Upravovat vozy Ferrari nikdy nebylo jednoduché a také není mnoho firem, které se do této činnosti pouští. Zajímavým způsobem upravil Ferrari F430 Spider německý Hamann, který mu dodal jak nemálo koníků, tak i vzhledové dravosti.
Ačkoli tuning většinou auto vzhledově pokazí, tak tohle se povedlo. Jen bych se musel asi rozhodovat, jestli kola s černými, nebo přírodními ráfky. :-) Nezbývá než dát :yes::yes:
;-) kazdopadne... vykonovo je urcite vyvazene a mozno aj lepsie zveze ako seriovy spider, no minusy mi tiez biju do oci: zpredu vyzera az moc uhladene - nenadchne a neurazi... a to prave preto ako agresivne vyzera zo zadu a to vratane stvarnenia difuzora a kridla.. ~~~2Zajda: Myslim, ze seria v cervenom by ma viac hecovala ;-):yes::-!
Pochopuj. Kdybych na nej mel prasule, tak bych si ho v takovych barvach neporidil. Reagoval jsem na to jak xmd napsal, ze by mu vic vyhovovalo v cervene. CHtel jsem napsat, ze pro me by nemuselo byt nutne v cervene a kdyby mi ho nekdo nutil, tak (po dlouhem premlouvani samozrejme :-) )bych ho vzal napr. v te zelene. I kdybych si ho mel prelakovat na tu spravnou barvu :-)
moj nick ma iba 2 pismena no aj tak si to dokazal ;-\ ale preco prave si sa preklikol v mojej prezyvke??? No neviem Jardíňo ;-) A k autu: Ja by som ho bral aj bez farby, Ferrari je Ferrari a uz len vlastnit originalny "emblem ferrari" skvely pocit nieto auto :-! Len to kridlo by som odmontoval (v tom pripade, ze by som bol na okruhu by som dal naspat) a siel balit kocky :-) PS: ak by ti vystali drobne na taketo auticko tak dobehni >:D rad sa povozim ;-):yes:
ferrari ma byt zlute tak to rekl velky enzo a tak to ma byt, skoda ze kazdy si mysli neco jineho... zlute ano ale ne v odstinu TELECOM... :no: jinak uz zase tu jsou cerna kola, leskly limec.... chybi tu bila, bila F430 na cernych kolech se stribrnym limcem a bezovym interierem.... to by byla hamann strela :-!
zajimalo by mne jakou barvu byste si koupili na sve auto vy??? Co ty gti jakou barvu ma tvoje snove GURU...? musim rict ze uz sem videl GTI v bile s cernymi koly a byl bych ochoten zapomenout ze je to VW ;-)
Nemám žádné snové GURU. Když si ho budu chtít koupit, tak si ho koupím. Sen... je jen temněmodrá 911... ale abys rozuměl... dělám hodně proto, abych si ten sen nemusel aplnit... ;-) Není nic fádnějšího, než mít totiž auto svejch snů v garáži... jestli mi tedy... Dzosuo dobře rozumíš... GTI v bílé... to by nebyl můj šálek. Vzal bych ho zásadně v antracitu. Ferrari ovšem červené (dnes vlastně jediné auto v červené, v němž tě nikdo nepodezírá, že seš trochu hodně přihřátej). Porsche... už jsem ti napsal. Aston... zelenej odstín, to je jasný. A aktuální bomba - dnes jedu a dojedu BMW5 v ... hnedozlaté matalíze... Až jsem užasl jak mu to sluší... ano, to JE barva pro pětku... přitom bych se sázel, že to není možné. Jsou to nějaké nové odstíny, viděl jsem už i BMW1 na nahnědlé metalíze a byl jsem očarován... Jo... tóny do zlatavěhnědé... to je dnešní téma.
hneda, hneda barva je nadherna, doposud jsem ale videl jenom jedno auto, po kterem bych opravdu touzil v hnede Lancia Thesis to je kocar. zelena na aston to je jasny o tom zadna :-! jenze existuje jeste cerna... :-!
Promin ze se ozyvam. Vim, ze vis, ze tve prispevky pozorne ctu. Davam si do souvislosti tu tvou vetu : "Nemám žádné snové GURU. Když si ho budu chtít koupit, tak si ho koupím. Sen... je jen temněmodrá 911... ale abys rozuměl... dělám hodně proto, abych si ten sen nemusel aplnit..." - dost dobre tomu nerozumim. Chapu, ze tvuj sen je temne modra 911 - tam se shodnem :-) .Trochu mi uz unika - proc si ho teda nekoupis, kdyz ti staci jen chtit ??? .....a uz vubec nerozumim vete : dělám hodně proto, abych si ten sen nemusel aplnit... ty ho teda nechces ??? Preloz mi to do srozumitelstiny.
>:D >:D Tak tento prispevok, GTI je dokonalou ukazkou tvojej neuverirelnej OBMEDZENOSTI! >:-[] Ty robis vsetko preto, aby si si svoj sen nemusel splnit! >:D Parafrazujuc tuto myslienku ma napada podobna paralela: Mne ponukali post CEO v spolocnosti Microsoft, a zaroven miesto predsedu dozornej rady Pfizer a Nokia, ale urobil som vsetko preto, aby som sa tam nedostal! >:D >:D >:D GTI!!! Budicek!!! To, co ty nazyvas fadnostou, je pre vacsinu ludi motorm, ktory ich zenie vpred. Netyka sa to len aut, ale vseobecne zivota ako takeho. Mam sen => snazim sa si ho splnit (respektujuc Maslow-ovu pyramidu potrieb), aby som nasledne mohol mat dalsie sny/potreby a tym padom sa rozvijal. To co pises ty je pristup nejakeho losera! >:D >:D Skor sa priznaj k tomu, ze dovod, preco nemas 911 je uplne niekde inde - v peniazoch/schopnostiach/sebadovere - to su inac zvycajne parametre, ktorymi sa ohanas, ked sa snazis "vykonstruovat" spravanie sa inych ludi pri kupe urciteho modelu auta (zvycajne japonskeho)! Takze ono mi to pripada, ze na svojom priklade, ked jedina 911 je ta pod monitorom, sa snazis posudzovat ostatnych ludi! Si obmedzenec!!!!! :no:
A ještě zapomněls na jednu krásnou věc. A to "nůžkové" dveře. Potom to je nejlepší auto, co jezdí pod sluncem a to počítám i taková jako Pagano Zonda, nebo Koenigsegg, Veyron nevyjímaje.
Neber ani tuningovaný auto ani ženskou. Pokud jsi měl v ruce někdy uměle nafouklý... tedy prsa... víš, že je to asi jako čipnutej Logan. Velký očekávání a pak, když na to přijde, bojíš se za to vzít, aby ti nezůstalo po akci něco v ruce... Auto tedy ber zásadně tak, jak ti ho vyštafírujou v továrně. Důležitej je obsah... co máš uvnitř... věř, že třeba technici u Ferrari ví přesně, jak to udělat, aby sis užil. Nebo 911ka... objednáš, přijedeš pro ni... nikoliv do prodejny... k výrobci... do továrny... tam ti ho daj... a pak - pazoury pryč... máš klenot, nenech ho prznit. V čase bude jenom zrát. Tak jak vidíš, zoufalce touhy najdeš všude... i tam, kde by tě to nenapadlo...
Tak tak. Překousl bych ještě ty brzdy a motor - dobře, má víc výkonu, ale to není zrovna hlavní kritérium podle kterýho v Maranellu motory staví...Ale optický tuning Ferrari - to je jako by Rocky Balboa nastoupil do ringu s melírem na hlavě...
:-) skor ako strach ze mi zostane vruke by som mal strach (pri vacsich silikonovych implantatoch) ze bude na dotyk studena popripade este aj prehnane elasticka... to jest od vyroby (od prirody) je vsetko prirodzene, ak to niekto zmeni, uz to nemusi byt ono, toť taketo ferrari :-!
Ferrari neni moje tema, ale kdyz uz vedete debatu o implantatech... No, panove neni to takova tragedie a jendou jsem to dokonce ani netusil, dokud mi to dotycna nerekla;-) GTImu nesmite vsechno verit. Ono mackat na piskovisti gumovej balon neni stejny jako silikonovy implantat:-)
Pokud to tvojí holku udělá šťastnější, neodmítej silikon, pokud ti tvé upravené Ferrari udělá radost, nevyhýbej se tomu, je to tvé auto, tvé peníze, tvé rozhodnutí a jen ty neseš odpovědnost za to co z klenotu uděláš. Víš musíš to udělat s citem, je to jen a jen na tobě, jestli si lidi když uvidí tvůj klenot, budou klepat na čelo, nebo jim padne čelist a budou slintat. Začni kolama, pokud vybereš dobře, budeš mít základ za sebou. A to výfukový systém? Klidně! Ale vybírej pořádně! Takový Tubi Style se dnes bere pomalu na tovární úpravu a že ještě před lety to byl pouhej tuning? Jó časy se mění:-).... Dál už pokračovat nebudu, náš čas je drahej, ty si s tím poradíš, Držím palce!
Jasne GTI!!! Uz si vyskusal nejaku s implantatmi? Alebo v case, ked to bolo u teba aktualne, tak este implantaty neboli??? :*) Do tovarne sa chodi brat tak nanajvys Veyron/Enzo/Zonda, nie 911 - ta je viac menej masovym autom. CO sa tyka tovarne - predstav si to, ze tovarne/znacky kupuju v niektorych pripadoch know-how tuningovych firiem (sportovy setup vyfuku Lamborghini je od rakusana Leitgeba) alebo niekedy kupia danu firmu celu - vid AMG/Abt a pod.... Ale na toto uz treba do veci trosku vidiet a poznat ich, vsak GTI!!! To sa niekedy v literarnom kruzku nehovori - tam sa hodnoti kompozicia a skladba vety a podobne veci, co s autami nejak nemaju vela spolocneho!!! >:D >:D >:D GTI!!! Si obmedzenec!!!!