Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Letošní ročník ankety Motor roku opět ovládlo BMW

Anketa Mezinárodní motor roku má nejen své stálice i nováčky. Před pár lety šlo prakticky pouze o souboj tří automobilek – BMW, Hondy a Toyoty.
Zpět na článek
11. 5. 2006 14:35
neregistrovaný "Milosch"
11. 5. 2006 14:45
neregistrovaný "luckhash"
11. 5. 2006 14:53
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 14:58
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 19:22
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 14:58
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 15:02
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 15:15
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 16:04
neregistrovaný "sr"
12. 5. 2006 08:03
neregistrovaný "Jozki."
12. 5. 2006 09:25
neregistrovaný "sr"
12. 5. 2006 10:33
neregistrovaný "Jozki."
12. 5. 2006 10:53
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 15:23
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 17:47
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 5. 2006 22:31
neregistrovaný "Jyrki"
12. 5. 2006 04:27
neregistrovaný "Humbert"
12. 5. 2006 09:24
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 15:07
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 20:37
neregistrovaný "misoo"
12. 5. 2006 11:09
neregistrovaný "ja"
12. 5. 2006 13:11
neregistrovaný "krokodyl"
13. 5. 2006 22:46
neregistrovaný "palo"
14. 5. 2006 17:23
neregistrovaný "esc"
15. 5. 2006 02:24
neregistrovaný "zacho"
11. 5. 2006 14:50
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 15:38
neregistrovaný "King"
11. 5. 2006 15:50
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 16:50
neregistrovaný "Karizma"
11. 5. 2006 17:31
neregistrovaný "agent"
11. 5. 2006 16:57
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 16:16
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 16:18
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 16:41
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 19:11
neregistrovaný "U4"
13. 5. 2006 08:44
neregistrovaný "ZZ"
14. 5. 2006 21:27
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 16:46
neregistrovaný "Roman"
11. 5. 2006 19:06
neregistrovaný "ericn"
11. 5. 2006 20:49
neregistrovaný "HTP"
11. 5. 2006 19:33
11. 5. 2006 20:44
neregistrovaný "Bárt"
11. 5. 2006 21:23
11. 5. 2006 23:24
neregistrovaný "Atlis"
12. 5. 2006 17:33
13. 5. 2006 09:42
neregistrovaný "Atlis"
12. 5. 2006 00:21
neregistrovaný "Ondore"
12. 5. 2006 17:36
13. 5. 2006 11:28
neregistrovaný "Ondore"
12. 5. 2006 07:21
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 17:37
12. 5. 2006 08:08
neregistrovaný "Lancer"
12. 5. 2006 17:37
13. 5. 2006 15:52
neregistrovaný "BMWest"
11. 5. 2006 19:33
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 20:16
neregistrovaný "kubik"
11. 5. 2006 21:50
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:25
11. 5. 2006 21:45
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:48
11. 5. 2006 21:48
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:49
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 22:28
11. 5. 2006 20:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 21:48
11. 5. 2006 23:06
neregistrovaný "Pucmeloud"
11. 5. 2006 23:21
neregistrovaný "To///M3"
12. 5. 2006 07:30
neregistrovaný "misoo"
12. 5. 2006 09:29
neregistrovaný ":-)"
12. 5. 2006 07:30
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 12:27
neregistrovaný "anonym"
12. 5. 2006 14:29
neregistrovaný "astros"
12. 5. 2006 14:35
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 14:39
neregistrovaný "astros"
12. 5. 2006 14:43
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 14:44
neregistrovaný "Tom"
12. 5. 2006 19:51
neregistrovaný "Tom"
13. 5. 2006 08:49
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:49
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:50
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 16:13
neregistrovaný "BMWest"
4. 2. 2007 17:02
neregistrovaný "Hovado z Klatov"
neregistrovaný "Milosch"
11. 5. 2006 14:35
bez titulku
Tak těmto soutěžím opravdu nerozumím. V čem je 1.4FSI tak velkolepý a tomu, že se v této soutěži stále motají stejné motory ?? V čem je BMW (V10 500koní) výkonější než Ferrari 4,3 490koní?? Připadá mi to jako další třesky - plesky jak navrhoval Rychlonožka, ale nakonec Mirek Dušín navrhl Tam - Tam.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "luckhash"
11. 5. 2006 14:45
Re: bez titulku
souhlas souhlas...mě to taky furt přijde nějaké divné.. :-!
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 14:53
Re: BEZ TITULKU
Chlapci, vy byste se měli ještě hóóóóódně učit, protože tohle může vyúadnout z naprostých...neautařů...
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 14:58
Re: BEZ TITULKU
co takhle odpovedet na jejich otazky, kdyz jsi takovy odbornik? ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 19:22
Re: BEZ TITULKU
jo, máš pravdu...:yes: nejradši by tam viděli 1.2 HTP..
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 14:58
Re: BEZ TITULKU
neni to 1.4 FSI, ale 1.4 TSI :-) velkolepy je v tom, ze ma turbo i kompresor. Takze uz od volnobehu je motor preplnovan kompresorem a pri vyssich otackach se do hry zapoji turbodmychadlo. Schvalne se podivej, kolik ma tenhle motor kilowatt. Jaky je rozdil mezi motory BMW a Ferrari nevim. Mozna by nebylo naskodu, kdyby v clanku byla uvedena metodika hodnoceni :-)
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 15:02
Re: BEZ TITULKU
pro pripad, ze by se nekomu nechtelo hledat, tak 1.4 TSI ma vykon 125kW. Ktera jina 1.4 ma takovy vykon? :-)
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 15:15
Re: BEZ TITULKU
:yes: 170 PS pri 6000 ot. 225 Nm 1750-4500 ot. 0-100 za 7,9. max 220km/hod. kombinovana spotreba 7,2 l/100. A budu aj dalsie vykonove varianty tohto motoru.
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 16:04
Re: BEZ TITULKU
ja vim, bude treba 1.2 TSI
neregistrovaný "Jozki."
12. 5. 2006 08:03
Re: BEZ TITULKU
Mal som na mysli 1,4 s turbom ale rozne vykony - 115, 120, 125, 140, 150, a 170 koni. Pre rozne modely a su to samozrejme zatial predbezne udaje ktore mam (sice su to info z vyroby).
neregistrovaný "sr"
12. 5. 2006 09:25
Re: BEZ TITULKU
no ja vim, ze bude 1.2 TSI :-)
neregistrovaný "Jozki."
12. 5. 2006 10:33
Re: BEZ TITULKU
blizsie info nemas ? pocet valcov ( u VW dolezite info >:D ) vykon krutak v akych otackach do akych modelov kedy pride.
neregistrovaný "sr"
12. 5. 2006 10:53
Re: BEZ TITULKU
bohuzel nemam, s temi valci by me to taky zajimalo. Vubec bych se nedivil, kdyby byly 3. Osobne si myslim, ze se veme 1.2 a prida se k tomu turbo a kompressor.
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 15:23
Re: BEZ TITULKU
Sorry. 240 Nm. :-)
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 5. 2006 17:47
Re: hadej ktery :o)
Typ motoru: zážehový ________________________________________…
Zdvihový objem (ccm): 1308
________________________________________…
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 170 / 8200
________________________________________…
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 211 / 5500
neregistrovaný "Jyrki"
11. 5. 2006 22:31
Re: hadej ktery :o)
Tipoval bych na Mazda RX-8
neregistrovaný "Humbert"
12. 5. 2006 04:27
Re: hadej ktery :o)
myslim, ze tipujes spravne :yes: Na tech dvou vykonovych variantach je zajimave, ze ta vykonejsi ma nizsi maximalni tocivy moment
neregistrovaný "sr"
12. 5. 2006 09:24
Re: hadej ktery :o)
ok, jedna se o vankel, jakou ma ten motor od Mazdy spotrebu? 15 litru? S 1.4 TSI se tudiz nemuze rovnat. Nema totiz tak vysokou ucinnost jako TSI ;-)
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 15:07
Re: hadej ktery :o)
Pred par dnami som pisal o kratkej jazde takom malom testiku na tej 1,4 TSI v Golfe GT a odporucam ti zajazdit si v nom ked bude u najblizsieho dealera. Potom zistis ze vyraz "velkolepy" sa na tento motor fakt hodi. :yes: Super tah od cca 1800 ot az do necelych 7000 bez turbo diery a s priatelnou spotrebou. :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "misoo"
11. 5. 2006 20:37
Re: hadej ktery :o)
porovnaj si napriklad spotrebu medzi BMW V10 a Ferrari 4,3 a uvidis preco BMW vedie...
neregistrovaný "ja"
12. 5. 2006 11:09
Re: hadej ktery :o)
+- rovnaka. papier znesie vsetko.
neregistrovaný "krokodyl"
12. 5. 2006 13:11
Re: hadej ktery :o)
asi jsi necetl v jenom ceskem magazinu recenzi: souboj m5 a f430: vyledek dopadl drtive pro bmw, lepsi po vsech strankach (krome image a zvuku) jinak bmw vyhralo jak v rychlostnich zkouskach tak i ve spotrebe a to v ramci si o 3-4 litry mensi spotreby. p.s. ten chlapik ve ferrari toho bavoraka nedokazal setrast
neregistrovaný "palo"
13. 5. 2006 22:46
Re: hadej ktery :o)
neni sanca aby m5 vyhralo. vykon +- rovnaky, ale bmw ma o 400kg viac + vyssie tazisko a horsiu aerodynamiku
neregistrovaný "esc"
14. 5. 2006 17:23
Re: hadej ktery :o)
m5 ze vyhralo nad f430 v rychlostnych skuskach?? tak to nechapem ako to testovali, lebo ja som videl take video /myslim na video.google.com/, kde bola f430 a m5 a to ferrari to m5 natrelo tak, ze asi po 3 sekundach bola riadne daleko a po dvoch zakrutach to ten v m5 vzdal.
neregistrovaný "zacho"
15. 5. 2006 02:24
Re: hadej ktery :o)
vidno že jedine ty tu trieskaš chujoviny! od VW 1,4 je paradny v tom že za takmer nijaku spotrebu má výkon hodný GT! len tak mimochodom! .... >:-[]
neregistrovaný "Johny.Rico"
11. 5. 2006 14:50
Už to konečně víte???
...proč mám tak rád BMW? Je to hlavně o tom motoru(ech). Kdo by nechtěl sedmec se 4 a půl litrovým turbodnezlem hm? Nebo třeba M3? Holky, prostě to zkuste...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King"
11. 5. 2006 15:38
Hodnocení
Ono je tam těch podezřelých výsledků víc, třeba v kategorii od 1,8 do 2,0 l... Fór je v tom, že když se evropským Autem roku stalo Clio, všichni se "renomovaným" porotcům vysmáli, protože to musí dojít každému, kdo clio vyzkouší a porovná. Ale co se hodnotí na motorech, čert ví. Vliv bude mít určitě aplikace moderních technologií, jinak nevím, proč by měl být lepší V10 od BMW než stejně výkonná 4,3ka od Ferrari. Také to vysvětluje silnou pozici hybridů, ale nevysvětluje, proč by měl být lepší oturbený 2.0 TFSI než atmosféra 2.0 VTEC. Leda to, že už byl první moc dlouho... :-|
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2006 15:50
Re: Hodnocení
Prave kvoli tomu turbu - kvoli krutiacemu momentu nie ? Aj ked je VTEC super motor predsa len nie kazdy chce tocit 7000.
neregistrovaný "Karizma"
11. 5. 2006 16:50
Re: Hodnocení
Nejzajímavější je kategorie 1,8-2,0 l. 2.0 i-VTEC to pořád "šolíchal" na 5.,6. místě a teď když se Civic Type-R přestal vyrábět tak najednou 2. místo a dokonce ještě o příčku výš než fenomenální 2.0 VTEC z S2000. To mě připadá jakoby byla porota v jiném složení než minule a nebo si řekli, že potřeba je čas od času promíchat pořadí, aby nebyla taková nuda.
neregistrovaný "agent"
11. 5. 2006 17:31
Re: Hodnocení
Je to zmanipulovany.
Fuuuuuuuuuuuuuj
neregistrovaný "Jirka"
11. 5. 2006 16:57
Re: Hodnocení
To je mozna pravda, ale nadopovat motor turbem ci kompresorem neni az takovy umeni jako dostat to z atmosferaku ne?
Kdyz srovnam napr 225 kobylek ve Focusu ST, ktery je turbem preplnovany 2,5 l petivalec a 240 kobylek v Honde S2000, ktera ma atmosfericky 2l motor, tak nezbyva nez pred japoncikama smeknout az k zemi. A to nepocitam tu fantastickou prevodovku. Nejel jsem s nicim co by melo lepsi prevodovku nez S2000.A ta nadhera kdyz vytocis tu pilu na 9000 :-) Mozna jsou ma slova trosku zaujata, ale v cem je napr. vyjimecny motor v MB S (SL,CL)65 AMG ??? Dostat nejakych 612 kobylek z objemu pres 6 litru pomoci 2 (aspon myslim ze jsou dve) turb, mi neprijde az tak vyjimecny. Jako celek ohromujici, ale podel to trema, dostanes preplnovany 2 litr a vykon nejakych 200 koni - to ma kazda OIIRS
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 16:16
BRAVO BMW!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 16:18
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
Kua, sem se uklep... Ještě jsem chtěl dopsat: Překvapivé že... (ironie, kdyby to někdo nepochopil ;-) ) BMW Power Forever!!!
neregistrovaný "sr"
11. 5. 2006 16:41
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
doufam, ze se pochlapi i v F1, at je na co koukat :-)
neregistrovaný "U4"
11. 5. 2006 19:11
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
Motor měli vždy OuKej, ale podvozek nestíhal a nestíhá... Tuhle sezónu po koupi Saubru je to jasný, že to žádný zázrak nebude... Ale už teď se těším na další...
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:44
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
Aha, proto se dycky začoudí a pak zastaví někde u krajnice. To je fakt "Motor vždy OuKej" 8-s
neregistrovaný "U4"
14. 5. 2006 21:27
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
Heh, myslel jsem to tak, že měli určitě konkurenceschopnější motor, než cokoliv jiného... Občasným čmoudíkům se nevyhne nikdo...
anonym
9. 1. 2007 22:02
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
mame bmw a podvozek super..
11. 5. 2006 22:42
Re: BRAVO BMW!!! (s prominutím GTI)
;-) :yes:
neregistrovaný "Roman"
11. 5. 2006 16:46
Redaktori opravte to !!!
Druhé místo si může připsat Ferrari Modena ???
Uz jste videli Modenu s motorem 4.3 litru ???
Ten motor je prece z F430 !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ericn"
11. 5. 2006 19:06
tady neni o čem .... :o)
Jo BMW prostě umí... tleskám :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
0
11. 5. 2006 19:08
VW STÁLE NA VRCHOLU
je to paráda. 2.0T FSI motor roku 2005, motor roku 2006... to by se ještě dalo pochopit... ale brácho... že si ho můžeš koupit ve Škodě :yes: ... to je ráj na zemi. A pak, zasloužené ocenění pro 1.4 TSI... to je velkolepý úspěch VW. Dnes tedy opravdu po zásluze - BRAVO VW-PORSCHE :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "HTP"
11. 5. 2006 20:49
Re: VW STÁLE NA VRCHOLU
A kde je 1,2HTP 47KW. HTP- The Best of Power
11. 5. 2006 21:21
Re: VW STÁLE NA VRCHOLU
Myslíš, že měl vyhrát? Vyrábí se již dlouho... a nevím o nějakém zásadním inovativním přínosu... je to prostě výbornej motůrek, ale na hodnocená místa? To jsi asi moc natěšený.
11. 5. 2006 19:33
VZDEJ HOLD BMW
Jo, to udělej... protože sbírat ocenění za oceněním... to opravdu mohou jen ti nejlepší. Mimochodem... je tu někdo, kdo si koupil mimoevropské auto? Má to zde logiku? Vždyť za kopcem ti mistr Bangle vybouchá ikonu ikon... Může mi to někdo vysvětlit? Já tvrdím už dopředu, že je to jenom o penězích... Rozhodne těch cca 300 tyček. Řekněme, že máš trojku od BMW za milion a běžnou mimoevropskou střední za těch cca 700... jo, tak brácho... za těch 300 prodáš duši evropana a ještě chceš tvrdit, žes udělal výbornej kauf. Výbornej kauf je jezdit v BMW... to si pamatuj... divím se, že to nevíš... Hergot, to nedokážeš dostřádat těch 300, abys moh´jezdit v A4, či BMW3 nebo v Cé od Mercedesu? Já vím, horko těžko jsi doskákal k těm sedmi stům... tak prosím tě, alespoň cti klasu a když se píše o BMW... hlavně mi nepředhazuj, že sis svobodně vybral něco jinýho... BRAVO BMW, BRAVO EVROPA :yes: :yes: :yes: Nechceš-li premiovku... pak ti Evropa nabízí opět vějíř dokonalosti na čtyřech kolech - dokonalost stojící mimo čas - severská premiová dokonalost... VOLVO, Saab, dále Mondeo, Laguna, 407, C5, Croma, Vectra, APOŠTOL (passátní kára ;-) ) Vectra, 159... prosím tě... ruku na srdce... že ty sis nekoupil evropskou střední zas jen kvůlivá těm prašulím? V běžné střední je ten rozdíl cca 100... tak tohle já nepochopím nikdy. Nikdy, brácho... prodat se za sto táců... BRAVO EVROPA :yes:
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Bárt"
11. 5. 2006 20:44
Re: VZDEJ HOLD BMW
Kdysi někdo někde řekl, že není svobody bez peněz. Neboli to je (smutná) odpověď na tvůj příspěvek :-( Taky se nezapomenu ohlídnout za každým šestiválcově bublajícím BMW a přitom právě skládám penízky na jetýho Focuse... Realita holt občas bolí ;-\
11. 5. 2006 21:23
Re: VZDEJ HOLD BMW
Moc krásně jsi to napsal. Ale bacha... ty kupuješ premianta nižší střední... z Evropy ;-) :yes: Budeš s Focusem určitě moc spokojenej. Držím palec - :yes:
neregistrovaný "Atlis"
11. 5. 2006 23:24
Re: VZDEJ HOLD BMW
No pravdu povediac, radsej dam melon za Mazdu 6 MPS ako melon za BMW 3er... Europa starne mily GTI, vo vsetkom...
12. 5. 2006 17:33
Re: VZDEJ HOLD BMW
No, vidím, že v autech máš velké mezery :-) ;-) Nechápu, co máš ve spojitosti s BMW na mysli tím stárnutím, ale vím bezpečně, že u Mazdy salutujou před BMW také...
neregistrovaný "Atlis"
13. 5. 2006 09:42
Re: VZDEJ HOLD BMW
Urcite mam medzery, nikto nie je dokonaly... ;-)
Ale na autach jazdim a napriklad tvoj milovany passat je viac ako priemerne auto, ktore skor zapchalo dieru ako nieco prinieslo. Mame sluzobne aj starsie aj nove a ze by z nich bol niekto prave nadseny... a ano, jazdim na japoncovi... ad to starnutie - nemyslel som konkretne na bmw, ale na auta v europe... rakosnici predbehnu europu, tak ako to urobili v inych veciach... pred par dnami som bol svedkom jasneho prikladu. znamy mal doma dve S-classy, MLko... jedno predal a kupil zene Lexus GS... predava aj druhe a nechce medaky ani vidiet... mimochodom, niekde si pisal, ako sa super predavaju vw v cechach... odporucam kuknut sa na statistiky napriklad v PL...
neregistrovaný "Ondore"
12. 5. 2006 00:21
Re: VZDEJ HOLD BMW
GTI jasám s Tebou, keď vidím ocenenie pre 2.0 TFSI, s radosťou vyskakujem na standing ovation pre nováčika 1.4 TSI, som presvedčený, že veniec dostane aj jeho menší nasledovník. Ale prosím - aj mimoeurópske je o slobodnej voľbe bez ohľadu na to, koľko "tyčiek" zaplatil, prípadne ušetril. Japonci vedia vo viacerých triedach, taká LS400 je klassa, viem o dvoch ľuďoch, ktorí by sa k BMW už nevrátili. Ja - aj keď som presvedčený, že LS460 bude nebíčko v papulke :-) by som BMW V10 nevyhadzoval z poradovníka :-)
12. 5. 2006 17:36
Re: VZDEJ HOLD BMW
:-) Lex je usílí o premiovou třídu. Ano, někdo může řešit dilema zda BMW či Lexe... Někdo, já bych to dilema řešit nemohl. Přitom nepopírám, že Lex je technická špička... ale to v autech znamená jen část přitažlivosti... To další, ten srdeční akcent... ten ti prostě Lex nemůže dát... potřebuje roky, potřebuje legendu. A tu má BMW vrchovatě.
neregistrovaný "Ondore"
13. 5. 2006 11:28
Re: VZDEJ HOLD BMW
V prvom rade by som povedal, že je to o pocite z jazdy, prémiovky sú obe, ale každá Ti dá niečo iné. Prenesene - jednej kamoške sa páči štýl francúzov, ďalšia nedá dopustiť na slovákov, no a tá tretia upadá do mdlôb pri ťažkých parfémoch (a vybulených rozkrokoch) arabských plnokrvníkov. Skús ju presviedčať, že Európa jej poskytne viac! >:D
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 07:21
Re: VZDEJ HOLD BMW
:yes: Super BMW! Super GTI! :yes:
12. 5. 2006 17:37
Re: VZDEJ HOLD BMW
:-) :yes:
neregistrovaný "Lancer"
12. 5. 2006 08:08
Re: VZDEJ HOLD BMW
:yes: :yes: :yes:
12. 5. 2006 17:37
Re: VZDEJ HOLD BMW
;-) :yes:
neregistrovaný "BMWest"
13. 5. 2006 15:52
Re: VZDEJ HOLD BMW
Někdy zkrátka jinak než nadsázkou ani absurdita vyjádřit nelze. Teda alespoň se domnívám že jde o nadsázku, vždyť to ani nemůžeš myslet upřímě;-) Nicméně Baworům celkem šestkrát hurá!!!!!!
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 19:33
ŘEČI
Říkejte si co chcete...že je to zmanipulované, že jsou tam nesoudní lidé atd. V10 od BMW ale vítězí právem...pro mě je to taky nejlepší motor na trhu. Prostě říkejte si co chcete, ale to mi nevyvrátíte...a myslím že ani mnohým automobilovým novinářům :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "kubik"
11. 5. 2006 20:16
Re: ŘEČI
naprosto s tebou souhlasim!ten motor se vyvijel s pomoci inzenyru z F1 a pouziva take par technologii z F1.je to proste skvost!a kazdej vi ze BMW dela nej motory, at uz diesely nebo benziny.taky naprosto skvelej je 3,2 kterej dela radost majitelum M3, Z4M...
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:50
Re: ŘEČI
naprostý souhlas...je to tak :yes:
11. 5. 2006 21:25
Re: ŘEČI
Proč by to mělo být zmanipulované? Nejsem odborník, ale asi by tam těžko obstála zubní vrtačka...
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:45
Re: ŘEČI
Já neříkám, že to je zmanipulované, to říkají někteří jiní výše...já si taky nemyslím, že by to zmanipulované bylo.. ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:48
Re: ŘEČI
Já taky nesouhlasím s tím, že je to zmanipulované..jen to říkají někteří jiní výše..(či níže) ;-)
neregistrovaný "Charger"
11. 5. 2006 21:49
Re: ŘEČI
Do háje...co to je?? 8-s :-O :*) >:D
11. 5. 2006 22:28
Re: ŘEČI
Píšeš to stereo? :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2006 20:15
Zmanipulované
Taky soudím, že je to zmanipulované. Soutěž o nejúspornější motor měl vyhrát V8 7,0 od Chevroletu. :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pucmeloud"
11. 5. 2006 23:06
Halo redakce
nejak mi uniklo, ci jste pozapomeli napsat kdo presne toto hodnoceni delal a kde. To by pak vystvetlilo mnohe
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "To///M3"
11. 5. 2006 23:21
BMW V10
Všem, kteří volají po zveřejnění metodiky hodnocení, doporučuji prozatím přečíst základní info o motoru BMW V10 užitém v modelech M5 a M6:

- kompaktní, atmosféricky plnený, vysokootáckový motor
- deset válcu svírajícího úhel 90°
- objem 4999 ccm
- 373 kW (507 koní) pri 7750 ot./min.
- 520 Nm pri 6200 ot./min. (380 Nm od 1300 ot./min.)
- maximální otácky 8250 ot./min.
- delená kliková skrín s úložnou deskou
- kompresní pomer 12:1
- nerezové výfukové potrubí
- rídící jednotka MS S65 s tremi 32bitovými procesory (20 mil. operací za sekundu - osminásobne výkonnejší jak predcházející procesor v BMW M3, které bylo predstavené jen pred 4 lety - každý válec a každý takt znamená pro motormanagement 50 vstupních signálu, které vyústí v rozhodnutí o správném okamžiku zážehu, okamžiku vstriku, množství paliva, nastavení casování ventilu a otevrení škrtících klapek)

- deset elektronicky samostatne ovládaných škrtících klapek (další rešení, které v motorsportu funguje radu let: co válec, to škrtící klapka, v aktuální podobe navíc elektronicky ovládaná, k plnému otevrení potrebují elektromotory jen 120 milisekund, mezi výhody tohoto rešení patrí jemné dávkování zatížení v nízkých otáckách a pritom soucasne dynamické chování motoru ve vysokých otáckách)

- casování rozvodu Double Vanos (vyšší výkon, výhodnejší prubeh tocivého momentu, rychlejší odezva motoru, nižší emise i spotreba, zmena nastavení probíhá velmi rychle a plynule v rozsahu 37° natocení klikového hrídele díky vysokému pracovnímu tlaku oleje 80 bar)

- samostatný olejový okruh regulovaný bocním zrychlením (ve chvíli kdy prekrocí bocní zrychlení 0,6g, spíná se elektricky pohánené cerpadlo v príslušné vnejší hlave válcu a cerpá olej zpet do hlavní olejové vany)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "misoo"
12. 5. 2006 07:30
Re: BMW V10
diky To///M3, dobra prace... :yes:
neregistrovaný ":-)"
12. 5. 2006 09:29
Re: BMW V10
vyborne, jde videt, ze kluci z firmy Ricardo nejsou zadni blbci :-) a umi delat vyborne motory, at uz je delaji pro kohokoli :yes:
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 07:30
SUPER - BMW - SUPER!!!
So širokým úsmevom pozorujem, ako BMW stále udáva tempo. A ide príkladom ďlším. Ak niekto tvrdí, že hodnotenie je zmanipulované, tak ja tvrdím, že sa nikdy ani neviezol v šesťvalci od BMW, a to nehovoriac o tom, že by ho riadil. Motor od BMW, či už benzín alebo diesel, či 2,0 alebo 5,0 = SUPER! Len si vybrať. SUPER BMW!!! :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "anonym"
12. 5. 2006 12:27
Re: SUPER - BMW - SUPER!!!
Mercedes je stejně nejlepší.....
neregistrovaný "astros"
12. 5. 2006 14:29
Re: SUPER - BMW - SUPER!!!
pocuj anonym, niekto ti dnes zlomil na piesocku lopatku alebo ti mama nekupila zmrzlinu??? "MB je aj tak najlepsi!"... ty kokso, to je argment. A BASTA!! :-O

Co a clanku tyka, tak mna najviac tesi ta corvetta.
A som rad ze sa vyrobcovia po dieselboome vracaju k inovaciam aj do benzinu. Predsalen mi vonia viac.
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 14:35
Re: SUPER - BMW - SUPER!!!
Vieš anonym, aké percento nárastu záručných opráv má Mercedes oproti minulému roku? 53% viac!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Už o tom idú aj vtipy: Vieš prečo sa šoféri Mercedesov nezdravia? Lebo sa už ráno videli v servise! >:D :no:
neregistrovaný "astros"
12. 5. 2006 14:39
Re: SUPER - BMW - SUPER!!!
preto davaju servis 6 rokov zdarma. No.."zdarma"... to nie je ani igelitka v supermarkete. >:D >:D
neregistrovaný "Kermit"
12. 5. 2006 14:43
Re: SUPER - BMW - SUPER!!!
>:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 5. 2006 14:44
OT: pár čísel neuškodí :-)
Bravo nejlepším výrobcům motorů na světě BMW, Toyotě a Hondě :yes: Tyhle tři si to opravdu zaslouží, protože na rozdíl od konkurence dokáží vyrobit supermotory i bez použítí turba (nic proti turbům).. pokud chceš pořádnej atmosférickej motor, tak víš, kde máš hledat (vypustil jsem sportovní a supersportovní značky ;-) ). Teďka pár čísílek. Toyotě zkončil fiskální rok a zveřejnila pár čísílek. Brácho, víš ty vůbec kolik má trilion nul? Jestli ne, tak vytáhni "Rozum do kapsy" a rychle to nastuduj, ať se v těch nulách neztracíš >:-[] ;-) tržby: 21.03 trillionu yenů (nárůst o 13.4%); provozní zisk: 1.87 trillionu yenů (nárůst o 12.3%); čístý zisk: 1.37 trillionu yenů (nárůst o 17.2%). Odhad pro rok 2007: 22.3; 1.90 a 1.31. Celosvětový prodej aut: 7,974,000; Japonsko: 2,364,000 (podíl na trhu 44.3%); USA: 2,556,000; Evropa: 1,023,000; Asie: 880,000; zbytek světa (Afrika, Oceánie, střední a jížní Amerika): 1,151,000. Odhad pro příští rok: 8,450,000 aut. Brácho, to víš, uspět na jednom kontinentu, to není tak těžký.. zvláště, když jseš de facto státní automobilkou a vládá Ti klestí cestičku, zvláště když máš kvalitně zvládnutý PR, zvláště když máš pečlivě vychovaný stádo oveček, který Ti vždy budou zobat z ruky.. to se to podniká.. jenže brácho, Evropa není všechno.. když chceš bejt nej, musíš umět prodat Evropanovi, Američanovi, Japonci, Australanovi, Čínanovi i Eskymákům.. "Z lásky k automobilu" (opravdu?), "Simply clever" (spíš Simply never), "Náskok díky technice" (to snad ani nemohou myslet vážně), "Auto emocion" (dobrej slogan, ale tak pro Ferrari).. tohle Ti žerou v Evropě, Amík Ti na slogany z vysoka se.e, Japonec Ti to neuvěří, Australanovi seš úplně volnej, Čínan rád koupí prodlouženou verzi auta z roku "razdva" i bez sloganů, Eskymáka slogany neberou.. brácho Evropa zatim dobrý, ale co zbytek? Jo, málem sem zapoměl, kurz yenu: 110 yenů za US dolar, 135 yenů za Euro.. brácho, nikam nespěchej, času más určitě dost, půjči si kalkulačku a pořádně to propočítej.. možná Ti už konečně dojde, že PR kecy nemaj cenu.. "Z lásky k automobilu", "Simply clever", "Náskok díky technice", "Auto emocion".. brácho nemůžu si pomoci, nějak mě to nebere.. nedám na PR kecy a navíc tomu nějak nerozumim (asi nejsem ovce ;-) ).. víš šemu rozumim? Jo, trefil ses.. jasný, stručný, jednoznačný, výstižný, pravdivý.. Today, Tomorrow, Toyota
Rozbalit vlákno
7
12. 5. 2006 17:29
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
Když už tedy nás chceš zásobovat infantilním přesvědčením, že jako evropan mám zavrhnout svý značky a onanovat na východní vlně... tak prosím tě, očekával bych, že budeš alespoň výrazově originální... nějak si teď nemohu vybavit, kdo zde používá oslovení "brácho", ale vím na beton, že tvůj slogan to není... Tak prosím, najdi si už konečně svůj styl psaní a tím nás tu umlaŤŤŤ... :yes:
neregistrovaný "Tom"
12. 5. 2006 19:51
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
Brácho, to, že používám oslovení "brácho" není pokus o plagiátství, má to svůj VWýznam ;-)
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:49
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
>:D :yes:
13. 5. 2006 14:24
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
No, právě... mělo by ti ovšem dojít jakej >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:49
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
umlaŤŤŤ >:D >:D
neregistrovaný "ZZ"
13. 5. 2006 08:50
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
Rozum do kapsy >:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "BMWest"
13. 5. 2006 16:13
Re: OT: pár čísel neuškodí :-)
Já ale nevzývám tomův Toy. Proč? Páč fandím outsiderům ve jménu zachování rovnováhy! Toyota je přespříliš schopná, než aby si zasloužila mou morální podporu. Takže bravo GM, bravo VVV. Abych předešel nesrovnalostem dodávám, že si kupuju vždy to nejpříznivější bez ohledu na kecy, takže má morální podpora se neslučuje s finanční.
neregistrovaný "Hovado z Klatov"
4. 2. 2007 17:02
audi
No supr a AUDI je v *. Myslim si že to je hodně divný že se audi neumístilo....
Rozbalit vlákno
0