměnte si levé části obrázku ;-) >:D
V podstatě by se mi líbila situace z konce 60. let - AM nabízí DB6 a DBS, občas vyrobí na zakázku Lagondu (tzn dnes DB9, Vanquish, Rapide), Jag má sportovní model, několik limuzín různých velikostí a Daimler vyrábí top verze některých Jagů + má vlastní model (konkurent Phantoma).
Z toho jde dobře vyčíst, jak Ford tlačí, aby AM bylo víc masovou záležitostí. AM má být top značkou na sportovní vozy, Daimler na limuzíny (třeba i se dvěma modely, jednom na bázi LWB XJ a druhým zcela samostatným). Otázka je co s Lagondou. Každopádně Jag měl stát pod nimi a mít širší portfolio, tzn. jak limuzíny, tak sportovní vozy to vše v duchu filozofie - designu a dobré ceny, tak jak to bylo u E-typu (který nebyl ve své době zas až tolik nedostupný).
No já jsem to tady taky zmiňoval, že Ford svým způsobem Kočku tiskne do rohu co se týká stropu ceny a prestiže na úkor AM. Je to škoda. Např. V8 Vantage vůbec nemusel být. Astony mohly být tři. V12 Vanquish. DB9 ale jen s 8mi válcem. A něco co má být Lagonda, ale je to objektivně opravdu jen nafouklý DB9. Z Daimleru měl Ford časem udělat anti-Maybach, RR atd. - Daimler měl být limuzína do luxusna, Lagonda (AM Rapide) do "rychla". Jagu mělo zůstat to co je, mohl by mít i ještě jeden "baby" model namísto AMV8. Klidně i jen v základu s šestiválcem (něco proti Z4, SLK) a XK mělo zůstat velké cestovní GT. K tomu velká limo XJ a menší ve velikosti S-typu. Takhle bych to řešil já.
Já právě čekal od R verze to co od předcházející, zlepšení nejen výkonu, ale i (subjektivně) vzhledu. Zadek je fajn, ty čtyři trysky jsou super.. Na mě z toho prostě až příliš dýchá Ford v tom smylsu toho meshování a to i kolem těch mlhovek. Přitom řešení by bylo nasnadě, kdyby nechali ty co má XK8, ačkoli by asi museli upravit šířku toho spodního meshování. Myslím, že se snažili až moc ho odlišit. Přičemž nemuseli. Jednou už jsem to tu říkal při uvedení XKčka, že současný trend designu, alespoň jak ho vnímám já tj. prolínání oblých a hranatých tvarů, komplikované křivky (sorry neumím to vyjádřit lépe), prostě Jaguaru nesvědčí už z jeho "plyšové" podstaty. Jag byl vždy přece o těch několika křivkách... To ty víš nejlíp. Ano, jako celek to je dobrý. Jenže dobrý je jen za 3. Já si přeju jen to, aby Jag neskončil jen jako muzejní exponáty, ale abych cat's roar mohl třeba jednou slýchat i z pozice řidiče. Takže jsem očekával, že přijdou modely, které si nepůjde nekoupit, jak budou krásné... XKR, potažmo XK mojí představu v tomto směru nenaplňuje. Těším se za 3 - 4 roky na facelift, protože se domnívám, že bude muset přijít a zrovna tahle část půjde na řadu jako první. Navíc změna by neměla být nějak příliš nákladná. Hlavně by bývala nemusela být nutná..
Nebo žádný mlhovky. Taky řešení. Mě totiž taky moc neberou, ale snažím se to vnímat jako celek. A tohle XKR Cabrio prostě na mě působí líp než obyčejný XK.
Je to na www.zapsr.sk - su tam info iba za cele mesiace. Idem tam, ale som na pomalom pripojeni k internetu - takze ak si rychlejsia tam tam bez. (sorry nebol som chvilu doma, tak reagujem az teraz)
Ano...ta uprava neposobi uplne prirodzene. mam ale za to, ze to nie je vinou toho, ze by bola sama o sebe zla. Skor je to tym, ze to auto uz od zakladu nie je tak presvedcive ako by malo byt - a tato uprava tie diskutabilne casti este zvyraznuje. Proste to spolu neladi.... Ten design predku (predovsetkym svetla) je velmi anonymny, a kratka kapota to iba zhorsuje. Zasadit do takej anonymyty vyrazne prvky ako su tie "meshs" vytvara u tejto generacie nie prilis dobry kontrast. Neviem ako sa to mohlo stat...ale mame to tu. A budeme to musiet s touto generaciou nejak vydrzat... ;-\ Ale to je samozrejme iba moj nazor... ;-)
Konečně pořádnej kočár :-) Vzpomínám si, jak redaktor nedávno v testu brečel, jak je práce redaktora celkem nudná záležitost a od tý doby testujou jednu pecku za druhou :yes: Nic nezkazím když budu citovat klasika : :yes: BRAVO REDAKCE :yes::-)
Já z XK nejsem zdaleka nadšený jako z předchozího modelu, ale tohle je skoro dýka do srdce. To provedení přední spodní části na mě působí jak tuning třetí strany. To je zlé... Jaký je tvůj názor, bez ohledu na ty části, na které si nemůžeš zvyknout?
Ne a ne a ne... Už jsem si zvyk na nový XK, začalo se mi i líbit. Ale proč tohle Ford dělá?? Vždyť ty mlhovky by mohly být klidně i na novým Mondeu.. Ford unifikuje vzheld všech svých aut.. Tohle nemohl přece Callum ani vypustit!
Hele... Chyť se za ruku s kým seš registrovanej, sedni si s ním na pláž a koukejte na romantický západ slunce... Bude to krásné... Až tu nebudeš... >:-[]
Ano, clanok je pekne napisany (aj ked sa priznam, ze testy nemam z principu prave najradsej - ak, tak potom tie, kt. urobim ja - podla svojich priorit), ale vyvstava tu jedno zasadne "ALE"! Tyka sa toho, ze redakcia testovala prave verziu s najsilnejsim motorom, ktory jediny nema duplicitu u Galaxy. Nepochybujem, ze v tejto verzii je auto zive a je tu i moznost oznacit ho za "sportovy van". Ja ale aj tak stale vazne pochybujem, ci na zakaznikov bude fungovat marketingove zaklinadlo "sportove full-size MPV". Dokonca aj v tejto spickovej verzii. Netvrdim, ze jednotlivci sa nenajdu (to urcite ano), ale povedzme si na rovinu kto kupuje full-size MPV v EU: su to ludia, ktori potrebuju PRIESTOR a "sportovost" pre nich nie je temou uz z podstaty veci. A vacsi priestor s vacsou variabilitou interieru, a aj s vacsinou zhodnymi motormi ponuka Galaxy.... Bohuzial, aj motomagaziny v Britanii zacali testovania oboch aut nie voci konkurencnym modelom, ale jedno proti druhemu (s podtitulom: „ktory je lepsi?“) – a nemyslim si, ze u Forda to mysleli prave takto, a ze su z toho stastni. /// Aby nedoslo k omylu: ja chapem co Ford myslel tym, uviest jedno kratsie auto so sportovym svihom, a jedno dlhsie – zamerane viac prakticky. Je to vpodstate podobna stategia ako ma Renault s Espacom a Grand Espacom, akurat tu rozdelena do dvoch modelov (a ten kratsi dostal v istom zmysle logicky sportovejsi look). Bojim sa ale, ze bezni zakaznici (a zvlast v segmente full-size MPV, kde je orientacia na priestor a prakticnost) to nepochopia... V tomto zmysle by bolo snad uzitocnejsie mat na EU trhu namiesto velmi specifickeho 5-miestneho „sportoveho vanu“ radsej 5-miestnu verziu sportoveho SAV Ford Edge. Zasiahol by urcite nielen vacsinu z tej malej skupiny zakaznikov S-Maxu, ale nabalil by aj nemale mnozstvo uctievacov kultu „velkych SUV“.
Tak jo, brácho(copyright GTI) Barbus ten ti docela dobře oholí tvůj mužný vous ... a ty pak budeš (možná) lovec salónů. Ale Brabus Rocket, ten ti, a to si teda brácho(copyright GTI) piš, důkladně (ale opravdu důkladně a kvalitně) oholí tvé konto ... a ty pak budeš lovec (bez přívlastků), a to tedy stoprocentně (slovy 100%) :yes: Tož tak.
Ty GTI (myslím GTI ne schizofrenika 85.207.97.x) nechceš aby to rovnou komentoval Brad Pitt? ;-) Jinak video je :yes: S-MAX taky, snad jen že ve skutečnosti a v modré barvě vypadá ještě líp. Redakce se lepší mílovými kroky a za to ji patří hluboká poklona
Sjel jsem to VIDEO... :yes: Copak auto... ale redaktor ;-) Už jsem to tu psal - frája. jeansy...jo, to nejsou gatě z teplákoviny. Správná barva trika a brejle... na správném místě. Dobrý předloktí. Dobrá práce na volantu i s řadičkou... je znát že za to umí vzít... že to nedrží jak hůlky na rejži. Tak bravo video :yes::yes::yes: P.S. A příště... čekám na levačce pořádnej orloj... TAG HEUER CARRERA ;-):yes: P.P.S. Opravdu velká a upřímná pochvala :yes::yes::yes:
No fordomil zrovna nejsem, ale test a video bylo skvělé. Ale nějak se mi zdá, že se zapomnělo na slibované video Astry OPC a zároveň na jeho srovnání s Fordem St. O fordu se tady hodně psalo, testoval ho dokonce i mistr mates, ale já se už nějaký ten týden nemůžu dočkat srovnání a videa OPC. Myslím si, že OPC nebude sice tak populární jako ST, ale pro mě to je nejlepší a nekompromisní HH, který je teď k mání a bylo by škoda jeho extrémní výkony nechat někde zapomenuty. :-|:yes:
tak ted uz ten test vypadal podle meho vkusu! nevim jak ty ci vy vsichni ostatni,ale vsimli ste si jak dynamicka sekvence videa pouzitim zaberu za jizdy nahle ozila??? :-) >:D:yes:
PS:jeste by to chtelo rict: BRAVO REDAKCE!
o takovým autě se ten článek musel psát sám, nevím jak vy, ale já mít peníze a rodinu, tak do toho jdu, výbornej nápad udělat sportovní mpv přímo v sérii
Máš marný, v so jsem jel za Z350, šestihrnek a jel jak šnek, páč nemá na to, aby hodil cihlu na plyn, páč by to uďálo asi moc velkej vír v nádržce. Tohle bude baštit, to je jen pro ty, co maj i na ten benoš do takový káry.........
Tak to si přečti... velmi podrobnej a dokonalej testík. A pokud je tu nějakej příznivce Fordů... nějakej ten "FORDOMIL"... vezmi brejle... dočteš se tam pravdu o rivalech GOLF x FOCUS... jo, brácho, lepit si na WC fotky aut na zeď, to je úplně něco jiného, než znát auta. Ale abych to vrátil... Sport x Space... :yes: bravo redaktor. P.S. Jeden postřeh na závěr - také vás baví číst testy na auto.cz, jako mě? Bude to tím, že to hoši umí napsat :yes::yes::yes: BRAVO TEST :yes:
To je naprosto ideální auto pro sběrače bodů od 1.7 na našich rychlocestách >:D >:-[]:-! Už vidím obličej nějakého zákona při pohledu na cifru na radaru... :yes::yes::yes:
Pááááni. :yes: Vyzerá pomerne nenápadne (aj ked CLS už nápadné je) a taký výkon... :yes: Nemám slov... Stačí mi ho len vidieť... nič viac nepotrebujem, nechcem prísť o ilúzie :yes:
"Dobrý sluha, či zlý pán?" Tak tohle otíko asi není pro každého,protože ukočírovat ho nebude žádná sranda. Ale rozhodně,kdybych měl tu příležitost,tak do toho jdu,páč to muší být zážitek pánové!! :yes: Jsem zvědav na další kosek od pánu "Brabusářů". >:-[]
haha, já mám stejnou chuť a navíc ji obšťasnit pěkně dlouhým bičíkem >:-[] trochu zbytečný auto, i když nějakej majitel si oválnej okruh určitě pronajme a 350 zkusí, to musí bejt hukot, a ve měste se s tím daj zase docela úspěšně strašit děti, hm nakonec je to docela užitečný >:D
tak to je maso. To je krouťák jak ....... . :-) To by se dal připojit i nějaký luxusní karavan k moři, ale nesmíš se zapomenout na dálnici, nebo z něj dovezeš jen tažnou tyč. >:D Je to rozhodně parádní vozík a dal bych si říct. Není tu nějaký ochotný sponzor ? :-)