Modelovou řadu Alhambra český dovozce plošně zlevnil o 75 tisíc korun, ale dvě nejprodávanější verze jsou nyní levnější o 162 000 Kč. V sériové výbavy nyní i stabilizační systém ESP a hlavové airbagy.
Tys včera musel slyšet píseň "Podívej, kvete růže, podívej", že mi v každém příspěvku říkáš, abych se někam díval. Nebo ses nechal ovlivnit naším předsedou vlády, který také každou odpověď uvozuje "podívejte se". >:D A to že se podobáš (snažíš podobat) jistému pánovi není o plagiátorství ;-) O tom jsme se tu už dávno v širokém plénu bavili a troufám si tvrdit, že na něj máme stejný pohled, Lonesi. A v mých reakcí o chudáka GTIho vůbec nejde. Bavíme se spolu a já se ptám na tvé názory, ne na názory pana GTIho. Pokud ovšem své názory musíš konzultovat s ním, tak pak chápu, že tě to tankuje ;-)
Srovnavat auta podle vykonu motoru je kravina. Podle toho je Fiesta St lepsi nez ta Octavka. A ty lyze jsi mel problem dostat do Modea kombi? A nebyl to model od Burraga?
Taky jsem si to myslel. Ja mam O2 a kamarad, ktery zacal pracovat u Fordu dostal Mondeo Combi. To ze jeho 115k diesel nesaha ani po kotniky me O2 105k (vyssi rychlost, akcelerace, vibrace v kabine, ja za 5,8 a on za 7,8 dlouhodobe). Pak prislo na to, dat do auta dvoumetrove lyze - on tak tak, me tam zbyvalo jeste skoro pet centimetru - verte, neverte. V cem je teda Mondeo o tridu vise? Mozna zvenku je to vice seriozni auto, to je ale vse...
Vite co me na techto diskusich b$avi? Spousta lidi, vc. Tebe "anonyme" vykrikuje do sveta veci, ktere slyselo nekde od kamarada jeho kamarada v garazi a ten to slysel u nejake konkurencni znacky na dilne... Super! Ve firme, v ktere pracuju mame temer vyhradne TDI (Fabia, Octavia, Superb, T4, LT) a tech 200tis. km nalitaji za neco vic nez dva roky... Dodavky nektere maji pres 300tis., zadna zasadni zavada a to vsechny maji turbo (nebo soft turbo). Ja mam O2, ted 55 tis., predtim O1, daval jsem ji pryc ve 150tis., nikdy zadny problem s motorem (a to to byl sluzebak, prodlouzeny interval vymeny oleje 50tis. km). Tohle jsou pouze zkusenosti, zadne vykriky do tmy... Rad uslysim nazor, budte ale prosim tak hodni a piste zkusenosti, ne plky...Dekuji
Podívej....pominu-li to, že z toho mám pocit, že se nejedná o diskusi ale nepřetržitý pokus, abys mě vmanévroval někam, kde mě chceš mít...Budu se radši držet trpělivého odpovídání na otázky, mnohdy dost zbytečný: Ne, nemyslím design obecně. Myslím automobilový design. O tom tu snad píšeme ne? A promiň, ale to není o "jiném vkusu". Právě, že kdyby dělali úplně jiné tvary podle svého, mají mojí podporu. Třeba právě jako onen Sotoris Kovos. Ale pokud programově pokouší napodobovat, není to o "jiném vkusu". Je to o odvozování a v případě Číňanů dokonce o zplácaninách. Promiň, ale pokud odsoudím plagiátorství, hned "tomu nerozumím", "podobám se jistému pánovi" a dostanu palec dolů? Víš co? Já jdu spát a ty si tu mezitím zkoušej mě někam dotlačit a myšlenkově překroutit a z mého počátečního příspěvku o Voyageru vyždímat téma na svojí diplomku "zastávám se japonců jen proto, že GTI je proti nim", pane Rádobyfrancouzi. Můj původní příspěvek nebyl o fr. autech, nebyl o jap. autech a nebyl ani o němec. autech. Byl o Voyageru. Pokud máš nějaký nevyřešený konflikty s GTIm, pozvi ho na flašku a netahej mě do toho. :no:
To, že Asie designově tápe, myslíš tak, že ty jako Evropan (rádoby Američan), máš jiný vkus? Když něčemu nerozumíš, nebo se ti to nelíbí, tak je to špatně? Začínáš se podobat jednomu pánovi. :no: A tu svou "myšlenku" o tápání jsi vztáhl jen na automobilový průmysl, nebo to myslíš obecně na design? Já jen jestli si o tobě mám ještě poupravit míněný ;-)
Podívej, každý může kupovat, co chce. Klidně tu žhongchčuju. Deklasuje tím ale sám sebe. Euroatlantická civilizace má společné kořeny, kulturní, estetické. Zatímco prakticky celá Asie designově tápe nebo sahá po západních designerech. Jako čestné vyjímky zmíním Sotorise Kovose, obzvláště jeho Lexus SC. A pak současná Infiniti. Jen oni jsou nezaměnitelní, přitom na úrovni a nekopírují. Původní design je pro mne důležitý, je to mimojiné i důvod, proč bych nekoupil Ford FiveHundred, vykrádá Audi a Mercedes. Někomu plagiáty nevadí, mně jo.
Aha, takže nic nemáš proti korejským a původním čínským automobilům, když slouží i v Evropě? Já jen že mi tu zas zasmrděl ten dvojí passátní vítr. Začínal jsem nabývat pocitu, že tu s jedním tvým kolegou hlásáte, že americká auta v Evropě jsou v pořádku, ale asijská ne. Jsem rád, žes mi to teď vysvětlil. ;-):yes:
Proč vyhýbavá? Jednoduchá na jednoduchý dotaz. Kromě pracovního trhu, to jsem nějak nepochopil, jak souvisí zdejší pracovní trh s tím, jaké auto si mám koupit. Kdyby ta auta dobře nesloužila v Evropě, byla by jich například sotva plná Praha. Vídám jich mnohonásobně víc jak třeba Grand Espaců.
Premyslej. Octavky se montuji v Ml. Boleslavi, nahradni dily se dodavaji do Ml. Boleslavi, delnici v Ml. Boleslavi maji stalou potrebu vedlejsich prijmu .... Uz svita?
VW ma zase problem s TDi PD ... hlavne to PD vstrikovani je prej nalevacku a po 200 tis odchazi ... vymena v radech desitek tisic Kc ... nespolehlivost PD je jeden z duvodu proc uz i VW chysta prechod na CommonRail ... nejspolehlivejsi od VW je starsi TDi 66 kw
Jen aby bylo jasno. Já nemám nic proti americkým autům. To chraň Bůh. Myslím, že je to správná volba.. pro Američany... v Americe. To je snad jasné, ne? ;-)
Hm hm, tyhle americký importy jsou asi taky ta správná volba pro Evropu, Evropany a evropský pracovní trh... Jakej je v tom rozdíl oproti asijatům? Jen to, že méňě jenkýs má šikmé oči?
Proc by se nemohlo srovnavat Mondeo s Octavii - kdyz ma clovek rodinu a 2 deti a rekneme 700k na auto, muze se rozhodovat prave mezi temito 2 vozy - sluzbu mu oba budou plnit obdobne a bude zalezet jen na osobnich preferencich (treba jestli radeji vetsi kufr nebo vice mista vzadu pro deti).
Jo, pokud nepotřebuješ k životu TDI a španělskou kvalitu, kup si za vodou originál. Novej za 17-18 tisíc dolarů. To budeš mít i s clem, DPH a dovozem za 550 000 Kč. Jo, slabej dolar dělá divy. Aspoň poznáš, co znamená slovo velkoprostorový. Rozhodně to neznamená auto pro 4 s účesama do drdólu.
Takovej systém "sponzoruj si vlastního zloděje". Pepa to ukradne Mírovi a prodá Vencovi. Míra zjistí, že mu to chybí, jde za Pepou a objedná si to u něj. Pepa to ukradne Vencovi a prodá Mírovi....a tak pořád dokola. >:-[]
Bohužel když bude dost takových jako ty - a občas si na Octavii seženou něco bokem. Vždycky budou Octavie hodně kradený. Tímhle svým přístupem jenom potporuješ lumpy. Škoda, že tu není ikonka s blitím :-(
Jsem zvědav za kolik Ford nabídne novinky.Desingově jsou to podařené vozy.Sám jezdím v mondeu, předtím octavia a teď beru zpátky novou oktávku.Je lepší v hodně směrech a za lepší peníze toho nabídne více, lépe vychází i ceny v servisech,navíc je tu možnost toho na český vůz více sehnat bokem.
Nemyslím že by Ford byl na tom co se týče kvality o mnoho lépe.Samozřejmě nová modelová řada bude mít navrch(jestli kvalitativně to nevím,ale desingově určitě),ale když příjde modelová obměna Seat/VW Alhambra/Sharan tak to bude zajímavé srovnat!
:yes: vystihl jsi to, nakonec podivejte kdo Alhambru kupuje, na produktových stránkách to máte bílé na černém - pro soutěživé rodinky, děti psy a soutěživé typy ... sportovní rodiny, které nechtějí zůstat na druhém místě ... atd ... mám jednoho známýho co jezdí v alhambře a na něho ten popis sedí ;-)
Přece se nebudeš prostituovat kvůli pár tisícům. ;-) Teď vážně: nabídka zajímavá, jenže spolehlivost :no: ,bezpečnost :no: jízdní vlastnosti něco mezi :no: a :yes: Výsledek - ČEKEJ NA S-MAX A GALAXY. FORD - nejlepší volba ;-)